Nou!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:08 schreef Jovatov het volgende:
Dat wachten duurt misschien nog wel even
Donequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:11 schreef Fallen het volgende:
tvp
en wil je misschien nog even de laatste versie uit de OP halen? Heb het vorige deel toegevoegd, een regeltje over de DS3 en de PSN-namen lijst op volgorde gezet.
Hier wel, geen idee in welke versie het is. Ga straks nog een paar bestande testen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:28 schreef Gstyles het volgende:
volgens mij is de OPnog steeds niet up2dateen mn DivX willen niet afspelen
Nou, stel dan een nieuwe voor... maar niet elke keer zo maar iets nieuws beginnen en aankloten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:28 schreef Gstyles het volgende:
volgens mij is de OPnog steeds niet up2dateen mn DivX willen niet afspelen
95?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Done
Heb ook de 95 even veranderd in 94.
Ik heb zojuist een US account aangemaakt, en tijdens de registratie kon je je CC gegevens invoeren, en dit wilde hij met een US adres niet accepteren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Volgens de geruchten zal de DLC van Rock Band regiogebonden zijn. Je zult dus de DLC uit de VS moeten kopen. Dat kan alleen als je CreditCard ook in de VS Store geaccepteerd wordt, of je moet Store Cards kopen via eBay om zo je Amerikaanse account van geld te voorzien.
het enige wat ze bij mij thuis zeggen is dat het niet leuk is om spellen te geven voor kerst en verjaardagen "hetmoet wel iets leuks zijn"quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:46 schreef satecl het volgende:
Hee eindelijk, we kunne Divx afspelen. Dat is heel mooi. Nou heb ik een vraag. Is er een manier om divx films op je PS3 te zetten zonder het op een CDtje branden(beetje zonde anders). Is er een kabeltje bijvoorbeeld..?
Ik heb het trouwens druk deze dagen: Vrijdag Call of Duty 4 gekregen voor me verjaardag, vanavond R&C gekregen(ook nog voor me verjaardag). En met kerst krijg ik ook nog eens, als het goed is, Uncharted erbij
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
het enige wat ze bij mij thuis zeggen is dat het niet leuk is om spellen te geven voor kerst en verjaardagen "hetmoet wel iets leuks zijn"
coupling.....quote:zo...en tvp =], coupling divx werkt niet ;/
Jep.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
zo'n controller, is die ook op te laden via een computer USB poort (zelfde voltage enzo?)
Herinner me wel dat je een tooltje nodig had om de spanning op de USB poort te houden, anders ging hij in stand-by of zoiets.. Denk dat Google je wel helpt!quote:
nee hoor, ik laad mijn controllers regelmatig op via de USB van m'n PC. PC staat gewoon uit, maar er blijft spanning op de USB-poort staan.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:10 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Herinner me wel dat je een tooltje nodig had om de spanning op de USB poort te houden, anders ging hij in stand-by of zoiets.. Denk dat Google je wel helpt!
Leuk.. maar niet alle desktop-computers hebben dat en laptops al helemaal niet. Daarnaast zijn er ook systeem waar de USB-poort standaard in een soort stand-by staat en pas actief wordt als er iets gebeurt. Ze vallen echter weer in slaap als er een tijd (lees: geen activiteit) niets gebeurt, zoals bijvoorbeeld bij het opladen van een PS3 controller. Vandaar dat tooltjequote:Op woensdag 19 december 2007 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee hoor, ik laad mijn controllers regelmatig op via de USB van m'n PC. PC staat gewoon uit, maar er blijft spanning op de USB-poort staan.
ik hoop voor je dat die game geen PS Eye ondersteuntquote:Op woensdag 19 december 2007 11:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
High stakes on the vegas strip![]()
Net een amerikaans kutventje helemaal uitgekleed
valt daar nog echt geld mee te verdienen btw ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
High stakes on the vegas strip![]()
Net een amerikaans kutventje helemaal uitgekleed
Hangt van de PS eye ondersteuning afquote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
valt daar nog echt geld mee te verdienen btw ?
Zie de post boven die van jou, maar nu is hiet niet grappig meer :/quote:Op woensdag 19 december 2007 13:22 schreef SuperFruitig het volgende:
que?
Zou allemaal moeten werken. Je opslagmedium verschijnt gewoon zoals altijd bij bijv. het video en muziek icon. Dan gewoon naar het bestand gaan en starten.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef Rock-shocker het volgende:
Okay, de PS3 heeft nu DivX support, maar in welke folder moet ik nou mijn avi's donderen op mijn externe hd of memstick of whatever? PS3->VIDEO of zo?
maar me ps3 is tijdelijk niet op internet aangesloten.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:43 schreef Kremers het volgende:
? Een systeem update download je gewoon via de PS3 zelf.....
Edit: Ik start net CoD4 op, krijg ik de melding dat er een update beschikbaar ishij is nu aan het downloaden.
Dan doe je dat even?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:36 schreef ryangozer het volgende:
[..]
maar me ps3 is tijdelijk niet op internet aangesloten.
quote:Ontwikkelaars kiezen primair voor PS3
door onze redactie
AMSTERDAM - Volgens Sony Amerika topman, Jack Tretton, kiezen ontwikkelaars steeds meer voor de PlayStation 3 (PS3) om primair games voor te maken. Deze worden dan later overgezet
Hiermee zou een eerdere trend, waar eerst games werden gemaakt voor de Xbox 360 en PC en later pas voor de PS3, doorbroken zijn. Een voorbeeld hiervan is Burnout Paradise van Electronic Arts die ontwikkeld is op de PS3.
ik biedt hem uiteraard aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:37 schreef SocialDisorder het volgende:
gstyles, biedt je PES aan of wil je hem hebben?
Je kan dus ook folders maken voor bijvoorbeeld South Park en Futurama en speelfilms?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zou allemaal moeten werken. Je opslagmedium verschijnt gewoon zoals altijd bij bijv. het video en muziek icon. Dan gewoon naar het bestand gaan en starten.
ik wil wel van The Darkness af. als je die niet wilt moet je maar even zeggen wat je in gedachte hebt.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:01 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ik biedt hem uiteraard aan... wil je em ruilen tegen een goede titel?
vet. kostte dat nou?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:53 schreef Ash het volgende:
It has arrived:
[ link | afbeelding ]
+ Ik kan nog steeds content kopen op de US store!
* Ash gaat verder drummen of te wel proberen te drummen
Moet wel werken ja. Zelf heb ik dat eens gedaan met een geheugenkaartje, die verscheen toen onder het video-icoon. Erop gaan staan, dan driehoekje en kiezen voor Alles weergeven. Dan kun je door alle mappen en bestanden bladeren en er eentje kiezen om af te spelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:14 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Je kan dus ook folders maken voor bijvoorbeeld South Park en Futurama en speelfilms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capcom en Sony stellen PS3-DMC4-pack samenAre you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
voor degenen die nog PS3-loos zijn:Hij heeft toch al een PS3 besteld? Hij moest alleen nog effe wachten tot hij het geld bij elkaar hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capcom en Sony stellen PS3-DMC4-pack samen.
Misschien kunnen we hem allemaal een euro gevenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Hij heeft toch al een PS3 besteld? Hij moest alleen nog effe wachten tot hij het geld bij elkaar had.
Soundtrack is bij lange na nog niet verschenen/vrijgegeven. Heb wel de main theme voor je als je daar interesse in hebt? Stuur me maar een PM met je emailadresquote:Op woensdag 19 december 2007 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Is de Soundtrack van LBP ergens gratis te downloaden?
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
voor degenen die nog PS3-loos zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capcom en Sony stellen PS3-DMC4-pack samenquote:in Japan.![]()
Maar na m'n heerlijke vakantie ( morgen) staat hier wel een PS3 in huis ja. Eerst moet het geld rollen voor andere zaken dus de komende 2 weken
![]()
Helaas wel... Dat heeft volgens mij twee oorzaken: Play is gevestigd in Jersey, dat valt buiten de EU regels (oftewel: Douane), Daarnaast heb ik gemerkt dat de pakjes de laatste paar maanden niet meer vi TNT, maar via Select Vracht bezord worden. Daarnaast is het nu natuurlijk de kerstperiode, en dan duut alles langer om te verzenden.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Nudie het volgende:
Ik heb blij Play.com 2 weken geleden (!!) PES2008 voor 30EUR besteld incl verzending. Betaald met PayPal en verzonden 2 dagen later. Echter nog steeds niet binnen. Is dit normaal voor Play?
Volgens mij viel Jersey juist binnen de Eu zodat er geen douane meer in zit. ik heb i.i.g nog nooit voor een pakket hoeven te betalen. Hier in de regio is het altijd met select vracht gegaan en die verdenk ik ervaan dat het zo traag gaat. Het is wel zo dat sommige pakketjes 3 weken op zich laten wachten. echter had ik 3 weken geleden een dvd besteld en die was dan weer binnen 1 week binnenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
Helaas wel... Dat heeft volgens mij twee oorzaken: Play is gevestigd in Jersey, dat valt buiten de EU regels (oftewel: Douane), Daarnaast heb ik gemerkt dat de pakjes de laatste paar maanden niet meer vi TNT, maar via Select Vracht bezord worden. Daarnaast is het nu natuurlijk de kerstperiode, en dan duut alles langer om te verzenden.
Ik heb in totaal 3 weken moeten wachten op Heavenly Sword, die ik via play.com besteld had... Ik bestel daar dus ook bijna nooit meer, alleen als ze een goede aanbieding hebben.
Nope, dan heb je gewoon geluk, net als ik trouwensquote:Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
Volgens mij viel Jersey juist binnen de Eu zodat er geen douane meer in zit. ik heb i.i.g nog nooit voor een pakket hoeven te betalen. Hier in de regio is het altijd met select vracht gegaan en die verdenk ik ervaan dat het zo traag gaat. Het is wel zo dat sommige pakketjes 3 weken op zich laten wachten. echter had ik 3 weken geleden een dvd besteld en die was dan weer binnen 1 week binnen
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja ik pak zo me koffers maar en zoek het warmere klimaat maar op. Bij deze wens ik jullie alleen fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2008. Hopelijk een jaar met net zo vette games als dit jaar![]()
![]()
Adios
Adios! Neem je nog een PS3 mee terug?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja ik pak zo me koffers maar en zoek het warmere klimaat maar op. Bij deze wens ik jullie alleen fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2008. Hopelijk een jaar met net zo vette games als dit jaar![]()
![]()
Adios
have spass, wij genieten ngo wel even van de sneeuw en de heerlijke Nederlandse warmtequote:Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Adios
Lucky bastard! Veel plezier.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Adios
Get it together - The Go! Teamquote:Op woensdag 19 december 2007 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Is de Soundtrack van LBP ergens gratis te downloaden?
nee die vond ik niets in de demo... hmm heb je niet AC of Drakes Fortune?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wil wel van The Darkness af. als je die niet wilt moet je maar even zeggen wat je in gedachte hebt.
LOL???? zo duur?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:17 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Lucky bastard! Veel plezier.
En was vandaag toch in de stad dus even naar de Gameshop geweest, en wat blijkt, ze hebben de DS3 binnen. Wel ¤70, maar morgen toch maar halen.
250,-quote:
Ik vind het nog wel meevallen, bij Videogamesplus.ca kost de DS3, 58,- + nog 10 euro verzendkosten,quote:
hoe kan het dat mijn DivX bestandjes het niet doen dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Moet wel werken ja. Zelf heb ik dat eens gedaan met een geheugenkaartje, die verscheen toen onder het video-icoon. Erop gaan staan, dan driehoekje en kiezen voor Alles weergeven. Dan kun je door alle mappen en bestanden bladeren en er eentje kiezen om af te spelen.
Ik bestel vaak dingen via Play. Om de een of andere reden gaan boeken en DVD's best snel (1 week) maar duren games langer (2 weken). Als je pakje trouwens meer dan ¤ 50 waard is ben je meestal de lul met invoerheffingen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:40 schreef Kremers het volgende:
Helaas wel... Dat heeft volgens mij twee oorzaken: Play is gevestigd in Jersey, dat valt buiten de EU regels (oftewel: Douane), Daarnaast heb ik gemerkt dat de pakjes de laatste paar maanden niet meer vi TNT, maar via Select Vracht bezord worden. Daarnaast is het nu natuurlijk de kerstperiode, en dan duut alles langer om te verzenden.
Ik heb in totaal 3 weken moeten wachten op Heavenly Sword, die ik via play.com besteld had... Ik bestel daar dus ook bijna nooit meer, alleen als ze een goede aanbieding hebben.
Drake's Fortune gaat van z'n levensdagen niet de deur meer uit.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef Gstyles het volgende:
[..]
nee die vond ik niets in de demo... hmm heb je niet AC of Drakes Fortune?
Misschien zijn het oude DivX 3.11 bestanden? Die werken namelijk waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:04 schreef Gstyles het volgende:
hoe kan het dat mijn DivX bestandjes het niet doen dan?
Planet earth, ik moet die echt op blu-ray hebben, maar ik wacht nog even tot ie ook nederlandse ondertiteling heeft (niet voor mezelfquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:27 schreef joost2 het volgende:
Ikzelf heb het o.a. geprobeerd met Lost, Planet earth en simpsons en werkten allemaal.
Denk dat je dan lang kan gaan wachten voor planet earth...quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:50 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Planet earth, ik moet die echt op blu-ray hebben, maar ik wacht nog even tot ie ook nederlandse ondertiteling heeft (niet voor mezelf) Het lijkt me echt een heersende ervaring op m'n HD schermpje
Aan/uit knopje een aantal seconden ingedrukt houden tot hij 2x biept, staat ook wel ergens in de handleidingquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb een klein verzoekje aan jullie mede ps3 gamers:
Ik heb mijn ps3 vandaag meegenomen vanuit mn studentenkamer naar huis, voor de kerstdagen, en nu is het zo dat ik mijn signaal op HDMI heb laten staan. Aangezien ze thuis geen hippe HDTV hebben, heb ik nu geen beeld en geluid via mn scart output, omdat de ps3 daar niet op ingesteld is
Wil iemand zo vriendelijk zijn om een blinde tutorial voor mij te schrijven waarbij ik mijn ps3 even terug zet op scart signaal, zodat ik deze donkere kerstdagen kan blijven rocken? Dus inloggen etc en alles erbji (ik zie dus helemaal niks)
Alvast bedankt!
Je kan gewoon elke 2,5" SATA schijf gebruiken voor je PS3 hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:02 schreef Gstyles het volgende:
komen er binnenkort ook losse harde schijfjes van de PS3 op de markt? Die je onder in je PS3 kan prikken? of zijn ze er al...
Hoeveel totaal betaald?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn witte rumble controller is binnen![]()
En geen extra kosten![]()
Nu nog even kijken of The Orange Box ook rumble ondersteund
Fixed door mezelf. Als ik op jullie moet gaan wachten.....quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:50 schreef J.Clarkson het volgende:
Wel verdomme! Na de 2.10 update wil mn PS3 niet meer online. Alle mogelijke settings gehad.Laptop en PC ondervinden geen problemen...
* kijkt even bij zijn paypal*quote:
Nice! Wil je misschien ook de custom map DM-Shrine proberen en vertellen of alles user-friendly is?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:28 schreef J.Clarkson het volgende:
Wandelde net de gamestore binnen in Zoetermeer. Meteen maar Unreal Tournament 3 meegenomen.Vanavond eens proberen, ben benieuwd.
Morgen komt COD4 ook nog eens binnen.... GAMEN!!!![]()
Ik weet nog niet hoe alles werkt met custom maps en mods. Ga m straks proberen. Shrine onthoud ik wel effe voor je.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:23 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Nice! Wil je misschien ook de custom map DM-Shrine proberen en vertellen of alles user-friendly is?
ja inderdaad mooi spel ga k zeker kopen, denk dat de echte verhaallijn wel in het volledige spel zit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:36 schreef janrad het volgende:
Noob vraagje: en waar haal ik al die mooie filmpjes vandaan voor het Divx fenomeen op de PS3 iemand tips misschien.
Gister de Burnout demo gedownload, leuk hoor een beetje rondscheuren en stunten maar waar gaat het spel eigenlijk over? Gaat het alleen om het winnen van races of zit er meer in.
Vorige delen geen verhaal, had ook geen open dingen, gewoon nummer 1 worden, zonde nu met dat open racen, vorige delen waren veel beter als wat ik nu heb gezien.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:36 schreef janrad het volgende:
Noob vraagje: en waar haal ik al die mooie filmpjes vandaan voor het Divx fenomeen op de PS3 iemand tips misschien.
Gister de Burnout demo gedownload, leuk hoor een beetje rondscheuren en stunten maar waar gaat het spel eigenlijk over? Gaat het alleen om het winnen van races of zit er meer in.
Heb je nog tips voor het vinden van series enzo ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:40 schreef __Saviour__ het volgende:
divx en xvid zijn de standaardformaten waarin downloads tegenwoordig zijn. Dus gewoon een film / serie downloaden, kun je zo afspelen. Door het op een geheugenstick te zetten, te branden of te streamen vanuit PC.
Verhaal is ook totaal niet belangrijk. Die open wereld, het is inderdaad wennen, maar het bevalt me uiteindelijk welquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vorige delen geen verhaal, had ook geen open dingen, gewoon nummer 1 worden, zonde nu met dat open racen, vorige delen waren veel beter als wat ik nu heb gezien.
allemaal heel mooi, maar hoe weet ik wat een oud Divx bestand is (kennelijk versie 3.11) en hoe weet ik wat een nieuwe is"? waaraan kan ik dit zien? heel veel doen het niet bij mij ondanks de update....quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:40 schreef __Saviour__ het volgende:
divx en xvid zijn de standaardformaten waarin downloads tegenwoordig zijn. Dus gewoon een film / serie downloaden, kun je zo afspelen. Door het op een geheugenstick te zetten, te branden of te streamen vanuit PC.
Het programma gspot (ja serieus!) kan de codec achterhalen. Als de PS3 het niet pakt, kun je proberen het bestand te hercoderen naar een wel werkend formaat, met bijv. Virtual Dub of Video Cleaner Pro.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:25 schreef Gstyles het volgende:
[..]
allemaal heel mooi, maar hoe weet ik wat een oud Divx bestand is (kennelijk versie 3.11) en hoe weet ik wat een nieuwe is"? waaraan kan ik dit zien? heel veel doen het niet bij mij ondanks de update....
In de PC demo wel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:00 schreef J.Clarkson het volgende:
Na een paar uurtjes kan ik zeggen dat UT3 ERG vet is!
Nog geen instagib oid gevonden online. Zit dat er uberhaupt nog in?
Zitten wel races in, op bepaalde kruispunten kun remmen en gas geven tegelijkertijd indrukken.quote:Op zondag 23 december 2007 01:51 schreef Mindstate het volgende:
Burnout Paradise, is in de demo niet mogelijk om ´gewone´ races te doen he? In het echte spel wel lijkt me?
thanks saviour! ik heb het geïnstalleerd, maar wat kan het programma verder? hij zegt iedere keer als ik een bestand laat dat de codecs geinstalleerd zijn... mja kan hij ze zo omzetten dat ik ze daarna wel kan bekijken op de PS3?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het programma gspot (ja serieus!) kan de codec achterhalen. Als de PS3 het niet pakt, kun je proberen het bestand te hercoderen naar een wel werkend formaat, met bijv. Virtual Dub of Video Cleaner Pro.
Dat programma kan je alleen de informatie geven, welke codec het is. Het omzetten moet je met een ander programma doen. Bijv. Virtual Dub.quote:Op zondag 23 december 2007 09:24 schreef Gstyles het volgende:
[..]
thanks saviour! ik heb het geïnstalleerd, maar wat kan het programma verder? hij zegt iedere keer als ik een bestand laat dat de codecs geinstalleerd zijn... mja kan hij ze zo omzetten dat ik ze daarna wel kan bekijken op de PS3?
Ah ok, zal wel als mutator te downloaden zijn binnenkort.quote:
Zo vroeg al ? BTW voor GTA IV maak ik een uitzondering op mijn principes en haal ik de LE versie ervan mede door de Rockstar sporttas!quote:Op zondag 23 december 2007 10:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Bij Saturn lagen hier gister al rijen vol met pre order kits van GTA IV
Ik heb de mijne donderdag al opgehaald, geinig doosje opzich.quote:Op zondag 23 december 2007 10:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Bij Saturn lagen hier gister al rijen vol met pre order kits van GTA IV
als er geen instagib mogelijk is op de ps3 moet ik hem voor de pc halenquote:Op zondag 23 december 2007 11:59 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ah ok, zal wel als mutator te downloaden zijn binnenkort.
dvd met de 3 trailers en nog iets kleins zover ik weetquote:Op zondag 23 december 2007 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Krijg je nog extra dingen bij zo'n pre-order kit? Anders is het een beetje onzinnig. Want die game gaat niet uitverkopen denk ik
62 euro bij Play.com..quote:Op zondag 23 december 2007 13:03 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dvd met de 3 trailers en nog iets kleins zover ik weet
bij de mediamarkt in Arnhem ligt trouwens Planet Earth, de engelse 5blu-ray disc set voor 75 euro
had hem al bijna meegenomen, als ik in het nieuwe jaar nog zat geld heb ga ik hem zeker halen
wat is dat voor een patch dan?quote:
Is die er ook voor de PS3?quote:Op zondag 23 december 2007 16:00 schreef ChrisFO het volgende:
Iemand een goedkopere site dan play.com om GTA SE te preorderen?
http://www.play.com/Games(...)Edition/Product.html
Ziet er wel vet uit, normaal ben ik niet zo van de special editions.
Die fixed de connectivity problemenquote:
Oplossing niet, maar ik neem 'm af en toe af met zo'n doekje waarmee je eigenlijk je LCD scherm hoort af te nemen. Werkt als een trein, ziet 'ie er weer als nieuw uit. Voor een dag of 2.. Daarna heeft 'ie weer een mooi vachtje.quote:Op zondag 23 december 2007 18:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand al een oplossing gevonden voor het stof-aantrekkings-kracht van het apparaatje? Ik hoef mn kamer niet meer te stofzuigen want dat doet mn ps3 al. Ik heb er nu maar een vlag overheen liggen (ook over mn tv trouwens, die doet hetzelfde) als ik hem niet gebruik.
Oops gaf verkeerde link deze is voor PS3 http://www.play.com/Games(...)Edition/Product.htmlquote:
rechtop zetten helpt ontzettend, dan is er minder oppervlakte waar het op blijft liggen, zelf gebruik ik zon nep swiffer die stof aantrekt, werkt perfect.quote:Op zondag 23 december 2007 18:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand al een oplossing gevonden voor het stof-aantrekkings-kracht van het apparaatje? Ik hoef mn kamer niet meer te stofzuigen want dat doet mn ps3 al. Ik heb er nu maar een vlag overheen liggen (ook over mn tv trouwens, die doet hetzelfde) als ik hem niet gebruik.
Uiteraard.quote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef denthemen het volgende:
Ben niet zo heel slim, vandaar deze vraag: Is het ook mogelijk om HD films te downloaden?
quote:Op maandag 24 december 2007 03:36 schreef the_legend_killer het volgende:
mgs4 komt steeds dichterbij
Maar heb je dan niet hele hoge verzendkosten? Ook komt er dan nog wel wat bij van de douane neem ik aan? 3busymen zet er waarde 5$ dollar op dus dan is het geen probleem, maar bij zo'n set ligt dat wel anders neem ik aan.quote:Op maandag 24 december 2007 18:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben zo een beetje aan het rond kijken op ebay, en als je goed zoekt, heb je al een rockband set voor 175 euro [afbeelding]
lijkt me stiekem toch best wel leuk [afbeelding]
Is ook leuk!quote:Op maandag 24 december 2007 18:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
lijkt me stiekem toch best wel leuk
quote:Op maandag 24 december 2007 03:36 schreef the_legend_killer het volgende:
mgs4 komt steeds dichterbij
Met het geld wat je aan die stukken plastic heb verspild kun je ook een echte gitaar kopen.quote:Op maandag 24 december 2007 20:15 schreef Ash het volgende:
[..]
Is ook leuk!
De drumstel is nogal een flinke ook!
[ link | afbeelding ]
M'n gitaren collectie![]()
[ link | afbeelding ]
Maar die heb ik ook!quote:Op maandag 24 december 2007 20:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Met het geld wat je aan die stukken plastic heb verspild kun je ook een echte gitaar kopen.
Prijs was inc verzendenquote:Op maandag 24 december 2007 20:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Maar heb je dan niet hele hoge verzendkosten? Ook komt er dan nog wel wat bij van de douane neem ik aan? 3busymen zet er waarde 5$ dollar op dus dan is het geen probleem, maar bij zo'n set ligt dat wel anders neem ik aan.
Alleen kur dat we nog lang moeten wachten op de nieuwe FFquote:Op maandag 24 december 2007 20:20 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Heb pas geleden alle HD-trailers weer gekeken.
Ga jij is je mond spoelen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen kur dat we nog lang moeten wachten op de nieuwe FF
Maar van 1 kant... FF 12 was kut en ze willen op dezelfde tour verder gaan
lolquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
4 Januari
P-day![]()
DIGITAL PLAYGROUND GOES BLU-RAY® WITH “PIRATES”
[ afbeelding ]
Behind-the-Scenes Footage in HD
• Visual FX “Making Of”
• Audio Commentary with the Stars
• Bloopers
• Pirates Short
• Casting Video
• Trailers
• Photo Gallery/Bios
• Chapter Index
• 16x9 Widescreen Format
• Audio: True 5.1 Digital Surround Sound
• No regional coding![]()
pffquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:09 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ga jij is je mond spoelen.XII is vet.
Als FFXIII ook maar in de buurt van de trailer komt met al dat flashy gedoe zie ik een topper in aankomst!
Vind FFXII wel cool alleen gevechtsysteem word saai na een tijdje.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen kur dat we nog lang moeten wachten op de nieuwe FF
Maar van 1 kant... FF 12 was kut en ze willen op dezelfde tour verder gaan
Maja eerst MGS4
Bijna 2008 en dan nog heel effe
Ik zit ook in dubio. Instagib is absoluut noodzakelijk. Maar het spel ziet er niet uit op mijn pc.quote:Op zondag 23 december 2007 13:01 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als er geen instagib mogelijk is op de ps3 moet ik hem voor de pc halen
denk toch dat ik hem voor de pc haal, want ik haal het meer voor competities etc, en niet voor de gfx
ik vond hem super saai en geen diepgang.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:21 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
pffFF XII was kut
Klote verhaal, klote personages (penelope![]()
) en er is geen enkele taktiek nodig om vijanden te verslaan (zelfs voor bazen niet). Alleen maar attack en hier en daar een cure. Eerste FF die ik niet heb uitgespeeld. Ik was echt heel diep teleurgesteld in deel 12.
Je ziet nog steeds erg veel verschil met de PS2. Toen ik MotorStorm in het begin erin had gestopt dacht ik even dat ik geen HDTV nodig had. Maar zodra je dan aan HD begint wil je niet meer terug.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:35 schreef Ixnay het volgende:
Zijn er veel mensen die hun PS3 gebruiken zonder high definition televisie.
Zie je dan grafisch veel verschil met de PS2?
Verschil tussen dag en nacht is wel een erg boute bewering.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:54 schreef Nudie het volgende:
Eurm, het is geen trucje. Het is het verschil tussen:
Analoog en Digitaal.
576i en 1080p.
Storing/Ruis/Sneeuw en Strak beeld.
etc
etc.
Standaard dingen als helderheid, kleurenspectrum nog achterwegen gelaten. Je weet iig nie twat je ziet als je een HD scherm in huis haalt [afbeelding] Het is nogal respectloos om het een trucje te noemen.
Het is eerder het verschil tussen dag en nacht.
Alle mutators zitten er gewoon in.quote:Op zondag 23 december 2007 13:01 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als er geen instagib mogelijk is op de ps3 moet ik hem voor de pc halen
denk toch dat ik hem voor de pc haal, want ik haal het meer voor competities etc, en niet voor de gfx
NIET TOF!? !!!1EINS!! Hoezo niet? Ik vind m heerlijk, vooral online of tegen bots met mutators.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:58 schreef Wessiej het volgende:
Lelijke mensen, heeft 1 van jullie interesse in UT3, komt toch pas hier in Feb. uit en ik zelf vind hem niet zo tof.
Had ik al eens als HD WMV gedownload, HD valt wel weer mee hoor...... Iets scherper dan normaal... Geen Blu-Ray waardig beeld iig. Wel leuke porn, though.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
4 Januari
P-day![]()
DIGITAL PLAYGROUND GOES BLU-RAY® WITH “PIRATES”
[ afbeelding ]
Behind-the-Scenes Footage in HD
• Visual FX “Making Of”
• Audio Commentary with the Stars
• Bloopers
• Pirates Short
• Casting Video
• Trailers
• Photo Gallery/Bios
• Chapter Index
• 16x9 Widescreen Format
• Audio: True 5.1 Digital Surround Sound
• No regional coding![]()
zal vast geen peakpreview komen in de PS3Storequote:Op donderdag 27 december 2007 17:15 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Had ik al eens als HD WMV gedownload, HD valt wel weer mee hoor...... Iets scherper dan normaal... Geen Blu-Ray waardig beeld iig. Wel leuke porn, though.
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:39 schreef Gstyles het volgende:
[..]
zal vast geen peakpreview komen in de PS3Store
coole vriendin heb jijquote:Op donderdag 27 december 2007 17:43 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]Niet!? Ik dacht eerst dat het Pirates of the Caribbean was. Ik met mn vriendin op de bank:
ik:"Uhhhh, wat de fuck!?"
Vriendin: "Hahaha een porno versie"
Ik: "Toch maar kijken?"
Vriendin: "Is goed!"
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:58 schreef Wessiej het volgende:
Lelijke mensen, heeft 1 van jullie interesse in UT3, komt toch pas hier in Feb. uit en ik zelf vind hem niet zo tof.
Ik heb misschien ook wel interesse in UT3, mits het voor een leuke prijs is.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:57 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ik heb intresse in die game wat wil je er voor terug?
en waar woon je?
MGS4 is in kwartaal nr 2 van het jaar 2008.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:26 schreef -Menn0- het volgende:
MGS4 was toch in maandje nr 2 van het jaar 2008?
Europese Store, Nederland zit er niet bij idd, moet je Engelse account ofzo maken.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:30 schreef SocialDisorder het volgende:
waar haal je die vandaan, want ik ziet hem niet!
Dude!quote:Series Metal Gear
Released Q2 2008 [1]
Genre Stealth game
Mode(s) Single player
Platform(s) PlayStation 3, possibly Xbox 360
Media Blu-ray Disc
Input methods DUALSHOCK 3 / SIXAXIS
Maart is nog bij Q1quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:13 schreef -Menn0- het volgende:
Jammer, hoopte op Feb. dan maar Maart. 3 maanden wachten....
Komt van wikipediaquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:32 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Europese Store, Nederland zit er niet bij idd, moet je Engelse account ofzo maken.
[..]
Dude!
niet in us jap en eu store te vinden??quote:Op donderdag 27 december 2007 20:40 schreef JDizzle het volgende:
The Club demo!!!!!!!!!!!!!!
Edit, net even een ronde Prison Levels gedaan. Ben best onder de indruk, ziet er goed uit etc. Gameplay mag nog wel ietsjes getweaked worden, maar verder een spel met potentie hoor.
Kut je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maart is nog bij Q1
Q2 is April, Mei en Juni
Alleen eerst stond als datum 1 maart, maar ze de datum naar achter getrokken naar het 2de quartaal van 2008
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:32 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Europese Store, Nederland zit er niet bij idd, moet je Engelse account ofzo maken.
eu store endan uk account?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:32 schreef JDizzle het volgende:
[..]
HK ? Ik heb er nu 4 in ieder gevalquote:
Hong Kongquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HK ? Ik heb er nu 4 in ieder geval
Wie speelt er COD? Ik ben nu lvl 30 en online is echt gruwelijk, ben alleen een beetje beu van de individualiteit op internet, wil met mensen teamen enzo, dus wie speelt? Wie wil teamen?
na de gebruikelijke voetbalgames, is vooral ijshockey (nhl 08 of nhl2k8) supervet om te doen, elkaar neer beuken en vechten ^^quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:44 schreef KhaZ het volgende:
Welk spel is het tofst om met z'n 2en te spelen denken jullie? Ik denk aan iets van Fifa 08, PES 2k8, andere ideeën?
die DivX werkt maar kut momenteel.. ik had 40 films waarvan ik er max 5 kan afdraaien omdat de rest kennelijk te oud is oid...quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:08 schreef Rock-shocker het volgende:
Leuk dat de PS3 nu DivX en WMV kan afspelen, maar ik word wel een beetje moe van het beperkte aantal codecs dat hij kan afspelen. Soms ineens geen audio hebben in filmpjes en zo... Sony zou daar toch hopelijk wel snel iets aan gaan doen toch?
nee idd.. vraag me af of er een update voor komt..quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja precies. Maar hoe moeilijk moet het zijn om wat extra codecs in een update te stouwen? "Certified DivX"Op deze manier mooi niet...
download de demo's en speel zequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:58 schreef KhaZ het volgende:
Bedankt jongens, ik denk dat ik ze allebei ga halen, en dan verkoop ik de minst leuke =]
Vind ik niet echt, tevens is pes brak dit jaar onlinequote:Op zaterdag 29 december 2007 14:33 schreef joost2 het volgende:
PES. Met installatie van patch en installatie op harddisk loopt Pes gewoon goed. Misschien weinig modi tov FIFA maar met alle league/cups/master league ben je echt heel lang zoet. Gaat uiteindelijk toch om de gameplay en die is gewoon beter dan fifa.
Je kunt FIfa best een leuker spel noemen, dat is jouw mening, maar Fifa vind ik zelf dfus écht niet realistisch. Het is misschien zo traag als poep door een trechter, maar dat staat niet gelijk aan realistisch.quote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
download de demo's en speel ze
fifa: realistisch en langzamer qua spel dan PES, online wel zeer vet en natuurlijk alle mogelijke competities (geen uefa cup of champions league helaas)
PES: meer arcade achtige voetbalgame geworden, minder goede graphics, animaties van spelers beetje houterig...maar wel gewoon weer PES
al met al...wat ligt je het beste, ik denk dat fifa deze ronde heeft gewonnen, omdat deze meer hebben veranderd, maar als je PES fan bent, dan blijft PES het beste he
Jaquote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef KhaZ het volgende:
Gaat alles wat ik uit Amerika en Japan importeer werken op mijn "EU" PS3?
alleen maar snelle jongens hebben die.quote:Op zondag 30 december 2007 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind het totaal niet traag, ik kan je zo me barca eens wat snel spel laten zien...
Games: jaquote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef KhaZ het volgende:
Gaat alles wat ik uit Amerika en Japan importeer werken op mijn "EU" PS3?
Thanksquote:Op zondag 30 december 2007 00:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Games: ja
Films: nee, alleen Regio 2 en regiovrije films werken.
*disagree*quote:Op zondag 30 december 2007 00:20 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Je kunt FIfa best een leuker spel noemen, dat is jouw mening, maar Fifa vind ik zelf dfus écht niet realistisch. Het is misschien zo traag als poep door een trechter, maar dat staat niet gelijk aan realistisch.
Het is zeker wel leuk, maar het gebrek aan voice-ondersteuning (oplossing is beiden Skype op je notebook/pc draaien) en de toch wel repetitieve gameplay en weinig indrukwekkende graphics zorgen er voor dat het door bijna niemand online wordt gespeeld. (Ik heb 'm bijna uit nu..)quote:Op zondag 30 december 2007 22:52 schreef Neverstop het volgende:
Er zijn er waarschijnlijk maar weinig die mijn mening delen (zie cijfer op gamerankings.com), maar Dark Kingdom is WEL een leuk spel. Als je een spelletje zoekt om co-op samen met een/je vriend(in) te spelen is het echt een aanrader. Vooral omdat je het hele zootje ook zonder problemen mee online kunt nemen.
Waarom vertel ik dit? Omdat de game nu voor 20 euro bij de Bartsmit/Intertoys ligt, that's why!
Ondersteunt het hele Xfire gebeure geen voice? Ik heb op verschillende momenten gekeken en er waren altijd ongeveer 5 games bezig (heel erg weinig als je vergelijkt met CoD of Warhawk, maar genoeg om gewoon een spelletje mee te doen).quote:Op maandag 31 december 2007 00:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het is zeker wel leuk, maar het gebrek aan voice-ondersteuning (oplossing is beiden Skype op je notebook/pc draaien) en de toch wel repetitieve gameplay en weinig indrukwekkende graphics zorgen er voor dat het door bijna niemand online wordt gespeeld. (Ik heb 'm bijna uit nu..)
Bedankt. Nu is het inderdaad gelukt. Gelijk Super Stardust gekocht. Krijg wel kramp in mijn rechterhand van het schieten na 3 potjes, maar heb als een echte gamer 3 uur gespeeldquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef Mindstate het volgende:
Je kunt een nieuwe gebruiker aanmaken waarmee je een nieuw online account kunt maken.
Is het wat? Ik hou normaal niet zo van die alien achtige shooters maar dit ziet er wel heel erg vet uitquote:Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef janrad het volgende:
UT3 is binnen, voor ¤ 49,85. 3busymen is een zege voor de gamende mensheid
388 euro bij de bartsmit, dus vast goedkoper te krijgen bij de mediamarkt, en dan een game via 3busymen regelenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:17 schreef Henk-B het volgende:
Even een vraagje jongens is de PS3 incl game ergens goedkoper dan bij consoleshop?
PlayStation 3 40 GB + Uncharted: Drake's Fortune voor 439 euro?
Iemand nog tips voor me??
Iedereen denkt dat MM altijd goedkoper is, maar dat is helemaal niet waar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:28 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
388 euro bij de bartsmit, dus vast goedkoper te krijgen bij de mediamarkt, en dan een game via 3busymen regelen
maar ziet er wel uit als een goede aanbieding =]
Het is een lekkere online shooter waarin je ook allerhande voertuigen kunt besturen met veel vuurkracht. Ziet er ook nog eens mooi uit en voor die prijs.... Als ik het na een tijdje niets meer vind gaat ie gewoon op ebay.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:22 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
Is het wat? Ik hou normaal niet zo van die alien achtige shooters maar dit ziet er wel heel erg vet uit
Ik heb UT3 na 2 dagen verkocht, wat een kut spel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:22 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
Is het wat? Ik hou normaal niet zo van die alien achtige shooters maar dit ziet er wel heel erg vet uit
warhawk en Assassins creed zijn allebei super, als je er van houdt kan je ook kijken naar ratchet & clank of natuurlijk Uncharted =]quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:07 schreef honderd het volgende:
Wil eigenlijk even een nieuw spel kopen, heb nog een bon liggen hier. Maar heb totaal geen idee welke games er nu uit zijn. Heb COD4 laats al wel gekocht, zat misschien te denken aan Warhawk of Assasins Creed? Iemand goede tips?
gaat er meer om dat wanneer de mediamarkt het niet aanbied voor deze prijs je het nog kan afdingen, wat trouwens sowieso kan bij de mediamarkt..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat MM altijd goedkoper is, maar dat is helemaal niet waar.
Bartsmit/Eplaza hanteren dezelfde prijzen als de MM en vaak ook eronder.
Alleen als ze gaan controleren op de laagste prijs dan verlagen ze ook bij de MM, en andersom ook trouwens.
als je moet kiezen tussen die twee... Ratchet, zeker Ratchet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:50 schreef Jovatov het volgende:
Ik ga denk ik Stuntman nog ergens scoren, een dezer dagen. Of wellicht Ratchet & Clank, hmm, keuze's...
En die bonuspunten, krijg je die een keer per topic, per post, of gewoon maar één keer?
Mja, Ratchet is waarschijnlijk kwalitatief wel beter en ik vond de demo ook zeker best aardig.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je moet kiezen tussen die twee... Ratchet, zeker Ratchet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Wist ik niet, meteen mijn naam even toegevoegd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:49 schreef SocialDisorder het volgende:
kun je zelf doen, ff je PSN nick in de Wiki zetten, gaat hij vanzelf mee in de volgende OP.
Ok, dan weet ik dat!quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:29 schreef Nudie het volgende:
Maakt geen drol uit, elke UTP kabel is goed.
Ik maak vaak genoeg mee dan de Mediamarkt reclame maakt voor iets wat ze niet kunnen leveren en dat de Eplaza/Bartsmit gewoon dezelfde prijs hanteren en het wel op voorraad hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:57 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
gaat er meer om dat wanneer de mediamarkt het niet aanbied voor deze prijs je het nog kan afdingen, wat trouwens sowieso kan bij de mediamarkt..
en ik weet hoe het gaat bij de winkels, verlaagd de 1...verlaagd de ander ook, logisch ook ^^ al zijn er genoeg mensen die dvds voor 20 euro bij de bartsmit liggen, terwijl 10meter verder op de MM is waar ze 11 euro kosten, ach
ik had er bijna 1 besteld uit Japanquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:38 schreef JoMo0 het volgende:
Heeft iemand hier al de Ceramic White PS3 ? Hij is wel erg mooi namelijk
Jammer inderdaad . Maar als ik dit moet geloven werken US Blurays wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik had er bijna 1 besteld uit Japan![]()
Maar hij kan geen Europese Blu-Ray's afspelen.
Europese DvD's daar integen weer wel![]()
Ik heb echt een heel ander idee van de mediamarktquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik maak vaak genoeg mee dan de Mediamarkt reclame maakt voor iets wat ze niet kunnen leveren en dat de Eplaza/Bartsmit gewoon dezelfde prijs hanteren en het wel op voorraad hebben.
En ik maak eigenlijk nooit mee dat een DVD/Game goedkoper is bij de MM, altijd dezelfde prijs of minder.
ik heb net even op de doos gekeken, op een japanse ps3 doos staat ditquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:21 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Jammer inderdaad . Maar als ik dit moet geloven werken US Blurays wel.
[ afbeelding ]
In het begin was de MM hier in utrecht ECHT goedkoop, 45~50 voor alle nieuwe spellen, nu ze er een tijd zitten denken mensen dat ze nog steeds de goedkoopste zijn terwijl de games er vaak voor de gewone prijs in de winkel liggen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik heb echt een heel ander idee van de mediamarkt.
Voor mijn gevoel maken ze reclame voor een dvd/game/tv die ze enorm inslaan en dus ook goedkoop kunnen verkopen. Daardoor genereren ze veel publiek die de winkel inkomt.
Door die aanbiedingen/reclame denken mensen dat de Mediamarkt goedkoop is, en gaan ze ook hun wasmachine, koelkast, kabels etc. bij mediamarkt kopen, en vervolgens maakt de Mediamarkt daar weer vette winst op.
Het loont mijns inziens altijd om te kijken hoe duur het is bij de Mediamarkt. Alhoewel webshops en 3busymen vaak wel goedkoper is. Is Mediamarkt (bij nieuwe games) altijd wel goedkoop.
Weet je hetquote:
Voor service moet je inderdaad écht niet bij de Mediamarkt zijn. En prijzen verschillen ook per Mediamarkt (ligt ook aan de concurrentie in de buurt). Daardoor is wellicht de MM in Den Haag vaak wel goedkoper dan anderen (bij nieuwe games), en misschien de MM in Utrecht niet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
In het begin was de MM hier in utrecht ECHT goedkoop, 45~50 voor alle nieuwe spellen, nu ze er een tijd zitten denken mensen dat ze nog steeds de goedkoopste zijn terwijl de games er vaak voor de gewone prijs in de winkel liggen.
Bovendien vind ik het fijner op een game bij een normale winkel te halen dan bij een MM.
Laatst vroeg ik of ze Scene it hadden voor de Xbox, begonnen ze te preken dat het niet bestond en dat het een Hoax was want meneer zat om de week aan tafel met Microsoft en die zou het dan wel gezegd hebben.
eeeeerm kerel... Ik heb de demo gisteravond gespeeld op mijn xbox en ik kan het al uit Engeland importeren... MS vertelt je dus niet alles...
"Oh! dat zullen we dan nog wel zien dan!"
Wil je wat vragen bij een andere afdeling, sta je 15 minuten te wachten, word je doodleuk verteld dat je 1 meter verder moet kijken omdat die afdelingen daar aflopen, dan loop ik al snel een winkel uit.
Service hoef je er niet te verwachten.
Mijn ps3 komt uit Hong Kong, speelt mijn dvd'tjes niet af.quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
voor dvd's is het allebij regio 2, maakt het dan niet uit dat de console NTSC-J is, en hiero Pal.
Krijg ik dan geen problemen met het afspelen van Pal regio 2 dvd''s op een NTSC-J regio 2 speler
Lijkt mij toch niet, maar je weet het nooit met die Rijstebrijers
Ik moet toegeven dat ik na 2 dagen spelen een beetje de zelfde mening begin te krijgen over UT3quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb UT3 na 2 dagen verkocht, wat een kut spel.
En de koper verkocht het spel ook weer op dezelfde dag, vond het ook een kut spel
Ja, en geef mij maar die oude, zeker op de pc, veel leuker als deze versie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:51 schreef RedemptioN het volgende:
UT is gewoon standaard UT, net als de eerdere, je speelt voor een online potje fraggen, lekker snel gamen
en voor de competities, nu ik iedereen hier zo hoor...hebben jullie al eerder UT gespeeld?
Je hebt toch geld zat heb ik het ideequote:Op donderdag 3 januari 2008 08:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Regio 2 is regio 2, ja, maar PAL is niet NTSC. Ik heb geen ervaring met consoles, maar bij DVD spelers is het zo dat PAL DVD spelers inderdaad NTSC af kunnen spelen, mits de aangesloten TV dit aankan, maar dat is met alle Europese TV's van de laatste 10 jaar of zo het geval. Maar helaas voor jou geldt het omgekeerde niet: een NTSC DVD speler kan doorgaans geen PAL disks afspelen, niet op een NTSC TV en niet op een PAL TV. Ga er dus maar vanuit dat het niet werkt.
VERDOMME
quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:17 schreef rakotto het volgende:
Vandaag online gespeeld met Burnout. Wat een idioot waar ik mee aan het spelen was. Prachtig hoe hij aan het praten was.
Nog geen eigenaar van een PS3 helaas. Maar een vriend van me was zo aardig om langs te komen met zijn PS3 om online te spelen. Alhoewel.... Ik had ooit een nickname geregistreerd en dat is Medsha. Niet dat het veel nut heeft, want de PS3 komt hier pas thuis wanneer er rumble mee geleverd wordt.quote:
Ok, zeg het maar als de PS3 binnen is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:12 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nog geen eigenaar van een PS3 helaas. Maar een vriend van me was zo aardig om langs te komen met zijn PS3 om online te spelen. Alhoewel.... Ik had ooit een nickname geregistreerd en dat is Medsha. Niet dat het veel nut heeft, want de PS3 komt hier pas thuis wanneer er rumble mee geleverd wordt.
Houdt dat je echt van een verkoop af?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:12 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nog geen eigenaar van een PS3 helaas. Maar een vriend van me was zo aardig om langs te komen met zijn PS3 om online te spelen. Alhoewel.... Ik had ooit een nickname geregistreerd en dat is Medsha. Niet dat het veel nut heeft, want de PS3 komt hier pas thuis wanneer er rumble mee geleverd wordt.
Moet ik nog spelen, heb HL 2 en Ep 1 op pc, maar doorloop alles nog eens op de PS3quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dat zit toch bij The orange box ?
Ben nog steeds bezig met Half Life 1
Eerst dat ontzettend lange stuk op de water scooter gehad, en nou zit ik in Ravenholm
OEH! Da's wel een leuke aanbieding. Welke heb je eigenlijk besteld als ik het vragen mag? (Wil zelf Corpse Bride en nog een... maar welke?)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:24 schreef Kremers het volgende:
Zo, er zijn twee blu-ray film titels onderweg
Bij amazon.com heb je nu een actie: 2 blu-ray films voor de prijs van 1. (alleen bepaalde titels). De totale prijs die ik betaald heb is ¤20.50, incl. verzendkosten
Nu mar hopen dat ze deze waarde op het pakje zetten, en niet de totale waarde (iets van ¤35), want dan gaat de douane weer lastig doen... Tot ¤22 kun je boetevrij importeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |