Ik denk 18.00quote:Op donderdag 20 december 2007 16:03 schreef IedeK. het volgende:
Tot hoe laat is Michiel?
18.00u.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:03 schreef IedeK. het volgende:
Tot hoe laat is Michiel?
Zijn er nog niet meer gedraaid? Heb heel wat uurtjes gemist vandaag.quote:Amy Winehouse - Valerie - - - > linebear Gedraaid!
Arcade Fire - Intervention - - - > Arinna
Bloc Party - Flux - - - > broer
Bløf - Hier (Pinkpop Live versie) - - - > TJDoornbos
Blur - Tender - - -> Cee
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days - - -> borisz
Chumbawamba - Tubthumping - - - > -Vaduz-
Editors - The Weight Of The World ---> Damzkieee
Franz Ferdinand - The Fallen - - - > Omaha
Good Things End - I Know (live bij Giel) - - - > TheVulture
Gorillaz - 19-2000 (Soulchild remix) - - - > EnGCatjuh - Gedraaid! Woensdag - 20.30u
Hard-Fi - Suburban Knights ---> Asskicker14
K3 - Onbekend - - -> CarOnline
Kate Bush - Cloudbusting - - - > Roel_Jewel
Kinderen voor Kinderen - Morgen is voor ons een droom - - -> Impry
Klaxons - Golden Skans - - - > Tourniquet - Gedraaid! Woensdag - 20.11u.
Liquido - Narcotic - - -> Remzz Gedraaid! Donderdag tussen 15.00 en 16.00u.
... en ga eens HOOFDLETTERS gebruiken...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Moet 't niet nummer 360 Zijn?
Tevens, zet eens een spatie tussen het ] en MetMichiel
Volgens mij heb ik em 2x gehoord. Geen van beide keren leek het buitenstaande publiek er warm van te worden.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:05 schreef RianneB het volgende:
volgens mij is Valerie ook al gedraaid
Hangt mij ook nog vaag bij volgens mij ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Liquido - Narcotic - - -> Remzz
deze is een uur terug gedraait?
Dat is met deze temperaturen ook nogal moeilijk...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik em 2x gehoord. Geen van beide keren leek het buitenstaande publiek er warm van te worden.
Crowded House - Don't Stop Now is vannacht gedraaid. Maar zo te zien had ik nog niet gezegd wat mn request was...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Zijn er nog niet meer gedraaid? Heb heel wat uurtjes gemist vandaag.
Op Wombats kunnen ze zich nog een beetje warm springenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is met deze temperaturen ook nogal moeilijk...
Wijnhuis is gistermiddag al gedraaid en vandaag weer.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Zijn er nog niet meer gedraaid? Heb heel wat uurtjes gemist vandaag.
Heb ik zelfs nog gepost toenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Liquido - Narcotic - - -> Remzz
deze is een uur terug gedraait?
Nogal, en pas de OP eens aan (359 toevoegen).quote:Op donderdag 20 december 2007 16:10 schreef Piles het volgende:
Trouwens, seriousrequeststar: leer eens normaal berichten plaatsen. Het begint nu lichtelijk irritant te worden
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik zelfs nog gepost toen
Trouwens, seriousrequeststar: leer eens normaal berichten plaatsen. Het begint nu lichtelijk irritant te worden
Nu de mijne nog draaienquote:Op donderdag 20 december 2007 16:17 schreef Impry het volgende:
Amy Winehouse - Valerie - - - > linebear - Gedraaid!
Arcade Fire - Intervention - - - > Arinna
Bloc Party - Flux - - - > broer
Bløf - Hier (Pinkpop Live versie) - - - > TJDoornbos
Blur - Tender - - -> Cee
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days - - -> borisz
Chumbawamba - Tubthumping - - - > -Vaduz-
Christian Walz - Wonderchild - - - > --Globe-- - Gedraaid! ±16.10u.
Crowded House - Don't Stop Now - - - > Marc 63 - Gedraaid! Woens- op donderdagnacht
Editors - The Weight Of The World ---> Damzkieee
Franz Ferdinand - The Fallen - - - > Omaha
Good Things End - I Know (live bij Giel) - - - > TheVulture
Gorillaz - 19-2000 (Soulchild remix) - - - > EnGCatjuh - Gedraaid! Woensdag - 20.30u
Hard-Fi - Suburban Knights ---> Asskicker14
K3 - Onbekend - - -> CarOnline
Kate Bush - Cloudbusting - - - > Roel_Jewel
Kinderen voor Kinderen - Morgen is voor ons een droom - - -> Impry
Klaxons - Golden Skans - - - > Tourniquet - Gedraaid! Woensdag - 20.11u.
Liquido - Narcotic - - -> Remzz - Gedraaid! Donderdag tussen 15.00 en 16.00u.
Lijstje geupdate, zet hem maar in de OP!
Valerie is gewoon een goedkope cover van The Zutons... mist daarom de SR-vibequote:Op donderdag 20 december 2007 16:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik em 2x gehoord. Geen van beide keren leek het buitenstaande publiek er warm van te worden.
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:17 schreef Impry het volgende:
Crowded House - Don't Stop Now - - - > Marc 63 - Gedraaid! Donderdag 3:25
Niet dat het veel uit maakt, maar aangezien ik er voor wakker gebeld werd, weet ik precies wanneer ie kwam.quote:
Yup... klinkt nogal warrig omdat ik wat slaperig was. Ik heb het ook al terug geluisterd.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:23 schreef Impry het volgende:Ja, precies, leuk toch, gewoon er tussen zetten.
Werd je ook gebeld voor in de uitzending dan?
Heb ik dat nummer niet voor nodig, het is hier bijna 40 graden!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan krijg je toch wel dat fijne gevoel van het zonnetje op je bolletje
MYA-Kevin zal zo wel een keer aan het werk gaan. Misschien kun je een beetje bij hem zeuren, hij maakt een deel van de playlist.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wil Blof - Hier live wel een keer horen. Betaal niet voor niks
idd, verwacht het eigenlijk welquote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef Marc63 het volgende:
Kijkend naar de tussenstand van vorig jaar op dag 2, hoop ik dat ze nu minstens ¤230.000 hebben.
Heej ik request goeie platenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je gewoon goede platen request is zeuren helemaal niet nodig.
Blof, altijd goedquote:Op donderdag 20 december 2007 16:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heej ik request goeie platen![]()
![]()
Elke cent is natuurlijk mooi meegenomen, maar als ze minder ophalen, dan betekent het dat ze het slechter doen dan vorig jaar op dag 2. En dat na zo'n goede eerste dag.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
idd, verwacht het eigenlijk wel
Ik verwacht een stuk meer eigenlijk. De vorige was maar de helft van de tijd die er nu tussen de updates zit.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef Marc63 het volgende:
Kijkend naar de tussenstand van vorig jaar op dag 2, hoop ik dat ze nu minstens ¤230.000 hebben.
Komt doordat het nieuws uit Hilversum komt, en op de radio dus gewoon daar pas in het radio-signaal wordt gezet. Op de web-/TV-stream is dat niet het geval, dus hoor je het geluid van de retourstream van Hilversum naar Den Haag, en die is van mindere kwaliteit.quote:
Vorig jaar hadden ze op de tweede dag een tussenstand van ¤ 189.935,-quote:Op donderdag 20 december 2007 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik verwacht een stuk meer eigenlijk. De vorige was maar de helft van de tijd die er nu tussen de updates zit.
Herinner de dj's er ff aan als je weer het huis binnen loopt.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeiemiddag! (weer een euro erbij)
Zoiets idd, dik 2,5 ton.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze op de tweede dag een tussenstand van ¤ 189.935,-
Ik verwacht toch wel iets richting de 280.000 of iets dergelijks eigenlijk.
Ik had het meteen na die andere post gepost, maar toen kreeg ik bericht dat ik te snel achter elkaar postte. Ik blijf geen moeite doenquote:
Iets minder dan ik net dacht, maar toch lang geen gek bedrag!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
248.982!
Vorig jaar hadden ze ook dat miljoen van Balkie. Ben benieuwd of die dit jaar ook komt.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iets minder dan ik net dacht, maar toch lang geen gek bedrag!
Ter vergelijking: de stand op dag 2 was vorig jaar ¤ 189.935,-
Het is een TUSSENSTAND, dus al samen met het bedrag van gisteren...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:46 schreef seriousrequeststar het volgende:
dan hebben wij nu dus in totaal 351.342
op deze manier halen we natuurlijk nooit het miljoenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een TUSSENSTAND, dus al samen met het bedrag van gisteren...
Heb je het afgelopen jaren niet gevolgd?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:49 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
op deze manier halen we natuurlijk nooit het miljoen
der is maar 146 duizend opgehaald![]()
![]()
SRstar, plz zeg!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:49 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
op deze manier halen we natuurlijk nooit het miljoen
der is maar 146 duizend opgehaald![]()
![]()
Hij beweert voor SR te werkenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:50 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Heb je het afgelopen jaren niet gevolgd?
In de bezemkast dan zeker?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij beweert voor SR te werken.
niet te vroeg gaan juichenquote:
eil je aub je bek houden?? Je zou vele fokkers blij maken!!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:54 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
niet te vroeg gaan juichen
als je negatief bent dan ga je de volgende keer nog beter je best doen(morgen)
maandag mag alle positieve energie eruit
je moet het volgens bepaalde energieën zienquote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij is die pinguin!
Maar mijne is nog niet gedraaidquote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
er zijn al bijna 6000 platen aangevraagd...
En dan je eigen naam er niet bijzettenquote:Ik zoek contact met ...., als iemand haar kent of je leest dit, bel me effe
Als er maandag in dit topic nog iemand over is tenminste, jij jaagt iedereen weg met je irritante gedrag...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:54 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
niet te vroeg gaan juichen
als je negatief bent dan ga je de volgende keer nog beter je best doen(morgen)
maandag mag alle positieve energie eruit
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wow!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik blijf gewoon hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 16:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als er maandag in dit topic nog iemand over is tenminste, jij jaagt iedereen weg met je irritante gedrag...
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:57 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe op de SMS een helder licht :
[..]
En dan je eigen naam er niet bijzetten
neequote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zitten Leuven en Geneve ook al bij de tussenstand?
Das zeker mooiquote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Plan je Editors ook nog effe met Weight of the World?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb hem vanavond ingepland....
Nee, die hebben hun eigen tussenstanden. Ze zullen vast wel op de sites van stubru en couleur terre zijn te vinden.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zitten Leuven en Geneve ook al bij de tussenstand?
JAAAquote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Mn broertje heeft vanmiddag een request gedaan. Kan ik hier een verzoek doen om een gunstige tijd dat ie gedraaid wordt?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Alleen de glazen huis DJ's tellen meequote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef Damzkieee het volgende:
Voor in de OP: in het vorige topic is er gepost door een 3FM'er
Dus nu 2 topics.
Er is nog weinig dance gedraaidquote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
oh dan zet ik hem wel iets later, na 22u. Ik moet even checken of Weight Of The World wel in de computer zit (is geen single geweest en ik denk niet dat ik deze ooit in MYA gedraaid heb).quote:Op donderdag 20 december 2007 17:01 schreef Omaha het volgende:
[..]
JAAA![]()
Dankje![]()
Helaas moet ik wel werken van 18 tot 22 uur, zonder stream tot m'n beschikking![]()
Maar toch top!
Dat kost natuurlijk wel extra geld!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn broertje heeft vanmiddag een request gedaan. Kan ik hier een verzoek doen om een gunstige tijd dat ie gedraaid wordt?
Ik dump zaterdag nog wel ff een bedragje.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kost natuurlijk wel extra geld!
Nu maar hopen dat 'ie niet veel naar Ekdom luistert en zei "Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen!".quote:Op donderdag 20 december 2007 17:03 schreef Burner82 het volgende:
opt werk is de fooienpot leeggegooid (van het hoofdkantoor), ongeveer 50 euro en de directie heeft het aangevuld tot 200 euroen volgens mij willen ze dan walking on sunshine aanvragen van katrina and the waves... (das klote, maja daar had ik niks over te zeggen
) de baas is vanavond toch in den haag, dus misschien dat hij nog ff langskomt
Thanks!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
oh dan zet ik hem wel iets later, na 22u. Ik moet even checken of Weight Of The World wel in de computer zit (is geen single geweest en ik denk niet dat ik deze ooit in MYA gedraaid heb).
Oh okay, dan doe ik nu vast nog een donatie op mijn plaatquote:Op donderdag 20 december 2007 17:01 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Alleen de glazen huis DJ's tellen mee
Voor mij dan, de andere 2 doneren bij elke DJ.
Maar, hij staat in de keuzelijst! !quote:Op donderdag 20 december 2007 17:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
oh dan zet ik hem wel iets later, na 22u. Ik moet even checken of Weight Of The World wel in de computer zit (is geen single geweest en ik denk niet dat ik deze ooit in MYA gedraaid heb).
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:05 schreef N.icka het volgende:
Ik wil best geld bieden als ze niks van Blof draaien
2quote:Op donderdag 20 december 2007 17:04 schreef DJKoster het volgende:
Tof, dat kunnen doneren via UPC Digitaal
misschien tegenwoordig dattie Ekdom hoortquote:Op donderdag 20 december 2007 17:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat 'ie niet veel naar Ekdom luistert en zei "Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen!".
We kunnen hem gaan spammen met de passmailerquote:Op donderdag 20 december 2007 17:05 schreef Marc63 het volgende:
Kan iemand Gerard ff vertellen wat zn FOK!-wachtwoord is?
Haha... das wel een goeiequote:Op donderdag 20 december 2007 17:08 schreef valing het volgende:
[..]
We kunnen hem gaan spammen met de passmailer
Gaan we lullig doenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:05 schreef N.icka het volgende:
Ik wil best geld bieden als ze niks van Blof draaien
Ik heb nog geen sneeuw zien liggen zoals hier buiten.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:09 schreef Omaha het volgende:
Lekker koud daar buiten
[ afbeelding ]
Is ook meer in het zuiden/midden van het land.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen sneeuw zien liggen zoals hier buiten.
Waar de sneeuw ligt? Dit is Amsterdam.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:11 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Is ook meer in het zuiden/midden van het land.
Dan heb je dus een plaatselijke bui gehad.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waar de sneeuw ligt? Dit is Amsterdam.
ik heb even gecheckt: hij staat idd in de computerquote:Op donderdag 20 december 2007 17:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar, hij staat in de keuzelijst! !
I love itquote:Op donderdag 20 december 2007 17:09 schreef Omaha het volgende:
Lekker koud daar buiten
[ afbeelding ]
Heb je toegang tot alle gegevens bij de requests? Mn broertje vertelde me dat hij wel had aangegeven dat hij gebeld mag worden, maar is zn telefoonnummer vergeten in te voeren.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb even gecheckt: hij staat idd in de computer
Jammer alleen dat het niet sneeuwt, op deze manier is het alleen maar irritant koud...quote:Op donderdag 20 december 2007 17:15 schreef Glacier het volgende:
[..]
I love it
Jammer dat het niet de hele winter blijft vriezen overdag..
Dan woon je toch echt verkeerd.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het niet sneeuwt, op deze manier is het alleen maar irritant koud...
limburg toch???quote:Op donderdag 20 december 2007 17:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan woon je toch echt verkeerd.
Hier heeft het de hele dag gesneeuwd![]()
En dikke mist![]()
Overigens heb ik niets tegen sneeuw als ik zelf vrij ben
Ik heb het niet verkeerd hoor, hier sneeuwt het namelijk niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan woon je toch echt verkeerd.
Hier heeft het de hele dag gesneeuwd![]()
En dikke mist![]()
Overigens heb ik niets tegen sneeuw als ik zelf vrij ben
WAAR IS ERIC CORTON ALS JE M NODIG HEBT???quote:
noord-limburg heeft het iig gesneeuwd vandaagquote:Op donderdag 20 december 2007 17:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
limburg toch???
noord of zuid?
Ah industriesneeuwquote:Op donderdag 20 december 2007 17:25 schreef IedeK. het volgende:
Die sneeuw valt vooral in gebieden waar veel industrie-vervuiling is.
Noord en dan hebben ze het op het nieuws steeds over dat de zon schijntquote:Op donderdag 20 december 2007 17:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
limburg toch???
noord of zuid?
Soms is het gewoon nodigquote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even een TR geplaatst over seriousrequeststar. Jammer dat het nodig is.
jammer dat er ook een banaanvraag tussen staat van iemand anders.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Sneeuw is leuk, maar die moet eigenlijk vallen voordat alles dicht is gevroren, nu is het alleen maar slecht voor het ijsquote:Op donderdag 20 december 2007 17:18 schreef Sirolf het volgende:
Jammer alleen dat het niet sneeuwt, op deze manier is het alleen maar irritant koud...
Vertel.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
jammer dat er ook een banaanvraag tussen staat van iemand anders.
nee, de uitgewaaide mist of zoiets maakt alles wit, en dat kan alleen met vervuilingquote:
Hij is irritant idd.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat is een TR?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weg met die zandzak!!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vrij ongelukkig jaquote:Op donderdag 20 december 2007 17:31 schreef Omaha het volgende:
Lekker grof om na dat nieuwsbericht over die vallende plaat op een auto een 'knallende' overschakeling te doen naar het volgende item
quote:
Maarja, ik zeg niet dat ie niet vervelend is...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kan jij geen enkeltje Ban-land krijgen dwaas??
En dat betekend dat hij wanneer wordt gedraait?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:38 schreef Marc63 het volgende:
Leuke versie zo met dat Disney-muziekje.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef Marc63 het volgende:
NEE! Niet Dries Roelvink!
Ik was meteen weer naar buiten gelopen.
Je zal er je geld aan uit hebben gegevenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef Marc63 het volgende:
Stelt tot nu toe nog niet veel voor wat er in die truck zit.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ze hebben wel de grote A-sterren gecontacteerd zeg.
Toevallig net als ik perongeluk me stream wegklik komt die kneusquote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef Marc63 het volgende:
Elke liter water is een euro, 20.000 euro is 5 pompen ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:44 schreef TornadoDK het volgende:
waar is dat waterpompen eigenlijk goed voor?? heb dat niet mee gekregen.
Voor elke gepompte liter krijgen ze 1 euro.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:44 schreef TornadoDK het volgende:
En voor elke 20 liter een of andere pomp van Norit.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor elke gepompte liter krijgen ze 1 euro.
Voor elke liter water die er opgepompt wordt, gaat er een bedrag naar SR. Weet zo eigenlijk niet wie dat dan sponsort.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:44 schreef TornadoDK het volgende:
Herken sarcasme.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Stelt tot nu toe nog niet veel voor wat er in die truck zit.
Had ik vandaag ook last van, m'n internetverbinding op school had regelmatig nogal moeite met de 800kbps videostream (vreemd hè?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:40 schreef Piles het volgende:
Geluid van mn stream kapt er mee
Dan maar weer FM
Als ze 100.000 liter en dus euro hebben krijgen ze óók 5 pompen, ieder ter waade van 20.000 euro.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Elke liter water is een euro, 20.000 euro is 5 pompen ofzo?
Oke dan weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Elke liter water is een euro, 20.000 euro is 5 pompen ofzo?
Snap niet waarom, maar na x aantal uren/minuten loopt ie gewoon vastquote:Op donderdag 20 december 2007 17:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had ik vandaag ook last van, m'n internetverbinding op school had regelmatig nogal moeite met de 800kbps videostream (vreemd hè?).
20.000 liter hoor, anders gaat het wel héél erg snel.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En voor elke 20 liter een of andere pomp van Norit.
Ik vond het al zo weinigquote:Op donderdag 20 december 2007 17:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
20.000 liter hoor, anders gaat het wel héél erg snel.
Nee, hij was de billie van De Heer met zn surprisetruuk.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:50 schreef Damzkieee het volgende:
Oh Dries blijft niet slapen?
Ik luister nu niet, hou me op de hoogte
Ooooh!! Ik was bang dat hij bleef slapenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, hij was de billie van De Heer met zn surprisetruuk.
We kunnen natuurlijk ook weer even snel doorposten, dan staat 'ie op een andere pagina (of een ander topic, ligt aan je instelling natuurlijk).quote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Haal hem dan weg is echt rete irritant
Knip een stukje uit die reclame, zet 'm op repeat en je kan prijzen winnen bij Ekstra Weekend.quote:
Niet eens zo'n slecht idee!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:59 schreef Sirolf het volgende:
Knip een stukje uit die reclame, zet 'm op repeat en je kan prijzen winnen bij Ekstra Weekend.
Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip!
met de sr hebben ze automatisch meer luisteraarsquote:Op donderdag 20 december 2007 18:00 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dat trouwens voor suf gedoe dat Q-music meer luisteraars heeft dan 3FM... Hopelijk weet 3FM terrein terug te winnen met o.a. de nieuwe programmering.
Denk dat de ' super vrijdag ' het wel goed zal gaan doen.
Op korte termijn absoluut, maar hopelijk ook voor de langere termijn.. Zou mooi zijn als veel van de SR luisteraars blijven luisteren als het is afgelopen. Top 2000 komt er natuurlijk nog wel aan.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:01 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
met de sr hebben ze automatisch meer luisteraars
Hoop je...........ga er ook wel vanuit maar volgens mij werd er door die gast net permanent bedoeld!!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:01 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
met de sr hebben ze automatisch meer luisteraars
De emmer kwam in een ruimte met dronken studenten terecht.... omgekieperd door iemand dus.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:43 schreef tha_dark het volgende:
Wat is er gebeurd met de emmer? Even niet meegekregen.
omgedonderd door een dronken studentquote:Op donderdag 20 december 2007 18:43 schreef tha_dark het volgende:
Wat is er gebeurd met de emmer? Even niet meegekregen.
een lolbroek?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:47 schreef DJKoster het volgende:
"Je hebt een leuke broek aan"
I second that.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:11 schreef VoreG het volgende:
zaterdagnacht werk en dan is 3FM gewoon kut.
Aangepastquote:Op donderdag 20 december 2007 18:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
ja, foutje in de OP; linkje naar forum.3fmfan.nl moet omhoog, naar onder de de topiclijst
van Coenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Welke emmer is omgekieperd?
quote:
Dat is wel een beetje lullig ..quote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
omgedonderd door een dronken student
Ik zal er zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Gaan er maandag nog FOK! kers naar Den Haag??
Volgens mij was dat Long Road To Ruin (Foo Fighters), maar heb niet heel goed geluisterd.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:57 schreef DeRCT14 het volgende:
Wat was het laatste nummer dat ze draaiden voor het nieuws & ster van zeven uur?
k kleed me wel dik aan als je het niet erg vindquote:Op donderdag 20 december 2007 19:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal er zijn.
Podjandorrie, net even met broekie buiten gestaan. Het is me een partij koud!
Dat was mquote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Long Road To Ruin (Foo Fighters), maar heb niet heel goed geluisterd.
Whehequote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
k kleed me wel dik aan als je het niet erg vind![]()
Of bedoelde je niet dat je in je korte broek buiten stond??
Hijs leukquote:Op donderdag 20 december 2007 18:56 schreef DJKoster het volgende:
Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan
Michiel = badeendjesquote:Op donderdag 20 december 2007 19:08 schreef WebForce het volgende:
Ik heb even gemist waar al die badeend smsjes over gaan? Er valt zeker iets te winnen
Dat begrjip ik, maar er kwam een lading met alleen maar badeendberichten langs en Michiel was alweer wegquote:
vanmorgen hek hem ffies gezien , maar sinds 17.00 nog niet gezien/gehoord geloof ik!!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:15 schreef WebForce het volgende:
Heeft Stenders nog wat uitgespookt, of ligt die in z'n nest de hele dag?
En nu Leaf! Ze verwennen mequote:
Was vorig jaar ook met Soepquote:Op donderdag 20 december 2007 19:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat begrjip ik, maar er kwam een lading met alleen maar badeendberichten langs en Michiel was alweer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |