De emmer kwam in een ruimte met dronken studenten terecht.... omgekieperd door iemand dus.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:43 schreef tha_dark het volgende:
Wat is er gebeurd met de emmer? Even niet meegekregen.
omgedonderd door een dronken studentquote:Op donderdag 20 december 2007 18:43 schreef tha_dark het volgende:
Wat is er gebeurd met de emmer? Even niet meegekregen.
een lolbroek?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:47 schreef DJKoster het volgende:
"Je hebt een leuke broek aan"
I second that.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:11 schreef VoreG het volgende:
zaterdagnacht werk en dan is 3FM gewoon kut.
Aangepastquote:Op donderdag 20 december 2007 18:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
ja, foutje in de OP; linkje naar forum.3fmfan.nl moet omhoog, naar onder de de topiclijst
van Coenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Welke emmer is omgekieperd?
quote:
Dat is wel een beetje lullig ..quote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
omgedonderd door een dronken student
Ik zal er zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Gaan er maandag nog FOK! kers naar Den Haag??
Volgens mij was dat Long Road To Ruin (Foo Fighters), maar heb niet heel goed geluisterd.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:57 schreef DeRCT14 het volgende:
Wat was het laatste nummer dat ze draaiden voor het nieuws & ster van zeven uur?
k kleed me wel dik aan als je het niet erg vindquote:Op donderdag 20 december 2007 19:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal er zijn.
Podjandorrie, net even met broekie buiten gestaan. Het is me een partij koud!
Dat was mquote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Long Road To Ruin (Foo Fighters), maar heb niet heel goed geluisterd.
Whehequote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
k kleed me wel dik aan als je het niet erg vind![]()
Of bedoelde je niet dat je in je korte broek buiten stond??
Hijs leukquote:Op donderdag 20 december 2007 18:56 schreef DJKoster het volgende:
Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan - Niet met de deuren slaan
Michiel = badeendjesquote:Op donderdag 20 december 2007 19:08 schreef WebForce het volgende:
Ik heb even gemist waar al die badeend smsjes over gaan? Er valt zeker iets te winnen
Dat begrjip ik, maar er kwam een lading met alleen maar badeendberichten langs en Michiel was alweer wegquote:
vanmorgen hek hem ffies gezien , maar sinds 17.00 nog niet gezien/gehoord geloof ik!!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:15 schreef WebForce het volgende:
Heeft Stenders nog wat uitgespookt, of ligt die in z'n nest de hele dag?
En nu Leaf! Ze verwennen mequote:
Was vorig jaar ook met Soepquote:Op donderdag 20 december 2007 19:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat begrjip ik, maar er kwam een lading met alleen maar badeendberichten langs en Michiel was alweer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |