TH is voorbij, dus ik ben er weer.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Succes met bijlezen zometeen....
Alleen voor geldquote:Op donderdag 20 december 2007 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Veenstra, als je dit leest mag ik dan alstublieft even The Wombats horen
I wanna dance to Joy Division....
Voor mij ook 2,5 uur reizenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil er morgen ook heen
Alleen dat is zo te lang in de trein zitten
Maar vanaf Helmond helemaal daarheenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lekker boeiend, is gezellig.![]()
We moeten dan wel afspreken dat iedereen een beetje tegelijk komt.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:45 schreef purplerose het volgende:
Ik vraag als ik op het plein ben me liedje aan
3x raden wat ik ga aanvragen![]()
wow top dat je dan toch wilt komenquote:
Nou vertelquote:
Ik heb al gestort voor Good things End en die heb ik ook nog niet gehoord.... pfff ben echt gesloopt maar wil gewoon effe blijven luisterenquote:
Agh hij kon weer geld weggeven. Ze hebben bij 3FM alleen de kleine lettertjes niet gelezen van dit wurgcontract.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Wel respect voor Dirk Scheringa... vlak na een nederlaag zo reageren
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
wow top dat je dan toch wilt komen
Tja oke. Dan maar warm via de tv.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar vanaf Helmond helemaal daarheen
En dan ook nog daar geld uitgeven voor liedjes enzo..En ik ben al zo arm![]()
Niet dat ik niks wil uitgeven hoor
snap ik hoor, als het in utrecht had geweest had ik ook niet zomaar kunnen komen financieel gezienquote:Op donderdag 20 december 2007 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar vanaf Helmond helemaal daarheen
En dan ook nog daar geld uitgeven voor liedjes enzo..En ik ben al zo arm![]()
Niet dat ik niks wil uitgeven hoor
quote:
Computerquote:Op donderdag 20 december 2007 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tja oke. Dan maar warm via de tv.
Ik zit morgen sowieso al in Leiden, dus dat is ongeveer 12 minuten reizen van station leiden naar den haag CS.quote:
je komt gewoonquote:
En ik met treinen is gewoonquote:Op donderdag 20 december 2007 22:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
snap ik hoor, als het in utrecht had geweest had ik ook niet zomaar kunnen komen financieel gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |