abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held woensdag 19 december 2007 @ 23:04:34 #51
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55403176
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:14 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Je kan dus ook folders maken voor bijvoorbeeld South Park en Futurama en speelfilms?
Moet wel werken ja. Zelf heb ik dat eens gedaan met een geheugenkaartje, die verscheen toen onder het video-icoon. Erop gaan staan, dan driehoekje en kiezen voor Alles weergeven. Dan kun je door alle mappen en bestanden bladeren en er eentje kiezen om af te spelen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 19 december 2007 @ 23:08:54 #52
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55403336
Hell yeah! Dat wordt binnenkort een extra harde schijf kopen
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_55408461
TVP.....
pi_55410602
voor degenen die nog PS3-loos zijn:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capcom en Sony stellen PS3-DMC4-pack samen
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_55411825
sweeet
pi_55411955
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft toch al een PS3 besteld? Hij moest alleen nog effe wachten tot hij het geld bij elkaar had .
  donderdag 20 december 2007 @ 12:33:35 #57
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55413439
The Orange Box

vet spel
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_55414576
Play.com heeft weer een aantal games in de aanbieding. O.a. RS:LV en GR:AW2 voor ¤27.99 per stuk

AW2 net besteld Dat spel heb ik nooit gekocht, weet ook eigenlijk niet waarom.. Volgens mij wel een goed spel.
pi_55415906
quote:
Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef Shazbot het volgende:

[..]

Hij heeft toch al een PS3 besteld? Hij moest alleen nog effe wachten tot hij het geld bij elkaar had .
Misschien kunnen we hem allemaal een euro geven
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_55416140
Ik heb blij Play.com 2 weken geleden (!!) PES2008 voor 30EUR besteld incl verzending. Betaald met PayPal en verzonden 2 dagen later. Echter nog steeds niet binnen. Is dit normaal voor Play?
pi_55416178
quote:
Op woensdag 19 december 2007 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Is de Soundtrack van LBP ergens gratis te downloaden?
Soundtrack is bij lange na nog niet verschenen/vrijgegeven. Heb wel de main theme voor je als je daar interesse in hebt? Stuur me maar een PM met je emailadres
pi_55416234
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
SPOILER
quote:
in Japan.

Maar na m'n heerlijke vakantie ( morgen ) staat hier wel een PS3 in huis ja. Eerst moet het geld rollen voor andere zaken dus de komende 2 weken
pi_55416796
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Nudie het volgende:
Ik heb blij Play.com 2 weken geleden (!!) PES2008 voor 30EUR besteld incl verzending. Betaald met PayPal en verzonden 2 dagen later. Echter nog steeds niet binnen. Is dit normaal voor Play?
Helaas wel... Dat heeft volgens mij twee oorzaken: Play is gevestigd in Jersey, dat valt buiten de EU regels (oftewel: Douane), Daarnaast heb ik gemerkt dat de pakjes de laatste paar maanden niet meer vi TNT, maar via Select Vracht bezord worden. Daarnaast is het nu natuurlijk de kerstperiode, en dan duut alles langer om te verzenden.

Ik heb in totaal 3 weken moeten wachten op Heavenly Sword, die ik via play.com besteld had... Ik bestel daar dus ook bijna nooit meer, alleen als ze een goede aanbieding hebben.
pi_55416965
pi_55417044
April 25th UK release for GTA IV

Laat het waar zijn please.
pi_55417392
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:40 schreef Kremers het volgende:

[..]

Helaas wel... Dat heeft volgens mij twee oorzaken: Play is gevestigd in Jersey, dat valt buiten de EU regels (oftewel: Douane), Daarnaast heb ik gemerkt dat de pakjes de laatste paar maanden niet meer vi TNT, maar via Select Vracht bezord worden. Daarnaast is het nu natuurlijk de kerstperiode, en dan duut alles langer om te verzenden.

Ik heb in totaal 3 weken moeten wachten op Heavenly Sword, die ik via play.com besteld had... Ik bestel daar dus ook bijna nooit meer, alleen als ze een goede aanbieding hebben.
Volgens mij viel Jersey juist binnen de Eu zodat er geen douane meer in zit. ik heb i.i.g nog nooit voor een pakket hoeven te betalen. Hier in de regio is het altijd met select vracht gegaan en die verdenk ik ervaan dat het zo traag gaat. Het is wel zo dat sommige pakketjes 3 weken op zich laten wachten. echter had ik 3 weken geleden een dvd besteld en die was dan weer binnen 1 week binnen
pi_55417744
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef staticdata het volgende:

[..]

Volgens mij viel Jersey juist binnen de Eu zodat er geen douane meer in zit. ik heb i.i.g nog nooit voor een pakket hoeven te betalen. Hier in de regio is het altijd met select vracht gegaan en die verdenk ik ervaan dat het zo traag gaat. Het is wel zo dat sommige pakketjes 3 weken op zich laten wachten. echter had ik 3 weken geleden een dvd besteld en die was dan weer binnen 1 week binnen
Nope, dan heb je gewoon geluk, net als ik trouwens Ik heb ook nooit hoeven betalen.

Zie deze site (helemaal onderaan, bij Kanaaleilanden)
pi_55418135
Nouja ik pak zo me koffers maar en zoek het warmere klimaat maar op. Bij deze wens ik jullie alleen fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2008. Hopelijk een jaar met net zo vette games als dit jaar

Adios
pi_55418185
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja ik pak zo me koffers maar en zoek het warmere klimaat maar op. Bij deze wens ik jullie alleen fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2008. Hopelijk een jaar met net zo vette games als dit jaar

Adios
pi_55419046
quote:

Adios
Adios! Neem je nog een PS3 mee terug?
  donderdag 20 december 2007 @ 16:23:06 #71
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_55419228
quote:

Adios
have spass, wij genieten ngo wel even van de sneeuw en de heerlijke Nederlandse warmte

bijna oliebollen tijd
PSN: diTani
pi_55423164
quote:

Adios
Lucky bastard! Veel plezier.

En was vandaag toch in de stad dus even naar de Gameshop geweest, en wat blijkt, ze hebben de DS3 binnen. Wel ¤70, maar morgen toch maar halen.
pi_55423909
quote:
Op woensdag 19 december 2007 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Is de Soundtrack van LBP ergens gratis te downloaden?
Get it together - The Go! Team
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  donderdag 20 december 2007 @ 20:12:53 #74
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_55424350
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik wil wel van The Darkness af. als je die niet wilt moet je maar even zeggen wat je in gedachte hebt.
nee die vond ik niets in de demo... hmm heb je niet AC of Drakes Fortune?
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  donderdag 20 december 2007 @ 22:23:16 #75
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55428163
quote:
Op donderdag 20 december 2007 19:17 schreef JDizzle het volgende:

[..]

Lucky bastard! Veel plezier.

En was vandaag toch in de stad dus even naar de Gameshop geweest, en wat blijkt, ze hebben de DS3 binnen. Wel ¤70, maar morgen toch maar halen.
LOL???? zo duur?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 20 december 2007 @ 22:27:54 #76
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_55428310
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

vet. kostte dat nou?
250,-

Damn wat is het een leuke game!
Gisteravond met m'n vriendin wezen rocken, zij zingen of gitaar en ik de drums, weliswaar op nog Easy, maar toch nog erg vermakelijk.
En inmiddels alle songpacks van de USstore geplukt, Metallica & Black Sabbath ftw !
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  donderdag 20 december 2007 @ 22:31:37 #77
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_55428415
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

LOL???? zo duur?
Ik vind het nog wel meevallen, bij Videogamesplus.ca kost de DS3, 58,- + nog 10 euro verzendkosten,
kom je toch al gauw op 70 euro. en dan heb ik de eventuele douane kosten nog niet meegerekend.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_55430899
Precies, je betaalt dus gewoon hetzelfde + geen wachttijd.

Nu wachten op die updates voor de andere spellen...
pi_55431230
Wachten? Je hebt de console toch gekocht om te gamen?
  vrijdag 21 december 2007 @ 09:04:32 #80
75736 Gstyles
pi_55434722
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Moet wel werken ja. Zelf heb ik dat eens gedaan met een geheugenkaartje, die verscheen toen onder het video-icoon. Erop gaan staan, dan driehoekje en kiezen voor Alles weergeven. Dan kun je door alle mappen en bestanden bladeren en er eentje kiezen om af te spelen.
hoe kan het dat mijn DivX bestandjes het niet doen dan?
pi_55434784
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:40 schreef Kremers het volgende:

Ik bestel vaak dingen via Play. Om de een of andere reden gaan boeken en DVD's best snel (1 week) maar duren games langer (2 weken). Als je pakje trouwens meer dan ¤ 50 waard is ben je meestal de lul met invoerheffingen.

Voor videogames (mits regiovrij) is www.vgp.ca een aanrader.
- Binnen 4 dagen thuis.
- Op elk pakje zetten ze waarde $20.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_55436286
quote:
Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef Gstyles het volgende:

[..]

nee die vond ik niets in de demo... hmm heb je niet AC of Drakes Fortune?
Drake's Fortune gaat van z'n levensdagen niet de deur meer uit.
Ass Creed ben ik nog niet over uit of ik hem kwijt wil, zoals je kon lezen in m'n review. Ik laat je na het weekend wel weten.
pi_55439777
Wel verdomme! Na de 2.10 update wil mn PS3 niet meer online. Alle mogelijke settings gehad. Laptop en PC ondervinden geen problemen...
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  Donald Duck held vrijdag 21 december 2007 @ 12:59:37 #84
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55439984
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 09:04 schreef Gstyles het volgende:

hoe kan het dat mijn DivX bestandjes het niet doen dan?
Misschien zijn het oude DivX 3.11 bestanden? Die werken namelijk waarschijnlijk niet.
Maar met normale bestanden moet de PS3 nu probleemloos overweg kunnen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_55440662
Ikzelf heb het o.a. geprobeerd met Lost, Planet earth en simpsons en werkten allemaal.
  vrijdag 21 december 2007 @ 15:50:57 #86
141006 Markofnikoff
ten·den·ti·eus (bn.)
pi_55443203
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:27 schreef joost2 het volgende:
Ikzelf heb het o.a. geprobeerd met Lost, Planet earth en simpsons en werkten allemaal.
Planet earth, ik moet die echt op blu-ray hebben, maar ik wacht nog even tot ie ook nederlandse ondertiteling heeft (niet voor mezelf ) Het lijkt me echt een heersende ervaring op m'n HD schermpje
My God!! A gigantic well-dressed digestive enzyme! I am in a whale!
pi_55443228
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 15:50 schreef Markofnikoff het volgende:

[..]

Planet earth, ik moet die echt op blu-ray hebben, maar ik wacht nog even tot ie ook nederlandse ondertiteling heeft (niet voor mezelf ) Het lijkt me echt een heersende ervaring op m'n HD schermpje
Denk dat je dan lang kan gaan wachten voor planet earth...
pi_55444593
Ik heb een klein verzoekje aan jullie mede ps3 gamers:

Ik heb mijn ps3 vandaag meegenomen vanuit mn studentenkamer naar huis, voor de kerstdagen, en nu is het zo dat ik mijn signaal op HDMI heb laten staan. Aangezien ze thuis geen hippe HDTV hebben, heb ik nu geen beeld en geluid via mn scart output, omdat de ps3 daar niet op ingesteld is

Wil iemand zo vriendelijk zijn om een blinde tutorial voor mij te schrijven waarbij ik mijn ps3 even terug zet op scart signaal, zodat ik deze donkere kerstdagen kan blijven rocken? Dus inloggen etc en alles erbji (ik zie dus helemaal niks )

Alvast bedankt!
pi_55444803
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb een klein verzoekje aan jullie mede ps3 gamers:

Ik heb mijn ps3 vandaag meegenomen vanuit mn studentenkamer naar huis, voor de kerstdagen, en nu is het zo dat ik mijn signaal op HDMI heb laten staan. Aangezien ze thuis geen hippe HDTV hebben, heb ik nu geen beeld en geluid via mn scart output, omdat de ps3 daar niet op ingesteld is

Wil iemand zo vriendelijk zijn om een blinde tutorial voor mij te schrijven waarbij ik mijn ps3 even terug zet op scart signaal, zodat ik deze donkere kerstdagen kan blijven rocken? Dus inloggen etc en alles erbji (ik zie dus helemaal niks )

Alvast bedankt!
Aan/uit knopje een aantal seconden ingedrukt houden tot hij 2x biept, staat ook wel ergens in de handleiding
Als het goed is laadt de ps3 dan de standaard grafische instellingen.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:21:52 #90
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55445296
Mijn witte rumble controller is binnen
En geen extra kosten

Nu nog even kijken of The Orange Box ook rumble ondersteund
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:58:22 #91
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55446125
Onderwerp: 80 gigabyte PlayStation 3 zo goed als zeker naar Europa

21 december 2007 - Een Engelse website meldt momenteel dat Sony bevestigd zou hebben dat de 80 gigabyte versie van de PlayStation 3 ook naar Europa zal gaan komen. Het HD World nieuwsblad zou dit duidelijk gemaakt hebben in hun recente editie. Het vaak gerespecteerde blad zou in diens publicatie gezet hebben dat de 80 gig-versie voor 500 Dollar (omgerekend) verkrijgbaar zal zijn binnen korte tijd en dat Sony dit bevestigd zou hebben aan de genoemde source. Hierdoor mogen we de console in Europa voor waarschijnlijk 500 Euro gaan verwachten. De berichtgeving kun je overigens via de website van Pocket-lint nalezen. Sony heeft de berichtgeving nog niet publiekelijk weten te bevestigen. Het officiële statement lijkt echter zeer dichtbij.

In what we can only assume is a public relations blunder, the Sony-backed "HD World" newsletter, designed to promote the Blu-ray format, has revealed a new model of PS3 for Europe.
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:02:49 #92
75736 Gstyles
pi_55446201
komen er binnenkort ook losse harde schijfjes van de PS3 op de markt? Die je onder in je PS3 kan prikken? of zijn ze er al...

@Saviour:
Hoe kan ik zien of het oude DivX 3.11 bestanden zijn? en kan ik die converteren naar nieuwere?
pi_55447780
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:02 schreef Gstyles het volgende:
komen er binnenkort ook losse harde schijfjes van de PS3 op de markt? Die je onder in je PS3 kan prikken? of zijn ze er al...
Je kan gewoon elke 2,5" SATA schijf gebruiken voor je PS3 hoor
Een 5400 RPM wordt wel aangeraden.
PSN id: NL_SToRM
pi_55447846
Wandelde net de gamestore binnen in Zoetermeer. Meteen maar Unreal Tournament 3 meegenomen. Vanavond eens proberen, ben benieuwd.

Morgen komt COD4 ook nog eens binnen.... GAMEN!!!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  vrijdag 21 december 2007 @ 19:38:29 #95
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55448073
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn witte rumble controller is binnen
En geen extra kosten

Nu nog even kijken of The Orange Box ook rumble ondersteund
Hoeveel totaal betaald?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_55448126
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:50 schreef J.Clarkson het volgende:
Wel verdomme! Na de 2.10 update wil mn PS3 niet meer online. Alle mogelijke settings gehad. Laptop en PC ondervinden geen problemen...
Fixed door mezelf. Als ik op jullie moet gaan wachten.....
  vrijdag 21 december 2007 @ 19:54:38 #97
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55448397
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 19:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hoeveel totaal betaald?
* kijkt even bij zijn paypal*

omgerekend 57.75 euro inc verzenden
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_55449032
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 19:28 schreef J.Clarkson het volgende:
Wandelde net de gamestore binnen in Zoetermeer. Meteen maar Unreal Tournament 3 meegenomen. Vanavond eens proberen, ben benieuwd.

Morgen komt COD4 ook nog eens binnen.... GAMEN!!!
Nice! Wil je misschien ook de custom map DM-Shrine proberen en vertellen of alles user-friendly is?
  vrijdag 21 december 2007 @ 20:42:51 #99
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55449398
The Orange Box ondersteund geen Rumble
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_55451089
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 20:23 schreef JDizzle het volgende:

[..]

Nice! Wil je misschien ook de custom map DM-Shrine proberen en vertellen of alles user-friendly is?
Ik weet nog niet hoe alles werkt met custom maps en mods. Ga m straks proberen. Shrine onthoud ik wel effe voor je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')