Zo denken er blijkbaar meer overquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Lennox het volgende:
Ja.
Idd is optie 1 het beste. Een strategie is niet op 1 seizoen gebouwd. Als je nu verjongt heb je daar meerdere seizoenen profijt van. Mocht je degraderen, ben je met dezelfde selectie een seizoen later weer terug. En sterker dan ooit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:01 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Komend seizoen kom ik na een redelijk 1ste seizoen in de 8ste klasse uit, afgelopen seizoen haalde ik gem. 100 hatstats per wedstrijd, in mijn nieuwe competitie haalt men gemiddeld tussen de 110 en 130 hatstats. Ik zal dus vooral op het middenveld versterking nodig hebben.. Maar wat is wijsheid, dit seizoen laten lopen met risico op degradatie en investeren in jeugdige spelers, die dus nog geen versterking zijn voor het hoofdteam en zo langzaam een team opbouwen, of geld uitgeven aan oude spelers met ervaring die blessure gevoelig zijn met een veel kleiner risico op degradatie. Mijzelf lijkt het eerste het verstandigst, vooral aangezien ik op dit moment een saldo van ong. 15000 heb.
Hoe denken jullie hierover?
Jammer van zijn passen, maar hij staat inmiddels in de Noorse U-20 databasequote:Tom Haug (159123778)
18 years and 64 days, solid form, healthy
A controversial person who is calm and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Speciality: Powerful
Next birthday: 20-12-2007
Nationality: Norge
Total Skill Index (TSI): 7 890
Wage: 2 316 €/week including 20% Bonus
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: brilliant +1 Passing: poor
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set Pieces: poor
Nu maar ff wachten tot de transfermarkt weer een beetje tot rust is, abnormale bedragen die op moment betaald worden, is dat altijd zo in het tussenseizoen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Idd is optie 1 het beste. Een strategie is niet op 1 seizoen gebouwd. Als je nu verjongt heb je daar meerdere seizoenen profijt van. Mocht je degraderen, ben je met dezelfde selectie een seizoen later weer terug. En sterker dan ooit.
Dat was vroeger wel zo, omdat de spelers in het tussenseizoen een jaartje ouder werden. De eerste lichting trainees waren altijd erg duur, omdat ze nog jong waren. Met het dagensysteem zou dat afgelopen moeten zijn, maar het kan zo zijn dat iedereen aan het begin van het seizoen wil verjongen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Nu maar ff wachten tot de transfermarkt weer een beetje tot rust is, abnormale bedragen die op moment betaald worden, is dat altijd zo in het tussenseizoen?
Deze speler mag elders zijn vaardigheden verbeteren. Hij staat gelist voor ¤ 1.000.000.quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn 17-jarige gestegen naar formidabel:
[..]
ik wou net zeggen dat je hem beter kan verkopenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze speler mag elders zijn vaardigheden verbeteren. Hij staat gelist voor ¤ 1.000.000.
Als iemand wil, dan mag hij bieden, dan kan ik op zoek gaan naar een nieuwe vleugel of spits.
Transferverglijking geeft trouwens geen prijs aan... Maar met uitstekend stond deze op ¤ 833.000.
Kostte maar 1.1 miljoen. Heb hem voor de gein voor 1.325 gelijk weer gelist, omdat ik net wat geld tekort kwam voor een reusachtigequote:Rubén Marcé [Geschorst voor de volgende wedstrijd] [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 33 590, 28 jaar en 43 dagen, goed in vorm
Heeft goed ervaring en is een matig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Ik zou gewoon doorsparen :p .. je hebt de 100 mln nog niet bereikt en Jonks heeft toch al bewezen dat je met geld niet alles kunt winnenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:55 schreef komrad het volgende:
zodadelijk maar eens gaan nadenken wat ik het komend jaar met mijn team ga doen
Het is bijstatfest op de transferlijst dezer dagenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:13 schreef maniack28 het volgende:
wtf gebeurd er met de prijzen.. bizar, alles trekt echt keihard omhoog
21:18 komrad has logged inquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef komrad het volgende:
oh ik heb nog wel wat bijstatters die ik kan verkopen
het is ook te veel moeite om weer veel spelers aan te kopen namelijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:19 schreef qyn het volgende:
[..]
21:18 komrad has logged in
Die moet je trouwens juist houden nu, wordt je nog 's 1e![]()
schandalig idd die rentequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef qyn het volgende:
Was er nu nog maar rente, hè Komrad?
(en hou die mythisch PM's maar; schande eigenlijk dat je nog divisie V speelt; ik schaam me al kapot gedegradeerd te zijn enzo naar de V)
Overigens ga ik 1e bekerwedstrijd Gideon Puttenstein of Fabian van Everdink maar weer 's uit het stof halen, want ik heb geen 2e spits![]()
Btw, Kasimir Sarneel (98246954) .. fuck waarom nou zo duur
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:01 schreef maniack28 het volgende:
Vraagje, ik zit een beetje met mijn team, heb nog 2,4 miljoen beschikbaar na verkoop van een def met SP. Ik heb nu:
Qua trainees zit ik redelijk, moet alleen zien dat de FTW's zich uitbetalen. Ik ga dus wing attack trainen, 4 wingers + 5 of 6 spitsen (afhankelijk van of ik switch tussen 3-4-3 en 3-5-2 of niet...)
Ik moet nog een def, maar de eerste paar wedstrijden kan ik ook wel met een aanvallende def spelen (die FC). 2.4 miljoen is nu niet genoeg om een speler met fatsoenlijke defratings te kopen + set pieces, dus daar wacht ik nog even mee... maar zal ik:
- Alleen een def kopen
- 27 jarige buitenaards mid verkopen en vervangen door een reusachtig met wat passen en dan een iets minder goede def kopen
- Niks kopen
- Iets anders verkopen en/of ergens anders versterken.
Kosten: te veel.quote:Eef Visch (79473441)
25 years and 28 days, poor form, healthy
A sympathetic guy who is calm and dishonest.
Has weak experience and passable leadership abilities.
Next birthday: 26-01-2008
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 42 480
Wage: 27 390 €/week
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: solid
Winger: passable Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: solid
1.25 miljoenquote:Dante Droge (90640451) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
23 jaar en 1 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap slecht.
Volgende verjaardag: 22-02-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 10 390
Loon: 6 150 ¤/week
Club: DrEaMeRs_TeAm
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Hij zit vrij laag...dat dan weer welquote:Valentijn Verbruggen [playerid=181984593]
17 jaar en 0 dagen, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 24-02-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 390 ¤/week
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Hmm, vooralsnog hoopvol dat je daar 1.25 mln aan uitgeeft; ik heb 2 verdedigers gelist die ook rond dat bedrag moeten opleveren (wonderbaarlijk def + 12 weken training en wereldklasse def + 11 weken)quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
1.25 miljoenNu heb ik dus alles wat ik wil, behalve een SP speler.... wat ik denk ik ga doen is komende week eens neuzen en kijken of ik iets met wonderbaarlijk SP kan vidnen (goddelijk is overpriced, volgend seizoen telt je gem. SP) met reusachtig middenveld ofzo en dan een jaarjte of 23
Over nieuwe jeugd gesproken.. Nu 3 deelnemers in de nieuwe league, waar blijft de rest?? Planning is nu om te beginnen volgende week?? Ik kan namelijk nu gewoon nog helemaal niks omdat ik niet in een competitie zit die is gestart..quote:Op zondag 4 november 2007 14:40 schreef maniack28 het volgende:
Oude jeugd... met de nieuwe jeugd kan je altijd promoveren!
quote:Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 05-11-2007 om 17:39
Vraagprijs: 1 000 000 ¤
Hoogste bod:
2 000 000 ¤ door Zoeterboeren II
Dat [snel] kost vaak wel zeker half miljoen extraquote:Op zondag 4 november 2007 18:57 schreef Lennox het volgende:
Ik heb er 1 die over 2 weken naar dezelfde stats stijgt. Alleen geen snel als specialiteit, maar als ik daar 2 Mil voor kan vangen
blame je medefokhattrickers... start is volgende week!quote:Op zondag 4 november 2007 15:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Over nieuwe jeugd gesproken.. Nu 3 deelnemers in de nieuwe league, waar blijft de rest?? Planning is nu om te beginnen volgende week?? Ik kan namelijk nu gewoon nog helemaal niks omdat ik niet in een competitie zit die is gestart..
quote:Gio Van Puymbroeck (145698314) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar en 100 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 16-11-2007
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 5 660
Loon: 924 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC-binnenkantpaal
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Transferlijst: Aanvaller
Deadline: 05-11-2007 om 19:15
Hoogste bod:
900 000 ¤ door Mauve/ FREEKICK.ORG
je bent gewoon een prutserquote:Op zondag 4 november 2007 20:54 schreef Lennox het volgende:
Ik ga hem ook maar opheffen denk ik. Ga weer lekker terug naar het oude systeem. Heb er a) geen lol in en b) komt er geen zak uit. Al die bijstatloze redelijke kutspelers.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2007 21:35 schreef qyn het volgende:
Ben al meteen overboden door ene kingstown
![]()
^^
Je mag wel 500k bieden hoorquote:Op zondag 4 november 2007 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer overboden....500k is aan de lage kant als ik nog eens beter kijk....dit zijn echt de betere juweeltjes! zal hem bookmarken en hoop dat er een heel mooi bedrag uit komt rollen!
Grapjasquote:Op zondag 4 november 2007 22:28 schreef Silver_Shark het volgende:
Kingstown is een Def scout bij het u20
echt volgens mij welquote:
Zijn ze er nu al mee genokt??quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:30 schreef maniack28 het volgende:
Let op:
03-11-2007 Extra info onbeschikbaarheid site
Zoals je wellicht al al hebt gezien, zal de website maandag en dinsdag (5 en 6 november) verschillende uren lang niet beschikbaar zijn.
Doordat de tijd tussen het opnieuw opstarten van de servers en de wedstrijden op dinsdag redelijk kort is, raden we je aan om je wedstrijdorders voor alle zekerheid in te geven voor de site offline gaat.
Alle transferdeadlines tijdens de onbeschikbaarheid en tijdens het eerste uur nadat de site weer wordt opgestart worden met 8 uur verlengd. Dit geldt zowel op maandag als dinsdag.
!!!!
quote:
JD doet niet aan de nieuwe jeugdquote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef maniack28 het volgende:
Kut HT, was een speler aan het kopen, overboden en toen HT downPAupers!
OW en feli JD, met je prachtige pull.. wat waren zn jeugdberichten enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |