idd, verwacht het eigenlijk welquote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef Marc63 het volgende:
Kijkend naar de tussenstand van vorig jaar op dag 2, hoop ik dat ze nu minstens ¤230.000 hebben.
Heej ik request goeie platenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je gewoon goede platen request is zeuren helemaal niet nodig.
Blof, altijd goedquote:Op donderdag 20 december 2007 16:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heej ik request goeie platen![]()
![]()
Elke cent is natuurlijk mooi meegenomen, maar als ze minder ophalen, dan betekent het dat ze het slechter doen dan vorig jaar op dag 2. En dat na zo'n goede eerste dag.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
idd, verwacht het eigenlijk wel
Ik verwacht een stuk meer eigenlijk. De vorige was maar de helft van de tijd die er nu tussen de updates zit.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef Marc63 het volgende:
Kijkend naar de tussenstand van vorig jaar op dag 2, hoop ik dat ze nu minstens ¤230.000 hebben.
Komt doordat het nieuws uit Hilversum komt, en op de radio dus gewoon daar pas in het radio-signaal wordt gezet. Op de web-/TV-stream is dat niet het geval, dus hoor je het geluid van de retourstream van Hilversum naar Den Haag, en die is van mindere kwaliteit.quote:
Vorig jaar hadden ze op de tweede dag een tussenstand van ¤ 189.935,-quote:Op donderdag 20 december 2007 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik verwacht een stuk meer eigenlijk. De vorige was maar de helft van de tijd die er nu tussen de updates zit.
Herinner de dj's er ff aan als je weer het huis binnen loopt.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeiemiddag! (weer een euro erbij)
Zoiets idd, dik 2,5 ton.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze op de tweede dag een tussenstand van ¤ 189.935,-
Ik verwacht toch wel iets richting de 280.000 of iets dergelijks eigenlijk.
Ik had het meteen na die andere post gepost, maar toen kreeg ik bericht dat ik te snel achter elkaar postte. Ik blijf geen moeite doenquote:
Iets minder dan ik net dacht, maar toch lang geen gek bedrag!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
248.982!
Vorig jaar hadden ze ook dat miljoen van Balkie. Ben benieuwd of die dit jaar ook komt.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iets minder dan ik net dacht, maar toch lang geen gek bedrag!
Ter vergelijking: de stand op dag 2 was vorig jaar ¤ 189.935,-
Het is een TUSSENSTAND, dus al samen met het bedrag van gisteren...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:46 schreef seriousrequeststar het volgende:
dan hebben wij nu dus in totaal 351.342
op deze manier halen we natuurlijk nooit het miljoenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een TUSSENSTAND, dus al samen met het bedrag van gisteren...
Heb je het afgelopen jaren niet gevolgd?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:49 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
op deze manier halen we natuurlijk nooit het miljoen
der is maar 146 duizend opgehaald![]()
![]()
SRstar, plz zeg!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:49 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
op deze manier halen we natuurlijk nooit het miljoen
der is maar 146 duizend opgehaald![]()
![]()
Hij beweert voor SR te werkenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:50 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Heb je het afgelopen jaren niet gevolgd?
In de bezemkast dan zeker?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij beweert voor SR te werken.
niet te vroeg gaan juichenquote:
eil je aub je bek houden?? Je zou vele fokkers blij maken!!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:54 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
niet te vroeg gaan juichen
als je negatief bent dan ga je de volgende keer nog beter je best doen(morgen)
maandag mag alle positieve energie eruit
je moet het volgens bepaalde energieën zienquote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij is die pinguin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |