Tja zij zouden nooit weglopen als er een groep van 3 of 4 keer groter dan hun op hun afkomt met wapens terwijl er een afspraak is dat het zonder wapens zou zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ik weet heus wel dat als ik daar met een Amsterdams accent kom dat ik gelijk al verdacht word aangekeken, al zou het wel een geile stunt zijn, maargoed daarna word het weer:
Joden lopen altijd weg![]()
Dan nog.. het gaat over drink water, niet over de holocaust!quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Het had wel iets met het programma te maken dus
Je kan ook tever gaan he vriendquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:49 schreef Hartox het volgende:
[..]
Dan nog.. het gaat over drink water, niet over de holocaust! [ afbeelding ]
fok! dat is vroeg, ik ben morgen zo goed als vrij. Moet pas om 4 uur beginnen met patat bakken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Het had wel iets met het programma te maken dus
Ik doneer altijd wel iets, maar niet per scheldwoord want dan word het een beetje veelquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:53 schreef Hartox het volgende:
Damn.. jij moet echt per scheldwoord 1 euro doneren
en het vriest ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 06:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Gelukkig is het niet vroeg!
Er waren wel 2 meiden binnen gisterenavond, die warenquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:29 schreef DaMook het volgende:
Goeiemorgen.
Ik hoorde vannacht op het werk dat ze van mijn werk er gisteren zijn geweest. Als ik niet zoveel vrij zou zijn geweest de laatste week had ik meegegaan
, maar ik wist er dus niets van af
.
2 meiden van het laboratorium (een blonde en een donkerharige) moeten er gisterenmiddag rond 2 uur zijn geweest en zijn ook in het glazen huis geweest. Iemand het toevallig opgenomen ?.
Een fax?!quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik krijg net een fax dat Stenders een glas water over m'n Dreaming-tekening heeft laten vallen! Ik vind dat we volgend jaar een ander thema voor de actie moeten kiezen.
Op de FP staat iets over een smsactie in belgië misschien kunnen we dat als doel voor volgend jaar gebruikenquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik krijg net een fax dat Stenders een glas water over m'n Dreaming-tekening heeft laten vallen! Ik vind dat we volgend jaar een ander thema voor de actie moeten kiezen.
En SMS, MMSquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je weet wel de voorlopert van Email
soms is Fax makkelijkerT dan sms of mms hoor.........nadeel is dat meer mensen een 06 hebben dan mensen een faxquote:
Wat ik begrepen heb waren ze er om kwart voor (of was het kwart over) 2quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Er waren wel 2 meiden binnen gisterenavond, die waren [afbeelding] . Die van 2 uur heb ik niet gezien [afbeelding]
ja ik had m al ontdektquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie editvia http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx heb je iig geluid
.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:04 schreef Broekie het volgende:
Ja he hallo, dan moeten jullie niet ook nog eens de TV stream vast laten lopen!
Edit: Doet het inmiddels weer. De webstreams dan misschien ook nu?
Mooi de stream werkt weerquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:04 schreef Broekie het volgende:
Stream 5 die ik zei is de tvstreamquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:04 schreef Broekie het volgende:
Ik had het letterlijk over de stream op TV, die deed het nog gewoon maar hebben ze kennelijk maar gewoon mee gereset met de webstreams.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stream 5 die ik zei is de tvstream.
Stream 5 is toch ook de stream die op tv komtquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik had het letterlijk over de stream op TV, die deed het nog gewoon maar hebben ze kennelijk maar gewoon mee gereset met de webstreams.
Maar het ging niet bij de bron foutquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stream 5 is toch ook de stream die op tv komtDat is iig wel de stream waar je precies hetzelfde ziet als op tv
. Als daar ergens bij de bron iets fout gaat zouden de tv en de stream er last van moeten hebben, lijkt mij
.
Hier ookquote:
Heb je mn betaling binnen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:37 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ebay is stuk. 't gaat goed totdat je de items wilt bekijken, dan krijg je een leuke melding over een fout met de systeemverbinding.
Ahh, doet het inmiddels weer. Heeft toch bijna 10 minuten geduurd...quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:37 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ebay is stuk. 't gaat goed totdat je de items wilt bekijken, dan krijg je een leuke melding over een fout met de systeemverbinding.
Nee nog niet, maar de eendjes liggen voor je apart en ik heb het bedrag dat je me door gemailt hebt alvast contant in de enveloppe gedaan.quote:
Helaas inmiddels niet meer, anders hou ik er namelijk niet genoeg over voor de actie op het Plein vandaag.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:46 schreef linebear het volgende:
zijn de badeendjes te koop !?
Hey! Welkomquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:09 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hey mensen ben nieuw hier![]()
Toffe actie van 3fm heb gister gekeken en geluisterd
quote:
Dankuquote:
Ongeveer 250k tot gistermiddag half 5...quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:16 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hoeveel geld hebben ze nu al opgehaald?
Das best veelquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongeveer 250k tot gistermiddag half 5...
Ik ben benieuwd op hoeveel euro ze nu in totaal gaan uitkomen..want was het niet zo dat de overheid vorig jaar een miljoen gaf? En nu maar 8700? Of verwar ik nu iets?quote:
Die 8700 komen van de Kamerleden zelfquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op hoeveel euro ze nu in totaal gaan uitkomen..want was het niet zo dat de overheid vorig jaar een miljoen gaf? En nu maar 8700? Of verwar ik nu iets?
Hoe en wat zei ie?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:18 schreef Impry het volgende:
Zo, ik ben er ook weer bij, nog even douchen (zit alweer een kwartier te trillen hier in m'n boxer) en dan ben ik er weer bij tot vanavond uurtje of 8
Erg gaaf van Michiel gister dat hij Fok! noemde!
Dit is van de parlementariërs zelf. Die miljoen kwam van de staatskas.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op hoeveel euro ze nu in totaal gaan uitkomen..want was het niet zo dat de overheid vorig jaar een miljoen gaf? En nu maar 8700? Of verwar ik nu iets?
En van die gaatjes die je bij de NS loketten in het raam hebt. Zo krijgen alle brievenbus-storters een hernia van het bukken om te pratenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:15 schreef Broekie het volgende:
Ze moeten volgend jaar echt eens een plexiglas trechterachtige constructie aan die brievenbus maken zodat er ook makkelijker muntgeld naar binnen gestort kan worden
Die zouden ook wel handig zijn inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En van die gaatjes die je bij de NS loketten in het raam hebt. Zo krijgen alle brievenbus-storters een hernia van het bukken om te praten
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij legde ff uit wat we hier de HE-LE dag zitten te doen.
Ik niet helaas.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Verschuuren Verschuuren!
Heeft iemand dat plaatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |