woendagavond is hattrick weer up en heeft die speler +6quote:Op maandag 5 november 2007 19:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Idem, met mn 17 jarige en 2 dagen oude uitstekend def als centrale def
quote:Op maandag 5 november 2007 19:17 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
woendagavond is hattrick weer up en heeft die speler +6![]()
Zul je zien dat t weer uitgesteld wordt en dat Hattrick pas weer om middernacht online isquote:Op maandag 5 november 2007 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zul je zien dat de spelers die ik op het oog heb om middernacht aflopen. Ik had nog wel zo mooi uitgerekend dat het tegen 21.00 zou zijn...
Als jij me even 500k schenkt door op mijn goede verdediger te bieden dan is dat geen puntquote:Op maandag 5 november 2007 21:35 schreef Silver_Shark het volgende:
dan verwacht ik dat jij op mijn 19jarige Vleugelspeler bied 500k
Heeft die briljant vleugelspel en minimaal redelijk positiespel?quote:Op maandag 5 november 2007 21:35 schreef Silver_Shark het volgende:
dan verwacht ik dat jij op mijn 19jarige Vleugelspeler bied 500k
ze kunnen net zo goed meteen doorgaan met die rommel die ze morgen wilden doen.. dr is nu toch geen hond die nog gaat kijken..quote:Op maandag 5 november 2007 22:29 schreef ScudRaket het volgende:
We moeten zo meteen nog een half uur geduld hebben. Daarna een kwartier etc
Is dat zo dan? Gelukkig maar, want ik had een speler aflopen waar 900000 op was geboden om 19.15 vandaag.quote:Op maandag 5 november 2007 21:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah, om 22.15 mogen we er weer op...
Gelukkig worden alle transfers 24 uur opgeschoven.
komt goed.. mijn stem heb je in ieder geval..quote:Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Nou dan moeten jullie morgen maar massaal op me stemmen
Ze moeten zelf ook slapen.quote:Op maandag 5 november 2007 22:39 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ze kunnen net zo goed meteen doorgaan met die rommel die ze morgen wilden doen.. dr is nu toch geen hond die nog gaat kijken..
quote:Update 23.30: We are having some problems with a few pages which we need to sort out before bringing the site back online again. We are very sorry for the inconvenience.
haha ja net zoals het vandaag maar tot 4 uur was zekerquote:Op maandag 5 november 2007 23:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze moeten zelf ook slapen..
En het is nog maar twee uurtjes morgen, van elf tot een.
Ik ben bang dat dat morgen (woensdag) moet worden wan tis nog steeds down!quote:Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Nou dan moeten jullie morgen maar massaal op me stemmen
Alleen die wat gisteren tijdens de downtime afliepen zijn 24 uur opgeschoven...quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:36 schreef -J-D- het volgende:
Inloggen kan weer, maar mijn transfer is nog niet opgeschoven.
Staat nog steeds op woensdagavond 21.30 uur.
Ow okquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen die wat gisteren tijdens de downtime afliepen zijn 24 uur opgeschoven...
Tijdens de downtime en een uur erna.... MyHT lezen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow ok
En ik neem aan de transfers die 30 seconden na de downtime afliepen ook wel
D'r zal vast een marge zijn ingebouwd.
Maar goed, als er geen verdere grote downtimes komen, is er nog genoeg tijd om mij rijk te maken.
Goh, dat kan wel eens handig zijnquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tijdens de downtime en een uur erna.... MyHT lezen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Even je best doen mannen.... anders sta ik er morgen nog niet tussen
checkquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Geldige stem geregistreerd voor gebruiker 5198419.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:10 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Wurdsje het volgende:
Ik heb dit seizoen nog nergens doelstellingen gezien.. waar blijven ze?
1: P/D behalen en zo naar de VI degraderenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Wurdsje het volgende:
Ik zal allereerst maar het goede voorbeeld geven.. dit zijn mijn doelstellingen voor het komende seizoen..
- top 3 notering
- bereiken van de 3de ronde van de beker
- aantrekken van een nieuwe middenvelder
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:05 schreef ScudRaket het volgende:
Voting ends 12-11-2007 at 07:00.
You have voted for Het_Synergy_Effect.
*Bij de eerste 4 eindigenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Wurdsje het volgende:
Die bestaat ook hier op Fok!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:06 schreef Prosac het volgende:
7: zoveel mogelijk blessures veroorzaken en zo de bodycount competitie winnen
spelbrekerquote:
vroeger mocht dat niet, volgens mij tegenwoordig wel. Zou je even aan egamer moeten vragen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat is eigenlijk geoorloofd bij zo'n campagne, mag je mensen een bericht sturen in een HT-mail om op mij te stemmen?
In ieder geval bedankt voor de support mannen
naakt op straat de polonaise gelopen (alleen)quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:24 schreef Grumpey het volgende:
hoe reageerde je trouwens op je pull, nog staan dansen?
Nou.. het is wel beter voor de NT.. die selecteren toch een beetje qua begin seizoen toch?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:47 schreef Grumpey het volgende:
wel jammer dat al dit soort pulls niet meer in de 1e week van seizoen hoeven te komen, daardoor zijn de kopers wel iets minder fanatiek in hoog bieden denk ik, aangezien ze hele seizoen door van dit soort koopjes kunnen doen tegenwoordig.
Maar toch, geniaal
Ideaal toch.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:58 schreef Prosac het volgende:
prijzen zijn toch ongekend historisch hoog. dus maakt niet uit.
uiteraard, ik heb er tot nu toe alleen maar voordeel van. Als ik wil kan ik mijn mytische keeper nu voor 3 miljoen + verkopen. Terwijl ik die 1,5 seizeon terug voor 1,75 miljoen kocht.quote:
Dat heb ik dus met miijn formidabele keeper. Gekocht voor 282k en kan hem voor 800k verkopen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
uiteraard, ik heb er tot nu toe alleen maar voordeel van. Als ik wil kan ik mijn mytische keeper nu voor 3 miljoen + verkopen. Terwijl ik die 1,5 seizeon terug voor 1,75 miljoen kocht.
Vier miljoen en meer voor een reusachtig IM zoals ruim 2 jaar geleden is het nog niet, maar het gaat wel rapide omhoog allemaal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:58 schreef Prosac het volgende:
prijzen zijn toch ongekend historisch hoog. dus maakt niet uit.
Het verschil zit vooral in zaken als stadion uitbreiden, coach aannemen, assistenten e.d inhuren....dat gaat nu een stuk makkelijker, omdat die prijzen gelijk blijven.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:18 schreef Grumpey het volgende:
het is allemaal relatief. Je krijgt meer geld maar je moet meer geld uitgeven, ik zie het verschil niet.
dat klopt, maar ook daar: iedereen heeft dat voordeel of nadeel, dus in hoeverre heb je er dan ook echt voordeel van?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verschil zit vooral in zaken als stadion uitbreiden, coach aannemen, assistenten e.d inhuren....dat gaat nu een stuk makkelijker, omdat die prijzen gelijk blijven.
Dat zijn de spelletjes (naast de community) die hattrick nog leuk maken. Kampioenschappen enzo kunnen me gestolen worden. Het was veel leuker om een seizoen lang te strijden voor die 5e/6e plek en dan op de laatste speeldag toch nog 4e wordenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:22 schreef Grumpey het volgende:
Prosac gaat serieus voor de Vinnie Jones kandidaat volgend seizoen....dat kan nog spannend in de top worden
DOELSTELLINGEN :quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Wurdsje het volgende:
Ik zal allereerst maar het goede voorbeeld geven.. dit zijn mijn doelstellingen voor het komende seizoen..
- top 3 notering
- bereiken van de 3de ronde van de beker
- aantrekken van een nieuwe middenvelder
quote:- Handhaving in de VII
- 3e ronde beker bereiken. (1e ronde een bot dus 2e is al bereikt)
- Uitbreiden stadion naar 35 of 40k
- Sterker mid en 1 vleugel
Ehm.. ja?? Lijkt me geen verkeerd begin als eerste jeugdpullquote:Ja? Oh, hallo diepFries!
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Bas Jan Zurel.
Kijken we naar zijn Positiespel-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Positiespel wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Mooie doelstellingen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Doelstellingen:
1) Ongeslagen, liefst 14 overwinningen, promoveren naar VIII
2) M'n FC proberen op goed ervaring te krijgen
3) Zo'n 750k op de bank te hebben eind dit seizoen
4) Jeugdopleiding en nieuwe regels onder de knie krijgen
5) Voor het einde van het seizoen met het oog op VIII een nieuwe spits aantrekken ter vervanging van Amaury Lamande
6) Stadion uitbreiden (zal waarschijnlijk eind dit seizoen wel nodig zijn) van 12k naar 15-16k
NB.
[..]
Ehm.. ja?? Lijkt me geen verkeerd begin als eerste jeugdpull
Klopt, maar heb geen zin om daar op te wachten. Na de komende wedstrijd en training wordt 'ie gepromoveerd en gooi ik de jeugdopleiding eraf.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:38 schreef Prosac het volgende:
dat is afhankelijk van zijn eigenschappen. (opvliegend bv) maar vanaf redelijk zou kunnen. Echter is het aangeraden pas te promoveren als je daarvoor de juiste "berichten" van je trainer krijgt.
quote:Vesa Malkki (120058869)
22 jaar en 54 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 03-01-2008
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 3 680
Loon: 1 188 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: TeamKoekje
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 11
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:6 Nov. 2007
HAM problems
HAM is currently having a problem with the updated Hattrick site. A fix will be released as soon as possible.
Geen enkel CHPP programma werkt mometeel goed...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:00 schreef Ruudt het volgende:
Na een matig seizoen zijn m'n doelstellingen voorzichtig.
Doelstellingen:Overleven Wingers optrainen
Nog meer mensen bij wie HAM niet meer werkt?
edit:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:50 schreef Prosac het volgende:
hopla en de site ligt weer plat. prutsers
nou ja plat, plat.. zo traag als Fok! was zeg maar.
SSDD.quote:Hattrick announces
2007-11-06 21.00: Hattrick is down
Hattrick is down in order to give the poor archive server a chance to catch up (you may have noticed that the matches were delayed).
We're working hard on improving the situation. At this point we can't say when the site will be back online but we'll try to keep you posted when we know more.
The transfer is stopped and deadlines will be extended.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |