Jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:15 schreef super-muffin het volgende:
Is de Zelda uit Amerika de zelfde als de Zelda uit Amerika?
geilquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:05 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Hele stoere trailer van Warhammer 40,000: Squad Command!!
http://www.gamer.nl/doc/4(...)-40000-Squad-Command
wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Dit is een turn-based strategiespel, maar voor de verandering eens geen één op één kopie van Advanced Wars. In plaats daarvan heeft THQ zijn inspiratie gehaald uit spellen als X-Com en Jagged Alliance, alleen dan in een Warhammer 40,000-jasje natuurlijk.
http://uk.ds.ign.com/objects/949/949643.htmlquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Huh wat?!
Hoe? Wanneer?! Online? heb je screens ofzo?
ja likewisequote:Op vrijdag 28 september 2007 19:45 schreef super-muffin het volgende:
Aha, ik heb het allemaal gemist.
Maar vet joh, ik dacht pas nog dat het vet zou zijn als dit op de DS uitkwam.
Word zeker een musthave hier.
http://www.gamestats.com/index/gs/nintendo-ds.htmlquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:24 schreef depax het volgende:
hoi een vraagje ik ben aan het denken om een NDS te halen.
NU wil ik weten als ik een spel erbij kan kopen welke zou dat dan moeten zijn.
en wat voor dingen erbij en zo.
bij die Hori screenprotector zat ook een doekje bij..maar die is niet zo fijn. Ik had bij Euroland zo'n stofdoekje gekocht, works fine.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:38 schreef merino het volgende:
ik ben idd best wel bang voor krassen op het scherm ja...
hoe kan je overigens best het scherm schoonmaken?
geen brillendoek aanwezig hier enzo...
reviews zeggen me niet veel ik vind veel games die reviewers niets vinden wel leuk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:25 schreef merino het volgende:
[..]
http://www.gamestats.com/index/gs/nintendo-ds.html
kwa accessoires lijkt me alleen een draag/bescherm tasje/hoesje me een must have
(owh en Hori screenprotectors als je graag wilt, heb ze er zelf alleen nog niet opzitten...)
Misschien handig als je even een genre aangeeft die je het liefste speeltquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:12 schreef depax het volgende:
[..]
reviews zeggen me niet veel ik vind veel games die reviewers niets vinden wel leuk.
Ik hoor het liever van mensen zelf. Dus wat vinden jullie is een must have voor erbij.
ja dat bedoelde ik ook alquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:45 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Misschien handig als je even een genre aangeeft die je het liefste speelt![]()
Was namelijk niet van plan om al mijn games op te noemen die ik het kopen waard vind![]()
reviewers zijn ook mensen hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:12 schreef depax het volgende:
[..]
reviews zeggen me niet veel ik vind veel games die reviewers niets vinden wel leuk.
Ik hoor het liever van mensen zelf. Dus wat vinden jullie is een must have voor erbij.
Nog maar 2 weken, heb hem helaas al gespeeld wat het wachten moeilijker maaktquote:
Tuurlijk. Zijn er ook us spellen! Import actie!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nu in Japan en vraag me af of ik hier ds spellen kan kopen die op de europese ds werken?
Of kan ik ook een ds lite kopen en gewoon gebruiken met alle ds spellen die ik al heb?
Het is makkelijker om gewoon verticale streepjes te trekken op het einde van je schermquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:58 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb zelda vanochtend al een beetje gespeeld. Het speelt echt lekker, stukken beter dan ik had verwacht. Maar 1 ding lukt me niet: tegen een boom aanrollen. je moet toch een klein circeltje in een hoek tekenen? het lukt me niet meer
De browser word niet meer ondersteund door nintendo omdat hij zo slecht is. De laaste resten worden nog verkocht in de winkels en daarna zijn ze op.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:11 schreef MeZZiN het volgende:
Hoe goed /slecht werkt de browser voor de DS???
Bagger... ik dacht dat het wel handig zou zijn om in hotel ff op het internet te kunnen kijken. en onderweg ff te browsen....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
De browser word niet meer ondersteund door nintendo omdat hij zo slecht is. De laaste resten worden nog verkocht in de winkels en daarna zijn ze op.
Concludeer daar zelf maar uit of hij goed is
Zijn daar hotspots voor danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Bagger... ik dacht dat het wel handig zou zijn om in hotel ff op het internet te kunnen kijken. en onderweg ff te browsen....
Als je echt perse ergens mobiel op internet moet, kan het wel op zich. Je kunt mailen, nieuwssites bekijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Bagger... ik dacht dat het wel handig zou zijn om in hotel ff op het internet te kunnen kijken. en onderweg ff te browsen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |