Voor elke gepompte liter krijgen ze 1 euro.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:44 schreef TornadoDK het volgende:
waar is dat waterpompen eigenlijk goed voor?? heb dat niet mee gekregen.
En voor elke 20 liter een of andere pomp van Norit.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor elke gepompte liter krijgen ze 1 euro.
Voor elke liter water die er opgepompt wordt, gaat er een bedrag naar SR. Weet zo eigenlijk niet wie dat dan sponsort.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:44 schreef TornadoDK het volgende:
waar is dat waterpompen eigenlijk goed voor?? heb dat niet mee gekregen.
Herken sarcasme.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Stelt tot nu toe nog niet veel voor wat er in die truck zit.
Had ik vandaag ook last van, m'n internetverbinding op school had regelmatig nogal moeite met de 800kbps videostream (vreemd hè?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:40 schreef Piles het volgende:
Geluid van mn stream kapt er mee
Dan maar weer FM
Als ze 100.000 liter en dus euro hebben krijgen ze óók 5 pompen, ieder ter waade van 20.000 euro.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Elke liter water is een euro, 20.000 euro is 5 pompen ofzo?
Oke dan weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Elke liter water is een euro, 20.000 euro is 5 pompen ofzo?
Snap niet waarom, maar na x aantal uren/minuten loopt ie gewoon vastquote:Op donderdag 20 december 2007 17:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had ik vandaag ook last van, m'n internetverbinding op school had regelmatig nogal moeite met de 800kbps videostream (vreemd hè?).
20.000 liter hoor, anders gaat het wel héél erg snel.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En voor elke 20 liter een of andere pomp van Norit.
Ik vond het al zo weinigquote:Op donderdag 20 december 2007 17:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
20.000 liter hoor, anders gaat het wel héél erg snel.
Nee, hij was de billie van De Heer met zn surprisetruuk.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:50 schreef Damzkieee het volgende:
Oh Dries blijft niet slapen?
Ik luister nu niet, hou me op de hoogte
Ooooh!! Ik was bang dat hij bleef slapenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, hij was de billie van De Heer met zn surprisetruuk.
We kunnen natuurlijk ook weer even snel doorposten, dan staat 'ie op een andere pagina (of een ander topic, ligt aan je instelling natuurlijk).quote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Haal hem dan weg is echt rete irritant
Knip een stukje uit die reclame, zet 'm op repeat en je kan prijzen winnen bij Ekstra Weekend.quote:
Niet eens zo'n slecht idee!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:59 schreef Sirolf het volgende:
Knip een stukje uit die reclame, zet 'm op repeat en je kan prijzen winnen bij Ekstra Weekend.
Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip! Flip!
met de sr hebben ze automatisch meer luisteraarsquote:Op donderdag 20 december 2007 18:00 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dat trouwens voor suf gedoe dat Q-music meer luisteraars heeft dan 3FM... Hopelijk weet 3FM terrein terug te winnen met o.a. de nieuwe programmering.
Denk dat de ' super vrijdag ' het wel goed zal gaan doen.
Op korte termijn absoluut, maar hopelijk ook voor de langere termijn.. Zou mooi zijn als veel van de SR luisteraars blijven luisteren als het is afgelopen. Top 2000 komt er natuurlijk nog wel aan.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:01 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
met de sr hebben ze automatisch meer luisteraars
Hoop je...........ga er ook wel vanuit maar volgens mij werd er door die gast net permanent bedoeld!!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:01 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
met de sr hebben ze automatisch meer luisteraars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |