Ja hee, ik was de sluiter niet hoor. Dit topic is extra service.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:02 schreef Marc63 het volgende:
Duurde ook lang.... ik kreeg al afkickverschijnselen.
Dat krijg je als een "onbekende" m volmaaktquote:Op donderdag 20 december 2007 22:02 schreef Marc63 het volgende:
Duurde ook lang.... ik kreeg al afkickverschijnselen.
Bijna 3000 views! dat soort aantallen werd eigenlijk alleen tijdens het Ekstra weekend gehaald.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:02 schreef Piles het volgende:
3.9 per minuut vorig deel
Bekende bug, altijd kijken in Nieuwe topicsquote:Op donderdag 20 december 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
ik krijg de nieuwe topics nooit gelijk in beeld
Via de 'Nieuwe topics'-pagina http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics gaat het vaak wat sneller.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
ctrl f5quote:Op donderdag 20 december 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
Dat is ook nog het post-record: vrijdag 1-06-07 5.08 per minuutquote:Op donderdag 20 december 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna 3000 views! dat soort aantallen werd eigenlijk alleen tijdens het Ekstra weekend gehaald.
Ik denk dat die door de aanwezigheid van de vele eendjes in het Glazen Huis veroorzaakt zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:04 schreef Xx-MieZ-xX het volgende:
Maar als die eend sms'jes en berichtjes... Komen die door vannacht??
Nee toch?!
Heftig !quote:Op donderdag 20 december 2007 22:04 schreef Piles het volgende:
Dat is ook nog het post-record: vrijdag 1-06-07 5.08 per minuut
De eerste keer vanavond dat ik tijdens de SR-headlines de radio maar aangezet heb. Op tv is nog steeds geen uitzending van het huis zelf. Dan was ik dit toch bijna misgelopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat een plaat om mee te beginnen. De toon is gezet hoor, woehoe!
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:07 schreef Piles het volgende:
Morgenavond eigenlijk bruiloft van een collega, maar ik vrees dat ik er voor thuisblijf![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
10.000 van Scheringa.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:07 schreef Piles het volgende:
Morgenavond eigenlijk bruiloft van een collega, maar ik vrees dat ik er voor thuisblijf![]()
Jij doet wel heel erg vaak de riemen vast hè? Echter, maak je ze ook weleens los?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Somebody told me !!!!
Riemen vast, hier gaan we dan. 4 uur lang Veenstra Veenstra on-air!
Ik zal eerlijk zeggen dat ik alleen maar de radio heb aanstaan en de tv is nog niet eens aangeweest.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:07 schreef Marc63 het volgende:
De eerste keer vanavond dat ik tijdens de SR-headlines de radio maar aangezet heb. Op tv is nog steeds geen uitzending van het huis zelf. Dan was ik dit toch bijna misgelopen.
whehehehequote:Op donderdag 20 december 2007 22:07 schreef Piles het volgende:
Dat hoorde ik er niet bijquote:Op donderdag 20 december 2007 22:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij schuift alleen voor de doelpunten van AZ
goshquote:
Haha! zo af en toe gaan ze toch echt even los.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:08 schreef Sirolf het volgende:
Jij doet wel heel erg vaak de riemen vast hè? Echter, maak je ze ook weleens los?
Dries Roelvinkquote:Op donderdag 20 december 2007 22:06 schreef Treezz het volgende:
Wie zat er vandaag in die coca cola truck van Sander de heer?? heb het totaal gemist....
Met een Karaoke-machinequote:
Ah..wie heeft er voor moeten betalen?quote:
Ik zou m'n geld terug gevraagd hebbenquote:
wel via digitenne kan je sr 24/7 volgenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:13 schreef Cootz het volgende:
Bagger, Digitenne heeft geen kanaal waarop ze SR 24/7 uitzenden. Nu moet ik deze topics volgen én SR kijken (luisteren kan natuurlijk wel) op 1 laptop.
SR
Het is voor het goede doelquote:Op donderdag 20 december 2007 22:13 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Geld geven als je concurrent scoort zeker... Voetballers zijn misschien gek, maar zo gek...
Het geld hadden ze mogen houden, maar ik was meteen weer weg gegaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:14 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ik zou m'n geld terug gevraagd hebben
kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb eigenlijk helemaal geen zin om er heen te gaan![]()
Gillend terug gegaan,... fout mannetje die driesquote:Op donderdag 20 december 2007 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het geld hadden ze mogen houden, maar ik was meteen weer weg gegaan.
Ik ben er sowieso!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:15 schreef Marc63 het volgende:
Wie gaan er morgenmiddag/avond nog naar Den Haag?
Topper!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi. ben er nog altijd hoor...druk plaatjes uitzoeken
Heb je daar rekoefeningen staan doen?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:15 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben terug!
Die jongen met blauwe vest en witte pet die rekoefeningen aan het doen was, dat was ik.
Het is erg gezellig buiten.
[..]
Ik ben er sowieso!![]()
Enige idee wanneer Good People van Jack Johnson voorbij gaat komen?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Suc6!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:16 schreef borisz het volgende:
Ik heb morgen weer vroeg tentamen dus ik ga
hij heeft niks fout gedaanquote:Op donderdag 20 december 2007 22:15 schreef Treezz het volgende:
[..]
Gillend terug gegaan,... fout mannetje die dries
Ik luister nooit naar de radioquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:16 schreef borisz het volgende:
Ja op de radio (die ook via digitenne gaat), maar geen beeld toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:14 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
wel via digitenne kan je sr 24/7 volgen
zegt de klantenservice
Succes!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:16 schreef borisz het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je daar rekoefeningen staan doen?
Mooi!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Dat wou ik net vragenquote:
klantenservice beweert van wel maar ik kan hem nergens vindenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:17 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ja op de radio (die ook via digitenne gaat), maar geen beeld toch?
aha vandaar! De muziek moet naar buiten toe gewoon harder!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:18 schreef Tourniquet het volgende:
Heb vanavond van 18:30 tot 20:00 bij het huis gestaan. KOUD!!!!! Maar 't was wel gezellig. Giel gezien, met die Rob van Lama Gezocht. En Gonny van Oudenalle gezienin d'r rokje.
Een gozer was zo aardig z'n jas uit te lenen want ze had het ook koud.
Wat staat de muziek daar trouwens ZACHT!! Je hoort bijna niks buiten. Vind je 't gek dat het publiek niet zo meedoet en niet lang blijft staan....
In de OP staan nog wel wat suggestiesquote:Op donderdag 20 december 2007 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ja inderdaad.quote:
Wilde je net smsen dat ik een zwarte wilquote:Op donderdag 20 december 2007 22:18 schreef Broekie het volgende:
Mensen die zo'n badeendsleutelhanger willen hebben moeten mij mailen op SR07@Stimpy.nu met een minimumbod van 2,50 euro!
En dan wel voor morgenochtend 11:00, want anders heb je kans dat ik ze morgen gewoon allemaal kwijt ben geraakt daar op het Plein!
Het zag er misschien niet alleen zo geniaal uitquote:Op donderdag 20 december 2007 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Terwijl iedereen het koud had had ik het lekker warm.
ah ok, koelquote:
Mail me even als je wil, anders vergeet ik het.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wilde je net smsen dat ik een zwarte wil![]()
zal wel met de vergunning te maken hebben.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
aha vandaar! De muziek moet naar buiten toe gewoon harder!
Kevin kan je dat regelen?
Ik weet niet precies hoe laat ik klaar ben in Leiden (schoolquote:Op donderdag 20 december 2007 22:15 schreef Marc63 het volgende:
Wie gaan er morgenmiddag/avond nog naar Den Haag?
Neequote:Op donderdag 20 december 2007 22:21 schreef Glacier het volgende:
AZ gaat het niet redden..
Maar je hebt het niet gezien?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het zag er misschien niet alleen zo geniaal uit
Zijn ze dan al helemaal op?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mail me even als je wil, anders vergeet ik het.
Toch raar, want de ijsbaan ernaast mag wel gewoon harder muziek maken.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
zal wel met de vergunning te maken hebben.
Hm, nou.. ik dan ook, want ik kan het ook niet vinden.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:19 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
klantenservice beweert van wel maar ik kan hem nergens vinden![]()
![]()
ik heb vandaag 3 keer aan de telefoon gehangen en een paar keer gemailt en ze blijven zeggen dat er gewoon een sr kanaal is
maar waarschijnlijk ben ik te dom ofzo![]()
![]()
![]()
Nog niet, maar ik denk dat dat moment óf morgen of anders zaterdagochtend gaat komen.quote:
Nee,,kzit vooral te luisterenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet gezien?![]()
Ik stond lekker op die dranghekken met m'n benen enzo.
Welke kleuren heb je?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik denk dat dat moment óf morgen of anders zaterdagochtend gaat komen.
die vergunningen zijn vast goed geregeldquote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch raar, want de ijsbaan ernaast mag wel gewoon harder muziek maken.
Elegantquote:Op donderdag 20 december 2007 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet gezien?![]()
Ik stond lekker op die dranghekken met m'n benen enzo.
Die commentatoren hebben het volgens mij allemaal fout, want als ze de 3-3 maken staan ze in puntenaantal en in doelsaldo (6-6) precies gelijk met Zenith. En de onderlinge wedstrijd was ook 1-1. Dus ik weet niet wat er dan gebeurtquote:
Veenstra heeft die plaat wel eens gedraaid tijdens MetMichiel. Gewoon requesten manquote:Op donderdag 20 december 2007 22:19 schreef Qunix het volgende:
Ik wil eigenlijk voor de gein "Mo-Do - Eins Zwei Polizei" aanvragen
Zal alleen niet gedraaid worden maar goed
Het raare was juist dat niemand me vreemd aan keek dus uiteindelijk heb ik er toch nog best een tijdje gestaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee,,kzit vooral te luisteren
Maar ik zie het wel al helemaal voor me![]()
Nurnberg staat 1-3 voor en die gaan dan over AZ heenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die commentatoren hebben het volgens mij allemaal fout, want als ze de 3-3 maken staan ze in puntenaantal en in doelsaldo (6-6) precies gelijk met Zenith. En de onderlinge wedstrijd was ook 1-1. Dus ik weet niet wat er dan gebeurt
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het raare was juist dat niemand me vreemd aan keek dus uiteindelijk heb ik er toch nog best een tijdje gestaan.
Staat op Gerard's weblog op hyves.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef VoreG het volgende:
Even buiten de SR om, heeft iemand een lijst met de top zoveel van de Freak 11 van 2007?
Niet echt, maar boeiend, waren verder toch geen bekende.quote:
Ja dat lijkt mij dus ook. Maar vanuit de regiekamer hoor je niet wat er gaande is waar de mensen staan dus weten ze ook niet hoe hard het staat.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:24 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
die vergunningen zijn vast goed geregeld
ze moeten de knoppen gewoon omdraaien en iemand moet veenstra dat eerst vertellen
Iddquote:Op donderdag 20 december 2007 22:25 schreef seriousrequeststar het volgende:
6 kinderen met 22 jaar
Ja, maar met een 3-3 gelijkspel komt AZ gelijk met Zenit en dat is op dit moment de nummer 3. Everton 1, Nürnberg 2 en Zenith 3. Als AZ dus 3-3 speelt, komen ze precies (in punten EN doelsaldo (6-6)) gelijk met Zenit.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nurnberg staat 1-3 voor en die gaan dan over AZ heen
Nee, helemaal niet. Ik trapte nog tegen de tas van een meisje.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]Iedereen ging gewoon in een straal van 10m van jou afstaan
is het de regie die dat regelt??quote:Op donderdag 20 december 2007 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet echt, maar boeiend, waren verder toch geen bekende.![]()
[..]
Ja dat lijkt mij dus ook. Maar vanuit de regiekamer hoor je niet wat er gaande is waar de mensen staan dus weten ze ook niet hoe hard het staat.
Ohjaquote:Op donderdag 20 december 2007 22:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, maar met een 3-3 gelijkspel komt AZ gelijk met Zenit en dat is op dit moment de nummer 3. Everton 1, Nürnberg 2 en Zenith 3. Als AZ dus 3-3 speelt, komen ze precies (in punten EN doelsaldo (6-6)) gelijk met Zenit.
Oh, houd voor mij een gele achterquote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik denk dat dat moment óf morgen of anders zaterdagochtend gaat komen.
Met je modderschoenen een hele afdruk achter gelatenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik trapte nog tegen de tas van een meisje.![]()
Volgens mij wel. Volgens mij regelen de dj's dat zelf niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:28 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
is het de regie die dat regelt??
http://www.3fmfan.nl/page/freak11/200750quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Staat op Gerard's weblog op hyves.
Dank uquote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Staat op Gerard's weblog op hyves.
ze hebben buiten toch zeker een directe lijn met het huis???quote:Op donderdag 20 december 2007 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Volgens mij regelen de dj's dat zelf niet.
Het was toch een zwarte tas.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Met je modderschoenen een hele afdruk achter gelaten![]()
Ja tuurlijk, maar het is buiten en daar staat geen dj of regie.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ze hebben buiten toch zeker een directe lijn met het huis???
ze zijn toch niet naar de streams aan eht luisteren?
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het was toch een zwarte tas.
En het zijn net nieuwe schoenen dus nog geen modder.
Maar verder keek alleen 1 van die bewakingsmannetjes keek naar me.
Zie http://www.3fmfan.nl/page/freak11/200750quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef VoreG het volgende:
Even buiten de SR om, heeft iemand een lijst met de top zoveel van de Freak 11 van 2007?
Jaquote:Op donderdag 20 december 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Zo, die is ver heen
" veenstra veenstra "
die heeft er een pallet teveel op alquote:Op donderdag 20 december 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Zo, die is ver heen
" veenstra veenstra "
Ja, prachtig!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:34 schreef purplerose het volgende:
die heeft er een pallet teveel op al
quote:
Daar kan de DJ niets aan doen hoor, da's eindtechniek.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:24 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
die vergunningen zijn vast goed geregeld
ze moeten de knoppen gewoon omdraaien en iemand moet veenstra dat eerst vertellen
Zo, weer thuis?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar kan de DJ niets aan doen hoor, da's eindtechniek.
Die zijn vét!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geel, Oranje, Licht Roze met Glitter, Donker Roze (afbeelding wijkt af, deze is echt roze met een gele snavel), Licht Geel met Glitter
[ afbeelding ]
Goud, Zilver en Zwart.
Nogmaals: Vanaf ¤2,50 per eendje, en echt even e-mailen: SR07@Stimpy.nu
*proest*quote:Op donderdag 20 december 2007 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga vaker rekoefeningen doen voor het glazen huis.
Pallet wordt al veel langer hier gezegd hoor, Gerard gebruikt het al ruim een jaar.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Pallet is het woord van SR 07.
Ik ga vaker rekoefeningen doen voor het glazen huis.
Heet jij trouwens Floris?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pallet wordt al veel langer hier gezegd hoor, Gerard gebruikt het al ruim een jaar.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Dames en heren, de nieuwe Einstein
nog niet gelezen!! Nu wel en daarom ge-editquote:Nick in reverse
Ik heb het in het Glazen Huis ook nog niet zo veel gehoord. Maar kan ook zijn dat het me niet meer opvalt.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pallet wordt al veel langer hier gezegd hoor, Gerard gebruikt het al ruim een jaar.
Iddquote:Op donderdag 20 december 2007 22:39 schreef ChatGirl het volgende:
Hier kan ik dus ook nooit meer normaal naar luisteren zonder dat ik 'Vink' hoor.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 20 december 2007 22:39 schreef ChatGirl het volgende:
Hier kan ik dus ook nooit meer normaal naar luisteren zonder dat ik 'Vink' hoor.
even beurs omkiepen en dan afvoerenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:41 schreef Qunix het volgende:
Er is me eentje dronken daar
Bierdrinkende vrouw
Klopt.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:42 schreef ondeugend het volgende:
Zeg mensen die fok sponsoring kan beter volgens mij
Ja, en gezelliger. Toen ik er gisteravond even was was het een stuk minder dan nu.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
Het is duidelijk veel drukker vandaag.
Tsja, zolang die Glazen Huis DJ's niet langskomen....quote:Op donderdag 20 december 2007 22:42 schreef ondeugend het volgende:
Zeg mensen die fok sponsoring kan beter volgens mij
quote:
In het Duits is TH nog best te doenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:42 schreef purplerose het volgende:
ow god de monsoon
ok jongens, voor het geld he!!
Joe hev meelquote:Op donderdag 20 december 2007 22:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geel, Oranje, Licht Roze met Glitter, Donker Roze (afbeelding wijkt af, deze is echt roze met een gele snavel), Licht Geel met Glitter
[ afbeelding ]
Goud, Zilver en Zwart.
Nogmaals: Vanaf ¤2,50 per eendje, en echt even e-mailen: SR07@Stimpy.nu
Er stond er vandaag al 1, en nu zie ik ook een tweede inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
Er worden nu een soort van kachels bij het huis gezet.
Van mij ookquote:
Terrasverwarmers.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
Er worden nu een soort van kachels bij het huis gezet.
Mogelijk anoniem, maar ik verwacht het nietquote:Op donderdag 20 december 2007 22:44 schreef ondeugend het volgende:
Is die mijnheer Stenders al gerigistreerd user ?
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Hey people, ben zo zat als een kanon na de kerstborrel maar ik wilde toch even
Wilde eigenlijk gaan nachtbraken maar ik denk dat het alleen braken wordt
Push PM naar Ekdom en Veenstraaaaaaaaaaaaaaaaaa dan maar?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:43 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Tsja, zolang die Glazen Huis DJ's niet langskomen....
Nee, niet bekend zover..quote:Op donderdag 20 december 2007 22:44 schreef ondeugend het volgende:
Mijnheer ekdom heeft zich een week niet laten zien hier... dat kan beter.
Eens ff denken....
Is die mijnheer Stenders al gerigistreerd user ?
Lekker boeiend, is gezellig.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil er morgen ook heen
Alleen dat is zo te lang in de trein zitten
Wheheehehequote:Op donderdag 20 december 2007 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Alles voor het goede doelquote:Op donderdag 20 december 2007 22:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Push PM naar Ekdom en Veenstraaaaaaaaaaaaaaaaaa dan maar?
quote:
TH is voorbij, dus ik ben er weer.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Succes met bijlezen zometeen....
Alleen voor geldquote:Op donderdag 20 december 2007 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Veenstra, als je dit leest mag ik dan alstublieft even The Wombats horen
I wanna dance to Joy Division....
Voor mij ook 2,5 uur reizenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil er morgen ook heen
Alleen dat is zo te lang in de trein zitten
Maar vanaf Helmond helemaal daarheenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lekker boeiend, is gezellig.![]()
We moeten dan wel afspreken dat iedereen een beetje tegelijk komt.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:45 schreef purplerose het volgende:
Ik vraag als ik op het plein ben me liedje aan
3x raden wat ik ga aanvragen![]()
wow top dat je dan toch wilt komenquote:
Nou vertelquote:
Ik heb al gestort voor Good things End en die heb ik ook nog niet gehoord.... pfff ben echt gesloopt maar wil gewoon effe blijven luisterenquote:
Agh hij kon weer geld weggeven. Ze hebben bij 3FM alleen de kleine lettertjes niet gelezen van dit wurgcontract.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Wel respect voor Dirk Scheringa... vlak na een nederlaag zo reageren
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
wow top dat je dan toch wilt komen
Tja oke. Dan maar warm via de tv.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar vanaf Helmond helemaal daarheen
En dan ook nog daar geld uitgeven voor liedjes enzo..En ik ben al zo arm![]()
Niet dat ik niks wil uitgeven hoor
snap ik hoor, als het in utrecht had geweest had ik ook niet zomaar kunnen komen financieel gezienquote:Op donderdag 20 december 2007 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar vanaf Helmond helemaal daarheen
En dan ook nog daar geld uitgeven voor liedjes enzo..En ik ben al zo arm![]()
Niet dat ik niks wil uitgeven hoor
quote:
Computerquote:Op donderdag 20 december 2007 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tja oke. Dan maar warm via de tv.
Ik zit morgen sowieso al in Leiden, dus dat is ongeveer 12 minuten reizen van station leiden naar den haag CS.quote:
je komt gewoonquote:
En ik met treinen is gewoonquote:Op donderdag 20 december 2007 22:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
snap ik hoor, als het in utrecht had geweest had ik ook niet zomaar kunnen komen financieel gezien
Nooit van gehoord :pquote:Op donderdag 20 december 2007 22:51 schreef purplerose het volgende:
[..]paaskonijn... eddie vedder met hard sun
de vaste mensen hier met mij weten dat eddie mijn obsessie is
en eric corton
Ben ook wel benieuwd. Zit te twijfelen of ik toch maar morgen zal gaan ipv zaterdag, maar morgen kan ik pas om 15.00 van huis weg.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:50 schreef Zotheid het volgende:
Heeft niemand een lijstje gemaakt met wie er wanneer komt?
Die weet inmiddels ook best hoe 'ie radio moet maken.quote:
De nieuwe dvd al binnen?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
je komt gewoon![]()
paaskonijn... eddie vedder met hard sun
en eric corton
Wat is er met Hugo en Robert Jan gebeurd?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:51 schreef purplerose het volgende:
en eric corton
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar het Glazen Huis in Den BoschHelmond![]()
Nou, de treinen kunnen er zelf ook wat van hoor!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En ik met treinen is gewoon
Waarschijnlijk zit ik aan het eind vd middag dan in Lille ofzo
Whehequote:Op donderdag 20 december 2007 22:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, de treinen kunnen er zelf ook wat van hoor!
[ link | afbeelding ]
Kan ook, ik ben blij dat ik het op de tv kan volgen, stukken betere kwaliteit.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
Computer
TV is altijd bezet zeg maar
Ik zou Round Here van de Counting Crows wel willen horen
En dan nog 5 minuutjes lopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit morgen sowieso al in Leiden, dus dat is ongeveer 12 minuten reizen van station leiden naar den haag CS.
quote:
ik ben er zondag met chatgirl en zaterdag ben ik er ookquote:Op donderdag 20 december 2007 22:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd. Zit te twijfelen of ik toch maar morgen zal gaan ipv zaterdag, maar morgen kan ik pas om 15.00 van huis weg.
Als ik het op de tv wil kijken kan ik niet meer FOK!EN en hattrickenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kan ook, ik ben blij dat ik het op de tv kan volgen, stukken betere kwaliteit.
uhuh kwijlllllllllllllllllquote:
Nee, Haarlem!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Volgend jaar in arnhem
Zondag ben ik er sowieso niet. Maar zaterdag zoudenwe elkaar dus wel warm kunnen houdenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik ben er zondag met chatgirl en zaterdag ben ik er ook
die vallen toch in het niet bij Eddie en Ericquote:Op donderdag 20 december 2007 22:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat is er met Hugo en Robert Jan gebeurd?
Dan kom ik zekerquote:
vanaf Helmond hoef je alleen in de InterCity te springenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En ik met treinen is gewoon
Waarschijnlijk zit ik aan het eind vd middag dan in Lille ofzo
klik op het linkje in me sigquote:
Ik red het nu prima met m'n tv boven m'n pc.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik het op de tv wil kijken kan ik niet meer FOK!EN en hattricken
Heb je al geboden op zn pyama en dekbedovertrek?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Albert ook erg![]()
Humberto doet het ook leuk
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zondag ben ik er sowieso niet. Maar zaterdag zoudenwe elkaar dus wel warm kunnen houden
Nee er zijn grenzenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je al geboden op zn pyama en dekbedovertrek?
Studenten zoals jij, compleet lam, hebben m omgeschopt in een of andere bruine kroegquote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ach god, heeft een wanhopige luisteraar die emmer over Coen's hoofd uitgestort?
Een wat?quote:
dat is juist het probleemquote:Op donderdag 20 december 2007 22:56 schreef valing het volgende:
[..]
vanaf Helmond hoef je alleen in de InterCity te springen
en in Den Haag er weer uit natuurlijk
Neequote:Op donderdag 20 december 2007 22:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
klik op het linkje in me sig
Shut upquote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik red het nu prima met m'n tv boven m'n pc.
Niet in Europaquote:
push personal mailquote:
Ja duh. Maar wat doet tquote:
Ik ben geen student, werk al een jaar of 5 maar toch respect voor die studentenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Studenten zoals jij, compleet lam, hebben m omgeschopt in een of andere bruine kroeg
Mijnquote:
quote:
een pm die hij moet lezenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijnwas ook meer bedoeld van wtf houdt dat in
Je moet m lezen voor je verder kan FOK!kenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijnwas ook meer bedoeld van wtf houdt dat in
Gastquote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben geen student, werk al een jaar of 5 maar toch respect voor die studenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |