Wat is er allemaal mis mee dan? Ik heb nog nooit gehoord of gelezen op het internet over een ds met een scheefschermquote:Op zondag 23 september 2007 15:43 schreef JimmyJames het volgende:
Trouwens wanneer komt de grijze ds lite uit? Hij stond op de achterkant van de intertoys folder van een paar weken geleden met de mededeling 'in de herfst beschikbaar'.
Ik wil zo ongelofelijk graag zo'n ding maar omdat er elke fuckin keer wel iets mis mee is, ben ik bijna aan het uitwijken naar een psp (prima console hoor, maar minder mijn ding)![]()
Zoiets: (gepikt van een ander forum)quote:Op zondag 23 september 2007 16:51 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Wat is er allemaal mis mee dan? Ik heb nog nooit gehoord of gelezen op het internet over een ds met een scheefschermwat moet ik me hier bij voorstellen eigenlijk?
Heb 'm 10 minuten aangehad vandaag en mijn eerste reactie was "lijkt wel erg op Animal Crossing"...quote:Op maandag 17 september 2007 19:23 schreef Fentoozler het volgende:
Iemand van jullie die gelijk deze week al MySims gaat kopen voor DS?
Mijn zusje wilt hem waarschijnlijk kopen en stiekem ben ik zelf ook wel erg nieuwsgierig
En is dat positief?quote:Op zondag 23 september 2007 22:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Heb 'm 10 minuten aangehad vandaag en mijn eerste reactie was "lijkt wel erg op Animal Crossing"...
quote:Op zondag 23 september 2007 23:38 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
En is dat positief?
Want ik ken Animal crossing niet.
De games bewaar ik gewoon in de doosjes waarin ze komen, voor de spellen die ik op het moment regelmatig speel heb ik een soort doosje gehaald waar 6 games in passen die toevallig ook nog eens in mijn DS Lite carry case past.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:05 schreef Theamerican het volgende:
waar bergen jullie je nintendo ds games in op? ik heb van die plastic hoesjes waar je ze in kan doen. maar ik heb inmiddels meerdere spellen en van die plastic hoesjes is dan ook niet alles.
Dus vroeg me gewoon af hoe jullie dat doen.
Duidelijk! Is deze al uit? Ben er wel benieuwd naar!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:26 schreef RaymanNL het volgende:
Sight-training Boxart:
[afbeelding]
Lijkt wel erg op die van Brain Training zeg![]()
Dat is wel weer jammerquote:but the game is too simple overall.
Komt maandag uit, dus die zal dan pas op zijn vroegst verzonden gaan worden, zal daarbij ook per winkel verschillen.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:53 schreef De_Brandweer het volgende:
ik heb zelda besteld vanuit amerika. weet iemand wanneer die ongeveer verstuurd wordt? ik kan niet wachten om die te spelen
uit de review van IGN
[..]
Dat is wel weer jammer![]()
Hij komt tegen het einde van het jaar. Met andere woorden: voor de kerst.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Duidelijk! Is deze al uit? Ben er wel benieuwd naar!
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:02 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Komt maandag uit, dus die zal dan pas op zijn vroegst verzonden gaan worden, zal daarbij ook per winkel verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |