quote:I have found what seems to be a great prospect for you. He is 16 years old and is called Freek Versluis.
If we look at his Keeper skills, I would rate him as a hot prospect young player. If he develops well, I would say this chap can emerge with disastrous Winger before joining the senior squad.
Can I offer him a place at the academy?
De mijne was net geen 250k... is dat duur betaald? of een koopje als hij straks in vorm is?quote:Op zondag 2 september 2007 13:51 schreef DeHovenier het volgende:
Ongeveer 1 miljoen.
Ik heb maar 200k
Aardige Pull , hij heeft wel veel TSI, hoog?quote:Wessel van der Laak (174297077)
18 jaar en 36 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 17-11-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 280
Loon: 650 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Is hij niet een beetje oudquote:Op zondag 2 september 2007 16:57 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Net gekocht
Eens zien of dat salaris te betalen is.
Hij is juist wat aan de jonge kant. Normaal koop ik ze als ze 31 of 32 zijn.quote:
Haha idd, welke prutser traint nou keepers..quote:Op zondag 2 september 2007 17:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Maar goed, als je alleen maar keepers traint, heb je amper geld voor investeringen, dus ken je deze problematiek niet zo goed
quote:Op zondag 2 september 2007 17:22 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Haha idd, welke prutser traint nou keepers..
nederlanders zijn er ook zatquote:Op zondag 2 september 2007 16:57 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Net gekocht
Eens zien of dat salaris te betalen is.
Ach, hij praat Nederlandsquote:
quote:Goed, de kandidaat van deze week is 15 jaar oud en heet Tjalle van Dulmen.
Kijken we naar zijn Vleugelspel, dan mogen we stellen dat deze jongen getalenteerd is. Volgens mij is z'n Scoren nu zowat matig. Met zijn vaardigheden die globaal gezien zwak zijn, is hij misschien iets voor ons?
Wat denk je? Geven we hem een kans?
quote:Op zondag 2 september 2007 19:54 schreef Lennox het volgende:
Is die flash optie nieuw? Bij wedstrijdverslag dus.
Dat spitsenprobleem heb ik nu ook. mijn beste spits geblesseerd, tweede spits wel fit en in vorm maar de reserve spitsen zijn in slecht en zwak vorm en komen niet boven de 2 sterren uit. Dus maar 1 fatsoenlijke spits over, daar kun je niet veel mee.quote:Op zondag 2 september 2007 20:38 schreef -J-D- het volgende:
Mijn beste spits eruit, m'n 2e spits is volgende week geschorst door geel, en sta 1-0 achter door een pingel tegen de nummer 7
Had een leukere avond bedacht
quote:veellopers
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Counter-attacks
Tactic skill: inadequate
Midfield: inadequate (very high)
Right Defence: solid (very low)
Central Defence: passable (very high)
Left Defence: solid (low)
Right Attack: inadequate (high)
Central Attack: inadequate (very high)
Left Attack: inadequate (very high)
HatStats 194
Verdediging 75
Middenveld 60
Aanval 59
Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Normal
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: solid (very high)
Right Defence: wretched (low)
Central Defence: poor (low)
Left Defence: poor (very high)
Right Attack: poor (low)
Central Attack: solid (high)
Left Attack: poor (very high)
HatStats 161
Verdediging 28
Middenveld 84
Aanval 49
Helaas uiteindelijk 3-1 verloren.quote:Op zondag 2 september 2007 20:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat spitsenprobleem heb ik nu ook. mijn beste spits geblesseerd, tweede spits wel fit en in vorm maar de reserve spitsen zijn in slecht en zwak vorm en komen niet boven de 2 sterren uit. Dus maar 1 fatsoenlijke spits over, daar kun je niet veel mee.
Speel daarom vandaag 4-5-1 pressie en voorin een prutser die niks kan maar wel spelhervattingen kan nemen. (afgelopen week gekocht). Bij rust 0-0 dus nog niks te klagen.
EDIT: Nu zelfs 1-0 voor uit een vrije trap door diezelfde prutser.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |