vanaf Helmond hoef je alleen in de InterCity te springenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En ik met treinen is gewoon
Waarschijnlijk zit ik aan het eind vd middag dan in Lille ofzo
klik op het linkje in me sigquote:
Ik red het nu prima met m'n tv boven m'n pc.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik het op de tv wil kijken kan ik niet meer FOK!EN en hattricken
Heb je al geboden op zn pyama en dekbedovertrek?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Albert ook erg![]()
Humberto doet het ook leuk
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zondag ben ik er sowieso niet. Maar zaterdag zoudenwe elkaar dus wel warm kunnen houden
Nee er zijn grenzenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je al geboden op zn pyama en dekbedovertrek?
Studenten zoals jij, compleet lam, hebben m omgeschopt in een of andere bruine kroegquote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ach god, heeft een wanhopige luisteraar die emmer over Coen's hoofd uitgestort?
Een wat?quote:
dat is juist het probleemquote:Op donderdag 20 december 2007 22:56 schreef valing het volgende:
[..]
vanaf Helmond hoef je alleen in de InterCity te springen
en in Den Haag er weer uit natuurlijk
Neequote:Op donderdag 20 december 2007 22:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
klik op het linkje in me sig
Shut upquote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik red het nu prima met m'n tv boven m'n pc.
Niet in Europaquote:
push personal mailquote:
Ja duh. Maar wat doet tquote:
Ik ben geen student, werk al een jaar of 5 maar toch respect voor die studentenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Studenten zoals jij, compleet lam, hebben m omgeschopt in een of andere bruine kroeg
Mijnquote:
quote:
een pm die hij moet lezenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijnwas ook meer bedoeld van wtf houdt dat in
Je moet m lezen voor je verder kan FOK!kenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijnwas ook meer bedoeld van wtf houdt dat in
Gastquote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben geen student, werk al een jaar of 5 maar toch respect voor die studenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |