Het is makkelijker om gewoon verticale streepjes te trekken op het einde van je schermquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:58 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb zelda vanochtend al een beetje gespeeld. Het speelt echt lekker, stukken beter dan ik had verwacht. Maar 1 ding lukt me niet: tegen een boom aanrollen. je moet toch een klein circeltje in een hoek tekenen? het lukt me niet meer
De browser word niet meer ondersteund door nintendo omdat hij zo slecht is. De laaste resten worden nog verkocht in de winkels en daarna zijn ze op.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:11 schreef MeZZiN het volgende:
Hoe goed /slecht werkt de browser voor de DS???
Bagger... ik dacht dat het wel handig zou zijn om in hotel ff op het internet te kunnen kijken. en onderweg ff te browsen....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
De browser word niet meer ondersteund door nintendo omdat hij zo slecht is. De laaste resten worden nog verkocht in de winkels en daarna zijn ze op.
Concludeer daar zelf maar uit of hij goed is
Zijn daar hotspots voor danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Bagger... ik dacht dat het wel handig zou zijn om in hotel ff op het internet te kunnen kijken. en onderweg ff te browsen....
Als je echt perse ergens mobiel op internet moet, kan het wel op zich. Je kunt mailen, nieuwssites bekijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Bagger... ik dacht dat het wel handig zou zijn om in hotel ff op het internet te kunnen kijken. en onderweg ff te browsen....
quote:1 x Phoenix Wright Ace Attorney: Trials and Tribulations - DS (Preorder)
`quote:
Tnx veel meer wil ik gelukkig ook niet en ik verwacht er al niet veel van maar het is wel handig in contact te blijven en je mail te kunnen beantwoorden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je echt perse ergens mobiel op internet moet, kan het wel op zich. Je kunt mailen, nieuwssites bekijken.
Maar verwacht er niet te veel van.
Dat is mijn verwachting dus ook en dat maakt het wachten echt niet makkelijkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
deel 4 wordt wel tof denk ik, dat wordt het eerste echte DS deel.
Je kan bij alle macs gewoon browsen via de DS van wat ik weet en ons hotel in london heeft wifiquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zijn daar hotspots voor danIk dacht het niet namelijk.
Rayman gaat wel, New Super Mario Bros is een topgamequote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:47 schreef Topmaat het volgende:
Ik ga binnenkort ook een DS Lite kopen.. kunnen jullie mij vertellen welke spellen ik ZEKER moet hebben?
Rayman lijkt me wel vet.. of ja ik heb toch verhalen gehoord dat het op de Wii vet is..
Verder New super mario bros misschien en zulke braintraining spelletjes?
Heeft er iemand nog toppers?
Ligt er een beetje aan wat je leuke genres vind. Mijn persoonlijke toppers:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:47 schreef Topmaat het volgende:
Ik ga binnenkort ook een DS Lite kopen.. kunnen jullie mij vertellen welke spellen ik ZEKER moet hebben?
Rayman lijkt me wel vet.. of ja ik heb toch verhalen gehoord dat het op de Wii vet is..
Verwacht maar niet zo veel van Rayman Raving Rabbids 2 op de DS hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:47 schreef Topmaat het volgende:
Zoooo, hebben ze dat een stagiair op vrijdagmiddag met MS Paint in elkaar laten zetten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Verwacht maar niet zo veel van Rayman Raving Rabbids 2 op de DS hoor![]()
[afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er zijn wel meer toppers natuurlijk.
Maar idd, Zelda is zeker een van dé toppers. Het is echt megatof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |