De nieuwe dvd al binnen?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
je komt gewoon![]()
paaskonijn... eddie vedder met hard sun
de vaste mensen hier met mij weten dat eddie mijn obsessie is
en eric corton
Wat is er met Hugo en Robert Jan gebeurd?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:51 schreef purplerose het volgende:
de vaste mensen hier met mij weten dat eddie mijn obsessie is
en eric corton
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar het Glazen Huis in Den BoschHelmond![]()
Nou, de treinen kunnen er zelf ook wat van hoor!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En ik met treinen is gewoon
Waarschijnlijk zit ik aan het eind vd middag dan in Lille ofzo
Whehequote:Op donderdag 20 december 2007 22:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, de treinen kunnen er zelf ook wat van hoor!
[ link | afbeelding ]
Kan ook, ik ben blij dat ik het op de tv kan volgen, stukken betere kwaliteit.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
Computer
TV is altijd bezet zeg maar
Ik zou Round Here van de Counting Crows wel willen horen
En dan nog 5 minuutjes lopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit morgen sowieso al in Leiden, dus dat is ongeveer 12 minuten reizen van station leiden naar den haag CS.
quote:
ik ben er zondag met chatgirl en zaterdag ben ik er ookquote:Op donderdag 20 december 2007 22:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd. Zit te twijfelen of ik toch maar morgen zal gaan ipv zaterdag, maar morgen kan ik pas om 15.00 van huis weg.
Als ik het op de tv wil kijken kan ik niet meer FOK!EN en hattrickenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kan ook, ik ben blij dat ik het op de tv kan volgen, stukken betere kwaliteit.
uhuh kwijlllllllllllllllllquote:
Nee, Haarlem!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Volgend jaar in arnhem
Zondag ben ik er sowieso niet. Maar zaterdag zoudenwe elkaar dus wel warm kunnen houdenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik ben er zondag met chatgirl en zaterdag ben ik er ook
die vallen toch in het niet bij Eddie en Ericquote:Op donderdag 20 december 2007 22:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat is er met Hugo en Robert Jan gebeurd?
Dan kom ik zekerquote:
vanaf Helmond hoef je alleen in de InterCity te springenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En ik met treinen is gewoon
Waarschijnlijk zit ik aan het eind vd middag dan in Lille ofzo
klik op het linkje in me sigquote:
Ik red het nu prima met m'n tv boven m'n pc.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik het op de tv wil kijken kan ik niet meer FOK!EN en hattricken
Heb je al geboden op zn pyama en dekbedovertrek?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Albert ook erg![]()
Humberto doet het ook leuk
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zondag ben ik er sowieso niet. Maar zaterdag zoudenwe elkaar dus wel warm kunnen houden
Nee er zijn grenzenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je al geboden op zn pyama en dekbedovertrek?
Studenten zoals jij, compleet lam, hebben m omgeschopt in een of andere bruine kroegquote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ach god, heeft een wanhopige luisteraar die emmer over Coen's hoofd uitgestort?
Een wat?quote:
dat is juist het probleemquote:Op donderdag 20 december 2007 22:56 schreef valing het volgende:
[..]
vanaf Helmond hoef je alleen in de InterCity te springen
en in Den Haag er weer uit natuurlijk
Neequote:Op donderdag 20 december 2007 22:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
klik op het linkje in me sig
Shut upquote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik red het nu prima met m'n tv boven m'n pc.
Niet in Europaquote:
push personal mailquote:
Ja duh. Maar wat doet tquote:
Ik ben geen student, werk al een jaar of 5 maar toch respect voor die studentenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Studenten zoals jij, compleet lam, hebben m omgeschopt in een of andere bruine kroeg
Mijnquote:
quote:
een pm die hij moet lezenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijnwas ook meer bedoeld van wtf houdt dat in
Je moet m lezen voor je verder kan FOK!kenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijnwas ook meer bedoeld van wtf houdt dat in
Gastquote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben geen student, werk al een jaar of 5 maar toch respect voor die studenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |