Moet wel werken ja. Zelf heb ik dat eens gedaan met een geheugenkaartje, die verscheen toen onder het video-icoon. Erop gaan staan, dan driehoekje en kiezen voor Alles weergeven. Dan kun je door alle mappen en bestanden bladeren en er eentje kiezen om af te spelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:14 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Je kan dus ook folders maken voor bijvoorbeeld South Park en Futurama en speelfilms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capcom en Sony stellen PS3-DMC4-pack samenAre you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
voor degenen die nog PS3-loos zijn:Hij heeft toch al een PS3 besteld? Hij moest alleen nog effe wachten tot hij het geld bij elkaar hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capcom en Sony stellen PS3-DMC4-pack samen.
Misschien kunnen we hem allemaal een euro gevenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Hij heeft toch al een PS3 besteld? Hij moest alleen nog effe wachten tot hij het geld bij elkaar had.
Soundtrack is bij lange na nog niet verschenen/vrijgegeven. Heb wel de main theme voor je als je daar interesse in hebt? Stuur me maar een PM met je emailadresquote:Op woensdag 19 december 2007 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Is de Soundtrack van LBP ergens gratis te downloaden?
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
voor degenen die nog PS3-loos zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capcom en Sony stellen PS3-DMC4-pack samenquote:in Japan.![]()
Maar na m'n heerlijke vakantie ( morgen) staat hier wel een PS3 in huis ja. Eerst moet het geld rollen voor andere zaken dus de komende 2 weken
![]()
Helaas wel... Dat heeft volgens mij twee oorzaken: Play is gevestigd in Jersey, dat valt buiten de EU regels (oftewel: Douane), Daarnaast heb ik gemerkt dat de pakjes de laatste paar maanden niet meer vi TNT, maar via Select Vracht bezord worden. Daarnaast is het nu natuurlijk de kerstperiode, en dan duut alles langer om te verzenden.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Nudie het volgende:
Ik heb blij Play.com 2 weken geleden (!!) PES2008 voor 30EUR besteld incl verzending. Betaald met PayPal en verzonden 2 dagen later. Echter nog steeds niet binnen. Is dit normaal voor Play?
Volgens mij viel Jersey juist binnen de Eu zodat er geen douane meer in zit. ik heb i.i.g nog nooit voor een pakket hoeven te betalen. Hier in de regio is het altijd met select vracht gegaan en die verdenk ik ervaan dat het zo traag gaat. Het is wel zo dat sommige pakketjes 3 weken op zich laten wachten. echter had ik 3 weken geleden een dvd besteld en die was dan weer binnen 1 week binnenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
Helaas wel... Dat heeft volgens mij twee oorzaken: Play is gevestigd in Jersey, dat valt buiten de EU regels (oftewel: Douane), Daarnaast heb ik gemerkt dat de pakjes de laatste paar maanden niet meer vi TNT, maar via Select Vracht bezord worden. Daarnaast is het nu natuurlijk de kerstperiode, en dan duut alles langer om te verzenden.
Ik heb in totaal 3 weken moeten wachten op Heavenly Sword, die ik via play.com besteld had... Ik bestel daar dus ook bijna nooit meer, alleen als ze een goede aanbieding hebben.
Nope, dan heb je gewoon geluk, net als ik trouwensquote:Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
Volgens mij viel Jersey juist binnen de Eu zodat er geen douane meer in zit. ik heb i.i.g nog nooit voor een pakket hoeven te betalen. Hier in de regio is het altijd met select vracht gegaan en die verdenk ik ervaan dat het zo traag gaat. Het is wel zo dat sommige pakketjes 3 weken op zich laten wachten. echter had ik 3 weken geleden een dvd besteld en die was dan weer binnen 1 week binnen
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja ik pak zo me koffers maar en zoek het warmere klimaat maar op. Bij deze wens ik jullie alleen fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2008. Hopelijk een jaar met net zo vette games als dit jaar![]()
![]()
Adios
Adios! Neem je nog een PS3 mee terug?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja ik pak zo me koffers maar en zoek het warmere klimaat maar op. Bij deze wens ik jullie alleen fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2008. Hopelijk een jaar met net zo vette games als dit jaar![]()
![]()
Adios
have spass, wij genieten ngo wel even van de sneeuw en de heerlijke Nederlandse warmtequote:Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Adios
Lucky bastard! Veel plezier.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Adios
Get it together - The Go! Teamquote:Op woensdag 19 december 2007 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Is de Soundtrack van LBP ergens gratis te downloaden?
nee die vond ik niets in de demo... hmm heb je niet AC of Drakes Fortune?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wil wel van The Darkness af. als je die niet wilt moet je maar even zeggen wat je in gedachte hebt.
LOL???? zo duur?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:17 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Lucky bastard! Veel plezier.
En was vandaag toch in de stad dus even naar de Gameshop geweest, en wat blijkt, ze hebben de DS3 binnen. Wel ¤70, maar morgen toch maar halen.
250,-quote:
Ik vind het nog wel meevallen, bij Videogamesplus.ca kost de DS3, 58,- + nog 10 euro verzendkosten,quote:
hoe kan het dat mijn DivX bestandjes het niet doen dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Moet wel werken ja. Zelf heb ik dat eens gedaan met een geheugenkaartje, die verscheen toen onder het video-icoon. Erop gaan staan, dan driehoekje en kiezen voor Alles weergeven. Dan kun je door alle mappen en bestanden bladeren en er eentje kiezen om af te spelen.
Ik bestel vaak dingen via Play. Om de een of andere reden gaan boeken en DVD's best snel (1 week) maar duren games langer (2 weken). Als je pakje trouwens meer dan ¤ 50 waard is ben je meestal de lul met invoerheffingen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:40 schreef Kremers het volgende:
Helaas wel... Dat heeft volgens mij twee oorzaken: Play is gevestigd in Jersey, dat valt buiten de EU regels (oftewel: Douane), Daarnaast heb ik gemerkt dat de pakjes de laatste paar maanden niet meer vi TNT, maar via Select Vracht bezord worden. Daarnaast is het nu natuurlijk de kerstperiode, en dan duut alles langer om te verzenden.
Ik heb in totaal 3 weken moeten wachten op Heavenly Sword, die ik via play.com besteld had... Ik bestel daar dus ook bijna nooit meer, alleen als ze een goede aanbieding hebben.
Drake's Fortune gaat van z'n levensdagen niet de deur meer uit.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef Gstyles het volgende:
[..]
nee die vond ik niets in de demo... hmm heb je niet AC of Drakes Fortune?
Misschien zijn het oude DivX 3.11 bestanden? Die werken namelijk waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:04 schreef Gstyles het volgende:
hoe kan het dat mijn DivX bestandjes het niet doen dan?
Planet earth, ik moet die echt op blu-ray hebben, maar ik wacht nog even tot ie ook nederlandse ondertiteling heeft (niet voor mezelfquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:27 schreef joost2 het volgende:
Ikzelf heb het o.a. geprobeerd met Lost, Planet earth en simpsons en werkten allemaal.
Denk dat je dan lang kan gaan wachten voor planet earth...quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:50 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Planet earth, ik moet die echt op blu-ray hebben, maar ik wacht nog even tot ie ook nederlandse ondertiteling heeft (niet voor mezelf) Het lijkt me echt een heersende ervaring op m'n HD schermpje
Aan/uit knopje een aantal seconden ingedrukt houden tot hij 2x biept, staat ook wel ergens in de handleidingquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb een klein verzoekje aan jullie mede ps3 gamers:
Ik heb mijn ps3 vandaag meegenomen vanuit mn studentenkamer naar huis, voor de kerstdagen, en nu is het zo dat ik mijn signaal op HDMI heb laten staan. Aangezien ze thuis geen hippe HDTV hebben, heb ik nu geen beeld en geluid via mn scart output, omdat de ps3 daar niet op ingesteld is
Wil iemand zo vriendelijk zijn om een blinde tutorial voor mij te schrijven waarbij ik mijn ps3 even terug zet op scart signaal, zodat ik deze donkere kerstdagen kan blijven rocken? Dus inloggen etc en alles erbji (ik zie dus helemaal niks)
Alvast bedankt!
Je kan gewoon elke 2,5" SATA schijf gebruiken voor je PS3 hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:02 schreef Gstyles het volgende:
komen er binnenkort ook losse harde schijfjes van de PS3 op de markt? Die je onder in je PS3 kan prikken? of zijn ze er al...
Hoeveel totaal betaald?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn witte rumble controller is binnen![]()
En geen extra kosten![]()
Nu nog even kijken of The Orange Box ook rumble ondersteund
Fixed door mezelf. Als ik op jullie moet gaan wachten.....quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:50 schreef J.Clarkson het volgende:
Wel verdomme! Na de 2.10 update wil mn PS3 niet meer online. Alle mogelijke settings gehad.Laptop en PC ondervinden geen problemen...
* kijkt even bij zijn paypal*quote:
Nice! Wil je misschien ook de custom map DM-Shrine proberen en vertellen of alles user-friendly is?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:28 schreef J.Clarkson het volgende:
Wandelde net de gamestore binnen in Zoetermeer. Meteen maar Unreal Tournament 3 meegenomen.Vanavond eens proberen, ben benieuwd.
Morgen komt COD4 ook nog eens binnen.... GAMEN!!!![]()
Ik weet nog niet hoe alles werkt met custom maps en mods. Ga m straks proberen. Shrine onthoud ik wel effe voor je.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:23 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Nice! Wil je misschien ook de custom map DM-Shrine proberen en vertellen of alles user-friendly is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |