quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:35 schreef cosmick het volgende:. "Dit is niet De zangeres zonder erfgenaam"
.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:35 schreef cosmick het volgende:. "Dit is niet De zangeres zonder erfgenaam"
.
Worden die SR-grappen nog een beetje bijgehouden op de Wiki? Is geen bijhouden aan eigenlijkquote:
Volgens mij niet... Dat wordt alle topics teruglezenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Worden die SR-grappen nog een beetje bijgehouden op de Wiki? Is geen bijhouden aan eigenlijk.
Geweldige keuzequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef Seraphina het volgende:
Zo, plaatje is aangevraagd! K`s Choice - Believe, as usual. Wie voegt `m even in de OP toe? Ik luister mee vanaf mn werk, maar verdwijn weer van Fok! (wordt immers niet betaald om te forummen hihi).
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:41 schreef Horloge het volgende:
Koenders komt centje de miljoen brengen?
Maar één of andere techneut zal vast nog wel het geluidsfragment plaatsenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij legde ff uit wat we hier de HE-LE dag zitten te doen.
Ik voeg hem zo ff toe!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef Seraphina het volgende:
Zo, plaatje is aangevraagd! K`s Choice - Believe, as usual. Wie voegt `m even in de OP toe? Ik luister mee vanaf mn werk, maar verdwijn weer van Fok! (wordt immers niet betaald om te forummen hihi).
En wat voor centje.. Verdubbelen gewoon, dat is verdomde netjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:41 schreef Horloge het volgende:
Koenders komt centje brengen?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus nu hoef ik maar de helft te doneren van wat ik eik wilde doneren?
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HOLY FUCK!!!!!!!!!!!! Verdubbelen!!!!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed hèquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HOLY FUCK!!!!!!!!!!!! Verdubbelen!!!!
250k.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de tussenstand niet gehoord, waar staan we nu op?
250k x2 nuquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de tussenstand niet gehoord, waar staan we nu op?
Waag het eensquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damnquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon door blijven gaan met de huidige telling, en de x2 pas op het laatst doen. Zo hebben ze dat vorig jaar met dat miljoen ook gedaan als ik het me goed herinner.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon door blijven gaan met de huidige telling, en de x2 pas op het laatst doen. Zo hebben ze dat vorig jaar met dat miljoen ook gedaan als ik het me goed herinner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |