quote:Op donderdag 20 december 2007 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het raare was juist dat niemand me vreemd aan keek dus uiteindelijk heb ik er toch nog best een tijdje gestaan.
Staat op Gerard's weblog op hyves.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef VoreG het volgende:
Even buiten de SR om, heeft iemand een lijst met de top zoveel van de Freak 11 van 2007?
Niet echt, maar boeiend, waren verder toch geen bekende.quote:
Ja dat lijkt mij dus ook. Maar vanuit de regiekamer hoor je niet wat er gaande is waar de mensen staan dus weten ze ook niet hoe hard het staat.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:24 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
die vergunningen zijn vast goed geregeld
ze moeten de knoppen gewoon omdraaien en iemand moet veenstra dat eerst vertellen
Iddquote:Op donderdag 20 december 2007 22:25 schreef seriousrequeststar het volgende:
6 kinderen met 22 jaar
Ja, maar met een 3-3 gelijkspel komt AZ gelijk met Zenit en dat is op dit moment de nummer 3. Everton 1, Nürnberg 2 en Zenith 3. Als AZ dus 3-3 speelt, komen ze precies (in punten EN doelsaldo (6-6)) gelijk met Zenit.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nurnberg staat 1-3 voor en die gaan dan over AZ heen
Nee, helemaal niet. Ik trapte nog tegen de tas van een meisje.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]Iedereen ging gewoon in een straal van 10m van jou afstaan
is het de regie die dat regelt??quote:Op donderdag 20 december 2007 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet echt, maar boeiend, waren verder toch geen bekende.![]()
[..]
Ja dat lijkt mij dus ook. Maar vanuit de regiekamer hoor je niet wat er gaande is waar de mensen staan dus weten ze ook niet hoe hard het staat.
Ohjaquote:Op donderdag 20 december 2007 22:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, maar met een 3-3 gelijkspel komt AZ gelijk met Zenit en dat is op dit moment de nummer 3. Everton 1, Nürnberg 2 en Zenith 3. Als AZ dus 3-3 speelt, komen ze precies (in punten EN doelsaldo (6-6)) gelijk met Zenit.
Oh, houd voor mij een gele achterquote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik denk dat dat moment óf morgen of anders zaterdagochtend gaat komen.
Met je modderschoenen een hele afdruk achter gelatenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik trapte nog tegen de tas van een meisje.![]()
Volgens mij wel. Volgens mij regelen de dj's dat zelf niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:28 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
is het de regie die dat regelt??
http://www.3fmfan.nl/page/freak11/200750quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Staat op Gerard's weblog op hyves.
Dank uquote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Staat op Gerard's weblog op hyves.
ze hebben buiten toch zeker een directe lijn met het huis???quote:Op donderdag 20 december 2007 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Volgens mij regelen de dj's dat zelf niet.
Het was toch een zwarte tas.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Met je modderschoenen een hele afdruk achter gelaten![]()
Ja tuurlijk, maar het is buiten en daar staat geen dj of regie.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ze hebben buiten toch zeker een directe lijn met het huis???
ze zijn toch niet naar de streams aan eht luisteren?
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het was toch een zwarte tas.
En het zijn net nieuwe schoenen dus nog geen modder.
Maar verder keek alleen 1 van die bewakingsmannetjes keek naar me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |