1 sinds 10-2005quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:29 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Via Alltid kun je (o.a.) zien wat voor hatstat spelers halen die in dezelfde maand begonnen zijn als jij.
quote:Mervyn Johnstone (174362437)
17 jaar en 24 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is. Een gemene argentijnl
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel tegen snelle wingers
Volgende verjaardag: 03-12-2007
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 516 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
1 sinds 10-2005![]()
Met dank aan de counter en boerenslimheid en dergelijke en oh ja Fok!
YouthPull trouwens voor 2 ton verkocht.
Meteen weer uitgegeven:
[..]
bijkickinass laat ik het zeker lopen, maar ik zal kijken wat ik kan doen voor jequote:Op donderdag 6 september 2007 07:21 schreef MacMauser het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
@t Grumps: Gefeliciteerd! Ga je dit jaar vol voor de beker of laat je t lopen als je bv een Kickinass treft??
mja schande .. net zoals die bedreigingen waar hij ons niks over verteld.. Dat moeten we dan allemaal maar via de TV zien of uit de kranten lezen...quote:Op donderdag 6 september 2007 11:35 schreef Grumpey het volgende:
Portret over Johan Derksen. Woensdag om 22.50 uur.
Had je dat niet even kunnen melden JD
Ik heb het opgenomenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:35 schreef Grumpey het volgende:
Portret over Johan Derksen. Woensdag om 22.50 uur.
Had je dat niet even kunnen melden JD
Ik heb het op 19% gezet. Net een paar poppers gehad, dus ik kan nu echt goed kijken hoe lang het duurt voor ze weer stijgen.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:56 schreef ScudRaket het volgende:
Ik moet toch eens kijken hoe het nou zit met die stamina training icm PM training. De training wordt heb ik het idee toch meer vertraagd dan de %ages aangeven. Maar goed, nog steeds 2 potentiële U-20 spelers in mijn selectie, en ik hoop dat ze het kunnen halen.
ook niet bijster veel..quote:Op donderdag 6 september 2007 19:03 schreef Yurzinho het volgende:
108k ontvangen voor een 17 jarig (en 34 dagen) snelle redelijk/redelijk def, zonder conditie.
Als het loopt zoals de meest waarschijnlijke manier dat het zou moeten lopen treft Jonks hem pas in de halve finale, wat betekent dat kickinass geen thuisvoordeel heeft. En dan is kickinass eraan...quote:Op donderdag 6 september 2007 10:31 schreef Lennox het volgende:
Als Jonks een kickinass tegenkomt, dan acht ik hem zeker niet kansloos hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |