je verliest tenminste niet onterechtquote:Op woensdag 5 september 2007 20:45 schreef MacMauser het volgende:
Het gaat weer lekker met Hattrick!!![]()
Inmiddels weer 5 blessures (3 basis, 2 trainees), wat kan ik af en toe toch balen van het spelletje![]()
Huldequote:Op woensdag 5 september 2007 20:53 schreef Yurzinho het volgende:
Eigenlijk is dit pas voor het eerst dat ik een topic open geloof ik![]()
Schandaligquote:Op woensdag 5 september 2007 20:53 schreef Yurzinho het volgende:
Eigenlijk is dit pas voor het eerst dat ik een topic open geloof ik![]()
Haha, stel je TomTom maar alvast in danquote:Op woensdag 5 september 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schandalig
Morgenavond de beslissende clash, als je er weer iemand aftrapt kom ik persoonlijk verhaal halen
Wat is de postcodequote:Op woensdag 5 september 2007 20:55 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Haha, stel je TomTom maar alvast in dan![]()
Zo'n goede speler maar ik kan hem niet kopen als er niet op m'n wereldklasse keep geboden wordtquote:Roelant Naar (128780650)
20 jaar en 70 dagen, matig in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 17-10-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 38 960
Loon: 11 430 ¤/week
Eigenaar: Forza Tilburg
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Hoogste bod:
1 334 000 ¤ door FC Golmaker
Mensen die de wingmarkt komen overspoelenquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:41 schreef Grumpey het volgende:
overigens, mijn internet werkt hier in engeland, en ben door naar bekerronde 9
1 sinds 10-2005quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:29 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Via Alltid kun je (o.a.) zien wat voor hatstat spelers halen die in dezelfde maand begonnen zijn als jij.
quote:Mervyn Johnstone (174362437)
17 jaar en 24 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is. Een gemene argentijnl
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel tegen snelle wingers
Volgende verjaardag: 03-12-2007
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 516 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
1 sinds 10-2005![]()
Met dank aan de counter en boerenslimheid en dergelijke en oh ja Fok!
YouthPull trouwens voor 2 ton verkocht.
Meteen weer uitgegeven:
[..]
bijkickinass laat ik het zeker lopen, maar ik zal kijken wat ik kan doen voor jequote:Op donderdag 6 september 2007 07:21 schreef MacMauser het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
@t Grumps: Gefeliciteerd! Ga je dit jaar vol voor de beker of laat je t lopen als je bv een Kickinass treft??
mja schande .. net zoals die bedreigingen waar hij ons niks over verteld.. Dat moeten we dan allemaal maar via de TV zien of uit de kranten lezen...quote:Op donderdag 6 september 2007 11:35 schreef Grumpey het volgende:
Portret over Johan Derksen. Woensdag om 22.50 uur.
Had je dat niet even kunnen melden JD
Ik heb het opgenomenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:35 schreef Grumpey het volgende:
Portret over Johan Derksen. Woensdag om 22.50 uur.
Had je dat niet even kunnen melden JD
Ik heb het op 19% gezet. Net een paar poppers gehad, dus ik kan nu echt goed kijken hoe lang het duurt voor ze weer stijgen.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:56 schreef ScudRaket het volgende:
Ik moet toch eens kijken hoe het nou zit met die stamina training icm PM training. De training wordt heb ik het idee toch meer vertraagd dan de %ages aangeven. Maar goed, nog steeds 2 potentiële U-20 spelers in mijn selectie, en ik hoop dat ze het kunnen halen.
ook niet bijster veel..quote:Op donderdag 6 september 2007 19:03 schreef Yurzinho het volgende:
108k ontvangen voor een 17 jarig (en 34 dagen) snelle redelijk/redelijk def, zonder conditie.
Als het loopt zoals de meest waarschijnlijke manier dat het zou moeten lopen treft Jonks hem pas in de halve finale, wat betekent dat kickinass geen thuisvoordeel heeft. En dan is kickinass eraan...quote:Op donderdag 6 september 2007 10:31 schreef Lennox het volgende:
Als Jonks een kickinass tegenkomt, dan acht ik hem zeker niet kansloos hoor.
Op de onderste is al 450.000 geboden.quote:Kornel Paalvast [Add this player to your bookmarks]
TSI = 1 470 , 18 years and 12 days, weak form
Has wretched experience and poor leadership abilities [Quick]
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: excellent Passing: inadequate
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: wretched Set pieces: poor
Nand Metsers [Transfer-listed] [Add this player to your bookmarks]
TSI = 1 230 , 18 years and 22 days, disastrous form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Unpredictable]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: disastrous
Winger: formidable Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: poor
Speelde altijd op de back positie, dus langzame training.quote:Steen Eglund
TSI = 890, 18 jaar en 59 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Snel]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:José de Hoon
TSI = 30, 17 jaar en 50 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Krachtig]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
stamina van 100% halenquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:09 schreef Happel het volgende:
Ik doe echt iets gruwelijks fouts met mijn training. Echt alles daalt en er zijn nauwelijks stijgingen...
Lache, joh.quote:
Aaaaahquote:De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
quote:Eduardo Sánchez [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 7 160, 19 jaar en 53 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Mag nog van geluk spreken als ik daar uberhaupt nog wat voor krijg.quote:Gosse Bar (171072046)
17 jaar en 109 dagen, goed in vorm
Een controversieel persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Krachtig
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
dan was het voor anderen dus wel grappigquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien was het grappig als ik begreep waar je het in godsnaam over had...
laten terugzakken uit de hogere regionen en met al dat geld dat hij vedient heeft een superteam gebouwd? Die nu falliet zal gaan vanwege te weinig supporters en sponsor inkomens?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:31 schreef DeHovenier het volgende:
Wat doet een team in de 8e divisie met 450 hatstats
eerder aan de loonkostenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
laten terugzakken uit de hogere regionen en met al dat geld dat hij vedient heeft een superteam gebouwd? Die nu falliet zal gaan vanwege te weinig supporters en sponsor inkomens?
om noobs als jou te pesten. best grappigquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:28 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom blijft ie dan niet gewoon waar hij hoort
Auwquote:Transfers voor Hans Öhblom
Datum Van Aan Prijs TSI toen
07-09-2007 F.K. Partizan Pu Real Villares 833 000 ¤ 16 980
08-05-2007 De lèleke Duvels F.K. Partizan Pu 1 678 000 ¤ 43 620
quote:Kapitaal: 185 201 ¤ (1 808 350) ¤
quote:07-09-2007 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.
07-09-2007 Je hebt een speler verkocht en 1 678 650 ¤ ontvangen.
Bedaard was t eerst ook.quote:Teamgeest: bedaard
Mooie prijs voor een wc Hoop dat ik dat straks ook voor me keepers krijg.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nu ff een mooi wingertje op de kop tikken
[..]
[..]
Bedaard was t eerst ook.
die TVP is toch ook niet meer origineel JDquote:Op woensdag 5 september 2007 21:50 schreef -J-D- het volgende:
Hey, klinkt als een leuk spel.
Ik ga me maar eens inschrijven.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga zo ook weer een 17jarige goed kopen, die zijn zo rond de 300k. In totaal ben ik zo'n 1,7 miljoen kwijt, dus dan heb ik maar 85k in kas
Heb overmorgen wel een thuiswedtrijd, dus +250k
oOo JD is dus wel is orgineelquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
die TVP is toch ook niet meer origineel JD![]()
heb een supernatural spits opgetraind btw. wat ben ik toch een held![]()
![]()
Watvoor winger eigenlijk?Reusachtig of wat?quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
Ik koop zo nog een 17jarige goed keeper als trainee, dat kost me 300/400k. De winger die ik wil kopen kost 1,5 miljoen, dus dat wordt samen ongeveer 1,8k. Ik heb precies 1,8k in kas nu, maar gelukkig heb ik morgen een thuiswedstrijd wat me (hopelijk) ongeveer 250k gaat opleveren, dus dan sta ik weer een beetje in de plus
quote:Bruno Jagtmans (117296545)
21 jaar en 88 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 01-10-2007
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 31 050
Loon: 12 030 ¤/week
Eigenaar: fc de snokkers
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
ook lekker.Dat loon is trouwens wel te doen.quote:
Dat kan toch niet als je keepen traint?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik had eerst een andere winger op t oog, maar ik had het geld er niet voor
Dit wordt voorlopig m'n laatste aankoop, eerst maar eens kampioen worden
Idd ligt er gewoon aan hoe je het uitvoert zoals met elk trainingsprogrammaquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
Mwah, ik sta 2e met 1 punt achterstand
Kampioen worden mer keepers trainen kan uiteraard wel, maar t zal moeilijker worden naarmate je hoger in de divisies komt.
Bruno is nu van mij
quote:07-09-2007 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
07-09-2007 Je hebt een speler gekocht en 1 457 000 ¤ betaald, plus 14 436 ¤ voor zijn eerste week salaris.
Teamgeest: geïrriteerd
Zelfvertrouwen: compleet overdreven
Keepers trainenquote:
ik suggereerde dat je 100% stamina traint, in dat geval stijgt er namelijk niets, en daalt vorm wel.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien was het grappig als ik begreep waar je het in godsnaam over had...
Er stond: 'Yanksquote:
Ik heb ook al 4 weken geen poppers meer gehad terwijl dat toch onderhand wel een keer zou moetenquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:09 schreef Happel het volgende:
Ik doe echt iets gruwelijks fouts met mijn training. Echt alles daalt en er zijn nauwelijks stijgingen...
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Theoretisch zijn dat natuurlijk 2 boterhammen aap.. en geen broodje aap..![]()
quote:Stadion: Nino Wannet Stadion (503460)
Eigendom van: Dynamo Delft
Land: Nederland
Regio: Zuid-Holland
Laatste verbouwing: 07-09-2007
Totale capaciteit: 26000
Staanplaatsen: 16250
Gewone zitplaatsen: 6500
Overdekte zitplaatsen: 2600
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 650
zeker weten? ik heb mijn 45k nog niet volgehad..quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:07 schreef foetre het volgende:
De planning na me eerstvolgende verkoop
naar 50k mensen
Aantal Kosten per eenheid Kosten
Aanloopkosten: 1 10 000 ¤ 10 000 ¤
Nieuwe Staanplaatsen: 16640 45 ¤ 748 800 ¤
Nieuwe Standaard zitplaatsen: 6589 75 ¤ 494 175 ¤
Nieuwe Overdekte zitplaatsen: 2833 90 ¤ 254 970 ¤
Nieuwe VIP-boxen: 389 300 ¤ 116 700 ¤
Totaal:
1 624 645 ¤
quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:09 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zeker weten? ik heb mijn 45k nog niet volgehad..
Vind ik een goed puntquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Theoretisch zijn dat natuurlijk 2 boterhammen aap.. en geen broodje aap..![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:11 schreef foetre het volgende:
[..]
heb nu 23550 daar kan wel wat bij
ok dan maar een ervaren wonderbaarlijk keep reusachtig mid en nieuwe def trainies.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]Ik zit in V en heb soms de 40k ook niet vol.. 50k is zooooooo overkill voor jou.. maar goed, zelf weten..
Jij bent snel over te halen!quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:12 schreef foetre het volgende:
[..]
ok dan maar een ervaren wonderbaarlijk keep reusachtig mid en nieuwe def trainies.
Ja we gaan weer overstappen naar deftrainen
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:24 schreef foetre het volgende:
[..]
Tuurlijk wie luistert er niet naar maniack
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:26 schreef komrad het volgende:
[..]is er verschil tussen horen en luisteren
middenmoter VIquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:28 schreef MacMauser het volgende:
50k als stadion als middenmoter in div VI is natuurlijk ook grootheidswaanzin/over de top/overdreven....
Deze post van je wordt vast door iemand opgeslagen en over een weekie of 23 weer uit de oude doos gehaald en onder je neus gewrevenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:35 schreef foetre het volgende:
[..]
middenmoter VI![]()
Ik eindig nog steeds als eerste![]()
Ok ok dat waarschijnlijk ook niet maar as jaar word ik kampioen.
Mark my words anders eet ik me sok op
Ik had niet anders verwacht .quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:37 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Deze post van je wordt vast door iemand opgeslagen en over een weekie of 23 weer uit de oude doos gehaald en onder je neus gewreven![]()
![]()
Da's vaag inderdaadquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:52 schreef MacMauser het volgende:
Huh hoe is dit mogelijk?
08-09-2007 om 19:46 poembaa united kondigde vandaag de verkoop van een speler aan. De financiële directeur was opgetogen met het nieuws. "Eindelijk kan ik mijn... euh... de club haar schulden aflossen."
Laatste 5 logins
13-08-2007 om 19:14 Uit 82.157.***.***
12-08-2007 om 20:28 Uit 82.157.***.***
10-08-2007 om 18:08 Uit 82.157.***.***
05-08-2007 om 22:04 Uit 82.157.***.***
04-08-2007 om 12:11 Uit 82.157.***.***
![]()
![]()
aanvallend --> passenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn belangrijke skills voor een aanvallende winger? Vleugelspel en conditie is natuurlijk een must maar verder?
idd verdedigende wingersquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
aanvallend --> passen
verdedigend (maar wie dat doet?) --> verdedigen
TM --> playmaking
ik zou zelf in dat geval beetje oppassen. De grens van onbetaalbare salarissen ligt bij reusachtig, buitenaards (met gewone leeftijd) is gewoon niet te betalen qua salaris. Misschien, ook al is het een beetje in diskrediet gekomen, kan je beter een 35 jarige mythische kopen ofzo, met redelijk conditie. Dit kan hetzelfde, kost minder en je betaald minder per week. De kosten zitten hem dan in de ontwaarding van de speler, dus je kan hem dan ongeveer 1 daling in je team houden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:57 schreef Lennox het volgende:
Heb 1.1 miljoen om een middenvelder aan te schaffen. Liefst een Nederlander die alleen het middenveld boost, dus bijstats heb ik niet echt nodig.
Zit nu nog maar op 120k loonkosten met een stadion van 40k. Lijkt me dus een optie om een kale buitenaardse middenvelder aan te trekken?
Ouchquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:57 schreef Egamer het volgende:
Heb wel lekker vandaag gevoetbald, alleen heb ik m'n enkel gebroken.
vandaag beetje kansloos, ik zit hier te wachten op een telefoontje wat niet komt waardoor ik mijn hele dag beetje vrijwel verneukt heb. Maar los daarvan, nog geen regen en een goede stageplekquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef komrad het volgende:
[..]
idd verdedigende wingers
Grumpey, Hoe is het in engeland??
tsja engeland, leuk voor ene paar weken maar voor jaren, no thanx. Aan de andere kant, je kunt beter stage lopen dan werken, trust mequote:Op zaterdag 8 september 2007 20:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vandaag beetje kansloos, ik zit hier te wachten op een telefoontje wat niet komt waardoor ik mijn hele dag beetje vrijwel verneukt heb. Maar los daarvan, nog geen regen en een goede stageplek
Maar ik merk wel dat ik nooit een emigrant zou kunnen zijn, wereldreizen lukt me wel maar lange tijd op 1 plek begint al na een week aan me te knagen, dat kan ik echt alleen in nederland
Cambridge, aan de universiteit aldaar. Ach, met beetje geluk ben ik begin maart alweer terugquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:05 schreef komrad het volgende:
[..]
tsja engeland, leuk voor ene paar weken maar voor jaren, no thanx. Aan de andere kant, je kunt beter stage lopen dan werken, trust me
waar zit je in engeland?
Ik heb net mn 33 jarige Reusachtige middenvelder (net gezakt van buitenaards) met bovennatuurlijke ervaring verkocht. Werd doodziek dat ik zn conditie niet meer op > redelijk kreeg en daarom wil ik wat jongere spelers gaan aantrekken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik zou zelf in dat geval beetje oppassen. De grens van onbetaalbare salarissen ligt bij reusachtig, buitenaards (met gewone leeftijd) is gewoon niet te betalen qua salaris. Misschien, ook al is het een beetje in diskrediet gekomen, kan je beter een 35 jarige mythische kopen ofzo, met redelijk conditie. Dit kan hetzelfde, kost minder en je betaald minder per week. De kosten zitten hem dan in de ontwaarding van de speler, dus je kan hem dan ongeveer 1 daling in je team houden.
Maar otch, ik denk dat je uiteindelijk goedkoper uit bent, voor hetzelfde.
not bad, not bad at all. Is het een onderzoeksstage??quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Cambridge, aan de universiteit aldaar. Ach, met beetje geluk ben ik begin maart alweer terug
Ja, doe onderzoek voor Baron-Cohen (idd familie van, neef geloof ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:11 schreef komrad het volgende:
[..]
not bad, not bad at all. Is het een onderzoeksstage??
Ik 'mocht' ook het buitenland afstuderen, moest ik alleen wel het collegegeld betalen (@ $60.000 a year). No thanx
Een goede coach met goed leiderschap lijtk me in veel gevallen een goeie optie. Of je moet in een klasse zitten met vrijwel gelijke teams, waardoor je amper een pic mogelijkheid hebt...quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:10 schreef Yankee_One het volgende:
reusachtig - buitenaards scheelt je misschien 2 sublevels. heb je meer aan een goeie coach.
ik neem maar aan dat jij een goed netwerk en aardige cijfers hebt, anders kom je daar toch niet echt binnen of wel?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ja, doe onderzoek voor Baron-Cohen (idd familie van, neef geloof ik). Hij is de goeroe op het ebied van autisme in de wereld, zeg maar alles wat we daarvan weten komt een beetje bij hem vandaan. Hard werken, heel iets anders dan in nederland, maar leerzaam. Enig probleem is wel om hier een sociaal netwerk te krijgen, want de mensen van stage zijn 40+ en niet echt gezellig met elkaar ofzo, en de huisgenoten die ik heb zijn kluizenaars. Gelukkig komen er ongeveer 15 mensen over uit nederland gedurende het half jaar, dus bijna alle weekenden zijn in ieder geval bezet
. Zal wel meer op Fok te vinden zijn, al was het maar omdat het fijn is om nederlands te lezen naast al dat engels
Via Erasmus programma kan je gewoon voor het betaalde collegeld in NL, in het buitenland studeren (Europa). Buiten Europa kostte wel extra geld.quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:11 schreef komrad het volgende:
[..]
not bad, not bad at all. Is het een onderzoeksstage??
Ik 'mocht' ook het buitenland afstuderen, moest ik alleen wel het collegegeld betalen (@ $60.000 a year). No thanx
Mhoaw, vooral een goede suggestie aanleveren voor een onderzoek dat je graag daar zou willen uitvoeren bij hun, en dan ben je alwel binnen hoor, iig in mijn geval. Maar in principe ben je natuurlijk een gratis arbeidskracht voor hun, dus als je dat zo brengt dan zijn ze vaak een stuk meegaanderquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:17 schreef komrad het volgende:
[..]
ik neem maar aan dat jij een goed netwerk en aardige cijfers hebt, anders kom je daar toch niet echt binnen of wel?
cambridge university is niet aangesloten bij Erasmus programma, net als Oxford en UCL nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:18 schreef Lennox het volgende:
[..]
Via Erasmus programma kan je gewoon voor het betaalde collegeld in NL, in het buitenland studeren (Europa). Buiten Europa kostte wel extra geld.
Zo eens naar een mid op zoek![]()
Morgen naar het ziekenhuis en foto's maken, ze zeggen nu dat het toch misschien een kneuzing is. Ik wacht met hoop af..quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ouch
Hoe lang ben je daar zoet mee?
beterschap in ieder geval
breken is toch beter dan kneuzing? Doet minder pijn en heelt beter, dacht ik altijd tenminste...quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:29 schreef Egamer het volgende:
[..]
Morgen naar het ziekenhuis en foto's maken, ze zeggen nu dat het toch misschien een kneuzing is. Ik wacht met hoop af..![]()
Correctomundo!quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
breken is toch beter dan kneuzing? Doet minder pijn en heelt beter, dacht ik altijd tenminste...
Zijn leeftijd is schitterend en zijn leiderschap is oke. Maar de rest is baggerquote:Lo van der Mark (176581050)
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
quote:Volgende verjaardag: 30-12-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 60
Loon: 270 ¤/week
Club: Hoolieganzen
Gezondheid: in orde
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
nou... ik ben benieuwd...quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Yoeri Haak heet en 16 jaar oud is.
Kijken we naar zijn Vleugelspel-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer rampzalig zijn.
Geven we hem een contract, baas?
ooit wel eens wat gebroken?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
breken is toch beter dan kneuzing? Doet minder pijn en heelt beter, dacht ik altijd tenminste...
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:35 schreef foetre het volgende:
[..]
middenmoter VI![]()
Ik eindig nog steeds als eerste![]()
Ok ok dat waarschijnlijk ook niet maar as jaar word ik kampioen.
Mark my words anders eet ik me sok op
Met een gebroken pols nog "gewoon" verder gevoetbald. Pijn valt mee, maar op een gegeven moment werd het nogal dik. Kneuzen is gewoon pijnlijker (andere pols gehad).quote:
ik ben geen doktor, maar als je iets dat gebroken is niet gebruikt, dan is het te overzien. Dus stil houden en niet gebruiken. Bij kneuzing heb je een pijn die er non-stop is, en die ook nog voor langere tijd blijft. Daarnaast is iets dat gebroken is op een mooie manier ook binnen no-time weer even zo sterk als ouderwetsquote:Op zondag 9 september 2007 14:11 schreef Yankee_One het volgende:
Ik heb een keer mijn elleboog gebroken en viel gewoon flauw van de pijn.
Vorig jaar schoot mn knieschijf van zn plek. Deze bleef ook aan de zijkant van mn knie hangen, toen ging ik wel outquote:Op zondag 9 september 2007 14:11 schreef Yankee_One het volgende:
Ik heb een keer mijn elleboog gebroken en viel gewoon flauw van de pijn.
welk onsmakelijk verhaal uit mijn historie wil je horen, die met de vingers tussen een deur waarbij 4 nagels eraf lagen, of die ander waarbij ik uit de bovenste etage van een triple-stapelbed op een punt van een tafeltje val? Of die ene keer dat bij het 'jonassen' mijn schouder uit de kom vloog en mijn opa opeens mijn arm 10 centimeter lang had gemaakt?quote:Op zondag 9 september 2007 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Hou maar op met die onsmakelijke verhalen
Ik heb gelukkig nog nooit wat gebroken, alleen tenen en enkels gekneusd...maar dat doet wel fucking zeer
quote:Op zondag 9 september 2007 14:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
welk onsmakelijk verhaal uit mijn historie wil je horen, die met de vingers tussen een deur waarbij 4 nagels eraf lagen, of die ander waarbij ik uit de bovenste etage van een triple-stapelbed op een punt van een tafeltje val? Of die ene keer dat bij het 'jonassen' mijn schouder uit de kom vloog en mijn opa opeens mijn arm 10 centimeter lang had gemaakt?
Zo damn.. freakshow..quote:Op zondag 9 september 2007 14:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
welk onsmakelijk verhaal uit mijn historie wil je horen, die met de vingers tussen een deur waarbij 4 nagels eraf lagen, of die ander waarbij ik uit de bovenste etage van een triple-stapelbed op een punt van een tafeltje val? Of die ene keer dat bij het 'jonassen' mijn schouder uit de kom vloog en mijn opa opeens mijn arm 10 centimeter lang had gemaakt?
Collega.quote:Op zondag 9 september 2007 17:51 schreef Yankee_One het volgende:
Misschien dat ik vanavond wel weer ga verliezen/gelijk spelen
Onterecht, dat wel natuurlijk. Anders past het niet in het plaatje van dit seizoen.
mja ik ga vanavond ook vrijwel zeker verliezen... Mn tegenstander is veel te goed voor mij.. Vorige week nipt verloren, maar het zal dit keer niet nipt worden denk ik...quote:Op zondag 9 september 2007 17:51 schreef Yankee_One het volgende:
Misschien dat ik vanavond wel weer ga verliezen/gelijk spelen
Onterecht, dat wel natuurlijk. Anders past het niet in het plaatje van dit seizoen.
Nog niet bewust meegekregen, maar ben hier ook pas een ruime week en heb nog geen trein gehad, dus dat zou het goed kunnen verklarenquote:Op zondag 9 september 2007 17:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
Grumps, klinkt goed daar in Cambridge
Ben er in mijn periode in Engeland (in Stevenage, misschien ben je er met de trein langsgekomen, ligt tussen London en Cambridge in) een paar keer geweest. Prachtige stad
Projectje klinkt ook interessant
OT: vanavond cruciale wedstrijd tegen de nr. 6, moet winnen, maar moet ook wel lukken, heb er vertrouwen in. ga wel motsen, want hierna heb ik toch wedstrijden met weinig kans op overwinning
Ben benieuwdquote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Folkert van Osnabrugge.
Deze speler is rampzalig in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Volgens mij is deze speler twijfelachtig op het gebied van Positiespel.
Geven we hem een contract, baas?
dit gaat over deze spelerquote:Erik Heuts: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Verdedigen-trainingen
beetje verdedigen heeft een spits natuurlijk niks aan.Zal ik hem promoveren?quote:Erik Heuts heeft volgens mij potentieel. Hij is 17 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt
doen jaquote:Op zondag 9 september 2007 19:00 schreef foetre het volgende:
[..]
dit gaat over deze speler
[..]
beetje verdedigen heeft een spits natuurlijk niks aan.Zal ik hem promoveren?
Deze maar gekocht, anders had ik een middenvelder te weinig vanavond. Enige voordeel is dat het zonnig is in Zuid Hollandquote:Rehan El-Jibril [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 44 400, 28 jaar en 3 dagen, goed in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
kan nog nietquote:
Nu je het zegt, ik ook.quote:Op zondag 9 september 2007 19:31 schreef Yankee_One het volgende:
lol opstelling bijna vergeten
Hier zonnig bij een thuiswedstrijdquote:Op zondag 9 september 2007 19:10 schreef Yankee_One het volgende:
Ohja hier natuurlijk regen bij een thuiswedstrijdTegen de no 7 zal een mannetje of 25k aan pulbiek zijn denk ik.
Lekker dan
Lijkt t wel in de lucht te zitten, alleen is mijn tegenstander t dus echt vergetenquote:
quote:"Als er geschopt moet worden, dan schop ik het eerst", leek de lijfspreuk van Panthers-speler Dennis Rübenach. Hij haalde vol door op zijn tegenstander en ontving terecht een gele kaart voor deze nare overtreding
Remmen zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Licã Demetrescu na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon
kom ook op irc! iedereen is uitgenodigdquote:Op zondag 9 september 2007 21:08 schreef GeneraalUli het volgende:
Net 1-0 gemaakt uit bij de nummer 2.!
Maar weer eens ouderwets koekeloeren dan, kom er zo aan!quote:Op zondag 9 september 2007 21:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
kom ook op irc! iedereen is uitgenodigd
er is nu een man of 15 dus gezelligquote:Op zondag 9 september 2007 21:20 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Maar weer eens ouderwets koekeloeren dan, kom er zo aan!
Same here, maar dan 40k!quote:
quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 21:43 schreef Lennox het volgende:
[..]
09-09-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 342 000 ¤ aan entreegeld.
quote:09-09-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 222 300 ¤ aan entreegeld.
Zelfs met een rode kaart voor een verdediger nog gewonnen.quote:Tactiek: normaal
FC RevengA
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
HatStats 165
Verdediging 71
Middenveld 54
Aanval 40
Twello FC
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval: rampzalig (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: rampzalig (zeer hoog)
HatStats 130
Verdediging 81
Middenveld 30
Aanval 19
En ik heb de topscorer in huis: 9 stuks tot nu toequote:1. Ladderzatsquad 8 7 1 0 32 - 4 +28 22
2. FC Gerrit '69 8 4 3 1 25 - 8 +17 15
3. V.V Lemmer 2 8 3 5 0 14 - 7 +7 14
4. FC Dosch 8 4 2 2 15 - 10 +5 14
quote:Middenveld: zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
HatStats 169
Verdediging 57
Middenveld 48
Aanval 64
ja daar zijn we weer.quote:The Yanks
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: formidabel (laag)
Centrale verdediging: briljant (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (hoog)
Rechteraanval: formidabel (heel laag)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 213
Verdediging 107
Middenveld 36
Aanval 70
BOL-DRAGOONS
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiekvaardigheid: redelijk
Middenveld: zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: redelijk (laag)
HatStats 187
Verdediging 69
Middenveld 48
Aanval 70
wat was de uitslag dan?quote:Op zondag 9 september 2007 23:45 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja daar zijn we weer.
seizoen was toch al verloren maar wat is dit toch telkens
gadverdamme
mja ik had het al gezien.. toen ik postte bedacht ik me dat ik et ook wel even kon opzoeken...quote:
Beschouw dit seizoen als verloren en geef komend seizoen goed gas. Ik spreek uit ervaring, nu al 7 punten losquote:
precies, je bent gewoon mn voorbeeldquote:Op maandag 10 september 2007 00:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Beschouw dit seizoen als verloren en geef komend seizoen goed gas. Ik spreek uit ervaring, nu al 7 punten los
heel vertekenend, al je ht-stats zitten in je centrale verdediging. Dus zegt helemaal niets. Als je wat meer balans erin had, dan was het goed geweest. Kijk eens naar loddarstats bijvoorbeeld, denk dat je daarmee veel lager scoort.quote:Op zondag 9 september 2007 23:45 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja daar zijn we weer.
seizoen was toch al verloren maar wat is dit toch telkens
gadverdamme
daar scoort ie idd lager mee.. maar niet veel lager... das 12.67 om 13.41...quote:Op maandag 10 september 2007 09:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heel vertekenend, al je ht-stats zitten in je centrale verdediging. Dus zegt helemaal niets. Als je wat meer balans erin had, dan was het goed geweest. Kijk eens naar loddarstats bijvoorbeeld, denk dat je daarmee veel lager scoort.
Daarnaast zijn loddarstats erg ge-ent op het middenveld. Ook komt er nog eens bij dat z'n tegenstander counterde, maar meer balbezit had.quote:Op maandag 10 september 2007 10:07 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
daar scoort ie idd lager mee.. maar niet veel lager... das 12.67 om 13.41...
wat kan ik verbeteren dan?quote:Op maandag 10 september 2007 09:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heel vertekenend, al je ht-stats zitten in je centrale verdediging. Dus zegt helemaal niets. Als je wat meer balans erin had, dan was het goed geweest. Kijk eens naar loddarstats bijvoorbeeld, denk dat je daarmee veel lager scoort.
niet veel denk ik de ME heeft je gewoon genaaid.quote:Op maandag 10 september 2007 13:45 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat kan ik verbeteren dan?
aanval bestaat uit buitenaards en reusachtig spits. winger is buitenaards. op het middenveld loopt wereldklasse en wonderbaarlijk met redelijk en matig passen. hogere ratings in de aanval zijn niet haalbaar, omdat ik aan mijn loonplafond zit.
Ik zou bijna willen zeggen dat je juist je verdediging nog wat verder moet pimpen om zekerder van je countersucces te zijn. Aanvallend zit het goed, en ook qua middenveld (42% bbz) is het prima. Als je door zou gaan met de countertactiek (wat je niet doet, zondequote:Op maandag 10 september 2007 09:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
2 CV naar de vleugel, omdat tegenstander vleugelaanval speelde.quote:F.K. Partizan Puttershoek
Type wedstrijd: normaal
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: formidabel (hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: briljant (laag)
Rechteraanval: uitstekend (heel laag)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (zeer hoog)
Dat maakt toch niet uit.. Hij zal dan ook vast wel motsen..quote:Op zondag 9 september 2007 22:27 schreef DeHovenier het volgende:7-0 gewonnen
Directe concurrent heeft gelijkgespeeld
![]()
[..]
[afbeelding]![]()
Jammer dat m'n directe tegenstander 181 hatstats heeft gehaald vanavond, maar ik hoef pas tegen hem te spelen in de laatste wedstrijd van het seizoen, lekker motsen dus
mijnes willen ook altijd welquote:Op maandag 10 september 2007 16:28 schreef AirRaid het volgende:
mijn jonkies hebben weer zin in een friendly, wie wil?
Mijn jonkies hebben de ranja al ingekocht!quote:Op maandag 10 september 2007 16:28 schreef AirRaid het volgende:
mijn jonkies hebben weer zin in een friendly, wie wil?
Thanks voor het advies. Heb gisteren mijn keeper te koop gezet om een reusachtige terug te kopen.quote:Op maandag 10 september 2007 15:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ik zou bijna willen zeggen dat je juist je verdediging nog wat verder moet pimpen om zekerder van je countersucces te zijn. Aanvallend zit het goed, en ook qua middenveld (42% bbz) is het prima. Als je door zou gaan met de countertactiek (wat je niet doet, zonde) zou ik je aanraden een betere keeper aan te schaffen.
Ik denk het ook. Die wedstrijd bepaalt wie er kampioen wordt, hopelijk ben ik datquote:Op maandag 10 september 2007 16:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit.. Hij zal dan ook vast wel motsen..
moeten we ze weer laten huilenquote:Op maandag 10 september 2007 16:56 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Mijn jonkies hebben de ranja al ingekocht!
maak je je daar nu al druk om? Het seizoen loopt sowieso nog 10 wedstrijden...quote:Op maandag 10 september 2007 18:01 schreef AirRaid het volgende:
hoe gaan we het eigenlijk komd jeugdseizoen doen?
er zullen naar alle waarschijlijkheid enkele jeugdteams stoppen, maar mischien komen er ook weer nieuwe bij.
mij lijkt het wel leuk om afhankelijk van het aantal teams dat mee wilt doen 2 a 3 divisie te maken
en dat dan telkens de beste 3 van de 2e en 3e divisie promoveren en de slechtste 3 van de 1 en 2e divisie dus degraderen.
tijd om er 1 te kopen dusquote:Op maandag 10 september 2007 18:49 schreef Yurzinho het volgende:
M'n coach is gedaald naar rampzalig leiderschap, en heb eigenlijk nog geen echte FC rondlopen...
Ja, moejje wel geld hebben hequote:Op maandag 10 september 2007 18:51 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
tijd om er 1 te kopen dus
goed/goed kost maar 400k
quote:Op maandag 10 september 2007 19:16 schreef AirRaid het volgende:
WTF, komt die 2e post daar??????
ja dusquote:Op maandag 10 september 2007 19:09 schreef Lennox het volgende:
Alzheimer aan het kweken? Kijk een paar posts boven je eens.
zoiets nooit doen! Je speler zijn waarde geef je daarmee volledig aan de engine terug, want je kan hem nooit meer verkopen erna!quote:Op maandag 10 september 2007 18:58 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ja, moejje wel geld hebben he
Ik heb wel een speler rondlopen met Briljant ervaring, redelijk leiderschap, maar dat is een vaste basisspeler...en die zou ik pas over 4 weken mogen promoveren tot coach
ik zie nog hoop voor je, een alzheimerpatient zou reageren met: '2e post?'quote:Op maandag 10 september 2007 19:16 schreef AirRaid het volgende:
WTF, komt die 2e post daar??????
Dat ga ik voorlopig ook zeker niet doen hoor!quote:Op maandag 10 september 2007 19:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zoiets nooit doen! Je speler zijn waarde geef je daarmee volledig aan de engine terug, want je kan hem nooit meer verkopen erna!![]()
quote:Hoi!
Erik Heuts: Zorg ervoor dat je hem veel kansen geeft, want hij heeft zeker kwaliteit.
Erik Heuts: Verschillende spelers hebben zich deze week verbeterd dankzij de training, maar ik licht hem er toch even uit omdat hij hard gewerkt heeft aan het verbeteren van zijn Scoren.
Meer heb ik niet te melden. Toedeledokie!
Patser.quote:Op maandag 10 september 2007 21:59 schreef Grumpey het volgende:
Team rank: 62 / 42869.
Op je mainpage van Hattrick zelf.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
213/512 in de IV
ik kan de teamrank niet zo gauw vinden...
Alle beetjes helpenquote:10-09-2007 Je hebt een speler verkocht en 2 790 ¤ ontvangen.
10-09-2007 Je hebt een speler verkocht en 70 300 ¤ ontvangen.
quote:Ranglijst: 18849
Yup.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen
Bedoel je dit rpp?
[..]
ja idd, al heb ik die ranking liever op basis van hatstats. zegt wat meer over de sterkte van je team.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
ah 546 dus, van de ruim 42 duuzend is dat?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:14 schreef Grumpey het volgende:
zwaai je nog even als je overvlieg(d of t naar eigen voorkeur)
* Grumpey is jaloers!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:15 schreef -J-D- het volgende:
t
* -J-D- is naar de nieuwste show van Herman Finkers
P Team Pld W D L F A W D L F A GD Ptsquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
jij niet, maar Scudraket, maar goeddank je wel![]()
Hoe kan DAT nou weerquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:14 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb gewoon met pic gelijk gespeeld uit tegen de nummer 2Hij is genaaid
![]()
VSC Assen
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactische vaardigheid: wereldklasse
Middenveld: briljant (heel hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: waardeloos (hoog)
Rechteraanval: uitmuntend (hoog)
Centrale aanval: uitmuntend (heel laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 254
Verdediging 32
Middenveld 132
Aanval 90
LoddarStats 23.85
Kristiansund
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: uitmuntend (laag)
Rechterverdediging: slecht (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: uitstekend (hoog)
HatStats 213
Verdediging 39
Middenveld 114
Aanval 60
LoddarStats 17.29
Dat zullen mijn spelers doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:14 schreef Grumpey het volgende:
zwaai je nog even als je overvlieg(d of t naar eigen voorkeur)
Ach ja.. heb ze ook weleens zo verloren.quote:
Ik ook! Heulemaal groen enzo!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
* Grumpey is jaloers!
Veel plezier ouwe!![]()
Pure afgunst:quote:
En dat puur vanwege het feit dat ik met die vaandel meer punten haal dan jij bij elkander hebt!quote:16 LennertK F.K. Partizan Puttershoek 17 6083
hoe herkenbaar...quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:07 schreef Lennox het volgende:
In het begin vond ik vlaggetjes verzamelen wel stoer
Nu is het fok! cup en de rest speel ik tegen vrienden/bekenden van me.
Hap ik nu
Welnee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:07 schreef Lennox het volgende:
In het begin vond ik vlaggetjes verzamelen wel stoer
Nu is het fok! cup en de rest speel ik tegen vrienden/bekenden van me.
Hap ik nu
quote:Op woensdag 12 september 2007 01:11 schreef Grumpey het volgende:
Heb je altijd al een top-hattricker gevonden
slijm slijm
Inderdaad, en ik geloof dat ik nog wel een plekje vrij heb voor ucriges!quote:
Ikke wil r ook wel tussen horen!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:34 schreef Wurdsje het volgende:
Zijn er nog mensen supportergeil? ik zie namelijk dat ik nog 5 slotjes open heb...
Nee, want de winstmarges die je behaalt met dat leiderschap icm pic en mots is verwaarloosbaar tov de daling in training omdat je maar een matig coach hebt. Neem van mij aan, leg je focus op trainen en winst maken, dan zit je sneller in VI dan wanneer je eerst naar een coach gaat kijken. Ik heb het t/m 3 seizoenen terug altijd weten te redden met een goed coach/slecht leiderschap (in het begin redelijk coach ntk).quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heeft het nut om een matig coach/redelijk leiderschap (slecht advies toen ik indertijd begon en zelf nog niet goed genoeg ingelezen..) voor de periode van +- 1 seizoen (daarna wil ik proberen m'n FC te promoveren) te vervangen door een redelijk coach/slecht leiderschap?? Kosten +- 80k. Ga ik dat er uit halen?
quote:Op woensdag 12 september 2007 01:11 schreef Grumpey het volgende:
Heb je altijd al een top-hattricker gevonden
slijm slijm
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:22 schreef Outpost76 het volgende:
FF lekker spammen zo aan t einde van t topic![]()
[afbeelding]
Mn verbouwing is aardig gelukt al zeg ik t zelf.![]()
edit :
[..]
Ikke wil r ook wel tussen horen!
Klopt, ik speel met alleen maar prutsers + 1 trainee + 1 goede reservequote:
En toen was ik je even kwijt. Laat ik mijn vraag opnieuw stellenquote:Op woensdag 12 september 2007 09:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, want de winstmarges die je behaalt met dat leiderschap icm pic en mots is verwaarloosbaar tov de daling in training omdat je maar een matig coach hebt. Neem van mij aan, leg je focus op trainen en winst maken, dan zit je sneller in VI dan wanneer je eerst naar een coach gaat kijken. Ik heb het t/m 3 seizoenen terug altijd weten te redden met een goed coach/slecht leiderschap (in het begin redelijk coach ntk).
Hehe ik met nog minder en een nieuwe tactiekquote:Op woensdag 12 september 2007 14:32 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Klopt, ik speel met alleen maar prutsers + 1 trainee + 1 goede reserve
1 keeper en 10 prutsersquote:Op woensdag 12 september 2007 15:04 schreef Yankee_One het volgende:
2 keepers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |