ja inderdaad mooi spel ga k zeker kopen, denk dat de echte verhaallijn wel in het volledige spel zit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:36 schreef janrad het volgende:
Noob vraagje: en waar haal ik al die mooie filmpjes vandaan voor het Divx fenomeen op de PS3 iemand tips misschien.
Gister de Burnout demo gedownload, leuk hoor een beetje rondscheuren en stunten maar waar gaat het spel eigenlijk over? Gaat het alleen om het winnen van races of zit er meer in.
Vorige delen geen verhaal, had ook geen open dingen, gewoon nummer 1 worden, zonde nu met dat open racen, vorige delen waren veel beter als wat ik nu heb gezien.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:36 schreef janrad het volgende:
Noob vraagje: en waar haal ik al die mooie filmpjes vandaan voor het Divx fenomeen op de PS3 iemand tips misschien.
Gister de Burnout demo gedownload, leuk hoor een beetje rondscheuren en stunten maar waar gaat het spel eigenlijk over? Gaat het alleen om het winnen van races of zit er meer in.
Heb je nog tips voor het vinden van series enzo ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:40 schreef __Saviour__ het volgende:
divx en xvid zijn de standaardformaten waarin downloads tegenwoordig zijn. Dus gewoon een film / serie downloaden, kun je zo afspelen. Door het op een geheugenstick te zetten, te branden of te streamen vanuit PC.
Verhaal is ook totaal niet belangrijk. Die open wereld, het is inderdaad wennen, maar het bevalt me uiteindelijk welquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vorige delen geen verhaal, had ook geen open dingen, gewoon nummer 1 worden, zonde nu met dat open racen, vorige delen waren veel beter als wat ik nu heb gezien.
allemaal heel mooi, maar hoe weet ik wat een oud Divx bestand is (kennelijk versie 3.11) en hoe weet ik wat een nieuwe is"? waaraan kan ik dit zien? heel veel doen het niet bij mij ondanks de update....quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:40 schreef __Saviour__ het volgende:
divx en xvid zijn de standaardformaten waarin downloads tegenwoordig zijn. Dus gewoon een film / serie downloaden, kun je zo afspelen. Door het op een geheugenstick te zetten, te branden of te streamen vanuit PC.
Het programma gspot (ja serieus!) kan de codec achterhalen. Als de PS3 het niet pakt, kun je proberen het bestand te hercoderen naar een wel werkend formaat, met bijv. Virtual Dub of Video Cleaner Pro.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:25 schreef Gstyles het volgende:
[..]
allemaal heel mooi, maar hoe weet ik wat een oud Divx bestand is (kennelijk versie 3.11) en hoe weet ik wat een nieuwe is"? waaraan kan ik dit zien? heel veel doen het niet bij mij ondanks de update....
In de PC demo wel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:00 schreef J.Clarkson het volgende:
Na een paar uurtjes kan ik zeggen dat UT3 ERG vet is!
Nog geen instagib oid gevonden online. Zit dat er uberhaupt nog in?
Zitten wel races in, op bepaalde kruispunten kun remmen en gas geven tegelijkertijd indrukken.quote:Op zondag 23 december 2007 01:51 schreef Mindstate het volgende:
Burnout Paradise, is in de demo niet mogelijk om ´gewone´ races te doen he? In het echte spel wel lijkt me?
thanks saviour! ik heb het geïnstalleerd, maar wat kan het programma verder? hij zegt iedere keer als ik een bestand laat dat de codecs geinstalleerd zijn... mja kan hij ze zo omzetten dat ik ze daarna wel kan bekijken op de PS3?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het programma gspot (ja serieus!) kan de codec achterhalen. Als de PS3 het niet pakt, kun je proberen het bestand te hercoderen naar een wel werkend formaat, met bijv. Virtual Dub of Video Cleaner Pro.
Dat programma kan je alleen de informatie geven, welke codec het is. Het omzetten moet je met een ander programma doen. Bijv. Virtual Dub.quote:Op zondag 23 december 2007 09:24 schreef Gstyles het volgende:
[..]
thanks saviour! ik heb het geïnstalleerd, maar wat kan het programma verder? hij zegt iedere keer als ik een bestand laat dat de codecs geinstalleerd zijn... mja kan hij ze zo omzetten dat ik ze daarna wel kan bekijken op de PS3?
Ah ok, zal wel als mutator te downloaden zijn binnenkort.quote:
Zo vroeg al ? BTW voor GTA IV maak ik een uitzondering op mijn principes en haal ik de LE versie ervan mede door de Rockstar sporttas!quote:Op zondag 23 december 2007 10:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Bij Saturn lagen hier gister al rijen vol met pre order kits van GTA IV
Ik heb de mijne donderdag al opgehaald, geinig doosje opzich.quote:Op zondag 23 december 2007 10:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Bij Saturn lagen hier gister al rijen vol met pre order kits van GTA IV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |