Ik had het letterlijk over de stream op TV, die deed het nog gewoon maar hebben ze kennelijk maar gewoon mee gereset met de webstreams.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stream 5 die ik zei is de tvstream.
Stream 5 is toch ook de stream die op tv komtquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik had het letterlijk over de stream op TV, die deed het nog gewoon maar hebben ze kennelijk maar gewoon mee gereset met de webstreams.
Maar het ging niet bij de bron foutquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stream 5 is toch ook de stream die op tv komtDat is iig wel de stream waar je precies hetzelfde ziet als op tv
. Als daar ergens bij de bron iets fout gaat zouden de tv en de stream er last van moeten hebben, lijkt mij
.
Hier ookquote:
Heb je mn betaling binnen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:37 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ebay is stuk. 't gaat goed totdat je de items wilt bekijken, dan krijg je een leuke melding over een fout met de systeemverbinding.
Ahh, doet het inmiddels weer. Heeft toch bijna 10 minuten geduurd...quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:37 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ebay is stuk. 't gaat goed totdat je de items wilt bekijken, dan krijg je een leuke melding over een fout met de systeemverbinding.
Nee nog niet, maar de eendjes liggen voor je apart en ik heb het bedrag dat je me door gemailt hebt alvast contant in de enveloppe gedaan.quote:
Helaas inmiddels niet meer, anders hou ik er namelijk niet genoeg over voor de actie op het Plein vandaag.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:46 schreef linebear het volgende:
zijn de badeendjes te koop !?
Hey! Welkomquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:09 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hey mensen ben nieuw hier![]()
Toffe actie van 3fm heb gister gekeken en geluisterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |