quote:Akkrum F.C. (147575)
Ik kan evt wel joinen, maar dan doe ik wel voor het neppie meequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:12 schreef maniack28 het volgende:
Er zijn nog steeds 6 plekken in de Fok Youth Division One.... nog even en we kunnen zondag over een week wel beginnen, dan kunnen die andere lutsers ook meedingen naar een plekkie
Da's dan überhaupt wel een goed idee, want wij hebben er denk ik wel meer dan acht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:12 schreef maniack28 het volgende:
Er zijn nog steeds 6 plekken in de Fok Youth Division One.... nog even en we kunnen zondag over een week wel beginnen, dan kunnen die andere lutsers ook meedingen naar een plekkie
Die kan nog wel effe mee en m'n huidige coach is net gezakt naar redelijk leiderschap, dus die kan nog wel een seizoen of twee, drie mee. Hopelijk heb ik dan z'n passen wat opgekrikt, maar dat vind ik minder belangrijk.quote:Ksenofont Talkowski (50224047)
26 jaar en 89 dagen, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap goed.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 23-11-2007
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 5 210
Loon: 4 236 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: JHMWMJZMN
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Hahaha dacht dat ie al vol wasquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:42 schreef nicomart het volgende:
heel knap.. de oude volspammen en dan nog een verkeerde TT ook
Jah ok maar ik had haastquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef rompompom het volgende:
Oja, als je de tt aangepast wil hebben, is het handig om een topicreport in te vullen. Nu hebben we met JD toevallig een huismod, maar toch..
Dat wordt dus PICen voor jouquote:Op donderdag 1 november 2007 00:42 schreef Grumpey het volgende:
mijn tegenstander in de beker heeft 4,5 ster keep....
....en dat is ongeveer ook het totaal van alle sterren van de rest van het team
quote:Aage Justesen (47380277) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
26 jaar en 76 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap redelijk.
Volgende verjaardag: 07-12-2007
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 14 220
Loon: 3 804 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: (Geschorst)
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: goddelijk
Wat een waailap...quote:Op donderdag 1 november 2007 09:25 schreef maniack28 het volgende:
Vanavond om 22.08 loopt af een prachtige WB met set pieces, bieden begint bij 1,25 mil
[..]
hahahahaquote:Op donderdag 1 november 2007 08:07 schreef Yurzinho het volgende:
Heb ik weer....ik speel uit tegen Flikker Club LUAP...zijn stadion heet De Gaybar ...
pas maar op dat je niet genaaid wordtquote:Op donderdag 1 november 2007 08:07 schreef Yurzinho het volgende:
Heb ik weer....ik speel uit tegen Flikker Club LUAP...zijn stadion heet De Gaybar ...
Hiero ookquote:Op donderdag 1 november 2007 10:49 schreef Yankee_One het volgende:
100 hatstats uit VIII is mij ten dele gevallen
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:41 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
pas maar op dat je niet genaaid wordt
Ik heb mn 1e 2 seizoenen in de Div VIII ook geen beker gespeeld.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:39 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Als je in de 8ste divisie speelt zit je toch automatisch in de beker, of moet je dan afgelopen seizoen in de 8ste divisie hebben gespeeld? Ik zie nml geen tegenstander.
ach die is toch maar wiskunde leraar.. die heeft alleen maar verstand van cijfertjes en niet van lettertjesquote:Op donderdag 1 november 2007 11:58 schreef Grumpey het volgende:
het zal wel "de loting gebeurt" zijn, voordat die mod van een JD hier weer de leraar komt uithangen
Waa-rom?quote:Op donderdag 1 november 2007 14:34 schreef qyn het volgende:
Nieuwe keeper gekocht
Wel veel voor betaald maar kan lang mee enzo![]()
Eindelijk verstandig dus.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:48 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Waa-rom?
Geen Nederlander! Heb je dan helemaal niets opgestoken van die bijspijkercursus in #fokhattrick? Ik verkoop zometeen zelfs mijn goddelijk++++ spelhervatter omdat hij een kutallochtoon is.
1 kutbuitenlanderquote:Verschillende nationaliteiten: 2
je moet ook boven een bepaalde positie in je compo eindigen geloof ik. 4 of 5 dacht ikquote:Op donderdag 1 november 2007 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb mn 1e 2 seizoenen in de Div VIII ook geen beker gespeeld.
Nederlanders kunnen niet voetballenquote:Op donderdag 1 november 2007 14:48 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Waa-rom?
Geen Nederlander! Heb je dan helemaal niets opgestoken van die bijspijkercursus in #fokhattrick? Ik verkoop zometeen zelfs mijn goddelijk++++ spelhervatter omdat hij een kutallochtoon is.
Zal wel 3e of zo zijn dan want in mn 1e seizoen werd ik 4e en t 2e mocht ik niet mee doen. Werd toen 3e en mocht t seizoen daarna wel mee doen.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:51 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je moet ook boven een bepaalde positie in je compo eindigen geloof ik. 4 of 5 dacht ik
Slechte prestaties en mooi weer is dat ja.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:29 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Is het zo dat je als grove inschatting voor het aantal toeschouwers bij normaal weer je je hoeveelheid supporters x 20 kunt doen (bij slechte prestaties)? In mijn geval dus 420 x 20 = 8400 toeschouwers ?? ik ben namelijk bezig een kleine begroting te maken.
Verkocht voor 1,65 miljoenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:25 schreef maniack28 het volgende:
Vanavond om 22.08 loopt af een prachtige WB met set pieces, bieden begint bij 1,25 mil
[..]
Ietsie pietsie minder salaris. Maar ook dik minde in positie spel maar goed. Beter kon ik nog niet betalen en had drasties een mid nodig na verkoop van 2 en 1 naar de Eregalerij gegooit.quote:Nicola Kovačević (113916241)
22 jaar en 72 dagen, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 11-12-2007
Nationaliteit: Srbija
Total Skill Index (TSI): 6 480
Loon: 2 844 ¤/weekclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: waardeloos
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Wouter-Jan Waagemans (178373296)
17 jaar en 60 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 24-12-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 790
Loon: 490 ¤/week
Eigenaar: TeamKoekje
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Wel een leuke passen stijgert! Helaas maar 1 in dit tussen seizoen. Maar wel een (vind ik) erg leuke:quote:TSI: 840 (+1280/-440)
Passen: 1 (+1/-)
Vorm: 1 (+3/-2)
Conditie: 0 (+2/-2)
Zal toch weer wat meer gaan doen mocht ik m verkopen als ie briliant gaat halen dit seizoen.(zou moeten kunnen hij staat nu al op 82% volgens ham)quote:Borislav Andreev (148200661)
19 jaar en 71 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Volgende verjaardag: 13-12-2007
Nationaliteit: Bulgaria
Total Skill Index (TSI): 7 630
Loon: 1 284 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 2
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
aangezien een seizoen 14 weken duurt.......quote:19 jaar 9,0309 weken
20 jaar 9,7443 weken
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn 17-jarige gestegen naar formidabel:
[..]
Lekkere stijgerquote:Howard Hubbard
TSI = 13 820, 18 jaar en 98 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Willen jullie niet allemaal van die leuke spelers posten!quote:
Heb net de BC van Oceanie even gecontact. Moest hem op de hoogte houden. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Willen jullie niet allemaal van die leuke spelers posten!![]()
Zo valt mijn trainie niet eens meer op want zo lijkt ie wel een waailap!!!![]()
![]()
GAAF MAN!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:33 schreef Lennox het volgende:
[..]
Heb net de BC van Oceanie even gecontact. Moest hem op de hoogte houden. Ben benieuwd
Wacht maar totdat ik mijn volgende talentje uit de jeugdopleiding promoveer. Voor minder dan uitstekend doe ik het niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Willen jullie niet allemaal van die leuke spelers posten!![]()
Zo valt mijn trainie niet eens meer op want zo lijkt ie wel een waailap!!!![]()
![]()
[pimpmodus aan] Het zou mn 2e U20 zijn van dit momentquote:
GAAF MAN!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:23 schreef Lennox het volgende:
[..]
[pimpmodus aan] Het zou mn 2e U20 zijn van dit moment[/pimpmodus uit]
![]()
![]()
Ga even lekker motorrijdenquote:
Ach.. het blijft toch leuker als het lekker weer isquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:06 schreef Lennox het volgende:
Ik heb al een maand niet meer gereden geloof ik
Zo denken er blijkbaar meer overquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Lennox het volgende:
Ja.
Idd is optie 1 het beste. Een strategie is niet op 1 seizoen gebouwd. Als je nu verjongt heb je daar meerdere seizoenen profijt van. Mocht je degraderen, ben je met dezelfde selectie een seizoen later weer terug. En sterker dan ooit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:01 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Komend seizoen kom ik na een redelijk 1ste seizoen in de 8ste klasse uit, afgelopen seizoen haalde ik gem. 100 hatstats per wedstrijd, in mijn nieuwe competitie haalt men gemiddeld tussen de 110 en 130 hatstats. Ik zal dus vooral op het middenveld versterking nodig hebben.. Maar wat is wijsheid, dit seizoen laten lopen met risico op degradatie en investeren in jeugdige spelers, die dus nog geen versterking zijn voor het hoofdteam en zo langzaam een team opbouwen, of geld uitgeven aan oude spelers met ervaring die blessure gevoelig zijn met een veel kleiner risico op degradatie. Mijzelf lijkt het eerste het verstandigst, vooral aangezien ik op dit moment een saldo van ong. 15000 heb.
Hoe denken jullie hierover?
Jammer van zijn passen, maar hij staat inmiddels in de Noorse U-20 databasequote:Tom Haug (159123778)
18 years and 64 days, solid form, healthy
A controversial person who is calm and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Speciality: Powerful
Next birthday: 20-12-2007
Nationality: Norge
Total Skill Index (TSI): 7 890
Wage: 2 316 €/week including 20% Bonus
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: brilliant +1 Passing: poor
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set Pieces: poor
Nu maar ff wachten tot de transfermarkt weer een beetje tot rust is, abnormale bedragen die op moment betaald worden, is dat altijd zo in het tussenseizoen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Idd is optie 1 het beste. Een strategie is niet op 1 seizoen gebouwd. Als je nu verjongt heb je daar meerdere seizoenen profijt van. Mocht je degraderen, ben je met dezelfde selectie een seizoen later weer terug. En sterker dan ooit.
Dat was vroeger wel zo, omdat de spelers in het tussenseizoen een jaartje ouder werden. De eerste lichting trainees waren altijd erg duur, omdat ze nog jong waren. Met het dagensysteem zou dat afgelopen moeten zijn, maar het kan zo zijn dat iedereen aan het begin van het seizoen wil verjongen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Nu maar ff wachten tot de transfermarkt weer een beetje tot rust is, abnormale bedragen die op moment betaald worden, is dat altijd zo in het tussenseizoen?
Deze speler mag elders zijn vaardigheden verbeteren. Hij staat gelist voor ¤ 1.000.000.quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn 17-jarige gestegen naar formidabel:
[..]
ik wou net zeggen dat je hem beter kan verkopenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze speler mag elders zijn vaardigheden verbeteren. Hij staat gelist voor ¤ 1.000.000.
Als iemand wil, dan mag hij bieden, dan kan ik op zoek gaan naar een nieuwe vleugel of spits.
Transferverglijking geeft trouwens geen prijs aan... Maar met uitstekend stond deze op ¤ 833.000.
Kostte maar 1.1 miljoen. Heb hem voor de gein voor 1.325 gelijk weer gelist, omdat ik net wat geld tekort kwam voor een reusachtigequote:Rubén Marcé [Geschorst voor de volgende wedstrijd] [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 33 590, 28 jaar en 43 dagen, goed in vorm
Heeft goed ervaring en is een matig leider
Positiespel: wereldklasse Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Ik zou gewoon doorsparen :p .. je hebt de 100 mln nog niet bereikt en Jonks heeft toch al bewezen dat je met geld niet alles kunt winnenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:55 schreef komrad het volgende:
zodadelijk maar eens gaan nadenken wat ik het komend jaar met mijn team ga doen
Het is bijstatfest op de transferlijst dezer dagenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:13 schreef maniack28 het volgende:
wtf gebeurd er met de prijzen.. bizar, alles trekt echt keihard omhoog
21:18 komrad has logged inquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef komrad het volgende:
oh ik heb nog wel wat bijstatters die ik kan verkopen
het is ook te veel moeite om weer veel spelers aan te kopen namelijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:19 schreef qyn het volgende:
[..]
21:18 komrad has logged in
Die moet je trouwens juist houden nu, wordt je nog 's 1e![]()
schandalig idd die rentequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef qyn het volgende:
Was er nu nog maar rente, hè Komrad?
(en hou die mythisch PM's maar; schande eigenlijk dat je nog divisie V speelt; ik schaam me al kapot gedegradeerd te zijn enzo naar de V)
Overigens ga ik 1e bekerwedstrijd Gideon Puttenstein of Fabian van Everdink maar weer 's uit het stof halen, want ik heb geen 2e spits![]()
Btw, Kasimir Sarneel (98246954) .. fuck waarom nou zo duur
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:01 schreef maniack28 het volgende:
Vraagje, ik zit een beetje met mijn team, heb nog 2,4 miljoen beschikbaar na verkoop van een def met SP. Ik heb nu:
Qua trainees zit ik redelijk, moet alleen zien dat de FTW's zich uitbetalen. Ik ga dus wing attack trainen, 4 wingers + 5 of 6 spitsen (afhankelijk van of ik switch tussen 3-4-3 en 3-5-2 of niet...)
Ik moet nog een def, maar de eerste paar wedstrijden kan ik ook wel met een aanvallende def spelen (die FC). 2.4 miljoen is nu niet genoeg om een speler met fatsoenlijke defratings te kopen + set pieces, dus daar wacht ik nog even mee... maar zal ik:
- Alleen een def kopen
- 27 jarige buitenaards mid verkopen en vervangen door een reusachtig met wat passen en dan een iets minder goede def kopen
- Niks kopen
- Iets anders verkopen en/of ergens anders versterken.
Kosten: te veel.quote:Eef Visch (79473441)
25 years and 28 days, poor form, healthy
A sympathetic guy who is calm and dishonest.
Has weak experience and passable leadership abilities.
Next birthday: 26-01-2008
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 42 480
Wage: 27 390 €/week
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: solid
Winger: passable Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: solid
1.25 miljoenquote:Dante Droge (90640451) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
23 jaar en 1 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap slecht.
Volgende verjaardag: 22-02-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 10 390
Loon: 6 150 ¤/week
Club: DrEaMeRs_TeAm
Waarschuwingen: 1
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Hij zit vrij laag...dat dan weer welquote:Valentijn Verbruggen [playerid=181984593]
17 jaar en 0 dagen, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 24-02-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 390 ¤/week
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Hmm, vooralsnog hoopvol dat je daar 1.25 mln aan uitgeeft; ik heb 2 verdedigers gelist die ook rond dat bedrag moeten opleveren (wonderbaarlijk def + 12 weken training en wereldklasse def + 11 weken)quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
1.25 miljoenNu heb ik dus alles wat ik wil, behalve een SP speler.... wat ik denk ik ga doen is komende week eens neuzen en kijken of ik iets met wonderbaarlijk SP kan vidnen (goddelijk is overpriced, volgend seizoen telt je gem. SP) met reusachtig middenveld ofzo en dan een jaarjte of 23
Over nieuwe jeugd gesproken.. Nu 3 deelnemers in de nieuwe league, waar blijft de rest?? Planning is nu om te beginnen volgende week?? Ik kan namelijk nu gewoon nog helemaal niks omdat ik niet in een competitie zit die is gestart..quote:Op zondag 4 november 2007 14:40 schreef maniack28 het volgende:
Oude jeugd... met de nieuwe jeugd kan je altijd promoveren!
quote:Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 05-11-2007 om 17:39
Vraagprijs: 1 000 000 ¤
Hoogste bod:
2 000 000 ¤ door Zoeterboeren II
Dat [snel] kost vaak wel zeker half miljoen extraquote:Op zondag 4 november 2007 18:57 schreef Lennox het volgende:
Ik heb er 1 die over 2 weken naar dezelfde stats stijgt. Alleen geen snel als specialiteit, maar als ik daar 2 Mil voor kan vangen
blame je medefokhattrickers... start is volgende week!quote:Op zondag 4 november 2007 15:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Over nieuwe jeugd gesproken.. Nu 3 deelnemers in de nieuwe league, waar blijft de rest?? Planning is nu om te beginnen volgende week?? Ik kan namelijk nu gewoon nog helemaal niks omdat ik niet in een competitie zit die is gestart..
quote:Gio Van Puymbroeck (145698314) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar en 100 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 16-11-2007
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 5 660
Loon: 924 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC-binnenkantpaal
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Transferlijst: Aanvaller
Deadline: 05-11-2007 om 19:15
Hoogste bod:
900 000 ¤ door Mauve/ FREEKICK.ORG
je bent gewoon een prutserquote:Op zondag 4 november 2007 20:54 schreef Lennox het volgende:
Ik ga hem ook maar opheffen denk ik. Ga weer lekker terug naar het oude systeem. Heb er a) geen lol in en b) komt er geen zak uit. Al die bijstatloze redelijke kutspelers.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2007 21:35 schreef qyn het volgende:
Ben al meteen overboden door ene kingstown
![]()
^^
Je mag wel 500k bieden hoorquote:Op zondag 4 november 2007 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer overboden....500k is aan de lage kant als ik nog eens beter kijk....dit zijn echt de betere juweeltjes! zal hem bookmarken en hoop dat er een heel mooi bedrag uit komt rollen!
Grapjasquote:Op zondag 4 november 2007 22:28 schreef Silver_Shark het volgende:
Kingstown is een Def scout bij het u20
echt volgens mij welquote:
Zijn ze er nu al mee genokt??quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:30 schreef maniack28 het volgende:
Let op:
03-11-2007 Extra info onbeschikbaarheid site
Zoals je wellicht al al hebt gezien, zal de website maandag en dinsdag (5 en 6 november) verschillende uren lang niet beschikbaar zijn.
Doordat de tijd tussen het opnieuw opstarten van de servers en de wedstrijden op dinsdag redelijk kort is, raden we je aan om je wedstrijdorders voor alle zekerheid in te geven voor de site offline gaat.
Alle transferdeadlines tijdens de onbeschikbaarheid en tijdens het eerste uur nadat de site weer wordt opgestart worden met 8 uur verlengd. Dit geldt zowel op maandag als dinsdag.
!!!!
quote:
JD doet niet aan de nieuwe jeugdquote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef maniack28 het volgende:
Kut HT, was een speler aan het kopen, overboden en toen HT downPAupers!
OW en feli JD, met je prachtige pull.. wat waren zn jeugdberichten enzo?
Wel toch? Hij zat in de comp.quote:
Meteen aangeven bij de U20quote:Op maandag 5 november 2007 08:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
echt van de ouwe stempel die JD![]()
mooie pull hoor
quote:Op zondag 4 november 2007 23:42 schreef maniack28 het volgende:
Dat is een geil beest jaWat vind je van wonderbaarlijk scoren, briljant vleugelspel, goed passen en koppen?
![]()
Hij is nu nog uitmuntend wing en redelijk passen, 22 jaar, voglens mij alleen oneerlijk maar dat weet ik niet zeker... Kopen als ie af is?quote:Op maandag 5 november 2007 09:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook heel erg lekker!(hoe oud en wat voor karakter?)
Ik moet trouwens heel hard op zoek naar 2 nieuwe aanvallers (bij voorkeur met een hoop wing), maar wat ik zoek is nauwelijks te krijgen!![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 09:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij is nu nog uitmuntend wing en redelijk passen, 22 jaar, voglens mij alleen oneerlijk maar dat weet ik niet zeker... Kopen als ie af is?Wat denk je dat ik voor zoiets kan vangen?
Dan gaat ie er nadat hij 1 level in vleugelspel is gestegen uitquote:Op maandag 5 november 2007 10:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel moeilijk te zeggen, omdat het voorspellen van de transfermarkt onmogelijk is geworden....als je het verschil in prijzen ziet tussen nu en een maand geleden, dan is dat echt niet normaal, maar dergelijke spelers zullen altijd hun waarde blijven behouden .... zeker in de nieuwe ME waar wing ook voor een normale aanvaller belangrijk gaat worden.
Als ik een gokje zou doen, dan denk ik dat je wel richting de 3 miljoen mag gaan denken als je hem op tijd verkoopt....op zijn 23-ste is hij nog prima trainbaar en door zijn stats ook goed te gebruiken voor het A-team.
Wonderbaarlijk scoren is net iets te laag voor mij....als ik scoren zou trainen zou het een prima speler zijn om over te nemen, maar voorlopig hou ik het bij wingertraining.
quote:Op maandag 5 november 2007 10:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan gaat ie er nadat hij 1 level in vleugelspel is gestegen uitDus dat is dit seizoen nog
quote:Op zondag 4 november 2007 21:25 schreef -J-D- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Harro Batenburg (182014634)
![]()
17 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm, gezond
![]()
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
![]()
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
![]()
Volgende verjaardag: 23-02-2008
![]()
Nationaliteit: flag Nederland
![]()
Total Skill Index (TSI): 1 270
![]()
Loon: 570 ¤/week
![]()
Club: Hoolieganzen
![]()
![]()
![]()
![]()
Spelmaken: slecht Passen: matig
![]()
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
![]()
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 11:52 schreef Grumpey het volgende:
gaat er nog een kandidaat voor bondscoachschap trouwens? Aangezien HT plat ligt nu zal er wel niet veel gestemt worden vandaag en is het dus vrij makkelijk om in de top 10 te komen.
nog vrijwilligers?
quote:Op maandag 5 november 2007 13:08 schreef Grumpey het volgende:, we maken ons altijd erg populair....
traditie is traditie natuurlijk
neehoor, dat wordt hij automatisch als hij in de top 10 van meeste stemmen zit. Niet iedereen die meedoet aan de NT verkiezingen komt in die top 10 terecht, dus de stemmen vanavond zijn hard nodig om hem erin te krijgen natuurlijkquote:Op maandag 5 november 2007 14:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hij zal zich eerst nog als kandidaat beschikbaar moeten stellen.
met het NT kan je niet daytraden.quote:Op maandag 5 november 2007 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Overigens heb ik op BockMeister gestemd....als er iemand succes kan behalen met het NT dan is hij het wel.![]()
met het NT kan je niet daytraden.quote:Op maandag 5 november 2007 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Overigens heb ik op BockMeister gestemd....als er iemand succes kan behalen met het NT dan is hij het wel.![]()
Was jij me er even tussenuit gemuist zegquote:Op maandag 5 november 2007 16:41 schreef MacMauser het volgende:
![]()
Terug van vakantie ligt Hattrick platFijn is dat!
![]()
En geloof t of niet t park heette de Katjeskelder ook nog!quote:Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Was jij me er even tussenuit gemuist zeg
Mooi hequote:Op maandag 5 november 2007 11:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
oh mijn god. De beste pull mogelijk gewoon![]()
Rond de 1 miljoen, hij heeft maar zwak conditie.quote:Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mooi he
Wat zou ik voor kunnen vangen?
veeeeeeeeeeeeeel. Ik kreeg vanmorgen voor een 18,5 jarige uitstekend 6 ton.quote:Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mooi he
Wat zou ik voor kunnen vangen?
quote:
Ik krijg nog 2 miljoen voor een formidabele 17 jarige...quote:Op maandag 5 november 2007 17:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
veeeeeeeeeeeeeel. Ik kreeg vanmorgen voor een 18,5 jarige uitstekend 6 ton.
daarom ook dequote:Op maandag 5 november 2007 17:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hé....zelfs prosac waart hier rond!![]()
Met alleen daytraden kom je niet in de ere....dat hebben duizenden anderen ook geprobeert en die spelen nu ergens anoniem in een nog anoniemere divisie.![]()
quote:
Je had hem het beste 1 niveautje kunnen optrainen, dan zou je er zeker 2 miljoen voor krijgen...quote:
Ben ik te lui voorquote:Op maandag 5 november 2007 17:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je had hem het beste 1 niveautje kunnen optrainen, dan zou je er zeker 2 miljoen voor krijgen...
te oud voor Fok!quote:Op maandag 5 november 2007 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij op FOK! rond hing joh....ben je daar niet een beetje te oud voor?![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 18:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
te oud voor Fok!![]()
je kunt er hoogstens te jong voor zijn. Ik lurk hier al rond sinds BB1
Logisch, ik doe over een paar ook een gooi om JP-B van de troon te stoten. Nog even en de Partij van het Online-Gamen levert de Minister-president.quote:Op maandag 5 november 2007 18:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik beschouw mijn gooi naar het bondscoachschap trouwens niet als een geintje... wil er serieus werk van maken
quote:Op maandag 5 november 2007 18:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Logisch, ik doe over een paar ook een gooi om JP-B van de troon te stoten. Nog even en de Partij van het Online-Gamen levert de Minister-president.
mja ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ze op tijd klaar zouden zijn.. dat is ze nog nooit gelukt..quote:Op maandag 5 november 2007 18:58 schreef -J-D- het volgende:
Update 18.45: Time is not on our side today, only one of the three files in the earlier mentioned converting job is completed. As we can't stop the job now we will unfortunately be down for some hours more.
It's very hard to estimate when we will be back online right now, but we hope to be back around 21.00. It could however be sooner, and later too. We are sorry for the inconvenience.
zucht
Idem, met mn 17 jarige en 2 dagen oude uitstekend def als centrale defquote:Op maandag 5 november 2007 19:05 schreef Yurzinho het volgende:
Ik heb uit voorzorg gisteren mn opstelling voor woensdag al gemaakt
woendagavond is hattrick weer up en heeft die speler +6quote:Op maandag 5 november 2007 19:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Idem, met mn 17 jarige en 2 dagen oude uitstekend def als centrale def
quote:Op maandag 5 november 2007 19:17 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
woendagavond is hattrick weer up en heeft die speler +6![]()
Zul je zien dat t weer uitgesteld wordt en dat Hattrick pas weer om middernacht online isquote:Op maandag 5 november 2007 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zul je zien dat de spelers die ik op het oog heb om middernacht aflopen. Ik had nog wel zo mooi uitgerekend dat het tegen 21.00 zou zijn...
Als jij me even 500k schenkt door op mijn goede verdediger te bieden dan is dat geen puntquote:Op maandag 5 november 2007 21:35 schreef Silver_Shark het volgende:
dan verwacht ik dat jij op mijn 19jarige Vleugelspeler bied 500k
Heeft die briljant vleugelspel en minimaal redelijk positiespel?quote:Op maandag 5 november 2007 21:35 schreef Silver_Shark het volgende:
dan verwacht ik dat jij op mijn 19jarige Vleugelspeler bied 500k
ze kunnen net zo goed meteen doorgaan met die rommel die ze morgen wilden doen.. dr is nu toch geen hond die nog gaat kijken..quote:Op maandag 5 november 2007 22:29 schreef ScudRaket het volgende:
We moeten zo meteen nog een half uur geduld hebben. Daarna een kwartier etc
Is dat zo dan? Gelukkig maar, want ik had een speler aflopen waar 900000 op was geboden om 19.15 vandaag.quote:Op maandag 5 november 2007 21:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah, om 22.15 mogen we er weer op...
Gelukkig worden alle transfers 24 uur opgeschoven.
komt goed.. mijn stem heb je in ieder geval..quote:Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Nou dan moeten jullie morgen maar massaal op me stemmen
Ze moeten zelf ook slapen.quote:Op maandag 5 november 2007 22:39 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ze kunnen net zo goed meteen doorgaan met die rommel die ze morgen wilden doen.. dr is nu toch geen hond die nog gaat kijken..
quote:Update 23.30: We are having some problems with a few pages which we need to sort out before bringing the site back online again. We are very sorry for the inconvenience.
haha ja net zoals het vandaag maar tot 4 uur was zekerquote:Op maandag 5 november 2007 23:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze moeten zelf ook slapen..
En het is nog maar twee uurtjes morgen, van elf tot een.
Ik ben bang dat dat morgen (woensdag) moet worden wan tis nog steeds down!quote:Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Nou dan moeten jullie morgen maar massaal op me stemmen
Alleen die wat gisteren tijdens de downtime afliepen zijn 24 uur opgeschoven...quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:36 schreef -J-D- het volgende:
Inloggen kan weer, maar mijn transfer is nog niet opgeschoven.
Staat nog steeds op woensdagavond 21.30 uur.
Ow okquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen die wat gisteren tijdens de downtime afliepen zijn 24 uur opgeschoven...
Tijdens de downtime en een uur erna.... MyHT lezen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow ok
En ik neem aan de transfers die 30 seconden na de downtime afliepen ook wel
D'r zal vast een marge zijn ingebouwd.
Maar goed, als er geen verdere grote downtimes komen, is er nog genoeg tijd om mij rijk te maken.
Goh, dat kan wel eens handig zijnquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tijdens de downtime en een uur erna.... MyHT lezen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Even je best doen mannen.... anders sta ik er morgen nog niet tussen
checkquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Geldige stem geregistreerd voor gebruiker 5198419.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:10 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Wurdsje het volgende:
Ik heb dit seizoen nog nergens doelstellingen gezien.. waar blijven ze?
1: P/D behalen en zo naar de VI degraderenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Wurdsje het volgende:
Ik zal allereerst maar het goede voorbeeld geven.. dit zijn mijn doelstellingen voor het komende seizoen..
- top 3 notering
- bereiken van de 3de ronde van de beker
- aantrekken van een nieuwe middenvelder
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:05 schreef ScudRaket het volgende:
Voting ends 12-11-2007 at 07:00.
You have voted for Het_Synergy_Effect.
*Bij de eerste 4 eindigenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Wurdsje het volgende:
Die bestaat ook hier op Fok!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:06 schreef Prosac het volgende:
7: zoveel mogelijk blessures veroorzaken en zo de bodycount competitie winnen
spelbrekerquote:
vroeger mocht dat niet, volgens mij tegenwoordig wel. Zou je even aan egamer moeten vragen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat is eigenlijk geoorloofd bij zo'n campagne, mag je mensen een bericht sturen in een HT-mail om op mij te stemmen?
In ieder geval bedankt voor de support mannen
naakt op straat de polonaise gelopen (alleen)quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:24 schreef Grumpey het volgende:
hoe reageerde je trouwens op je pull, nog staan dansen?
Nou.. het is wel beter voor de NT.. die selecteren toch een beetje qua begin seizoen toch?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:47 schreef Grumpey het volgende:
wel jammer dat al dit soort pulls niet meer in de 1e week van seizoen hoeven te komen, daardoor zijn de kopers wel iets minder fanatiek in hoog bieden denk ik, aangezien ze hele seizoen door van dit soort koopjes kunnen doen tegenwoordig.
Maar toch, geniaal
Ideaal toch.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:58 schreef Prosac het volgende:
prijzen zijn toch ongekend historisch hoog. dus maakt niet uit.
uiteraard, ik heb er tot nu toe alleen maar voordeel van. Als ik wil kan ik mijn mytische keeper nu voor 3 miljoen + verkopen. Terwijl ik die 1,5 seizeon terug voor 1,75 miljoen kocht.quote:
Dat heb ik dus met miijn formidabele keeper. Gekocht voor 282k en kan hem voor 800k verkopen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
uiteraard, ik heb er tot nu toe alleen maar voordeel van. Als ik wil kan ik mijn mytische keeper nu voor 3 miljoen + verkopen. Terwijl ik die 1,5 seizeon terug voor 1,75 miljoen kocht.
Vier miljoen en meer voor een reusachtig IM zoals ruim 2 jaar geleden is het nog niet, maar het gaat wel rapide omhoog allemaal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:58 schreef Prosac het volgende:
prijzen zijn toch ongekend historisch hoog. dus maakt niet uit.
Het verschil zit vooral in zaken als stadion uitbreiden, coach aannemen, assistenten e.d inhuren....dat gaat nu een stuk makkelijker, omdat die prijzen gelijk blijven.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:18 schreef Grumpey het volgende:
het is allemaal relatief. Je krijgt meer geld maar je moet meer geld uitgeven, ik zie het verschil niet.
dat klopt, maar ook daar: iedereen heeft dat voordeel of nadeel, dus in hoeverre heb je er dan ook echt voordeel van?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verschil zit vooral in zaken als stadion uitbreiden, coach aannemen, assistenten e.d inhuren....dat gaat nu een stuk makkelijker, omdat die prijzen gelijk blijven.
Dat zijn de spelletjes (naast de community) die hattrick nog leuk maken. Kampioenschappen enzo kunnen me gestolen worden. Het was veel leuker om een seizoen lang te strijden voor die 5e/6e plek en dan op de laatste speeldag toch nog 4e wordenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:22 schreef Grumpey het volgende:
Prosac gaat serieus voor de Vinnie Jones kandidaat volgend seizoen....dat kan nog spannend in de top worden
DOELSTELLINGEN :quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Wurdsje het volgende:
Ik zal allereerst maar het goede voorbeeld geven.. dit zijn mijn doelstellingen voor het komende seizoen..
- top 3 notering
- bereiken van de 3de ronde van de beker
- aantrekken van een nieuwe middenvelder
quote:- Handhaving in de VII
- 3e ronde beker bereiken. (1e ronde een bot dus 2e is al bereikt)
- Uitbreiden stadion naar 35 of 40k
- Sterker mid en 1 vleugel
Ehm.. ja?? Lijkt me geen verkeerd begin als eerste jeugdpullquote:Ja? Oh, hallo diepFries!
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Bas Jan Zurel.
Kijken we naar zijn Positiespel-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Positiespel wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Mooie doelstellingen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Doelstellingen:
1) Ongeslagen, liefst 14 overwinningen, promoveren naar VIII
2) M'n FC proberen op goed ervaring te krijgen
3) Zo'n 750k op de bank te hebben eind dit seizoen
4) Jeugdopleiding en nieuwe regels onder de knie krijgen
5) Voor het einde van het seizoen met het oog op VIII een nieuwe spits aantrekken ter vervanging van Amaury Lamande
6) Stadion uitbreiden (zal waarschijnlijk eind dit seizoen wel nodig zijn) van 12k naar 15-16k
NB.
[..]
Ehm.. ja?? Lijkt me geen verkeerd begin als eerste jeugdpull
Klopt, maar heb geen zin om daar op te wachten. Na de komende wedstrijd en training wordt 'ie gepromoveerd en gooi ik de jeugdopleiding eraf.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:38 schreef Prosac het volgende:
dat is afhankelijk van zijn eigenschappen. (opvliegend bv) maar vanaf redelijk zou kunnen. Echter is het aangeraden pas te promoveren als je daarvoor de juiste "berichten" van je trainer krijgt.
quote:Vesa Malkki (120058869)
22 jaar en 54 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 03-01-2008
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 3 680
Loon: 1 188 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: TeamKoekje
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 11
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:6 Nov. 2007
HAM problems
HAM is currently having a problem with the updated Hattrick site. A fix will be released as soon as possible.
Geen enkel CHPP programma werkt mometeel goed...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:00 schreef Ruudt het volgende:
Na een matig seizoen zijn m'n doelstellingen voorzichtig.
Doelstellingen:Overleven Wingers optrainen
Nog meer mensen bij wie HAM niet meer werkt?
edit:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:50 schreef Prosac het volgende:
hopla en de site ligt weer plat. prutsers
nou ja plat, plat.. zo traag als Fok! was zeg maar.
SSDD.quote:Hattrick announces
2007-11-06 21.00: Hattrick is down
Hattrick is down in order to give the poor archive server a chance to catch up (you may have noticed that the matches were delayed).
We're working hard on improving the situation. At this point we can't say when the site will be back online but we'll try to keep you posted when we know more.
The transfer is stopped and deadlines will be extended.
Ja ik heb al mijn topverdedigers op eentje na al gepromoveerdquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:19 schreef rompompom het volgende:
Ik kan m'n jeugdwedstrijd gewoon volgen?!!
Dat was de derde goal van Mike Gehrmann, die de rest van de dag zijn teamgenootjes bleef inwrijven dat hij een hattrick gescoord had.
Oja, TV, het staat 6-0 inmiddels. Als troost heb ik op je gestemd..
Edit: 7-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |