Online?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
En dan te bedenken dat eind deze maand ook nog die toffe nieuwe online Worms uitkomt![]()
Gaaaafquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
En dan te bedenken dat eind deze maand ook nog die toffe nieuwe online Worms uitkomt![]()
Jep, en het wordt nog een goede game ookquote:
IGN heeft een Hands-On geschreven van een versie die voor 99% af was. En die was echt heel erg positief!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef super-muffin het volgende:
ik wacht nog even af, de eerste Worms op de DS viel zwaar tegen.
Vond dat spel niet echt leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:02 schreef mirelia het volgende:
Mario 64 DS ruleert pas echt!!!
Spel is dan ook alweer 10 jaar oud. Voor zijn tijd was het een ongekende prestatie. Persoonlijk ben ik ook meer fan van de 2d mario games. Al lijkt Galaxy (mede dankzij de camera) mij een erg leuke game.quote:
Als ik Worms speel heb ik niet veel last van het geluid van de 360 dat is bij die van mij dan nagenoeg nix.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Spel is dan ook alweer 10 jaar oud. Voor zijn tijd was het een ongekende prestatie. Persoonlijk ben ik ook meer fan van de 2d mario games. Al lijkt Galaxy (mede dankzij de camera) mij een erg leuke game.
Anyhoo. De nieuwe worms voor DS heeft WEL het super schaap & de holy handgrenate. Dus dat zijn al 2 redenen waarom deze versie van worms mogelijk leuker wordt dan de XBLA versie. En het feit dat ik geen stofzuiger hoeft te starten om worms te spelen kan mogelijk leiden tot het mij spelen van dit spel.
Die moet ik allebei nog hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:18 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Ik heb vandaag een DS gekocht
Met de spellen Castelvenia en New Super Mario Bros.![]()
I Like!!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ga mario kart halen , das echt de beste titel
mario kart is natuurlijk nauwelijks echt racen te noemen. het gaat om de enorme fun. Vooral in multiplayer tegen anderen (kan ook met 1 cartridge) is het dik lachen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:10 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Mmhhh ik weet het niet, ik hou zelf niet echt van race.
Alhoewel het blijft mariokart een hope fun*denkt terug aan de oude (s)nes-tijdperk*
Yep. Tijdens de E3 "aangekondigd".quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees net op NEOGaf dat AWDS2 in Q4 uitkomt????
Bananen loslaten net als je je tegenstander afschnijdt!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Heb net met 3 vrienden mario kart gedaan,
uber fun!
Metroid prime deed het ook goed toen iedereen de controls kende, en die deden we op 1 cartridge.
Die is er al jaren op de GBA, maar volgende week komt de DS versie in Japan uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:56 schreef RacerDKB het volgende:
Komt er eigenlijk nog een 3e Phoenix Wright?
(tevens tvp)
En die is ook volledig engels. Dus importeren die handel!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Die is er al jaren op de GBA, maar volgende week komt de DS versie in Japan uit.![]()
Sterker nog, hij is al besteld en bijna onderwegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef BMH het volgende:
[..]
En die is ook volledig engels. Dus importeren die handel!
Ziet er wel tof uit!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Panzer Tactics, een spin-off van de Codename: Panzers-reeks, belooft de eerste strategische game voor de DS te worden die zich afspeelt tijdens de Tweede Wereldoorlog.
[afbeelding] [afbeelding]
Lijkt me een erg leuk spel dus van mij mag die snel komen. Dan heb ik weer wat te doen op mijn DS. Anno 1701 vond ik erg tegenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |