Die is inderdaad ernstig geblesseerd...quote:
wisselvalligheidstrofeequote:Op vrijdag 7 september 2007 20:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die is inderdaad ernstig geblesseerd...
Is er ook een wisselvalligheids trofee? De Hedwiges Maduro-award ofzo?.
jij bent degene die zo trots was op de blaaskaak award dat je zelf de avatar maar in elkaar hebt gedraaid omdat het zo lang duurdequote:Op vrijdag 7 september 2007 21:02 schreef foetre het volgende:
[..]
wisselvalligheidstrofee![]()
Je wil volgens mij gewoon een award .Al ben je de grootste pruster als jij je award maar heb![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:13 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
jij bent degene die zo trots was op de blaaskaak award dat je zelf de avatar maar in elkaar hebt gedraaid omdat het zo lang duurde
Kijk even in het VJ klassement van afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:02 schreef foetre het volgende:
[..]
wisselvalligheidstrofee![]()
Je wil volgens mij gewoon een award .Al ben je de grootste pruster als jij je award maar heb![]()
zeg.. we gaan nu geen oude koeien uit de sloot halen he?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kijk even in het VJ klassement van afgelopen seizoen.
Ja, ik kan ze toch niet laten verzuipen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:37 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
zeg.. we gaan nu geen oude koeien uit de sloot halen he?
ach waarom niet?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik kan ze toch niet laten verzuipen?
Ook voor mijquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:01 schreef Wackyduck het volgende:
Ik moet maar eens een veelklapper gaan maken.![]()
Jij bent dit seizoen gewoon een dikke prutserquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
Good busy, Ruudt
ik, daarentegen, bak er niks van bij de VJ of de GL
Uiteindelijk heb ik de schoppen uitgedeeld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef foetre het volgende:
[..]
ik ga bonobo11 ff wat schoppies geven
quote:"Als er geschopt moet worden, dan schop ik het eerst", leek de lijfspreuk van Bonobo11-speler Lauri Honkamäki. Hij haalde vol door op zijn tegenstander en ontving terecht een gele kaart voor deze nare overtreding. Het spel werd grimmiger, wat ertoe leidde dat Panthers de geblesseerde Ysidro Vásquez moest wisselen voor Wouter-Jan Compagner
quote:Op maandag 24 september 2007 14:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik de schoppen uitgedeeld.![]()
[..]
dan mag je er nog wel flink op los schoppen..quote:Op maandag 24 september 2007 17:14 schreef rompompom het volgende:
Vorig jaar heb ik ook gewonnen door middel van een flinke score in de laatste week. Ik klim al langzaam naar boven!!.
Niks menselijks is mijn spelers vreemd.quote:Op maandag 24 september 2007 19:15 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
dan mag je er nog wel flink op los schoppen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |