Online?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
En dan te bedenken dat eind deze maand ook nog die toffe nieuwe online Worms uitkomt![]()
Gaaaafquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
En dan te bedenken dat eind deze maand ook nog die toffe nieuwe online Worms uitkomt![]()
Jep, en het wordt nog een goede game ookquote:
IGN heeft een Hands-On geschreven van een versie die voor 99% af was. En die was echt heel erg positief!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef super-muffin het volgende:
ik wacht nog even af, de eerste Worms op de DS viel zwaar tegen.
Vond dat spel niet echt leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:02 schreef mirelia het volgende:
Mario 64 DS ruleert pas echt!!!
Spel is dan ook alweer 10 jaar oud. Voor zijn tijd was het een ongekende prestatie. Persoonlijk ben ik ook meer fan van de 2d mario games. Al lijkt Galaxy (mede dankzij de camera) mij een erg leuke game.quote:
Als ik Worms speel heb ik niet veel last van het geluid van de 360 dat is bij die van mij dan nagenoeg nix.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Spel is dan ook alweer 10 jaar oud. Voor zijn tijd was het een ongekende prestatie. Persoonlijk ben ik ook meer fan van de 2d mario games. Al lijkt Galaxy (mede dankzij de camera) mij een erg leuke game.
Anyhoo. De nieuwe worms voor DS heeft WEL het super schaap & de holy handgrenate. Dus dat zijn al 2 redenen waarom deze versie van worms mogelijk leuker wordt dan de XBLA versie. En het feit dat ik geen stofzuiger hoeft te starten om worms te spelen kan mogelijk leiden tot het mij spelen van dit spel.
Die moet ik allebei nog hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:18 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Ik heb vandaag een DS gekocht
Met de spellen Castelvenia en New Super Mario Bros.![]()
I Like!!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ga mario kart halen , das echt de beste titel
mario kart is natuurlijk nauwelijks echt racen te noemen. het gaat om de enorme fun. Vooral in multiplayer tegen anderen (kan ook met 1 cartridge) is het dik lachen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:10 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Mmhhh ik weet het niet, ik hou zelf niet echt van race.
Alhoewel het blijft mariokart een hope fun*denkt terug aan de oude (s)nes-tijdperk*
Yep. Tijdens de E3 "aangekondigd".quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees net op NEOGaf dat AWDS2 in Q4 uitkomt????
Bananen loslaten net als je je tegenstander afschnijdt!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Heb net met 3 vrienden mario kart gedaan,
uber fun!
Metroid prime deed het ook goed toen iedereen de controls kende, en die deden we op 1 cartridge.
Die is er al jaren op de GBA, maar volgende week komt de DS versie in Japan uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:56 schreef RacerDKB het volgende:
Komt er eigenlijk nog een 3e Phoenix Wright?
(tevens tvp)
En die is ook volledig engels. Dus importeren die handel!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Die is er al jaren op de GBA, maar volgende week komt de DS versie in Japan uit.![]()
Sterker nog, hij is al besteld en bijna onderwegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef BMH het volgende:
[..]
En die is ook volledig engels. Dus importeren die handel!
Ziet er wel tof uit!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Panzer Tactics, een spin-off van de Codename: Panzers-reeks, belooft de eerste strategische game voor de DS te worden die zich afspeelt tijdens de Tweede Wereldoorlog.
[afbeelding] [afbeelding]
Lijkt me een erg leuk spel dus van mij mag die snel komen. Dan heb ik weer wat te doen op mijn DS. Anno 1701 vond ik erg tegenvallen.
De ene beeldenpracht hoeft de andere niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:08 schreef Dutch_Nelson het volgende:
gewoon 2d sprites :p
jij bent ook niet next gen gewend he xD
Bedankt voor je snelle antwoordquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
da's deel 2 van de 'japanse versie' van elite beat agents.
Ja ik, deel 1 ook overigens. Ik heb trouwens nog 2 coupons voor play-asia 5$ each als je meer dan 50$ uitgeeft(kan er 1 per bestelling gebruiken denk ik), dus mocht er iemand intresse hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die Ouandan 2 hebben geimporteerd?
Goed zo. Eerst de missies spelen ipv vrij spelen, want dan krijg je alles heel handig en stap voor stap uitgelegd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef ijsmeis het volgende:
*wijst naar de TT*
Ik heb 'm! Ik heb 'm
!
Will doquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Goed zo. Eerst de missies spelen ipv vrij spelen, want dan krijg je alles heel handig en stap voor stap uitgelegd.
Ik had hemquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef ijsmeis het volgende:
*wijst naar de TT*
Ik heb 'm! Ik heb 'm
!
DS Browser verdwijnt omdat er een nieuwe komt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:10 schreef RacerDKB het volgende:
Of als je een verzamelaar van Nintendo bent, want de productie is gestopt en hij verdwijnt dus.
Trauma center zeker doen!
Da's balenquote:
Geheime uitgangen. Sommige levels hebben naast de normale uitgang, nog een geheime.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:04 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Met New Super Mario Bros zit ik nu in wereld 5, Maar ik heb in wereld 3 ik het kleine kasteel overgeslagen en ben direct door naar het grote kasteel gegaan Hoe kan ik als nog bij deze komen?
En ook zie je op de kaart afentoe een kanon of een groene pijpleiding staan, hoe maak je hier gebruik van? Want ze staan er toch niet voor de sier?
Bronquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
DS Browser verdwijnt omdat er een nieuwe komt.
quote:Players who journey deep enough into Samus Aran's Wii quest can use Aran's scan visor to read lore and lob enemies and objects. Doing just that on one mid-game world, we stumbled upon a panel with the following message, quoted verbatim below:
"Experiment status report update: Metroid project 'Dread' is nearing the final stages of completion."
Nee, hij verdwijnt omdat tie niet verkooptquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
DS Browser verdwijnt omdat er een nieuwe komt.
31 augustus staat als datum ervoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:53 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb worms2 : open warfare in de reclameblaadjes gezien, betekent dat het woensdag al uitkomt?
Thanks dan ga ik maar eens goed zoekenquote:Geheime uitgangen. Sommige levels hebben naast de normale uitgang, nog een geheime.
Dan opent zich een nieuw pad, bijv. naar de kanonnen.
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:10 schreef Jesse_ het volgende:
De DS is regio vrij, wil dit dan ook zeggen dat ik alle gba games er op kan spelen?
Hij is al uit hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:
De previews daarvan zien er in ieder geval veelbelovend uit.
Deel 1 was in ieder geval maar matig, maar ik heb goede hoop voor deze!
De PSP versie van deel twee is al gereviewed op ComputerAndVideogames.com. Hij krijgt een 8. Beste worms versie ooit, staat er ook nog is bij. En aangezien de DS versie erg op de PSP versie lijkt, heb ik ook wel heel erg vertrouwen nu in het DS deel (dat had ik alquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:
De previews daarvan zien er in ieder geval veelbelovend uit.
Deel 1 was in ieder geval maar matig, maar ik heb goede hoop voor deze!
quote:you’ve got what I feel is one of the best DS games of this year, period. If you’re a Worms fan, this one’s a no-brainer.
Niet alle winkels verkopen het spel, aangezien het vorige deel een flop wasquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:40 schreef super-muffin het volgende:
Is worms al uit? Ik zag 'em nog niet in de winkel van de week.
Maar dit heeft niks met het vorige deel te maken. Nieuw ontwikkelteam, en vanaf de grond af opnieuw opgebouwd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet alle winkels verkopen het spel, aangezien het vorige deel een flop was![]()
Ja maar dat maakt de inkopers bij grote winkelketens niks uitquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar dit heeft niks met het vorige deel te maken. Nieuw ontwikkelteam, en vanaf de grond af opnieuw opgebouwd.
We moeten maar eens een keer online spelen zodra ik de Phoenix Wright 3 cardridge uit mijn ds weet te krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:42 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb ook Worms aangeschaftWat een toffe game
Ik heb het spel online nog niet uitgeprobeerd, omdat ik dat een paar minuten geleden geen internet had
Maar ik ga het vanavond wel proberen
Ook via WiFi?! Dat zou er eerst namelijk niet in zitten!quote:Op maandag 3 september 2007 16:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Het ninjatouw zit er nog wel in.
En multiplay zit ook goed. Dat kan via Hotseat, singlecard, multicard en Nintendo Wifi
Dat zou er vanaf begins af aan al inzitten hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:47 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ook via WiFi?! Dat zou er eerst namelijk niet in zitten!
Rope is juist superquote:Op maandag 3 september 2007 15:50 schreef ASSpirine het volgende:
De prijs is zeker zoals gewoonlijks rond de 40 euro? Ik ben echt aan het twijfelen of ik worms moet halen of niet...
De multiplayer lijkt me toch zo vet
Ik hoop dat ze dan wel dat 'ropen'eruit hebben gehaald, vond ik wel irritant dat mensen dat deden... was het ineens al minder leuk
Wanneer komen die uit danquote:Op woensdag 5 september 2007 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twee nieuwe games besteld:
Face training:
[afbeelding]
Slide Adventure:
[afbeelding]
In Japan zijn ze al uit en nu in de aanbieding bij PlayAsia. Wanneer ze in Europa uitkomen kon ik niet vindenquote:
Bij de meeste nintendospellen is dat zoiets als L+R+A+B+X+Y als het Nintendologo in beeld staat.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:26 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb weer Mario Kart
Hoe kan ik het spel resetten?
Ik kan alleen terug vinden dat hij niet hier uit gaat komen. Ik heb hem helaas ook net besteldquote:Op woensdag 5 september 2007 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer ze in Europa uitkomen kon ik niet vinden
Dat is de algemene gedachte in japan ja.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:36 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Door dat facetraining wordt je dan knapper?
Zoja dan bestel ik hem ook
Als je het alleen over face training hebt, daar moet je behoorlijk wat japans voor kunnen zover ik weet. Daarom kan je hem beter gewoon niet importeren. Maargoed, roy is gek dus importeerd dat soort spellenquote:Op donderdag 6 september 2007 15:50 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Maar moet je echt japans kunnen lezen om zulke spellen te spelen die geimporteerd zijn? Of kan je ze ook op engels zetten?
Sommige importspellen uit Japan hebben een engelse taaloptie, zoals de eerste Phoenix Wright games (Nr. 4 uitgerekend weer nietquote:Op donderdag 6 september 2007 15:50 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Maar moet je echt japans kunnen lezen om zulke spellen te spelen die geimporteerd zijn? Of kan je ze ook op engels zetten?
Geloof dat je Lithium juist niet helemaal moet laten leeglopen. Apparaten met zo'n batterij schakelen ook al uit als de batterij nog niet helemaal leeg is uit beveiliging. Zoiets meen ik me althans te herinneren. Ik heb mijn DS ook een jaar en ik kan probleemloos uren spelen. Ik gooi hem in de lader zodra het lampje rood is (al heb ik hem slechts 50 keer opgeladen).quote:Op zondag 9 september 2007 22:10 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
@Aurelius YEAH!!
@R_B kan daar nog niet zoveel over zeggen heb mijn ds nu net een maand.
Maar ik heb er zit toch zo'n Lithium batterij in? Ik heb namelijk over die dingen gehoord dat je ze helemaal leeg moet laten lopen en dan weer volledig opladen en dan pas weer gebruiken. Doe je dit niet dan wordt de gebruiksduur korter. Ik weet niet of het waar is want ik heb er geen last van gehad met mijn Ipod en dergelijke. Ik hoop voor je dat je er uit komt, en anders misschien contact maken met Nintendo?
quote:Op maandag 10 september 2007 09:18 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Geloof dat je Lithium juist niet helemaal moet laten leeglopen. Apparaten met zo'n batterij schakelen ook al uit als de batterij nog niet helemaal leeg is uit beveiliging. Zoiets meen ik me althans te herinneren. Ik heb mijn DS ook een jaar en ik kan probleemloos uren spelen. Ik gooi hem in de lader zodra het lampje rood is (al heb ik hem slechts 50 keer opgeladen).
quote:Op maandag 10 september 2007 10:56 schreef bierjoost het volgende:
Ik krijg mijn touchscreen niet meer gecalibreerd. Wat aan de rechterkant resulteert in een afwijking van een paar milimeter. Wat af en toe best irritant is. Kan je de DS niet 'hardresetten' of zo? Uiteraard heb ik hem wel gewoonm via het ds menu proberen te calibreren...
Ik heb 'm ook!!quote:Op maandag 10 september 2007 17:14 schreef Slein83 het volgende:
Heb project rub gehaald voor 5¤ bij MM in Utrecht, kon hem niet laten liggen voor dat bedrag
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:48 schreef De_Brandweer het volgende:
drawn to life is een leuke game.
Ik vond Age of Empires erg leukquote:Op maandag 10 september 2007 14:32 schreef Simsfan88 het volgende:
Trauma Center is super! Maar 20 euro bij de Intertoys, geen geld voor zo'n goed spel! Heb inmiddels alweer 18 orginele DS spellen. Is Age of Empires: The Age of Kings een goed spel? Ziet er best goed uit, maar het is jammer dat je om beurten speelt en het zo onoverzichtelijk schijnt te worden...
Waarschijnlijk zit die in het doosje doosjequote:
Er zit zelfs een help-functie in het spel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit die in het doosje doosje
Roy: Heb jij die slide game al? Of wanneer verwacht jij hem?
Dan moet je geen spellen spelen waarbij je na moet denken. Maar daar moest je zeker ook over nadenkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik ben blond. Van oorsprong.
Nope, ik hoopte hem deze week binnen te krijgen. Zal nu wel dinsdag worden ofzo. Overigens laat ik asap weten hoe het me bevalt uiteraard. Kort hier op het forum en uitgebreid op FOK!gamesquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:35 schreef disjfa het volgende:
Roy: Heb jij die slide game al? Of wanneer verwacht jij hem?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan moet je geen spellen spelen waarbij je na moet denken. Maar daar moest je zeker ook over nadenkenDit eindigt alleen in een cirkel.
Ja,quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je al op de NIntendo site opgezocht wat die code betekent? Heb je al geprobeerd de stick opnieuw te installeren?
en ja.quote:The DHCP settings of the access point and DS don't appear to be compatible.
What to do:
Please check the DHCP settings of your router and try again.
If you need assistance, click here and select your router manufacturer and model number. If available, our router pages can provide specific information on where to locate your router's DHCP settings.
What is DHCP?
DHCP is a setting, typically "enabled" by default, that lets your router automatically assign IP addresses to the devices connected to it. This option is a setting for advanced users, and normally should be set "enabled." If you prefer to have your router's DHCP set to "disable," you will need to enter a valid IP address on the Nintendo DS, through the "manual settings" option. For information on how to do this, click here.
Maar, ik gebruik de Wi-Fi stick, dan hoeft dat toch allemaal niet? Hoefde eerst ook niet. En ik heb geen idee wat DHCP isquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
"renew" je DHCP in je router. Misschien helpt dat.
quote:Op zondag 16 september 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
De User(s) die de mist in zijn gegaan zullen de gevolgen wel gaan merken.
quote:Op zondag 16 september 2007 19:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb alleen een vraag beantwoord over moonshell, een afspeelprogramma voor mediabestanden. die kon toch wel blijven staan,
* Maraca haalt weer opgelucht ademquote:Op zondag 16 september 2007 19:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar niet alle users waarevan ik net berichten heb verwijderd hebben een probleem hoorWees maar niet bang
![]()
Niet kopen...quote:Op maandag 17 september 2007 19:23 schreef Fentoozler het volgende:
Iemand van jullie die gelijk deze week al MySims gaat kopen voor DS?
Mijn zusje wilt hem waarschijnlijk kopen en stiekem ben ik zelf ook wel erg nieuwsgierig
Geen. Zeker niet nu er gare schermen in omloop zijn. Gewoon hier in NL kopen zodat je em kan ruilen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef JimmyJames het volgende:
He,
Nu je zo veel dollars krijgt voor één euro welke amerikaanse site raden jullie me aan om een DS lite te kopen?
Nog gaarder dan zo gaar dat je de hele stad moeten afstruinen naar een DS zonder scherm dat dwars zit om het uiteindelijk maar op te geven? Wat is er nu weer aan de hand?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Geen. Zeker niet nu er gare schermen in omloop zijn. Gewoon hier in NL kopen zodat je em kan ruilen.
Ik een stuk of tienquote:Op zondag 23 september 2007 00:45 schreef RacerDKB het volgende:
En ik heb nog nooit een scherm dat dwars of scheef zit gezien.
Wat is er allemaal mis mee dan? Ik heb nog nooit gehoord of gelezen op het internet over een ds met een scheefschermquote:Op zondag 23 september 2007 15:43 schreef JimmyJames het volgende:
Trouwens wanneer komt de grijze ds lite uit? Hij stond op de achterkant van de intertoys folder van een paar weken geleden met de mededeling 'in de herfst beschikbaar'.
Ik wil zo ongelofelijk graag zo'n ding maar omdat er elke fuckin keer wel iets mis mee is, ben ik bijna aan het uitwijken naar een psp (prima console hoor, maar minder mijn ding)![]()
Zoiets: (gepikt van een ander forum)quote:Op zondag 23 september 2007 16:51 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Wat is er allemaal mis mee dan? Ik heb nog nooit gehoord of gelezen op het internet over een ds met een scheefschermwat moet ik me hier bij voorstellen eigenlijk?
Heb 'm 10 minuten aangehad vandaag en mijn eerste reactie was "lijkt wel erg op Animal Crossing"...quote:Op maandag 17 september 2007 19:23 schreef Fentoozler het volgende:
Iemand van jullie die gelijk deze week al MySims gaat kopen voor DS?
Mijn zusje wilt hem waarschijnlijk kopen en stiekem ben ik zelf ook wel erg nieuwsgierig
En is dat positief?quote:Op zondag 23 september 2007 22:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Heb 'm 10 minuten aangehad vandaag en mijn eerste reactie was "lijkt wel erg op Animal Crossing"...
quote:Op zondag 23 september 2007 23:38 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
En is dat positief?
Want ik ken Animal crossing niet.
De games bewaar ik gewoon in de doosjes waarin ze komen, voor de spellen die ik op het moment regelmatig speel heb ik een soort doosje gehaald waar 6 games in passen die toevallig ook nog eens in mijn DS Lite carry case past.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:05 schreef Theamerican het volgende:
waar bergen jullie je nintendo ds games in op? ik heb van die plastic hoesjes waar je ze in kan doen. maar ik heb inmiddels meerdere spellen en van die plastic hoesjes is dan ook niet alles.
Dus vroeg me gewoon af hoe jullie dat doen.
Duidelijk! Is deze al uit? Ben er wel benieuwd naar!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:26 schreef RaymanNL het volgende:
Sight-training Boxart:
[afbeelding]
Lijkt wel erg op die van Brain Training zeg![]()
Dat is wel weer jammerquote:but the game is too simple overall.
Komt maandag uit, dus die zal dan pas op zijn vroegst verzonden gaan worden, zal daarbij ook per winkel verschillen.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:53 schreef De_Brandweer het volgende:
ik heb zelda besteld vanuit amerika. weet iemand wanneer die ongeveer verstuurd wordt? ik kan niet wachten om die te spelen
uit de review van IGN
[..]
Dat is wel weer jammer![]()
Hij komt tegen het einde van het jaar. Met andere woorden: voor de kerst.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Duidelijk! Is deze al uit? Ben er wel benieuwd naar!
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:02 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Komt maandag uit, dus die zal dan pas op zijn vroegst verzonden gaan worden, zal daarbij ook per winkel verschillen.
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:15 schreef super-muffin het volgende:
Is de Zelda uit Amerika de zelfde als de Zelda uit Amerika?
geilquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:05 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Hele stoere trailer van Warhammer 40,000: Squad Command!!
http://www.gamer.nl/doc/4(...)-40000-Squad-Command
wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Dit is een turn-based strategiespel, maar voor de verandering eens geen één op één kopie van Advanced Wars. In plaats daarvan heeft THQ zijn inspiratie gehaald uit spellen als X-Com en Jagged Alliance, alleen dan in een Warhammer 40,000-jasje natuurlijk.
http://uk.ds.ign.com/objects/949/949643.htmlquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Huh wat?!
Hoe? Wanneer?! Online? heb je screens ofzo?
ja likewisequote:Op vrijdag 28 september 2007 19:45 schreef super-muffin het volgende:
Aha, ik heb het allemaal gemist.
Maar vet joh, ik dacht pas nog dat het vet zou zijn als dit op de DS uitkwam.
Word zeker een musthave hier.
http://www.gamestats.com/index/gs/nintendo-ds.htmlquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:24 schreef depax het volgende:
hoi een vraagje ik ben aan het denken om een NDS te halen.
NU wil ik weten als ik een spel erbij kan kopen welke zou dat dan moeten zijn.
en wat voor dingen erbij en zo.
bij die Hori screenprotector zat ook een doekje bij..maar die is niet zo fijn. Ik had bij Euroland zo'n stofdoekje gekocht, works fine.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:38 schreef merino het volgende:
ik ben idd best wel bang voor krassen op het scherm ja...
hoe kan je overigens best het scherm schoonmaken?
geen brillendoek aanwezig hier enzo...
reviews zeggen me niet veel ik vind veel games die reviewers niets vinden wel leuk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:25 schreef merino het volgende:
[..]
http://www.gamestats.com/index/gs/nintendo-ds.html
kwa accessoires lijkt me alleen een draag/bescherm tasje/hoesje me een must have
(owh en Hori screenprotectors als je graag wilt, heb ze er zelf alleen nog niet opzitten...)
Misschien handig als je even een genre aangeeft die je het liefste speeltquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:12 schreef depax het volgende:
[..]
reviews zeggen me niet veel ik vind veel games die reviewers niets vinden wel leuk.
Ik hoor het liever van mensen zelf. Dus wat vinden jullie is een must have voor erbij.
ja dat bedoelde ik ook alquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:45 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Misschien handig als je even een genre aangeeft die je het liefste speelt![]()
Was namelijk niet van plan om al mijn games op te noemen die ik het kopen waard vind![]()
reviewers zijn ook mensen hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:12 schreef depax het volgende:
[..]
reviews zeggen me niet veel ik vind veel games die reviewers niets vinden wel leuk.
Ik hoor het liever van mensen zelf. Dus wat vinden jullie is een must have voor erbij.
Nog maar 2 weken, heb hem helaas al gespeeld wat het wachten moeilijker maaktquote:
Tuurlijk. Zijn er ook us spellen! Import actie!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nu in Japan en vraag me af of ik hier ds spellen kan kopen die op de europese ds werken?
Of kan ik ook een ds lite kopen en gewoon gebruiken met alle ds spellen die ik al heb?
Het is makkelijker om gewoon verticale streepjes te trekken op het einde van je schermquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:58 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb zelda vanochtend al een beetje gespeeld. Het speelt echt lekker, stukken beter dan ik had verwacht. Maar 1 ding lukt me niet: tegen een boom aanrollen. je moet toch een klein circeltje in een hoek tekenen? het lukt me niet meer
De browser word niet meer ondersteund door nintendo omdat hij zo slecht is. De laaste resten worden nog verkocht in de winkels en daarna zijn ze op.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:11 schreef MeZZiN het volgende:
Hoe goed /slecht werkt de browser voor de DS???
Bagger... ik dacht dat het wel handig zou zijn om in hotel ff op het internet te kunnen kijken. en onderweg ff te browsen....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
De browser word niet meer ondersteund door nintendo omdat hij zo slecht is. De laaste resten worden nog verkocht in de winkels en daarna zijn ze op.
Concludeer daar zelf maar uit of hij goed is
Zijn daar hotspots voor danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Bagger... ik dacht dat het wel handig zou zijn om in hotel ff op het internet te kunnen kijken. en onderweg ff te browsen....
Als je echt perse ergens mobiel op internet moet, kan het wel op zich. Je kunt mailen, nieuwssites bekijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Bagger... ik dacht dat het wel handig zou zijn om in hotel ff op het internet te kunnen kijken. en onderweg ff te browsen....
quote:1 x Phoenix Wright Ace Attorney: Trials and Tribulations - DS (Preorder)
`quote:
Tnx veel meer wil ik gelukkig ook niet en ik verwacht er al niet veel van maar het is wel handig in contact te blijven en je mail te kunnen beantwoorden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je echt perse ergens mobiel op internet moet, kan het wel op zich. Je kunt mailen, nieuwssites bekijken.
Maar verwacht er niet te veel van.
Dat is mijn verwachting dus ook en dat maakt het wachten echt niet makkelijkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
deel 4 wordt wel tof denk ik, dat wordt het eerste echte DS deel.
Je kan bij alle macs gewoon browsen via de DS van wat ik weet en ons hotel in london heeft wifiquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zijn daar hotspots voor danIk dacht het niet namelijk.
Rayman gaat wel, New Super Mario Bros is een topgamequote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:47 schreef Topmaat het volgende:
Ik ga binnenkort ook een DS Lite kopen.. kunnen jullie mij vertellen welke spellen ik ZEKER moet hebben?
Rayman lijkt me wel vet.. of ja ik heb toch verhalen gehoord dat het op de Wii vet is..
Verder New super mario bros misschien en zulke braintraining spelletjes?
Heeft er iemand nog toppers?
Ligt er een beetje aan wat je leuke genres vind. Mijn persoonlijke toppers:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:47 schreef Topmaat het volgende:
Ik ga binnenkort ook een DS Lite kopen.. kunnen jullie mij vertellen welke spellen ik ZEKER moet hebben?
Rayman lijkt me wel vet.. of ja ik heb toch verhalen gehoord dat het op de Wii vet is..
Verwacht maar niet zo veel van Rayman Raving Rabbids 2 op de DS hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:47 schreef Topmaat het volgende:
Zoooo, hebben ze dat een stagiair op vrijdagmiddag met MS Paint in elkaar laten zetten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Verwacht maar niet zo veel van Rayman Raving Rabbids 2 op de DS hoor![]()
[afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er zijn wel meer toppers natuurlijk.
Maar idd, Zelda is zeker een van dé toppers. Het is echt megatof.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft meteen Hamsterz gekocht...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die spellen zijn ook een klasse apart
Het begon geinig met nintendogs. Toen kwamen een paar kattenspellen. toen nog wat gekke dieren.
maar nu is er de ultieme killergame!
[afbeelding]
Katten én honden! omg!
Gekke bekken trekken voor je NDSquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.jeux-france.co(...)remieres-images.html
Fire Emblem screens
Hersenloos Braintraining spelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:35 schreef Laniboekje het volgende:
Eindelijk (na maanden) Final Fantasy III uitgespeeld, 32 uur en op level 71. Heb het even gehad met Final Fantasy-games en heb nu lekker Meer Brain Training weer in mijn DS zitten. Hersenloos sommetjes maken enzo.
Je bent niet de enige met het probleem (en met de oude DS was dat nog ergerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:00 schreef RacerDKB het volgende:
Grmbl, zit ik net een half uurtje te DS-en, kan ik niet verder omdat ik kramp heb
Nee ik ben geen watje
Maargoed, ik ben die stylus dus zat. Net op DealExtreme 4 retractable stylussen, en een 4in1 (ballpen,stylus,led,laser) pen gekocht.
Over een week of 2 mijn oordeel en of het aan te raden is
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Project Exile, een RPG in de stijl van Final Fantasy VI
Dít zijn nou games waarvoor je een handheld hebt
Weer een titel voor mij om op de Nintendo DS te gaan spelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Project Exile, een RPG in de stijl van Final Fantasy VI
Dít zijn nou games waarvoor je een handheld hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |