eil je aub je bek houden?? Je zou vele fokkers blij maken!!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:54 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
niet te vroeg gaan juichen
als je negatief bent dan ga je de volgende keer nog beter je best doen(morgen)
maandag mag alle positieve energie eruit
je moet het volgens bepaalde energieën zienquote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij is die pinguin!
Maar mijne is nog niet gedraaidquote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
er zijn al bijna 6000 platen aangevraagd...
En dan je eigen naam er niet bijzettenquote:Ik zoek contact met ...., als iemand haar kent of je leest dit, bel me effe
Als er maandag in dit topic nog iemand over is tenminste, jij jaagt iedereen weg met je irritante gedrag...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:54 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
niet te vroeg gaan juichen
als je negatief bent dan ga je de volgende keer nog beter je best doen(morgen)
maandag mag alle positieve energie eruit
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wow!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik blijf gewoon hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 16:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als er maandag in dit topic nog iemand over is tenminste, jij jaagt iedereen weg met je irritante gedrag...
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:57 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe op de SMS een helder licht :
[..]
En dan je eigen naam er niet bijzetten
neequote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zitten Leuven en Geneve ook al bij de tussenstand?
Das zeker mooiquote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Plan je Editors ook nog effe met Weight of the World?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb hem vanavond ingepland....
Nee, die hebben hun eigen tussenstanden. Ze zullen vast wel op de sites van stubru en couleur terre zijn te vinden.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zitten Leuven en Geneve ook al bij de tussenstand?
JAAAquote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Mn broertje heeft vanmiddag een request gedaan. Kan ik hier een verzoek doen om een gunstige tijd dat ie gedraaid wordt?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Alleen de glazen huis DJ's tellen meequote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef Damzkieee het volgende:
Voor in de OP: in het vorige topic is er gepost door een 3FM'er
Dus nu 2 topics.
Er is nog weinig dance gedraaidquote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
oh dan zet ik hem wel iets later, na 22u. Ik moet even checken of Weight Of The World wel in de computer zit (is geen single geweest en ik denk niet dat ik deze ooit in MYA gedraaid heb).quote:Op donderdag 20 december 2007 17:01 schreef Omaha het volgende:
[..]
JAAA![]()
Dankje![]()
Helaas moet ik wel werken van 18 tot 22 uur, zonder stream tot m'n beschikking![]()
Maar toch top!
Dat kost natuurlijk wel extra geld!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn broertje heeft vanmiddag een request gedaan. Kan ik hier een verzoek doen om een gunstige tijd dat ie gedraaid wordt?
Ik dump zaterdag nog wel ff een bedragje.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kost natuurlijk wel extra geld!
Nu maar hopen dat 'ie niet veel naar Ekdom luistert en zei "Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen!".quote:Op donderdag 20 december 2007 17:03 schreef Burner82 het volgende:
opt werk is de fooienpot leeggegooid (van het hoofdkantoor), ongeveer 50 euro en de directie heeft het aangevuld tot 200 euroen volgens mij willen ze dan walking on sunshine aanvragen van katrina and the waves... (das klote, maja daar had ik niks over te zeggen
) de baas is vanavond toch in den haag, dus misschien dat hij nog ff langskomt
Thanks!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
oh dan zet ik hem wel iets later, na 22u. Ik moet even checken of Weight Of The World wel in de computer zit (is geen single geweest en ik denk niet dat ik deze ooit in MYA gedraaid heb).
Oh okay, dan doe ik nu vast nog een donatie op mijn plaatquote:Op donderdag 20 december 2007 17:01 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Alleen de glazen huis DJ's tellen mee
Voor mij dan, de andere 2 doneren bij elke DJ.
Maar, hij staat in de keuzelijst! !quote:Op donderdag 20 december 2007 17:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
oh dan zet ik hem wel iets later, na 22u. Ik moet even checken of Weight Of The World wel in de computer zit (is geen single geweest en ik denk niet dat ik deze ooit in MYA gedraaid heb).
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:05 schreef N.icka het volgende:
Ik wil best geld bieden als ze niks van Blof draaien
2quote:Op donderdag 20 december 2007 17:04 schreef DJKoster het volgende:
Tof, dat kunnen doneren via UPC Digitaal
misschien tegenwoordig dattie Ekdom hoortquote:Op donderdag 20 december 2007 17:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat 'ie niet veel naar Ekdom luistert en zei "Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen!".
We kunnen hem gaan spammen met de passmailerquote:Op donderdag 20 december 2007 17:05 schreef Marc63 het volgende:
Kan iemand Gerard ff vertellen wat zn FOK!-wachtwoord is?
Haha... das wel een goeiequote:Op donderdag 20 december 2007 17:08 schreef valing het volgende:
[..]
We kunnen hem gaan spammen met de passmailer
Gaan we lullig doenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:05 schreef N.icka het volgende:
Ik wil best geld bieden als ze niks van Blof draaien
Ik heb nog geen sneeuw zien liggen zoals hier buiten.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:09 schreef Omaha het volgende:
Lekker koud daar buiten
[ afbeelding ]
Is ook meer in het zuiden/midden van het land.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen sneeuw zien liggen zoals hier buiten.
Waar de sneeuw ligt? Dit is Amsterdam.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:11 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Is ook meer in het zuiden/midden van het land.
Dan heb je dus een plaatselijke bui gehad.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waar de sneeuw ligt? Dit is Amsterdam.
ik heb even gecheckt: hij staat idd in de computerquote:Op donderdag 20 december 2007 17:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar, hij staat in de keuzelijst! !
I love itquote:Op donderdag 20 december 2007 17:09 schreef Omaha het volgende:
Lekker koud daar buiten
[ afbeelding ]
Heb je toegang tot alle gegevens bij de requests? Mn broertje vertelde me dat hij wel had aangegeven dat hij gebeld mag worden, maar is zn telefoonnummer vergeten in te voeren.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb even gecheckt: hij staat idd in de computer
Jammer alleen dat het niet sneeuwt, op deze manier is het alleen maar irritant koud...quote:Op donderdag 20 december 2007 17:15 schreef Glacier het volgende:
[..]
I love it
Jammer dat het niet de hele winter blijft vriezen overdag..
Dan woon je toch echt verkeerd.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het niet sneeuwt, op deze manier is het alleen maar irritant koud...
limburg toch???quote:Op donderdag 20 december 2007 17:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan woon je toch echt verkeerd.
Hier heeft het de hele dag gesneeuwd![]()
En dikke mist![]()
Overigens heb ik niets tegen sneeuw als ik zelf vrij ben
Ik heb het niet verkeerd hoor, hier sneeuwt het namelijk niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan woon je toch echt verkeerd.
Hier heeft het de hele dag gesneeuwd![]()
En dikke mist![]()
Overigens heb ik niets tegen sneeuw als ik zelf vrij ben
WAAR IS ERIC CORTON ALS JE M NODIG HEBT???quote:
noord-limburg heeft het iig gesneeuwd vandaagquote:Op donderdag 20 december 2007 17:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
limburg toch???
noord of zuid?
Ah industriesneeuwquote:Op donderdag 20 december 2007 17:25 schreef IedeK. het volgende:
Die sneeuw valt vooral in gebieden waar veel industrie-vervuiling is.
Noord en dan hebben ze het op het nieuws steeds over dat de zon schijntquote:Op donderdag 20 december 2007 17:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
limburg toch???
noord of zuid?
Soms is het gewoon nodigquote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even een TR geplaatst over seriousrequeststar. Jammer dat het nodig is.
jammer dat er ook een banaanvraag tussen staat van iemand anders.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Sneeuw is leuk, maar die moet eigenlijk vallen voordat alles dicht is gevroren, nu is het alleen maar slecht voor het ijsquote:Op donderdag 20 december 2007 17:18 schreef Sirolf het volgende:
Jammer alleen dat het niet sneeuwt, op deze manier is het alleen maar irritant koud...
Vertel.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
jammer dat er ook een banaanvraag tussen staat van iemand anders.
nee, de uitgewaaide mist of zoiets maakt alles wit, en dat kan alleen met vervuilingquote:
Hij is irritant idd.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat is een TR?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weg met die zandzak!!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vrij ongelukkig jaquote:Op donderdag 20 december 2007 17:31 schreef Omaha het volgende:
Lekker grof om na dat nieuwsbericht over die vallende plaat op een auto een 'knallende' overschakeling te doen naar het volgende item
quote:
Maarja, ik zeg niet dat ie niet vervelend is...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kan jij geen enkeltje Ban-land krijgen dwaas??
En dat betekend dat hij wanneer wordt gedraait?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:38 schreef Marc63 het volgende:
Leuke versie zo met dat Disney-muziekje.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef Marc63 het volgende:
NEE! Niet Dries Roelvink!
Ik was meteen weer naar buiten gelopen.
Je zal er je geld aan uit hebben gegevenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef Marc63 het volgende:
Stelt tot nu toe nog niet veel voor wat er in die truck zit.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ze hebben wel de grote A-sterren gecontacteerd zeg.
Toevallig net als ik perongeluk me stream wegklik komt die kneusquote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef Marc63 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |