Heftig !quote:Op donderdag 20 december 2007 22:04 schreef Piles het volgende:
Dat is ook nog het post-record: vrijdag 1-06-07 5.08 per minuut
De eerste keer vanavond dat ik tijdens de SR-headlines de radio maar aangezet heb. Op tv is nog steeds geen uitzending van het huis zelf. Dan was ik dit toch bijna misgelopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat een plaat om mee te beginnen. De toon is gezet hoor, woehoe!
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:07 schreef Piles het volgende:
Morgenavond eigenlijk bruiloft van een collega, maar ik vrees dat ik er voor thuisblijf![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
10.000 van Scheringa.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:07 schreef Piles het volgende:
Morgenavond eigenlijk bruiloft van een collega, maar ik vrees dat ik er voor thuisblijf![]()
Jij doet wel heel erg vaak de riemen vast hè? Echter, maak je ze ook weleens los?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Somebody told me !!!!
Riemen vast, hier gaan we dan. 4 uur lang Veenstra Veenstra on-air!
Ik zal eerlijk zeggen dat ik alleen maar de radio heb aanstaan en de tv is nog niet eens aangeweest.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:07 schreef Marc63 het volgende:
De eerste keer vanavond dat ik tijdens de SR-headlines de radio maar aangezet heb. Op tv is nog steeds geen uitzending van het huis zelf. Dan was ik dit toch bijna misgelopen.
whehehehequote:Op donderdag 20 december 2007 22:07 schreef Piles het volgende:
Dat hoorde ik er niet bijquote:Op donderdag 20 december 2007 22:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij schuift alleen voor de doelpunten van AZ
goshquote:
Haha! zo af en toe gaan ze toch echt even los.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:08 schreef Sirolf het volgende:
Jij doet wel heel erg vaak de riemen vast hè? Echter, maak je ze ook weleens los?
Dries Roelvinkquote:Op donderdag 20 december 2007 22:06 schreef Treezz het volgende:
Wie zat er vandaag in die coca cola truck van Sander de heer?? heb het totaal gemist....
Met een Karaoke-machinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |