eil je aub je bek houden?? Je zou vele fokkers blij maken!!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:54 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
niet te vroeg gaan juichen
als je negatief bent dan ga je de volgende keer nog beter je best doen(morgen)
maandag mag alle positieve energie eruit
je moet het volgens bepaalde energieën zienquote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij is die pinguin!
Maar mijne is nog niet gedraaidquote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
er zijn al bijna 6000 platen aangevraagd...
En dan je eigen naam er niet bijzettenquote:Ik zoek contact met ...., als iemand haar kent of je leest dit, bel me effe
Als er maandag in dit topic nog iemand over is tenminste, jij jaagt iedereen weg met je irritante gedrag...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:54 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
niet te vroeg gaan juichen
als je negatief bent dan ga je de volgende keer nog beter je best doen(morgen)
maandag mag alle positieve energie eruit
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wow!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik blijf gewoon hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 16:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als er maandag in dit topic nog iemand over is tenminste, jij jaagt iedereen weg met je irritante gedrag...
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:57 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe op de SMS een helder licht :
[..]
En dan je eigen naam er niet bijzetten
neequote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zitten Leuven en Geneve ook al bij de tussenstand?
Das zeker mooiquote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Plan je Editors ook nog effe met Weight of the World?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb hem vanavond ingepland....
Nee, die hebben hun eigen tussenstanden. Ze zullen vast wel op de sites van stubru en couleur terre zijn te vinden.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zitten Leuven en Geneve ook al bij de tussenstand?
JAAAquote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Mn broertje heeft vanmiddag een request gedaan. Kan ik hier een verzoek doen om een gunstige tijd dat ie gedraaid wordt?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Alleen de glazen huis DJ's tellen meequote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef Damzkieee het volgende:
Voor in de OP: in het vorige topic is er gepost door een 3FM'er
Dus nu 2 topics.
Er is nog weinig dance gedraaidquote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
oh dan zet ik hem wel iets later, na 22u. Ik moet even checken of Weight Of The World wel in de computer zit (is geen single geweest en ik denk niet dat ik deze ooit in MYA gedraaid heb).quote:Op donderdag 20 december 2007 17:01 schreef Omaha het volgende:
[..]
JAAA![]()
Dankje![]()
Helaas moet ik wel werken van 18 tot 22 uur, zonder stream tot m'n beschikking![]()
Maar toch top!
Dat kost natuurlijk wel extra geld!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn broertje heeft vanmiddag een request gedaan. Kan ik hier een verzoek doen om een gunstige tijd dat ie gedraaid wordt?
Ik dump zaterdag nog wel ff een bedragje.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kost natuurlijk wel extra geld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |