Correctomundo!quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
breken is toch beter dan kneuzing? Doet minder pijn en heelt beter, dacht ik altijd tenminste...
Zijn leeftijd is schitterend en zijn leiderschap is oke. Maar de rest is baggerquote:Lo van der Mark (176581050)
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
quote:Volgende verjaardag: 30-12-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 60
Loon: 270 ¤/week
Club: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
nou... ik ben benieuwd...quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Yoeri Haak heet en 16 jaar oud is.
Kijken we naar zijn Vleugelspel-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer rampzalig zijn.
Geven we hem een contract, baas?
ooit wel eens wat gebroken?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
breken is toch beter dan kneuzing? Doet minder pijn en heelt beter, dacht ik altijd tenminste...
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:35 schreef foetre het volgende:
[..]
middenmoter VI![]()
Ik eindig nog steeds als eerste![]()
Ok ok dat waarschijnlijk ook niet maar as jaar word ik kampioen.
Mark my words anders eet ik me sok op
Met een gebroken pols nog "gewoon" verder gevoetbald. Pijn valt mee, maar op een gegeven moment werd het nogal dik. Kneuzen is gewoon pijnlijker (andere pols gehad).quote:
ik ben geen doktor, maar als je iets dat gebroken is niet gebruikt, dan is het te overzien. Dus stil houden en niet gebruiken. Bij kneuzing heb je een pijn die er non-stop is, en die ook nog voor langere tijd blijft. Daarnaast is iets dat gebroken is op een mooie manier ook binnen no-time weer even zo sterk als ouderwetsquote:Op zondag 9 september 2007 14:11 schreef Yankee_One het volgende:
Ik heb een keer mijn elleboog gebroken en viel gewoon flauw van de pijn.
Vorig jaar schoot mn knieschijf van zn plek. Deze bleef ook aan de zijkant van mn knie hangen, toen ging ik wel outquote:Op zondag 9 september 2007 14:11 schreef Yankee_One het volgende:
Ik heb een keer mijn elleboog gebroken en viel gewoon flauw van de pijn.
welk onsmakelijk verhaal uit mijn historie wil je horen, die met de vingers tussen een deur waarbij 4 nagels eraf lagen, of die ander waarbij ik uit de bovenste etage van een triple-stapelbed op een punt van een tafeltje val? Of die ene keer dat bij het 'jonassen' mijn schouder uit de kom vloog en mijn opa opeens mijn arm 10 centimeter lang had gemaakt?quote:Op zondag 9 september 2007 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Hou maar op met die onsmakelijke verhalen
Ik heb gelukkig nog nooit wat gebroken, alleen tenen en enkels gekneusd...maar dat doet wel fucking zeer
quote:Op zondag 9 september 2007 14:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
welk onsmakelijk verhaal uit mijn historie wil je horen, die met de vingers tussen een deur waarbij 4 nagels eraf lagen, of die ander waarbij ik uit de bovenste etage van een triple-stapelbed op een punt van een tafeltje val? Of die ene keer dat bij het 'jonassen' mijn schouder uit de kom vloog en mijn opa opeens mijn arm 10 centimeter lang had gemaakt?
Zo damn.. freakshow..quote:Op zondag 9 september 2007 14:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
welk onsmakelijk verhaal uit mijn historie wil je horen, die met de vingers tussen een deur waarbij 4 nagels eraf lagen, of die ander waarbij ik uit de bovenste etage van een triple-stapelbed op een punt van een tafeltje val? Of die ene keer dat bij het 'jonassen' mijn schouder uit de kom vloog en mijn opa opeens mijn arm 10 centimeter lang had gemaakt?
Collega.quote:Op zondag 9 september 2007 17:51 schreef Yankee_One het volgende:
Misschien dat ik vanavond wel weer ga verliezen/gelijk spelen
Onterecht, dat wel natuurlijk. Anders past het niet in het plaatje van dit seizoen.
mja ik ga vanavond ook vrijwel zeker verliezen... Mn tegenstander is veel te goed voor mij.. Vorige week nipt verloren, maar het zal dit keer niet nipt worden denk ik...quote:Op zondag 9 september 2007 17:51 schreef Yankee_One het volgende:
Misschien dat ik vanavond wel weer ga verliezen/gelijk spelen
Onterecht, dat wel natuurlijk. Anders past het niet in het plaatje van dit seizoen.
Nog niet bewust meegekregen, maar ben hier ook pas een ruime week en heb nog geen trein gehad, dus dat zou het goed kunnen verklarenquote:Op zondag 9 september 2007 17:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
Grumps, klinkt goed daar in Cambridge
Ben er in mijn periode in Engeland (in Stevenage, misschien ben je er met de trein langsgekomen, ligt tussen London en Cambridge in) een paar keer geweest. Prachtige stad
Projectje klinkt ook interessant
OT: vanavond cruciale wedstrijd tegen de nr. 6, moet winnen, maar moet ook wel lukken, heb er vertrouwen in. ga wel motsen, want hierna heb ik toch wedstrijden met weinig kans op overwinning
Ben benieuwdquote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Folkert van Osnabrugge.
Deze speler is rampzalig in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Volgens mij is deze speler twijfelachtig op het gebied van Positiespel.
Geven we hem een contract, baas?
dit gaat over deze spelerquote:Erik Heuts: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Verdedigen-trainingen
beetje verdedigen heeft een spits natuurlijk niks aan.Zal ik hem promoveren?quote:Erik Heuts heeft volgens mij potentieel. Hij is 17 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |