als er geen instagib mogelijk is op de ps3 moet ik hem voor de pc halenquote:Op zondag 23 december 2007 11:59 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ah ok, zal wel als mutator te downloaden zijn binnenkort.
dvd met de 3 trailers en nog iets kleins zover ik weetquote:Op zondag 23 december 2007 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Krijg je nog extra dingen bij zo'n pre-order kit? Anders is het een beetje onzinnig. Want die game gaat niet uitverkopen denk ik
62 euro bij Play.com..quote:Op zondag 23 december 2007 13:03 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dvd met de 3 trailers en nog iets kleins zover ik weet
bij de mediamarkt in Arnhem ligt trouwens Planet Earth, de engelse 5blu-ray disc set voor 75 euro
had hem al bijna meegenomen, als ik in het nieuwe jaar nog zat geld heb ga ik hem zeker halen
wat is dat voor een patch dan?quote:
Is die er ook voor de PS3?quote:Op zondag 23 december 2007 16:00 schreef ChrisFO het volgende:
Iemand een goedkopere site dan play.com om GTA SE te preorderen?
http://www.play.com/Games(...)Edition/Product.html
Ziet er wel vet uit, normaal ben ik niet zo van de special editions.
Die fixed de connectivity problemenquote:
Oplossing niet, maar ik neem 'm af en toe af met zo'n doekje waarmee je eigenlijk je LCD scherm hoort af te nemen. Werkt als een trein, ziet 'ie er weer als nieuw uit. Voor een dag of 2.. Daarna heeft 'ie weer een mooi vachtje.quote:Op zondag 23 december 2007 18:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand al een oplossing gevonden voor het stof-aantrekkings-kracht van het apparaatje? Ik hoef mn kamer niet meer te stofzuigen want dat doet mn ps3 al. Ik heb er nu maar een vlag overheen liggen (ook over mn tv trouwens, die doet hetzelfde) als ik hem niet gebruik.
Oops gaf verkeerde link deze is voor PS3 http://www.play.com/Games(...)Edition/Product.htmlquote:
rechtop zetten helpt ontzettend, dan is er minder oppervlakte waar het op blijft liggen, zelf gebruik ik zon nep swiffer die stof aantrekt, werkt perfect.quote:Op zondag 23 december 2007 18:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand al een oplossing gevonden voor het stof-aantrekkings-kracht van het apparaatje? Ik hoef mn kamer niet meer te stofzuigen want dat doet mn ps3 al. Ik heb er nu maar een vlag overheen liggen (ook over mn tv trouwens, die doet hetzelfde) als ik hem niet gebruik.
Uiteraard.quote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef denthemen het volgende:
Ben niet zo heel slim, vandaar deze vraag: Is het ook mogelijk om HD films te downloaden?
quote:Op maandag 24 december 2007 03:36 schreef the_legend_killer het volgende:
mgs4 komt steeds dichterbij
Maar heb je dan niet hele hoge verzendkosten? Ook komt er dan nog wel wat bij van de douane neem ik aan? 3busymen zet er waarde 5$ dollar op dus dan is het geen probleem, maar bij zo'n set ligt dat wel anders neem ik aan.quote:Op maandag 24 december 2007 18:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben zo een beetje aan het rond kijken op ebay, en als je goed zoekt, heb je al een rockband set voor 175 euro [afbeelding]
lijkt me stiekem toch best wel leuk [afbeelding]
Is ook leuk!quote:Op maandag 24 december 2007 18:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
lijkt me stiekem toch best wel leuk
quote:Op maandag 24 december 2007 03:36 schreef the_legend_killer het volgende:
mgs4 komt steeds dichterbij
Met het geld wat je aan die stukken plastic heb verspild kun je ook een echte gitaar kopen.quote:Op maandag 24 december 2007 20:15 schreef Ash het volgende:
[..]
Is ook leuk!
De drumstel is nogal een flinke ook!
[ link | afbeelding ]
M'n gitaren collectie![]()
[ link | afbeelding ]
Maar die heb ik ook!quote:Op maandag 24 december 2007 20:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Met het geld wat je aan die stukken plastic heb verspild kun je ook een echte gitaar kopen.
Prijs was inc verzendenquote:Op maandag 24 december 2007 20:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Maar heb je dan niet hele hoge verzendkosten? Ook komt er dan nog wel wat bij van de douane neem ik aan? 3busymen zet er waarde 5$ dollar op dus dan is het geen probleem, maar bij zo'n set ligt dat wel anders neem ik aan.
Alleen kur dat we nog lang moeten wachten op de nieuwe FFquote:Op maandag 24 december 2007 20:20 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Heb pas geleden alle HD-trailers weer gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |