Pffft die blonde wilde je wel langer warm houden volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2007 03:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen ik mezelf op tv zag wist ik dat het genoeg was. Als ik er veel langer had gestaan zou ik bevroren zijn geweest.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 03:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pffft die blonde wilde je wel langer warm houden volgens mij
Die was wel lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2007 03:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pffft die blonde wilde je wel langer warm houden volgens mij
Je had ook kunnen zeggen dat als zij het koud kreeg, ze maar even langs moest komen voor wat verwarmingquote:Op vrijdag 21 december 2007 03:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die was wel lekker inderdaad.
Als ik nou wat meer na had gedacht had ik haar nummer moeten vragen.
De kans is klein dat ze nu nog wakker is gok ik maar plaats een oproep inderdaad, kan me niet voorstellen dat ze je vergeten isquote:Op vrijdag 21 december 2007 03:50 schreef seriousrequeststar het volgende:
doe het dan via stenders
stenders kan morgen middag ook meteen een oproep doen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 03:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De kans is klein dat ze nu nog wakker is gok ik maar plaats een oproep inderdaad, kan me niet voorstellen dat ze je vergeten is![]()
In het ergste geval reageren er andere blondines
Ja ik ga vanmiddag wel even langs.quote:Op vrijdag 21 december 2007 03:49 schreef TheZapster het volgende:
Oproepje plegen via michiel zou ik zeggen, eurootje of 15 bieden en hij regelt wel wat denk ik
Daar dacht ik op dat moment toch niet aan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 03:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je had ook kunnen zeggen dat als zij het koud kreeg, ze maar even langs moest komen voor wat verwarming
Hij doet het goedquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stenders is tof.
Coolquote:
Die moet eigenlijk ook wel in de OP.quote:
Laat je bodypainten in een "water" kleur en ga dan over het plein rennen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:15 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb m'n filmpje op youtube gezet.
Nu lekker slapen, over een aantal uur sta ik weer op het plein. Iemand nog ideeën voor ludieke acties?
Nouja, hun zijn waarschijnlijk zat en hebben een leuke avond gehadquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:23 schreef tong80 het volgende:
Dat mensen daar 's nachts om half 5 buiten staan is nog absurder dan rond dit tijdsstip posten
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nouja, hun zijn waarschijnlijk zat en hebben een leuke avond gehad
Wij zitten hier maar een beetje topics vol te lullen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:36 schreef Jasza het volgende:
Is het in den haag?
Ik wilde nog met een AFCA vlag voor het huis gaan stan maar als het in den Haag is laat ik het schieten
Zou het maar niet doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:36 schreef Jasza het volgende:
Is het in den haag?
Ik wilde nog met een AFCA vlag voor het huis gaan stan maar als het in den Haag is laat ik het schieten
Altijd lachen die dronken sjonnies daar.
In Utrecht had ik het nog wel gebluft s'nachts, maar anders word ik het ruit doorgegooit in den haag, wel mooie tv denk ik maargoedquote:
Dat zeg ik toch, ik weet heus wel dat als ik daar met een Amsterdams accent kom dat ik gelijk al verdacht word aangekeken, al zou het wel een geile stunt zijn, maargoed daarna word het weer:quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zou het maar niet doenben ooit eens met een vriend van mij jaren geleden eens naar ado-cambuur geweest toen ze nog 1e divisie speelden, ik heb alle stations van den haag gezien na de wedstrijd, voor de wedstrijd was het al mond dichthouden omdat ons licht amsterdams accent al opviel.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:45 schreef Hartox het volgende:
double.. ajax = kut! ga ajb over 3FM praten ipv je zogenaamde joden. sjaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |