abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52878386
Ik wist het ook niet tot ik de reviews las BLABLABLA CAR CARE CARE!!1111
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_52918677
De prijs is zeker zoals gewoonlijks rond de 40 euro? Ik ben echt aan het twijfelen of ik worms moet halen of niet...
De multiplayer lijkt me toch zo vet

Ik hoop dat ze dan wel dat 'ropen'eruit hebben gehaald, vond ik wel irritant dat mensen dat deden... was het ineens al minder leuk
  Donald Duck held maandag 3 september 2007 @ 16:22:01 #103
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52919343
Het ninjatouw zit er nog wel in.
En multiplay zit ook goed. Dat kan via Hotseat, singlecard, multicard en Nintendo Wifi
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52934563
Gayakuten Saiban 3 is eindelijk binnen

De rest nu maar even een week aan de kant schuiven, kom ik toch niet meer aan toe
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_52936246
Veel plezier
pi_52939066
Ik heb ook Worms aangeschaft Wat een toffe game Ik heb het spel online nog niet uitgeprobeerd, omdat ik dat een paar minuten geleden geen internet had Maar ik ga het vanavond wel proberen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_52939102
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:42 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb ook Worms aangeschaft Wat een toffe game Ik heb het spel online nog niet uitgeprobeerd, omdat ik dat een paar minuten geleden geen internet had Maar ik ga het vanavond wel proberen
We moeten maar eens een keer online spelen zodra ik de Phoenix Wright 3 cardridge uit mijn ds weet te krijgen
Fok!Wormskampioen '09
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:47:11 #108
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_52939854
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Het ninjatouw zit er nog wel in.
En multiplay zit ook goed. Dat kan via Hotseat, singlecard, multicard en Nintendo Wifi
Ook via WiFi?! Dat zou er eerst namelijk niet in zitten!
pi_52940025
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:47 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Ook via WiFi?! Dat zou er eerst namelijk niet in zitten!
Dat zou er vanaf begins af aan al inzitten hoor
  dinsdag 4 september 2007 @ 23:13:40 #110
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52948759
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:50 schreef ASSpirine het volgende:
De prijs is zeker zoals gewoonlijks rond de 40 euro? Ik ben echt aan het twijfelen of ik worms moet halen of niet...
De multiplayer lijkt me toch zo vet

Ik hoop dat ze dan wel dat 'ropen'eruit hebben gehaald, vond ik wel irritant dat mensen dat deden... was het ineens al minder leuk
Rope is juist super
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 5 september 2007 @ 13:28:38 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_52958612
Twee nieuwe games besteld:

Face training:

Slide Adventure:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_52961931
Ik heb weer Mario Kart
Hoe kan ik het spel resetten?
pi_52962408
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twee nieuwe games besteld:

Face training:
[afbeelding]

Slide Adventure:
[afbeelding]
Wanneer komen die uit dan ?
  woensdag 5 september 2007 @ 17:41:08 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_52962950
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:59 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Wanneer komen die uit dan ?
In Japan zijn ze al uit en nu in de aanbieding bij PlayAsia. Wanneer ze in Europa uitkomen kon ik niet vinden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Donald Duck held woensdag 5 september 2007 @ 17:42:04 #115
46149 __Saviour__
pi_52962966
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:26 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb weer Mario Kart
Hoe kan ik het spel resetten?
Bij de meeste nintendospellen is dat zoiets als L+R+A+B+X+Y als het Nintendologo in beeld staat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_52963166
En dat was hier ook het geval, dank je.
pi_52964131
Door dat facetraining wordt je dan knapper?

Zoja dan bestel ik hem ook
pi_52981008
quote:
Op woensdag 5 september 2007 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer ze in Europa uitkomen kon ik niet vinden
Ik kan alleen terug vinden dat hij niet hier uit gaat komen. Ik heb hem helaas ook net besteld Samen met worms. Scheelt weer 15 euro.

Alleen hopen dat play-asia niet moeilijk doet als ik later betaal, moet mn paypal upgraden. En zou zonde zijn als slide game ineens 40 euro ipv 22 word.
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:36 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Door dat facetraining wordt je dan knapper?

Zoja dan bestel ik hem ook
Dat is de algemene gedachte in japan ja.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_52984041
Serieus.... dat wist ik niet dat ze er zo over dachten, hier zulle ze eerder denken dat je er rimpels van krijgt .

Maar ik ben wel benieuwd naar dit spel, als je het hebt ontvange zou je dan je ervaring willen delen?
En heeft dit spel ook multiplayer optie?? Dat zou zo stoer zijn !!

Maar moet je echt japans kunnen lezen om zulke spellen te spelen die geimporteerd zijn? Of kan je ze ook op engels zetten?

[ Bericht 2% gewijzigd door OnbeschrevenBlad op 06-09-2007 15:55:59 ]
pi_52984163
quote:
Op donderdag 6 september 2007 15:50 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Maar moet je echt japans kunnen lezen om zulke spellen te spelen die geimporteerd zijn? Of kan je ze ook op engels zetten?
Als je het alleen over face training hebt, daar moet je behoorlijk wat japans voor kunnen zover ik weet. Daarom kan je hem beter gewoon niet importeren. Maargoed, roy is gek dus importeerd dat soort spellen

Is verder ook een nieuwe game uit en een review geeft al aan dat het wat gaat worden. Drawn to life.

Gaat wel leuk worden. http://gamerankings.com/htmlpages2/938904.asp
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_52984329
quote:
Op donderdag 6 september 2007 15:50 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:

Sommige importspellen uit Japan hebben een engelse taaloptie, zoals de eerste Phoenix Wright games (Nr. 4 uitgerekend weer niet )

Voor de rest kun je gebruik maken van vertaalguides die je op internet kunt vinden waarin het spel vertaald is.
Fok!Wormskampioen '09
pi_52984656
Oke bedankt, ik heb alleen maar interesse in spellen die ik in het engels kan spelen.

Drawn to life ziet er cool uit, heb hier een kleine demo gevonde hoe het tekenen werkt.

http://microsites.ign.com/nintendo/drawntolife/index2.html

[ Bericht 2% gewijzigd door OnbeschrevenBlad op 06-09-2007 17:06:03 ]
pi_52984969
Hoe zit het eigenlijk met Linerider op de DS en Wii?
pi_52998750
Iemand enig idee waar ik game cases zoals deze kan halen: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004000022960&Section=GAMES

Maar dan niet in allerlei lame kleuren, gewoon transparant. Ik heb bij de bartsmit wel wat gezien, maar die zijn super groot en ook voor gba.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  zaterdag 8 september 2007 @ 00:33:27 #125
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_53021129
Dat mario&luig is echt een geweldig spel vooral met dat stuk met die l33t koopas
ff wachten nog
  zondag 9 september 2007 @ 21:43:11 #126
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_53059363
Herkent iemand dit probleem??
Of heeft iemand tips.

Ik heb sinds +/- 1 jaar een ds..
Heb de batterij misschien 100 keer opgeladen.

In het begin ging hij heel lang mee..
Maar nu lijkt het overdreven kort te worden..
Ik heb hem gisteren helemaal opgeladen....vandaag misschien 1,5 uurtje gespeeld toen het rode lampje ging knipperen..

Ik denk ik laat het aanstaan, misschien is het gped hem een keer volledig leeg te laten lopen en hem dan weer op te laden..

Nu staat de ds ongeveer 1 uur aan, het rode lampje staat nu continue aan....hij is echter nog steeds niet uitgevallen.
pi_53059525
Nog een maandje, en dan kunnen we Zelda gamen
pi_53060056
rode lampje aan geeft je nog veel tijd om door te spelen, maar is gewoon een indicatie.
Overwegen om een nieuwe batterij te kopen?
pi_53060114
@Aurelius YEAH!!

@R_B kan daar nog niet zoveel over zeggen heb mijn ds nu net een maand.
Maar ik heb er zit toch zo'n Lithium batterij in? Ik heb namelijk over die dingen gehoord dat je ze helemaal leeg moet laten lopen en dan weer volledig opladen en dan pas weer gebruiken. Doe je dit niet dan wordt de gebruiksduur korter. Ik weet niet of het waar is want ik heb er geen last van gehad met mijn Ipod en dergelijke. Ik hoop voor je dat je er uit komt, en anders misschien contact maken met Nintendo?
  maandag 10 september 2007 @ 08:47:24 #130
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_53066425
Ik ga dat ding vanavond maar eens aan laten staan, todat ie helemaal leeg is en dan een keer opladen.

Anders maar een nieuwe kopen....
pi_53066898
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:10 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
@Aurelius YEAH!!

@R_B kan daar nog niet zoveel over zeggen heb mijn ds nu net een maand.
Maar ik heb er zit toch zo'n Lithium batterij in? Ik heb namelijk over die dingen gehoord dat je ze helemaal leeg moet laten lopen en dan weer volledig opladen en dan pas weer gebruiken. Doe je dit niet dan wordt de gebruiksduur korter. Ik weet niet of het waar is want ik heb er geen last van gehad met mijn Ipod en dergelijke. Ik hoop voor je dat je er uit komt, en anders misschien contact maken met Nintendo?
Geloof dat je Lithium juist niet helemaal moet laten leeglopen. Apparaten met zo'n batterij schakelen ook al uit als de batterij nog niet helemaal leeg is uit beveiliging. Zoiets meen ik me althans te herinneren. Ik heb mijn DS ook een jaar en ik kan probleemloos uren spelen. Ik gooi hem in de lader zodra het lampje rood is (al heb ik hem slechts 50 keer opgeladen).
We sure are cute for two ugly people.
pi_53068567
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:18 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Geloof dat je Lithium juist niet helemaal moet laten leeglopen. Apparaten met zo'n batterij schakelen ook al uit als de batterij nog niet helemaal leeg is uit beveiliging. Zoiets meen ik me althans te herinneren. Ik heb mijn DS ook een jaar en ik kan probleemloos uren spelen. Ik gooi hem in de lader zodra het lampje rood is (al heb ik hem slechts 50 keer opgeladen).

Het is idd beter om de accu zo veel mogelijk op te laden, en hem niet leeg te laten lopen, want als de accu bijna leeg is, kost het hem heel veel moeite om het laatste beetje stroom er uit te "pompen", en dat gaat ten koste van de levensduur van de batterij. Het is dus het beste om hem al aan de lader te hangen voordat hij rood brand. Natuurlijk is het wel de bedoeling dat je de batterij de eerste keer wel helemaal leeg laat lopen
pi_53068707
Ik krijg mijn touchscreen niet meer gecalibreerd. Wat aan de rechterkant resulteert in een afwijking van een paar milimeter. Wat af en toe best irritant is. Kan je de DS niet 'hardresetten' of zo? Uiteraard heb ik hem wel gewoonm via het ds menu proberen te calibreren...
pi_53068927
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:56 schreef bierjoost het volgende:
Ik krijg mijn touchscreen niet meer gecalibreerd. Wat aan de rechterkant resulteert in een afwijking van een paar milimeter. Wat af en toe best irritant is. Kan je de DS niet 'hardresetten' of zo? Uiteraard heb ik hem wel gewoonm via het ds menu proberen te calibreren...

Hmmm, je hebt je DS nog maar net? Anders zou ik er gewoon mee terug naar de winkel gaan
pi_53073263
Trauma Center is super! Maar 20 euro bij de Intertoys, geen geld voor zo'n goed spel! Heb inmiddels alweer 18 orginele DS spellen. Is Age of Empires: The Age of Kings een goed spel? Ziet er best goed uit, maar het is jammer dat je om beurten speelt en het zo onoverzichtelijk schijnt te worden...
pi_53075097
Die nieuwe garfield game is best aardig. Had ik niet verwacht. gewoon een aardige sidescroller met 3d graphics. wel jammer dat die kutkat zo langzaam loopt. het is imo lastiger dan new super mario bros.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_53075860
Heb project rub gehaald voor 5¤ bij MM in Utrecht, kon hem niet laten liggen voor dat bedrag
pi_53141512
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:14 schreef Slein83 het volgende:
Heb project rub gehaald voor 5¤ bij MM in Utrecht, kon hem niet laten liggen voor dat bedrag
Ik heb 'm ook!!
Maf spel! Ben nu bij het blazen met zo'n boot. Lukt me niet zo goed! Mja, ik ga dan ook niet uitgebreid blazen in de bus
I ♥ PB
pi_53150736
drawn to life is een leuke game.
  Donald Duck held donderdag 13 september 2007 @ 17:56:18 #140
46149 __Saviour__
pi_53150810
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:48 schreef De_Brandweer het volgende:
drawn to life is een leuke game.

het concept is leuk, maar de game zelf lijkt meer te zijn voor kinderen
het zou wel gaaf zijn als ze hetzelfde idee gaan gebruiken voor een uitdagender spel.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_53159753
quote:
Op maandag 10 september 2007 14:32 schreef Simsfan88 het volgende:
Trauma Center is super! Maar 20 euro bij de Intertoys, geen geld voor zo'n goed spel! Heb inmiddels alweer 18 orginele DS spellen. Is Age of Empires: The Age of Kings een goed spel? Ziet er best goed uit, maar het is jammer dat je om beurten speelt en het zo onoverzichtelijk schijnt te worden...
Ik vond Age of Empires erg leuk En vond turn-based juist een voordeel wel heb je gelijk dat als iedereen op een kluitje staat het was lastig te zien is wie wie is.

Maar zeker een aanrader.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_53167447
Ik snap geen fuck van Sim City op de DS .

Heeft iemand een handleiding ofzo ?
pi_53167470
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
Heeft iemand een handleiding ofzo ?
Waarschijnlijk zit die in het doosje doosje

Roy: Heb jij die slide game al? Of wanneer verwacht jij hem?
www.indiegamer.nl
pi_53167497
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:35 schreef disjfa het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zit die in het doosje doosje

Er zit zelfs een help-functie in het spel.

Maar ik ben blond. Van oorsprong.
pi_53167560
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik ben blond. Van oorsprong.
Dan moet je geen spellen spelen waarbij je na moet denken. Maar daar moest je zeker ook over nadenken Dit eindigt alleen in een cirkel.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:40:07 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_53167617
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:35 schreef disjfa het volgende:

Nope, ik hoopte hem deze week binnen te krijgen. Zal nu wel dinsdag worden ofzo. Overigens laat ik asap weten hoe het me bevalt uiteraard. Kort hier op het forum en uitgebreid op FOK!games
pi_53167699
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef disjfa het volgende:

[..]

Dan moet je geen spellen spelen waarbij je na moet denken. Maar daar moest je zeker ook over nadenken Dit eindigt alleen in een cirkel.
. .

Ik google wel weer .
pi_53197775
Is iemand zo aardig genoeg om mij te helpen om weer online te komen met mijn DS en Wii?

Ik kan opeens geen verbinding meer maken met beide. Op mijn DS krijg ik error code 52003. De Wii kan al helemaal geen verbinding maken. Ik heb trouwens een Wi-Fi USB Connector van Nintendo.
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:42:52 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_53201371
Heb je al op de NIntendo site opgezocht wat die code betekent? Heb je al geprobeerd de stick opnieuw te installeren?
pi_53202946
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je al op de NIntendo site opgezocht wat die code betekent? Heb je al geprobeerd de stick opnieuw te installeren?
Ja,
quote:
The DHCP settings of the access point and DS don't appear to be compatible.

What to do:
Please check the DHCP settings of your router and try again.
If you need assistance, click here and select your router manufacturer and model number. If available, our router pages can provide specific information on where to locate your router's DHCP settings.

What is DHCP?
DHCP is a setting, typically "enabled" by default, that lets your router automatically assign IP addresses to the devices connected to it. This option is a setting for advanced users, and normally should be set "enabled." If you prefer to have your router's DHCP set to "disable," you will need to enter a valid IP address on the Nintendo DS, through the "manual settings" option. For information on how to do this, click here.
en ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')