Dan woon je toch echt verkeerd.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het niet sneeuwt, op deze manier is het alleen maar irritant koud...
limburg toch???quote:Op donderdag 20 december 2007 17:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan woon je toch echt verkeerd.
Hier heeft het de hele dag gesneeuwd![]()
En dikke mist![]()
Overigens heb ik niets tegen sneeuw als ik zelf vrij ben
Ik heb het niet verkeerd hoor, hier sneeuwt het namelijk niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan woon je toch echt verkeerd.
Hier heeft het de hele dag gesneeuwd![]()
En dikke mist![]()
Overigens heb ik niets tegen sneeuw als ik zelf vrij ben
WAAR IS ERIC CORTON ALS JE M NODIG HEBT???quote:
noord-limburg heeft het iig gesneeuwd vandaagquote:Op donderdag 20 december 2007 17:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
limburg toch???
noord of zuid?
Ah industriesneeuwquote:Op donderdag 20 december 2007 17:25 schreef IedeK. het volgende:
Die sneeuw valt vooral in gebieden waar veel industrie-vervuiling is.
Noord en dan hebben ze het op het nieuws steeds over dat de zon schijntquote:Op donderdag 20 december 2007 17:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
limburg toch???
noord of zuid?
Soms is het gewoon nodigquote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even een TR geplaatst over seriousrequeststar. Jammer dat het nodig is.
jammer dat er ook een banaanvraag tussen staat van iemand anders.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb even gecheckt: hij staat idd in de computer
Sneeuw is leuk, maar die moet eigenlijk vallen voordat alles dicht is gevroren, nu is het alleen maar slecht voor het ijsquote:Op donderdag 20 december 2007 17:18 schreef Sirolf het volgende:
Jammer alleen dat het niet sneeuwt, op deze manier is het alleen maar irritant koud...
Vertel.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
jammer dat er ook een banaanvraag tussen staat van iemand anders.
nee, de uitgewaaide mist of zoiets maakt alles wit, en dat kan alleen met vervuilingquote:
Hij is irritant idd.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat is een TR?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weg met die zandzak!!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vrij ongelukkig jaquote:Op donderdag 20 december 2007 17:31 schreef Omaha het volgende:
Lekker grof om na dat nieuwsbericht over die vallende plaat op een auto een 'knallende' overschakeling te doen naar het volgende item
quote:
Maarja, ik zeg niet dat ie niet vervelend is...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kan jij geen enkeltje Ban-land krijgen dwaas??
En dat betekend dat hij wanneer wordt gedraait?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb even gecheckt: hij staat idd in de computer
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:38 schreef Marc63 het volgende:
Leuke versie zo met dat Disney-muziekje.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef Marc63 het volgende:
NEE! Niet Dries Roelvink!
Ik was meteen weer naar buiten gelopen.
Je zal er je geld aan uit hebben gegevenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef Marc63 het volgende:
Stelt tot nu toe nog niet veel voor wat er in die truck zit.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ze hebben wel de grote A-sterren gecontacteerd zeg.
Toevallig net als ik perongeluk me stream wegklik komt die kneusquote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef Marc63 het volgende:
Elke liter water is een euro, 20.000 euro is 5 pompen ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:44 schreef TornadoDK het volgende:
waar is dat waterpompen eigenlijk goed voor?? heb dat niet mee gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |