Ietsie pietsie minder salaris. Maar ook dik minde in positie spel maar goed. Beter kon ik nog niet betalen en had drasties een mid nodig na verkoop van 2 en 1 naar de Eregalerij gegooit.quote:Nicola Kovačević (113916241)
22 jaar en 72 dagen, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 11-12-2007
Nationaliteit: Srbija
Total Skill Index (TSI): 6 480
Loon: 2 844 ¤/weekclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: waardeloos
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Wouter-Jan Waagemans (178373296)
17 jaar en 60 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 24-12-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 790
Loon: 490 ¤/week
Eigenaar: TeamKoekje
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Wel een leuke passen stijgert! Helaas maar 1 in dit tussen seizoen. Maar wel een (vind ik) erg leuke:quote:TSI: 840 (+1280/-440)
Passen: 1 (+1/-)
Vorm: 1 (+3/-2)
Conditie: 0 (+2/-2)
Zal toch weer wat meer gaan doen mocht ik m verkopen als ie briliant gaat halen dit seizoen.(zou moeten kunnen hij staat nu al op 82% volgens ham)quote:Borislav Andreev (148200661)
19 jaar en 71 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 13-12-2007
Nationaliteit: Bulgaria
Total Skill Index (TSI): 7 630
Loon: 1 284 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 2
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
aangezien een seizoen 14 weken duurt.......quote:19 jaar 9,0309 weken
20 jaar 9,7443 weken
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn 17-jarige gestegen naar formidabel:
[..]
Lekkere stijgerquote:Howard Hubbard
TSI = 13 820, 18 jaar en 98 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Willen jullie niet allemaal van die leuke spelers posten!quote:
Heb net de BC van Oceanie even gecontact. Moest hem op de hoogte houden. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Willen jullie niet allemaal van die leuke spelers posten!![]()
Zo valt mijn trainie niet eens meer op want zo lijkt ie wel een waailap!!!![]()
![]()
GAAF MAN!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:33 schreef Lennox het volgende:
[..]
Heb net de BC van Oceanie even gecontact. Moest hem op de hoogte houden. Ben benieuwd
Wacht maar totdat ik mijn volgende talentje uit de jeugdopleiding promoveer. Voor minder dan uitstekend doe ik het niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Willen jullie niet allemaal van die leuke spelers posten!![]()
Zo valt mijn trainie niet eens meer op want zo lijkt ie wel een waailap!!!![]()
![]()
[pimpmodus aan] Het zou mn 2e U20 zijn van dit momentquote:
GAAF MAN!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:23 schreef Lennox het volgende:
[..]
[pimpmodus aan] Het zou mn 2e U20 zijn van dit moment[/pimpmodus uit]
![]()
![]()
Ga even lekker motorrijdenquote:
Ach.. het blijft toch leuker als het lekker weer isquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:06 schreef Lennox het volgende:
Ik heb al een maand niet meer gereden geloof ik
Zo denken er blijkbaar meer overquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Lennox het volgende:
Ja.
Idd is optie 1 het beste. Een strategie is niet op 1 seizoen gebouwd. Als je nu verjongt heb je daar meerdere seizoenen profijt van. Mocht je degraderen, ben je met dezelfde selectie een seizoen later weer terug. En sterker dan ooit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:01 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Komend seizoen kom ik na een redelijk 1ste seizoen in de 8ste klasse uit, afgelopen seizoen haalde ik gem. 100 hatstats per wedstrijd, in mijn nieuwe competitie haalt men gemiddeld tussen de 110 en 130 hatstats. Ik zal dus vooral op het middenveld versterking nodig hebben.. Maar wat is wijsheid, dit seizoen laten lopen met risico op degradatie en investeren in jeugdige spelers, die dus nog geen versterking zijn voor het hoofdteam en zo langzaam een team opbouwen, of geld uitgeven aan oude spelers met ervaring die blessure gevoelig zijn met een veel kleiner risico op degradatie. Mijzelf lijkt het eerste het verstandigst, vooral aangezien ik op dit moment een saldo van ong. 15000 heb.
Hoe denken jullie hierover?
Jammer van zijn passen, maar hij staat inmiddels in de Noorse U-20 databasequote:Tom Haug (159123778)
18 years and 64 days, solid form, healthy
A controversial person who is calm and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Speciality: Powerful
Next birthday: 20-12-2007
Nationality: Norge
Total Skill Index (TSI): 7 890
Wage: 2 316 €/week including 20% Bonus
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: brilliant +1 Passing: poor
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set Pieces: poor
Nu maar ff wachten tot de transfermarkt weer een beetje tot rust is, abnormale bedragen die op moment betaald worden, is dat altijd zo in het tussenseizoen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Idd is optie 1 het beste. Een strategie is niet op 1 seizoen gebouwd. Als je nu verjongt heb je daar meerdere seizoenen profijt van. Mocht je degraderen, ben je met dezelfde selectie een seizoen later weer terug. En sterker dan ooit.
Dat was vroeger wel zo, omdat de spelers in het tussenseizoen een jaartje ouder werden. De eerste lichting trainees waren altijd erg duur, omdat ze nog jong waren. Met het dagensysteem zou dat afgelopen moeten zijn, maar het kan zo zijn dat iedereen aan het begin van het seizoen wil verjongen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Nu maar ff wachten tot de transfermarkt weer een beetje tot rust is, abnormale bedragen die op moment betaald worden, is dat altijd zo in het tussenseizoen?
Deze speler mag elders zijn vaardigheden verbeteren. Hij staat gelist voor ¤ 1.000.000.quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn 17-jarige gestegen naar formidabel:
[..]
ik wou net zeggen dat je hem beter kan verkopenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze speler mag elders zijn vaardigheden verbeteren. Hij staat gelist voor ¤ 1.000.000.
Als iemand wil, dan mag hij bieden, dan kan ik op zoek gaan naar een nieuwe vleugel of spits.
Transferverglijking geeft trouwens geen prijs aan... Maar met uitstekend stond deze op ¤ 833.000.
Kostte maar 1.1 miljoen. Heb hem voor de gein voor 1.325 gelijk weer gelist, omdat ik net wat geld tekort kwam voor een reusachtigequote:Rubén Marcé [Geschorst voor de volgende wedstrijd] [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 33 590, 28 jaar en 43 dagen, goed in vorm
Heeft goed ervaring en is een matig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Ik zou gewoon doorsparen :p .. je hebt de 100 mln nog niet bereikt en Jonks heeft toch al bewezen dat je met geld niet alles kunt winnenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:55 schreef komrad het volgende:
zodadelijk maar eens gaan nadenken wat ik het komend jaar met mijn team ga doen
Het is bijstatfest op de transferlijst dezer dagenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:13 schreef maniack28 het volgende:
wtf gebeurd er met de prijzen.. bizar, alles trekt echt keihard omhoog
21:18 komrad has logged inquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef komrad het volgende:
oh ik heb nog wel wat bijstatters die ik kan verkopen
het is ook te veel moeite om weer veel spelers aan te kopen namelijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:19 schreef qyn het volgende:
[..]
21:18 komrad has logged in
Die moet je trouwens juist houden nu, wordt je nog 's 1e![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |