Even mijn kandidatuur gesteld in het HT-Forum :
Beste Hattrickers,
Via deze weg wil ik mijn kandidatuur stellen voor het bondscoachschap... Ik speel Hattrick sinds 1,5 jaar met mijn team Vulture United 1980. Ik ben in 3 seizoenen tweemaal kampioen geworden en speel volgend seizoen in de VII.
Mijn voorkeuren qua tactiek gaan uit naar een 4-4-2 of 5-3-2 opstelling... 4-4-2 waarbij ik varieer met de vleugels of 5-3-2 als de tegenstander zo sterk is dat alleen een counter uitkomst biedt maar toch met genoeg aanvallende impulsen. Dezetactieken bieden naar mijn mening de meest complete veldbezetting.
Qua selectiebeleid ben ik niet van plan om het scoutingsapparaat te veranderen. Ik ga wel voornamelijk selecteren op basis van multiskill-spelers met minimaal uitstekend conditie omdat dit vanaf nu erg belangrijk gaat worden voor het resultaat in de Hattrick-competities. Verder zal ik indien nodig gebruik maken van de adviezen van de leden van Fok!-Federatie, hierin zitten een paar zeer ervaren Hattrickers (divisie II bijvoorbeeld). Wel ben ik altijd degene die de eindbeslissing neem. Daarnaast sta ik open voor alle soorten advies dus iedereen mag zijn denkwijzes spuien. Hattrick is qua ontwikkeling continu in beweging en samen staan we sterk om Nederland naar de top te helpen. Omdat er continu veel veranderd denk ik dat het goed is om iemand tot bondscoach te benoemen die het spel nog niet een jaar of 10 speelt maar die redelijk fris is en niet in het verleden is blijven hangen.
Qua beschikbaarheid ben ik vrijwel elke dag online dus ook dat vormt geen enkele belemmering.
Mocht dit verhaal je aanspreken, schroom dan niet en stem op TheVulture als jullie nieuwe bondscoach