Tot morgenquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
lieve mensen, mn shift zit erop. tot morgen!
dat jij de goede weg vindquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat wíl je nou eigenlijk?
Je hebt alles al gehad,
aandacht, eigen topics, gezeik...... Nog meer?
Truste kevin!quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
lieve mensen, mn shift zit erop. tot morgen!
en dan wil jij naar bed gaanquote:
moehahahahahahahahaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:17 schreef Zyggie het volgende:
Ja alleen de bikkels en mensen met een gestoord dag-en-nachtritme blijven over!
Mensen die heerlijk werkloos zijn kunnen zich dit veroorlofenquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:17 schreef Zyggie het volgende:
Ja alleen de bikkels en mensen met een gestoord dag-en-nachtritme blijven over!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:19 schreef Zyggie het volgende:
Niks geen kwintet, ofzo.
Waar zit je?quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:19 schreef tha_dark het volgende:
Het is hier pas kwart over 10, dus niks mis met mijn ritme
Heb alleen geen beeld, alleen radio....
Je kunt ook de stream bekijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:19 schreef tha_dark het volgende:
Het is hier pas kwart over 10, dus niks mis met mijn ritme
Heb alleen geen beeld, alleen radio....
ga eerst maar eens je mod-brevet halen en daarna je blauwe kleurtje bij danny en dan praten we weer eensquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben ook weg;
en SRS: probeer de boel hier niet te verneuken terwijl de rest er niet is. Levert jezelf alleen maar problemen op.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:24 schreef Marc63 het volgende:
Wat? De Pedo-service groep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorrie ik zit weer es niet op te lettenquote:
Die buffert hier nogalquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt ook de stream bekijken natuurlijk.
Je bent vergeten om ergens eend tussen te zettenquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:25 schreef purplerose het volgende:
heb smsje gestuurd met "Eddie Vedder sexiest man"![]()
![]()
3FM, Serious Requestquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:26 schreef Biogarde het volgende:
Waar gaat dit over?
crap ik wist dat ik iets vergeten was!quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je bent vergeten om ergens eend tussen te zetten
Is ie al lang geweest? Zat ff niet op te letten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:25 schreef purplerose het volgende:
heb smsje gestuurd met "Eddie Vedder sexiest man"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |