Ja hee, ik was de sluiter niet hoor. Dit topic is extra service.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:02 schreef Marc63 het volgende:
Duurde ook lang.... ik kreeg al afkickverschijnselen.
Dat krijg je als een "onbekende" m volmaaktquote:Op donderdag 20 december 2007 22:02 schreef Marc63 het volgende:
Duurde ook lang.... ik kreeg al afkickverschijnselen.
Bijna 3000 views! dat soort aantallen werd eigenlijk alleen tijdens het Ekstra weekend gehaald.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:02 schreef Piles het volgende:
3.9 per minuut vorig deel
Bekende bug, altijd kijken in Nieuwe topicsquote:Op donderdag 20 december 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
ik krijg de nieuwe topics nooit gelijk in beeld
Via de 'Nieuwe topics'-pagina http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics gaat het vaak wat sneller.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
ctrl f5quote:Op donderdag 20 december 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
Dat is ook nog het post-record: vrijdag 1-06-07 5.08 per minuutquote:Op donderdag 20 december 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna 3000 views! dat soort aantallen werd eigenlijk alleen tijdens het Ekstra weekend gehaald.
Ik denk dat die door de aanwezigheid van de vele eendjes in het Glazen Huis veroorzaakt zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:04 schreef Xx-MieZ-xX het volgende:
Maar als die eend sms'jes en berichtjes... Komen die door vannacht??
Nee toch?!
Heftig !quote:Op donderdag 20 december 2007 22:04 schreef Piles het volgende:
Dat is ook nog het post-record: vrijdag 1-06-07 5.08 per minuut
De eerste keer vanavond dat ik tijdens de SR-headlines de radio maar aangezet heb. Op tv is nog steeds geen uitzending van het huis zelf. Dan was ik dit toch bijna misgelopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat een plaat om mee te beginnen. De toon is gezet hoor, woehoe!
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:07 schreef Piles het volgende:
Morgenavond eigenlijk bruiloft van een collega, maar ik vrees dat ik er voor thuisblijf![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
10.000 van Scheringa.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:07 schreef Piles het volgende:
Morgenavond eigenlijk bruiloft van een collega, maar ik vrees dat ik er voor thuisblijf![]()
Jij doet wel heel erg vaak de riemen vast hè? Echter, maak je ze ook weleens los?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Somebody told me !!!!
Riemen vast, hier gaan we dan. 4 uur lang Veenstra Veenstra on-air!
Ik zal eerlijk zeggen dat ik alleen maar de radio heb aanstaan en de tv is nog niet eens aangeweest.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:07 schreef Marc63 het volgende:
De eerste keer vanavond dat ik tijdens de SR-headlines de radio maar aangezet heb. Op tv is nog steeds geen uitzending van het huis zelf. Dan was ik dit toch bijna misgelopen.
whehehehequote:Op donderdag 20 december 2007 22:07 schreef Piles het volgende:
Dat hoorde ik er niet bijquote:Op donderdag 20 december 2007 22:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij schuift alleen voor de doelpunten van AZ
goshquote:
Haha! zo af en toe gaan ze toch echt even los.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:08 schreef Sirolf het volgende:
Jij doet wel heel erg vaak de riemen vast hè? Echter, maak je ze ook weleens los?
Dries Roelvinkquote:Op donderdag 20 december 2007 22:06 schreef Treezz het volgende:
Wie zat er vandaag in die coca cola truck van Sander de heer?? heb het totaal gemist....
Met een Karaoke-machinequote:
Ah..wie heeft er voor moeten betalen?quote:
Ik zou m'n geld terug gevraagd hebbenquote:
wel via digitenne kan je sr 24/7 volgenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:13 schreef Cootz het volgende:
Bagger, Digitenne heeft geen kanaal waarop ze SR 24/7 uitzenden. Nu moet ik deze topics volgen én SR kijken (luisteren kan natuurlijk wel) op 1 laptop.
SR
Het is voor het goede doelquote:Op donderdag 20 december 2007 22:13 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Geld geven als je concurrent scoort zeker... Voetballers zijn misschien gek, maar zo gek...
Het geld hadden ze mogen houden, maar ik was meteen weer weg gegaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:14 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ik zou m'n geld terug gevraagd hebben
kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb eigenlijk helemaal geen zin om er heen te gaan![]()
Gillend terug gegaan,... fout mannetje die driesquote:Op donderdag 20 december 2007 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het geld hadden ze mogen houden, maar ik was meteen weer weg gegaan.
Ik ben er sowieso!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:15 schreef Marc63 het volgende:
Wie gaan er morgenmiddag/avond nog naar Den Haag?
Topper!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi. ben er nog altijd hoor...druk plaatjes uitzoeken
Heb je daar rekoefeningen staan doen?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:15 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben terug!
Die jongen met blauwe vest en witte pet die rekoefeningen aan het doen was, dat was ik.
Het is erg gezellig buiten.
[..]
Ik ben er sowieso!![]()
Enige idee wanneer Good People van Jack Johnson voorbij gaat komen?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Suc6!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:16 schreef borisz het volgende:
Ik heb morgen weer vroeg tentamen dus ik ga
hij heeft niks fout gedaanquote:Op donderdag 20 december 2007 22:15 schreef Treezz het volgende:
[..]
Gillend terug gegaan,... fout mannetje die dries
Ik luister nooit naar de radioquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:16 schreef borisz het volgende:
Ja op de radio (die ook via digitenne gaat), maar geen beeld toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:14 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
wel via digitenne kan je sr 24/7 volgen
zegt de klantenservice
Succes!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:16 schreef borisz het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je daar rekoefeningen staan doen?
Mooi!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Dat wou ik net vragenquote:
klantenservice beweert van wel maar ik kan hem nergens vindenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:17 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ja op de radio (die ook via digitenne gaat), maar geen beeld toch?
aha vandaar! De muziek moet naar buiten toe gewoon harder!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:18 schreef Tourniquet het volgende:
Heb vanavond van 18:30 tot 20:00 bij het huis gestaan. KOUD!!!!! Maar 't was wel gezellig. Giel gezien, met die Rob van Lama Gezocht. En Gonny van Oudenalle gezienin d'r rokje.
Een gozer was zo aardig z'n jas uit te lenen want ze had het ook koud.
Wat staat de muziek daar trouwens ZACHT!! Je hoort bijna niks buiten. Vind je 't gek dat het publiek niet zo meedoet en niet lang blijft staan....
In de OP staan nog wel wat suggestiesquote:Op donderdag 20 december 2007 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ja inderdaad.quote:
Wilde je net smsen dat ik een zwarte wilquote:Op donderdag 20 december 2007 22:18 schreef Broekie het volgende:
Mensen die zo'n badeendsleutelhanger willen hebben moeten mij mailen op SR07@Stimpy.nu met een minimumbod van 2,50 euro!
En dan wel voor morgenochtend 11:00, want anders heb je kans dat ik ze morgen gewoon allemaal kwijt ben geraakt daar op het Plein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |