Game on!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wel genoeg toeschouwers om winst te maken van je tripje
En friendly's zeggen eigenlijk niks verder... puur beschouwen als training en vorm-opkrikken
De liefde zit diep of niet Flapquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:56 schreef Flappekz het volgende:
Terug Vanuit Portugal (alweer ja...)
er wordt anders flink doorgereden...quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:53 schreef Silver_Shark het volgende:
er wordt zo'n Zitactie gedaan bij de tour
Veel te lekker en veel te veelquote:
Dat was een ander topic: [Hattrick] #223 ME is zum :r Gaarne nieuwe, verbeterde tvpquote:
Ik zal het toevoegen aan het bestand!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat was een ander topic: [Hattrick] #223 ME is zum :r Gaarne nieuwe, verbeterde tvp
Overigens, tijdens de zeer boeiende opening van de huidige Tour-etappe even wat zoekwerk (ik lijk wel gek) gedaan:
Aanvulling voor J-D's OP dus..
Leuk om te zien dat sommige topics nog niet eens halfvol zijn op het moment dat er een nieuwe wordt gemaakt![]()
Heb jij niks te doen ofzo??quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:34 schreef -J-D- het volgende:
Nog geen bod geweest, vullie
Nog 3.5 week vakantiequote:
Damn... en ik wil hem echt niet wegdoen voor onder de 3 ton.. dan train ik liever door ondanks dat ie al 21 is....quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:34 schreef -J-D- het volgende:
Nog geen bod geweest, vullie
Ah, ws een foutje in de stats bij de zoekmachine.. Heb nog even een steekproefje gedaan, en het klopt idd niet dat het er zoveel zijn.. Mea culpaquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zal het toevoegen aan het bestand!
Bedankt voor de moeite.
Overigens:
Er zijn zelden nieuwe topics terwijl er nog andere open zijn.
Lijken me wel de 3 voornaamste soorten.. Ik ben er nog een paar voor 'Seizoensawards' tegen gekomen, maar dat was het dan ook wel..quote:We hebben ze alleen in een verschillende groepen gehakt.
Een algemeen topic
Een Fok!-Cup topic
Een Vinnie Jones topic
en ik vergeet er vast nog wel een
Tegenstander heeft al 2x geel te pakken.. Tellen dat soort kaarten (friendly) trouwens ook voor competitie/beker?quote:Wouter De Lathouwer van moralo kwam in de 45e minuut van links in met een onnavolgbare reeks kap- en draaibewegingen. Zijn wervelende show werd op de tribune geestdriftig ontvangen, zeker toen hij die wist af te ronden met een doeltreffend schot.
Boek ff een ticket naar Helsinki danquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nog 3.5 week vakantie
Zullen we eens daten?
Tof! Doe ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Boek ff een ticket naar Helsinki dan
verkocht voor 310kquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef TheVulture het volgende:
En heb ik mijn speler Rolf Piller al verkocht? Zou wel mooi zijn want dan kan ik mooi gaan investeren in één of twee nieuwe aanvallers
Nee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef nicomart het volgende:
mensen die nog strafschopnemers moeten instellen voor de bekerwedstrijd van vanavond?
Alhoewel ik niet verwacht het tot aan strafschoppen de gaan redden, heb ik ze toch maar ff ingesteld...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef nicomart het volgende:
mensen die nog strafschopnemers moeten instellen voor de bekerwedstrijd van vanavond?
Een heel goed idee!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef sir_dalord het volgende:
jd
binnenkort bier, poker en hattrick ergens?
quote:
Ik wil best eens komen, alleen Deventer durf ik me nu als ajax supporter niet meer te vertonenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:17 schreef Silver_Shark het volgende:
In deventer is wel genoeg plek (A)
Ik heb even die speler die diepfries had gepost doorgegeven. We zijn gered.quote:Tijd om de strijdbijl met fok te begraven lijkt me.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik wil best eens komen, alleen Deventer durf ik me nu als ajax supporter niet meer te vertonen
Ik ben én GAE én Ajax fan, wat dacht je daarvan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik wil best eens komen, alleen Deventer durf ik me nu als ajax supporter niet meer te vertonen
En waarom is dat belangrijk?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Egamer het volgende:
Belangrijk nieuws!
Ik lees net dat MC-Pontje (BC van U20) geen BC meer is, want hij heeft vals gespeeld, als ik goed heb gelezen. Dat betekent dat er een nieuwe BC moet worden gekozen. Ik ben benieuwd.
Er komen waarschijnlijk nieuwe verkiezingen. Waarom ik niet die U20 coach ben geworden? 51 stemmen te weinig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En waarom is dat belangrijk?
En waarom ben jij niet die U20 coach geworden?
Eerst de Tour en nu dit weer, houdt het dan nooit opquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Egamer het volgende:
Belangrijk nieuws!
Ik lees net dat MC-Pontje (BC van U20) geen BC meer is, want hij heeft vals gespeeld, als ik goed heb gelezen. Dat betekent dat er een nieuwe BC moet worden gekozen. Ik ben benieuwd.
Zo! Dat is de beste uitslag tot nu toe!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:43 schreef Egamer het volgende:
[..]
Er komen waarschijnlijk nieuwe verkiezingen. Waarom ik niet die U20 coach ben geworden? 51 stemmen te weinig.
moet je kijken wat de opkomst isquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zo! Dat is de beste uitslag tot nu toe!
Je zat er zo dichtbij!
Hoe gaat het met Rasmussen nu trouwens? Ik kijk de Tour niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eerst de Tour en nu dit weer, houdt het dan nooit op![]()
moet je de tv aanzettenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:50 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Rasmussen nu trouwens? Ik kijk de Tour niet.
Ik ben aan het werk maar ik volg het via het TDF-subforum... over 9 minuten wordt de volgende dopingzondaar bekend gemaakt...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:50 schreef Egamer het volgende:
[..]
Contadorquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:50 schreef Egamer het volgende:
[..]
haha kan ik me enigszins voorstellen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nouja zeg, bij mij ben je wel welkom hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha kan ik me enigszins voorstellen...
quote:Tomas Hörlund (152149311) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar en 107 dagen, zwak vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 30-07-2007
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 890
Loon: 516 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mardy Bums
Waarschuwingen: 0 Advanced Injury Calculator Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool 2 hattriX-Ray healing hattriX-Ray healing TSI
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Moet je lid worden van de Fed, is Hattrick forum.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:19 schreef sir_dalord het volgende:
hmmm wat is de url van HOG egamer? Ik ben benieuw naar wat er precies aan het handje is met onze nieuwe bondscoach
Kloptquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Okee, 3 vraagjes waarvan ik niet een duidelijk antwoord in regels/FAQ/forum kon vinden:
1) Je trainingstype kun je iedere week tot en met donderdag 01:04u aanpassen?? In de regels lees ik 'voor de trainingen' moet, en aangezien die om 01:05u plaats vinden.. Klopt dat??
Alle spelers. Conditie groeit niet door het spelen van wedstrijdenquote:2) Het trainingstype conditie, geldt dit voor alle spelers die gespeeld hebben de afgelopen week of voor alle spelers uit je selectie?? En neemt conditie ook nog op een andere manier toe, behalve door training (bijv. marginale verbetering door het spelen van wedstrijden)??
Klopt. De vorm blijft dan tijdelijk even op een redelijk niveau, maar voor de rest is het een kansloze trainingsvorm. Niet doen dus.quote:3) Het trainingstype 'Algemeen (vorm)' is in principe vooral bedoeld voor het 'op niveau houden' van het vorm van de spelers?? D.w.z. vorm is een moeilijk beïnvloedbare/niet zichtbare factor in HT en zal in beginsel positief worden gestimuleerd door het spelen van wedstrijden/hoge trainingsintensiteit. Door 'Algemeen (vorm)' te trainen geef je een extra stimulans, maar het is niet per definitie een verbetering van de vorm??
Vorm is moeilijk te sturen, dus dat moet je ook niet proberen. Conditie trainden we in het verleden vaak in de 2 weken voor het seizoen, aangezien je dan toch niet op zondag speelt en dus minder trainingsplekken hebt vergeleken met de weken dat je 2x speelt.quote:Dit alles omdat het gros van mijn selectie nou niet bepaald in de beste conditie en vorm verkeerd en ik graag nog wat extra conditie zou willen trainen (en ipv 1 week 95% conditie kan ik dan ook misschien 3x 30% ofzo doen)
das goed om te wetenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:12 schreef Egamer het volgende:
[..]
Nouja zeg, bij mij ben je wel welkom hoor.
1. kloptquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Okee, 3 vraagjes waarvan ik niet een duidelijk antwoord in regels/FAQ/forum kon vinden:
1) Je trainingstype kun je iedere week tot en met donderdag 01:04u aanpassen?? In de regels lees ik 'voor de trainingen' moet, en aangezien die om 01:05u plaats vinden.. Klopt dat??
2) Het trainingstype conditie, geldt dit voor alle spelers die gespeeld hebben de afgelopen week of voor alle spelers uit je selectie?? En neemt conditie ook nog op een andere manier toe, behalve door training (bijv. marginale verbetering door het spelen van wedstrijden)??
3) Het trainingstype 'Algemeen (vorm)' is in principe vooral bedoeld voor het 'op niveau houden' van het vorm van de spelers?? D.w.z. vorm is een moeilijk beïnvloedbare/niet zichtbare factor in HT en zal in beginsel positief worden gestimuleerd door het spelen van wedstrijden/hoge trainingsintensiteit. Door 'Algemeen (vorm)' te trainen geef je een extra stimulans, maar het is niet per definitie een verbetering van de vorm??
Dit alles omdat het gros van mijn selectie nou niet bepaald in de beste conditie en vorm verkeerd en ik graag nog wat extra conditie zou willen trainen (en ipv 1 week 95% conditie kan ik dan ook misschien 3x 30% ofzo doen)
hehe goed dat je het zegt.. ik was het alweer vergeten.. alhoewel ik niet verwacht aan pingels toe te komen... ik neem aan dat mn tegenstander het voor die tijd wel al heeft beslist..quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef Egamer het volgende:
Vergeet niet jullie pingelnemers, jongens.
Had ik net ook nog gezegdquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef Egamer het volgende:
Vergeet niet jullie pingelnemers, jongens.
Zondag 5 augustus?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Had ik net ook nog gezegd
Rasmussen trouwens een geweldige overwinning zeg!!![]()
Wanneer gaan we meeten?![]()
Zal vanavond eens wat anderen vragenquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:30 schreef nicomart het volgende:
best joh
Zondag 5 augustus is het hier Deventer Boekenmarkt (grootste van Europa), dus jullie mogen best komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zal vanavond eens wat anderen vragen
En dan op zoek naar locatie enz
Bij mij niet nee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:34 schreef -J-D- het volgende:
Is d'r bier?
quote:
Kan misschien ook present zijn...quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zal vanavond eens wat anderen vragen
En dan op zoek naar locatie enz
Om mn kont in het echt te bekijken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:41 schreef TheVulture het volgende:
misschien kom ik ook wel
Hoe gaat het trouwens met m'n bekerpot? Al iets gebeurd?
Ik neem aan dat je gewoon een broek aantrektquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Om mn kont in het echt te bekijken?![]()
Oh god.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gewoon een broek aantrekt
Of zullen we effe samen douchen?
Jij bent te jong helaasquote:
Ik ben degene die de broek aan heeft jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gewoon een broek aantrekt
Of zullen we effe samen douchen?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben degene die de broek aan heeft ja![]()
Dr vader was donderdagavond overleden, ben vrijdag in het vleigtuig gestapt, en gisteravond weer thuisgekomen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendinnetje eigenlijk, je bent ervoor terug gegaan?
boekenmarkt??quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:34 schreef Egamer het volgende:
[..]
Zondag 5 augustus is het hier Deventer Boekenmarkt (grootste van Europa), dus jullie mogen best komen.
Ja, er komen echt heel veel mensen van jullie leeftijd onder andere.quote:
Kutstudenten/Afgestuurde studentenquote:
dan ben ik op vakantie...quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:34 schreef Egamer het volgende:
[..]
Zondag 5 augustus is het hier Deventer Boekenmarkt (grootste van Europa), dus jullie mogen best komen.
1 ploeg heeft te weinig spelers opgesteld en dus een WalkOver veroorzaakt waarbij de andere partij automatisch met 5 - 0 wint...quote:
ja, nee dat begrijp ik. Maar waarom zou iemand zoiets doen? Hij accepteert de friendly tochquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
1 ploeg heeft te weinig spelers opgesteld en dus een WalkOver veroorzaakt waarbij de andere partij automatisch met 5 - 0 wint...
Yeps, jij krijgt wel trainingquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:19 schreef jmac het volgende:
[..]
ja, nee dat begrijp ik. Maar waarom zou iemand zoiets doen? Hij accepteert de friendly tochWorden m'n spelers dan wel getrained net zoals ze in n normale match getrained worden?
Idd, ik had een speler die van de week ineens 1600 meer salaris vroegquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:44 schreef maniack28 het volgende:
Salarisupdates zijn nu overigens in het seizoen zelf. Heb een speler die net 28 is geworden en die vraag nu 640 euro salaris meer... dat is mooi schijt.. want ik heb 2 spelers die binnenkort 21 worden (spitsen). Een daarvan zet ik nu maar te koop, moet hem kwijt
Jezus, da's wel kut zeg.... maar heel netjes dat je er voor haar bent geweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dr vader was donderdagavond overleden, ben vrijdag in het vleigtuig gestapt, en gisteravond weer thuisgekomen...
een klein beetje welquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Het positiespel van een vleugelspeler, in hoeverre telt dat mee voor je midrating als je hem aanvallend laat spelen
quote:Teamgeest: in de wolken
Zelfvertrouwen: compleet overdreven
![]()
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 1603 leden
Supporters: dolgelukkig
Huh, The_Hives?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:44 schreef The_Hives het volgende:
de topics in de OP zijn niet bijgewerkt
Nee, op één of andere manier lukt het me niet om de OP te wijzigen.. kan nog wel eens een poging doen zometeen (alhoewel, hoe lang kun je nog op wijzigen als user?)quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:44 schreef The_Hives het volgende:
en dag geloof ik, maar niet meer als de OP te groot isquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nee, op één of andere manier lukt het me niet om de OP te wijzigen.. kan nog wel eens een poging doen zometeen (alhoewel, hoe lang kun je nog op wijzigen als user?)
Kun je mooi opnieuw beginnen = leuke uitdagingquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:55 schreef The_Hives het volgende:
ff buurten
Kwam er net achter dan mn team niet meer bestaat
dag miljoenen
Volgende week meeting!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:44 schreef The_Hives het volgende:
vandaarquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ach, ik ben pas op 4 juli begonnen met HT.. Had een paar weken eerder een team gekregen, maar ivm studie niet eerder tijd er aan besteed. Bovendien was het toch al een kansloze uitgangspositie (4pt uit 12 wedstrijden). Het is wel gemakkelijk (je kunt eens wat uitproberen
) om zo het spel te leren kennen
Waarschijnlijk wordt ik met 40+ pt kampioen in X.127, maar dat zien we wel..
zijn negers ook welkom?quote:
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:53 schreef MrMoon het volgende:
Als je multi-skilled spitsen wilt, aan welke extra skills moet je dan denken?
Passen en vleugelspel?
Ik lig er, zoals verwacht, uit in de tweede ronde. Volgend seizoen nog maar eens proberen dus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hooray, 3e ronde, here i come! Een derby tegen Ijsselstein United(V)
hmmz das wel interessant... ik zal eens kijken.. aan hoeveel positiespel moet ik dan denken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja
Of eentje met positiespel en technisch, die krijgen dubbele bonus als ze verdedigend staan (dus als "schaduwspits ofzo")
Goed, uitstekend.. je wilt multiskill, dus dan moet je wel een speler hebben met een beetje veel bijstat skill.. matig is niet echt multiskill namelijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz das wel interessant... ik zal eens kijken.. aan hoeveel positiespel moet ik dan denken?
nee precies dat dacht ik al.. ik zat zelf te denken aan redelijk/goed, maar ik moet dus nog een niveautje hoger kijken...quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goed, uitstekend.. je wilt multiskill, dus dan moet je wel een speler hebben met een beetje veel bijstat skill.. matig is niet echt multiskill namelijk
quote:Tronies
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counteraanval
Tactische vaardigheid: formidabel
Middenveld: rampzalig (heel hoog)
Rechterverdediging: briljant (heel hoog)
Centrale verdediging: briljant (hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 176
Verdediging 118
Middenveld 12
Aanval 46
quote:SV Houten 3
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counteraanval
Tactische vaardigheid: briljant
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: briljant (hoog)
Centrale verdediging: wereldklasse (hoog)
Linkerverdediging: uitmuntend (laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
Hehe, ik moet hem wel aankunnen, maar bij counter weet je het nooit...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
damn, dan ga ik de goede kant op
[..]
ze vallen ook niet op in het donker hequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef sir_dalord het volgende:
man, mis ik de terugkeer van the_hives
stomme fopnegers komen altijd wanneer je ze niet verwacht
iddquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
ze vallen ook niet op in het donker he
Altijd weer die mongolen die mijn teamnaam moeten jattenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef sir_dalord het volgende:
ik zit met je slavische broeder te bieden jd
50560799
Ja, ik heb zelfs m'n 30 jarige middenvelder verkocht voor 200k en voor 177k heb ik een 19 jarige mid gekocht dat morgen uitstekend positiespel heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef sir_dalord het volgende:
is het niet zo dat ze 30+ tegenwoordig naaien? Zag grumpey er over klagen laatst ivm conditie
Ik ben er nog niet over uit of ik hem verkoop, maar hij is bij mij net te zwak voor een basisplaats, zeker nog 2 seizoenen. Hij is vanochtend gestegen naar redelijk leiderschap. Denk dat ik 'm maar aan laat klooien en zie waar hij eindigd, maar het duurt nog minstens 2 seizoenen eer hij naar goed ervaring is gestegen.quote:Sjikke Roelfs [playerid=94094176]
33 jaar en 68 dagen, zwak vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 08-09-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 80
Loon: 270 ¤/week
Positiespel: niet-bestaand Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
duurt te lang iddquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit of ik hem verkoop, maar hij is bij mij net te zwak voor een basisplaats, zeker nog 2 seizoenen. Hij is vanochtend gestegen naar redelijk leiderschap. Denk dat ik 'm maar aan laat klooien en zie waar hij eindigd, maar het duurt nog minstens 2 seizoenen eer hij naar goed ervaring is gestegen.
Leiderschap stijgt nooit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kan leiderschap trouwens ook nog groeien of staat dit vanaf de 'geboorte' van de speler in het spel vast??
Ik heb namelijk naast een tweetal clowns (mét trainingsperspectief) ook nog Evert Hoeneveld (170105330) lopen..
19 jaar en 16 dagen, een populair persoon die rustig en eerlijk is, rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Heeft op dit moment goed passen, matig vleugelspel en redelijk spelhervatting en kan door mij als manager die vanuit X moet komen, prima getraind worden/meegroeien.. Zou mooi zijn wanneer hij op den duur kan uitgroeien tot teamleider/coach![]()
Dat dacht ik ook al.. Nouja, hij heeft verder goede mentale eigenschappen en is voor een aanvallende/middenveld positie goed trainbaar (en 't is een Nederlander..). Met wat geluk groeit die de komende 5-6 seizoenen gewoon met me mee.. (als ik het zo lang vol houdtquote:
Dat kan altijd, het eerste is trouwens het gene wat er toe doet.. kalm en eerlijk is enkel voor tijdens de wedstrijd. Aangenaam reduceert de kans tot heel weinig procent, maar de kans blijft altijd. Kwestie vna pech.. of gelukquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kan het trouwens dat je teamgeest zakt van een nieuwe speler die aangenaam kalm en eerlijk is
Dank voor het aanbod, maar behalve evt. die Spanjaard (goed scoren) heb ik er niks aan/meer kwaliteit in eigen selectie.. En voorlopig voldoen mijn spitsen/middenvelders qua doelpunten nog prima.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog een paar leuke spelers te koop staan DiepFries voor weinig geld, misschien heb je er wat aan
Mangoworks heeft al geboden zie ik op de Castelvellquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod, maar behalve evt. die Spanjaard (goed scoren) heb ik er niks aan/meer kwaliteit in eigen selectie.. En voorlopig voldoen mijn spitsen/middenvelders qua doelpunten nog prima.
fopnegerquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef sir_dalord het volgende:
man, mis ik de terugkeer van the_hives
stomme fopnegers komen altijd wanneer je ze niet verwacht
Thanx voor de info, knakkerquote:189 van de 189 berichten door Deknoest [Hattrick Supporter] 26-07-2007 om 09:26
tja sta er zelf van te kijken want mijn computer thuis is kapot en ik moet alles via het werk doen dus heb ik er minder tijd voor. Levert in ieder geval extra pieken op maar gezien de tegenstander ga ik met het 2e elftal pic spelen, want dat is echt mission impossible
OMFG wat een waailapquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:34 schreef -J-D- het volgende:
M'n tegenstander in de beker speelt VIII of zo.
Hij had een bericht in z'n gastenboek waarin hij gefeliciteerd werd met het behalen van de 3e ronde
Hij reageerde in het andere gastenboek als volgt:
[..]
Thanx voor de info, knakker
`ben je hem iig kwijt, en word toch wel overbodenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mangoworks heeft al geboden zie ik op de Castelvell
Wij ben jij dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:01 schreef Yurzinho het volgende:
Zo...ik heb maar eens een nieuwe nick genomen.
Waarom een nieuwe naam?quote:
Zo werd ik genoemd in Portugal, en ik vond m wel grappig. Was toch al opzoek naar een vervangende naam voor Flappekzquote:
Kloon! detectedquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Zo werd ik genoemd in Portugal, en ik vond m wel grappig. Was toch al opzoek naar een vervangende naam voor Flappekz
Je bent echt verliefd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Zo werd ik genoemd in Portugal, en ik vond m wel grappig. Was toch al opzoek naar een vervangende naam voor Flappekz
Laat jij ook je kont zien?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:01 schreef Yurzinho het volgende:
Zo...ik heb maar eens een nieuwe nick genomen.
Echt cool dat je verliefd bentquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:23 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Mn kont blijft hetzelfde hoor![]()
Ik moet dit vragen: is ze al zwanger?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:23 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Mn kont blijft hetzelfde hoor![]()
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:57 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik moet dit vragen: is ze al zwanger?
Ik weet niets van een meet in Tilburg en qyn ook niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:43 schreef Grumpey het volgende:
tvp.
meet zondag Tilburg was het toch? Op zich zijn jullie ook wel welkom in Amsterdam hoor (het is de enige dag dat ik dan wee vrij ben dus komt wel mooi uit)...scheelt mij weer reiskosten en daarnaast komt Hives dan ook langs
Ik krijg er ook een schijthekel aan...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:14 schreef rompompom het volgende:
TSI: -3590 (+450/-4040)
Vorm: -7 (+2/-9)
15% conditie bij 100% intensiteit op spelmaken.
Wat een vertyfde pauper training!! Ik zat me al af te vragen of de impact van conditie op vorm hetzelfde zou blijven; het begint er op te lijken van wel. Dat moeten ze echt héél snel veranderen, anders verkoop ik de zooi en ga ik me voorlopig op de jeugd richten. Totdat ze het weer een beetje op de rails hebben. Momenteel vind ik er in ieder geval geen flikker aan.
Mwoah. Als je de regels hebt gelezen, dan staat daarin dat 100% conditie training weinig effect zal hebben. Je moet nu de conditietraining verdelen over het seizoen. Daarnaast moet je de intensiteit gewoon altijd op 100% laten staan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:38 schreef R_B het volgende:
ongeloofelijk..ik vind het echt kut na de laatste intensiteit/percentage conditie wijziging...
Door een fout had ik vorige week de intensiteit op 1% staan...
omdat ik dacht dat beide percentages samen 100 moesten zijn...
Vorige week 5 dalers in conditie..
Nu heb ik 95% intensiteit....
100% conditie training..
NUL stijgers....en bijna iedereen naar zwak in vorm..
Ik vind dit echt niet gaaf meer...
teamgeest is nu moordadig..
Leuk zo'n nieuw seizoen....
dan heb je toch weer meer kans op blessures...als je 100% intensiteit doet...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah. Als je de regels hebt gelezen, dan staat daarin dat 100% conditie training weinig effect zal hebben. Je moet nu de conditietraining verdelen over het seizoen. Daarnaast moet je de intensiteit gewoon altijd op 100% laten staan.
Vrijwel verwaarloosbaar... Gewoon 3 Fysio's aanschaffen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:25 schreef R_B het volgende:
[..]
dan heb je toch weer meer kans op blessures...als je 100% intensiteit doet...
ahh ben benieuwd... wel ná 11 augustus graag..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik weet niets van een meet in Tilburg en qyn ook niet.
Er komt een meeting in een weekend in Augustus, maar dan een grote meet.
Ik ben bezig met de voorbereidingen, later meer.
+37? wtf heb jij getraind? 100% ofzo? Of heb je gewoon 50 spelersquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:57 schreef AirRaid het volgende:
Ervaring: 1 (+1/-)
Conditie: 37 (+37/-)
TSI: 2240 (+3410/-1170)
Vorm: -14 (+6/-20)
Passen: 1 (+1/-)
quote:Riccardo Scarpati:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van formidabel naar uitmuntend.
50% conditie, 100% intensiteitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:44 schreef Egamer het volgende:
Voor de mensen met conditiestijgers, hoevel % conditie en hoeveel % intensiviteit?
TSI: 410 (+730/-320)
Vorm: -3 (+4/-7)
Middenveld: 1 (+1/-)
[..]
Tsja... dat was te verwachtenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:11 schreef Lennox het volgende:
33 Jarige Middenvelder binnen 2 weken van Formidabel conditie, naar Goed conditie. Klotespel.
quote:Hans Öhblom [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 18 990, 33 jaar en 24 dagen, matig vorm
Heeft wereldklasse ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: bovennatuurlijk
quote:Arjan van Gerven [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 25 530, 32 jaar en 4 dagen, matig vorm
Heeft wonderbaarlijk ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Positiespel: reusachtig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: goddelijk
woei! Ik ben de 17e weer terugquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik weet niets van een meet in Tilburg en qyn ook niet.
Er komt een meeting in een weekend in Augustus, maar dan een grote meet.
Ik ben bezig met de voorbereidingen, later meer.
quote:Aleksi Vuorikoski
TSI = 58 940 , 20 years and 98 days, solid form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: wretched
Ik kan nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:36 schreef -J-D- het volgende:Wie komen er
Ik hoop in ieder geval op qyn, madkow, en sirdalord, aangezien die bijna geen meeting hebben overgeslagen.
Jawelquote:Ja maar.... is het wel gezellig? Zijn het niet allemaal nerds
Ik vermaak me overal waar bier is, dat zegt nietsquote:De volgende mensen hebben wel eens gemeet en kennen de anderen dus wel een beetje. Vraag maar aan hen hoe lief we allemaal zijn: Grumpey, JD, qyn, madkow, sirdalord, uddel, Mangoworks, mrmoon, TheHives en nog veel meer luitjes die ik nu vergeet.
Iemand met Hattrick is zn sig is ook niet echt welkom, natuurlijk.quote:
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Iemand met Hattrick is zn sig is ook niet echt welkom, natuurlijk.
Zeker niet als er wel iets over WoW staat!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:15 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Waar staat dat dan?
ik was gestopt met WoW, maar ben weer begonnen
quote:Adalbert Hablützel [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 5 240, 19 jaar en 28 dagen, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
quote:Hakan Uygan [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 590, 18 jaar en 0 dagen, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Sylvain Rijper (129434207)
21 jaar en 51 dagen, matig vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 26-09-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 300
Loon: 410 ¤/week
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Is het niet de bedoeling dat je een betere speler haalt, ipv een slechtere?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:27 schreef AirRaid het volgende:
omdat i van de week mijn uitstekend vleugelspeler voor 300.000 verkocht heb vandaag een vervanger binnengehengeld
[..]
dan moet ik eerst nog even doorsparenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat je een betere speler haalt, ipv een slechtere?
Hattrick Assistent Managerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik zie trouwens veel users hier met die 'trainingsoverzichtjes' aankomen..
"TSI .. (+/- )"
"Vorm .. (+/- )"
"Conditie .. (+/- )"
"Trainingspositie .. (+/- )"
Houden jullie dat zelf bij, is daar een programmaatje voor?? Het 'trainingsrapport' van de coach gaat nergens over.. De individuele spelersontwikkelingen lijkt me nogal onpraktisch om zelf bij te houden (veel details..)
quote:
Waarom verkoop je dan je uitstekende om een goede ervoor terug te kopen??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:05 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dan moet ik eerst nog even doorsparen
Ik was er al bang voorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:47 schreef Grumpey het volgende:
ik heb nooit varianten uitgeprobeerd, gewoon de 1e de beste die werkte gebruik ik nog steeds
Ohja, en je moet idd 2x data hebben voordat er iets te vergelijken valt.
Ik gebruik ook Buddy, ik denk alleen dat daar nooit meer updates van komen...Verder vind ik hem heel fijn!quote:
Vond mn oude nick maar stom, en de familie van mn meissie in Portugal noemde me Yurzinho. En dat vond ik wel geinigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:47 schreef Lennox het volgende:
Why een nieuwe nick Flap?
Zijn een paar updates van Buddy geweest, maar met die nieuwe trainingsontwikkeling moet er in principe wel weer iets veranderd worden idd.
En wat betekent of waar staat Yurzinho voor?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Vond mn oude nick maar stom, en de familie van mn meissie in Portugal noemde me Yurzinho. En dat vond ik wel geinig![]()
Volgens de site van Buddy zou er allang een update geweest moeten zijn![]()
Yur·zin·ho (zn.)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:07 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
En wat betekent of waar staat Yurzinho voor?
Haha klopt ook nogquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yur·zin·ho (zn.)
1. Portugese afkorting, staat voor: Gij zult onze dochter niet neucken
2. Onthouding
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yur·zin·ho (zn.)
1. Portugese afkorting, staat voor: Gij zult onze dochter niet neucken
2. Onthouding
Snel iets anders er van maken he.. jij pervers ventje... hoe oud is dat meisjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:51 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
![]()
Te laat, dat dan weer wel...
Nee, mn naam is Yöran, afgekort word ik meestal Yur genoemd.
In het Nederlands wordt Yur verkleind naar Yurtje.
In het Portugees wordt Yur verkleind naar Yurzinho.
Geeft nix hoor, die buien heb ik ook weleensquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Snel iets anders er van maken he.. jij pervers ventje... hoe oud is dat meisjeHeb je al een pedopas aangevraagd?
![]()
Sorry, ik ben in een gemene bui![]()
Wel een beetje jong he.. je weet dat ze in Portugal een andere jaartelling hanteren? Uit de tijd van de Maya's.... 25 Portugese jaren zijn 5 Nederlandse jaren.. maar goed, dat scheelt weer bij het pijpen, met een beetje mazzel mist ze nog wat tandjesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:07 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Geeft nix hoor, die buien heb ik ook weleensEen pedopas had ik al lang op zak, dus dat scheelde weer een boel papierwerk. Is gewoon geldig binnen de EU namelijk.
Ze is 25
Als je de regels en de handleiding goed doorleest heb je het vrij snel onder de knie... dan kun je al gelijk op een vrij aardig niveau meedraaien... voor de absolute top dien je wel veel geduld te hebben om dat te bereiken....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe moeilijk is het als je begint bij dit spel om door te groeien?
Oftewel, hoe lang duurt het voordat je een beetje hoog meedraait in dit spel?
Definitief of voor een paar dagen... in beide gevallen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:42 schreef Yurzinho het volgende:
Vriendinnetje komt misschien naar Nederland![]()
hoe ziekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wel een beetje jong he.. je weet dat ze in Portugal een andere jaartelling hanteren? Uit de tijd van de Maya's.... 25 Portugese jaren zijn 5 Nederlandse jaren.. maar goed, dat scheelt weer bij het pijpen, met een beetje mazzel mist ze nog wat tandjes![]()
De groei gaat in het begin vrij hard als je het goed onder de knie hebt, en goed ook hier je oor te luister legtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe moeilijk is het als je begint bij dit spel om door te groeien?
Oftewel, hoe lang duurt het voordat je een beetje hoog meedraait in dit spel?
In Portugal doen ze niet aan abortus toch? Wat een pech voor Flap, dan is ie al over 16 jaar opa.quote:
hogere midrating ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit erover te denken om morgen één vleugel te laten vallen en er een extra centrale middenvelder voor in de plaats te zetten, levert dit meer midrating op dan als ik een vleugel naar het midden zet? Middenveld wordt morgen cruciaal denk ik dus ik wil zo hoog mogelijk scoren
Ik speel competitie gewoon 4-4-2, daar haal ik de beste ratings mee... speel in dat geval met 3 centrale mids en een aanvallende vleugelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:58 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hogere midrating ja.
zolang je maar niet met 4 centrale mids gaat spelen. maar dat zal wel niet aangezien je met 5 verdedigers speelt
verkopenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:17 schreef komrad het volgende:
ik wil een advies,
case: een 32 Mythische MF die ca. 50k/w loon vraagt = +3 (woensdag +4 geschopt)
gekocht voor 521k
Verkopen of met een vracht doktors laten herstellen??
Hoogstwaarschijnlijk definitiefquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Definitief of voor een paar dagen... in beide gevallen natuurlijkvoor je
Ze herstellen tegenwoordig sneller, dus ik zou hem nog ff houden..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:17 schreef komrad het volgende:
ik wil een advies,
gekocht voor 521k
Eindelijk weer eens wat met potentie.quote:Perry Zillissen lijkt me wel wat. Hij is 16 jaar oud en heeft in mijn ogen iets extra.
Als je het mij vraagt, is deze jongen wat Vleugelspel betreft getalenteerd. Krijgt deze jongen de kans om zijn Vleugelspel verder te trainen, dan moet hij op dat vlak toch wel goed kunnen halen volgens mij. Volgens mij is z'n Scoren nu zowat waardeloos.
Volgens mij toch wel een goede koop voor slechts 469.000 euro's? Ondanks dattie nog wel een pleistertje heeft.quote:Niklas Fredborn (143878854)
18 jaar en 96 dagen, zwak in vorm, licht geblesseerd, maar kan spelen
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
Volgende verjaardag: 14-08-2007
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 620
Loon: 1 668 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: insane ones
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: licht geblesseerd
Spelmaken: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Helemaal nix. Hij heeft alleen uitstekende vorm, vandaar die 7,5 sterren.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:15 schreef Lennox het volgende:
specialiteit?
ik vind hem nogal prijzigquote:Op zondag 29 juli 2007 10:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
Volgens mij toch wel een goede koop voor slechts 469.000 euro's? Ondanks dattie nog wel een pleistertje heeft.
Wat vind haar familie ervan, dan?quote:
Dr moeder vindt het prima, dat scheelt. Nederlands gaat ze hier wel snel lerenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:53 schreef Egamer het volgende:
[..]
Wat vind haar familie ervan, dan?Leuk voor je, dat wel! Kan ze al Nederlands?
het zal wel aan mij liggen, maar ik zeg altijd: "Nederlands leren.. waarom? Als ze maar goed kan pijpen!!"quote:Op zondag 29 juli 2007 12:58 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Dr moeder vindt het prima, dat scheelt. Nederlands gaat ze hier wel snel leren![]()
Dat is eerste vereiste, en goedgekeurd. Tweede stap is Nederlands lerenquote:Op zondag 29 juli 2007 13:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen, maar ik zeg altijd: "Nederlands leren.. waarom? Als ze maar goed kan pijpen!!"
![]()
Wanneer komt ze? Krijgt ze ook een eigen Hattrick team?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:10 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Dat is eerste vereiste, en goedgekeurd. Tweede stap is Nederlands leren![]()
ik heb gisteren een serieuze vraag gesteld over een 32 MF die een blessure heeft, care to comment on that?quote:
verkopen levert in herstelde staat toch echt nog een ton meer op. Daarnaast is 32 mythisch gewoon erg handig voor in je team. Ik zou gewoon doktoren aanschaffen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:17 schreef komrad het volgende:
ik wil een advies,
gekocht voor 521k
als dat maar een ton meer is en het herstel duurt 4 weken, dan is het toch goedkoper hem te verkopen en een nieuwe te kopen??quote:Op zondag 29 juli 2007 13:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verkopen levert in herstelde staat toch echt nog een ton meer op. Daarnaast is 32 mythisch gewoon erg handig voor in je team. Ik zou gewoon doktoren aanschaffen.
Waarschijnlijk rond begin oktober...zo lang nogquote:Op zondag 29 juli 2007 13:13 schreef Egamer het volgende:
[..]
Wanneer komt ze? Krijgt ze ook een eigen Hattrick team?
Dit seizoen nog niets. Vanaf volgend seizoen moet iedere speler een goede conditie hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:29 schreef Egamer het volgende:
Wat zijn de gevolgen voor een mindere conditie van een keeper? Niks toch?
In de wedstrijd he, dus niet de mindere TS.
Wel tof voor je van je vriendinnetje... dat wordt al snel huisje, boompje, beestje, kindjequote:Op zondag 29 juli 2007 13:51 schreef Yurzinho het volgende:
Vanavond een WO, mijn eerste punten in VI dusKomt mooi uit, zal waarschijnlijk half tam op de verjaardag van mn ouders rondhangen...geen irc dus
ook een idee, heb alleen het gevoel dat bejaarde spelers over enkele weken heel goedkoop worden (misschien nu ook al), omdat iedereen er vanaf wil. Nu hebben ze allemaal nog goed conditie, over paar weken al veel minder en worden dan masaal de deur uit gegooit.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:26 schreef komrad het volgende:
[..]
als dat maar een ton meer is en het herstel duurt 4 weken, dan is het toch goedkoper hem te verkopen en een nieuwe te kopen??
dat laatste denk ik, want oudjes die ik al op goed had staan die staan er nog steeds op.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:38 schreef Lennox het volgende:
Ik heb een oudje die in 3 weken van formidabel conditie naar goed is gegaan. Conditie-intensiteit op 15% .
Als dat zo doorgaat heb je er natuurlijk geen zak meer aan. Misschien dat voor 33 jaar "goed" de max is?
Ik win altijd met PIC, zelfs met 50 HatStats verschil.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vertrouw die ME voor geen meter meer, ik heb al zoveel achterlijke uitslagen gezien dat ik niet eens meer durf te PICcen
Ik ben er ook weer, en ik hoop dat ik mijn eerste drie punten van het seizoen binnenhaalquote:Op zondag 29 juli 2007 16:56 schreef AirRaid het volgende:
vanavond ben ik weer eens aanwezig op IRC
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:29 schreef Egamer het volgende:
Poll: Heeft JD een betere avatar nodig?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
![]()
Ik zal dan maar eens mijn mIRC weer eens opstarten.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:48 schreef Egamer het volgende:
Trouwens, kom op IRC mensen.
Echt, ik word zat van dat 24 avatar.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:11 schreef komrad het volgende:
koop ik vorig jaar 2 erg goede MF's, is de ene geblesseerd en de andere in waardeloos vorm, zo begint het seizoen wel beroerd, ik dreig voor de 2e keer te verliezen
tsja doe je goedquote:Op zondag 29 juli 2007 21:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik sta 2-1 voor, met de minste salariskosten (165K) van alle teams in deze compeitie
Tering.. ik sta nu 2x reuachtig, 1x bovennnatuurlijk en 1x wonderbaarlijk nar het middenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:35 schreef komrad het volgende:
[..]
tsja doe je goed
mijn MF: ipv mytisch, buitenaard, reusachting (met ee bak ervaring), is het nu reusachtig, bovennatuurlijk, wereldklasse
dat schiet niet op
245k, maar ik denk eraan om mijn mytische MF maar te verkopen afhankelijk van hoe snel hij hersteltquote:Op zondag 29 juli 2007 21:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tering.. ik sta nu 2x reuachtig, 1x bovennnatuurlijk en 1x wonderbaarlijk nar het middenDan heb je wel aardige salariskosten
![]()
3-2 gewonnen, tactisch was ik beter (meer def, meer aanval ^^). Ben blij dat ik normaal gespeeld heb btw.. nu wat vorm laten stijgen, want dit is toch wel onder niveau.. 198 hatstats thuisquote:Kristiansund
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: centrumaanval
Tactische vaardigheid: uitstekend
Middenveld: goed (hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: formidabel (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: slecht (heel hoog)
Centrale aanval: formidabel (heel laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 198
Verdediging 61
Middenveld 81
Aanval 56
LoddarStats 17.62
HerwijnenCity
Type wedstrijd: (verborgen)