Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nouja, hun zijn waarschijnlijk zat en hebben een leuke avond gehad
Wij zitten hier maar een beetje topics vol te lullen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:36 schreef Jasza het volgende:
Is het in den haag?
Ik wilde nog met een AFCA vlag voor het huis gaan stan maar als het in den Haag is laat ik het schieten
Zou het maar niet doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:36 schreef Jasza het volgende:
Is het in den haag?
Ik wilde nog met een AFCA vlag voor het huis gaan stan maar als het in den Haag is laat ik het schieten
Altijd lachen die dronken sjonnies daar.
In Utrecht had ik het nog wel gebluft s'nachts, maar anders word ik het ruit doorgegooit in den haag, wel mooie tv denk ik maargoedquote:
Dat zeg ik toch, ik weet heus wel dat als ik daar met een Amsterdams accent kom dat ik gelijk al verdacht word aangekeken, al zou het wel een geile stunt zijn, maargoed daarna word het weer:quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zou het maar niet doenben ooit eens met een vriend van mij jaren geleden eens naar ado-cambuur geweest toen ze nog 1e divisie speelden, ik heb alle stations van den haag gezien na de wedstrijd, voor de wedstrijd was het al mond dichthouden omdat ons licht amsterdams accent al opviel.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:45 schreef Hartox het volgende:
double.. ajax = kut! ga ajb over 3FM praten ipv je zogenaamde joden. sjaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |