Het zag er misschien niet alleen zo geniaal uitquote:Op donderdag 20 december 2007 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Terwijl iedereen het koud had had ik het lekker warm.
ah ok, koelquote:
Mail me even als je wil, anders vergeet ik het.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wilde je net smsen dat ik een zwarte wil![]()
zal wel met de vergunning te maken hebben.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
aha vandaar! De muziek moet naar buiten toe gewoon harder!
Kevin kan je dat regelen?
Ik weet niet precies hoe laat ik klaar ben in Leiden (schoolquote:Op donderdag 20 december 2007 22:15 schreef Marc63 het volgende:
Wie gaan er morgenmiddag/avond nog naar Den Haag?
Neequote:Op donderdag 20 december 2007 22:21 schreef Glacier het volgende:
AZ gaat het niet redden..
Maar je hebt het niet gezien?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het zag er misschien niet alleen zo geniaal uit
Zijn ze dan al helemaal op?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mail me even als je wil, anders vergeet ik het.
Toch raar, want de ijsbaan ernaast mag wel gewoon harder muziek maken.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
zal wel met de vergunning te maken hebben.
Hm, nou.. ik dan ook, want ik kan het ook niet vinden.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:19 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
klantenservice beweert van wel maar ik kan hem nergens vinden![]()
![]()
ik heb vandaag 3 keer aan de telefoon gehangen en een paar keer gemailt en ze blijven zeggen dat er gewoon een sr kanaal is
maar waarschijnlijk ben ik te dom ofzo![]()
![]()
![]()
Nog niet, maar ik denk dat dat moment óf morgen of anders zaterdagochtend gaat komen.quote:
Nee,,kzit vooral te luisterenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet gezien?![]()
Ik stond lekker op die dranghekken met m'n benen enzo.
Welke kleuren heb je?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik denk dat dat moment óf morgen of anders zaterdagochtend gaat komen.
die vergunningen zijn vast goed geregeldquote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch raar, want de ijsbaan ernaast mag wel gewoon harder muziek maken.
Elegantquote:Op donderdag 20 december 2007 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet gezien?![]()
Ik stond lekker op die dranghekken met m'n benen enzo.
Die commentatoren hebben het volgens mij allemaal fout, want als ze de 3-3 maken staan ze in puntenaantal en in doelsaldo (6-6) precies gelijk met Zenith. En de onderlinge wedstrijd was ook 1-1. Dus ik weet niet wat er dan gebeurtquote:
Veenstra heeft die plaat wel eens gedraaid tijdens MetMichiel. Gewoon requesten manquote:Op donderdag 20 december 2007 22:19 schreef Qunix het volgende:
Ik wil eigenlijk voor de gein "Mo-Do - Eins Zwei Polizei" aanvragen
Zal alleen niet gedraaid worden maar goed
Het raare was juist dat niemand me vreemd aan keek dus uiteindelijk heb ik er toch nog best een tijdje gestaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee,,kzit vooral te luisteren
Maar ik zie het wel al helemaal voor me![]()
Nurnberg staat 1-3 voor en die gaan dan over AZ heenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die commentatoren hebben het volgens mij allemaal fout, want als ze de 3-3 maken staan ze in puntenaantal en in doelsaldo (6-6) precies gelijk met Zenith. En de onderlinge wedstrijd was ook 1-1. Dus ik weet niet wat er dan gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |