Nee, op één of andere manier lukt het me niet om de OP te wijzigen.. kan nog wel eens een poging doen zometeen (alhoewel, hoe lang kun je nog op wijzigen als user?)quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:44 schreef The_Hives het volgende:
de topics in de OP zijn niet bijgewerkt
en dag geloof ik, maar niet meer als de OP te groot isquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nee, op één of andere manier lukt het me niet om de OP te wijzigen.. kan nog wel eens een poging doen zometeen (alhoewel, hoe lang kun je nog op wijzigen als user?)
Kun je mooi opnieuw beginnen = leuke uitdagingquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:55 schreef The_Hives het volgende:
ff buurten
Kwam er net achter dan mn team niet meer bestaat
dag miljoenen
Volgende week meeting!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:44 schreef The_Hives het volgende:
de topics in de OP zijn niet bijgewerkt
vandaarquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ach, ik ben pas op 4 juli begonnen met HT.. Had een paar weken eerder een team gekregen, maar ivm studie niet eerder tijd er aan besteed. Bovendien was het toch al een kansloze uitgangspositie (4pt uit 12 wedstrijden). Het is wel gemakkelijk (je kunt eens wat uitproberen
) om zo het spel te leren kennen
Waarschijnlijk wordt ik met 40+ pt kampioen in X.127, maar dat zien we wel..
zijn negers ook welkom?quote:
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:53 schreef MrMoon het volgende:
Als je multi-skilled spitsen wilt, aan welke extra skills moet je dan denken?
Passen en vleugelspel?
Ik lig er, zoals verwacht, uit in de tweede ronde. Volgend seizoen nog maar eens proberen dus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hooray, 3e ronde, here i come! Een derby tegen Ijsselstein United(V)
hmmz das wel interessant... ik zal eens kijken.. aan hoeveel positiespel moet ik dan denken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja
Of eentje met positiespel en technisch, die krijgen dubbele bonus als ze verdedigend staan (dus als "schaduwspits ofzo")
Goed, uitstekend.. je wilt multiskill, dus dan moet je wel een speler hebben met een beetje veel bijstat skill.. matig is niet echt multiskill namelijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz das wel interessant... ik zal eens kijken.. aan hoeveel positiespel moet ik dan denken?
nee precies dat dacht ik al.. ik zat zelf te denken aan redelijk/goed, maar ik moet dus nog een niveautje hoger kijken...quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goed, uitstekend.. je wilt multiskill, dus dan moet je wel een speler hebben met een beetje veel bijstat skill.. matig is niet echt multiskill namelijk
quote:Tronies
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counteraanval
Tactische vaardigheid: formidabel
Middenveld: rampzalig (heel hoog)
Rechterverdediging: briljant (heel hoog)
Centrale verdediging: briljant (hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 176
Verdediging 118
Middenveld 12
Aanval 46
quote:SV Houten 3
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counteraanval
Tactische vaardigheid: briljant
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: briljant (hoog)
Centrale verdediging: wereldklasse (hoog)
Linkerverdediging: uitmuntend (laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
Hehe, ik moet hem wel aankunnen, maar bij counter weet je het nooit...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
damn, dan ga ik de goede kant op
[..]
ze vallen ook niet op in het donker hequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef sir_dalord het volgende:
man, mis ik de terugkeer van the_hives
stomme fopnegers komen altijd wanneer je ze niet verwacht
iddquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
ze vallen ook niet op in het donker he
Altijd weer die mongolen die mijn teamnaam moeten jattenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef sir_dalord het volgende:
ik zit met je slavische broeder te bieden jd
50560799
Ja, ik heb zelfs m'n 30 jarige middenvelder verkocht voor 200k en voor 177k heb ik een 19 jarige mid gekocht dat morgen uitstekend positiespel heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef sir_dalord het volgende:
is het niet zo dat ze 30+ tegenwoordig naaien? Zag grumpey er over klagen laatst ivm conditie
Ik ben er nog niet over uit of ik hem verkoop, maar hij is bij mij net te zwak voor een basisplaats, zeker nog 2 seizoenen. Hij is vanochtend gestegen naar redelijk leiderschap. Denk dat ik 'm maar aan laat klooien en zie waar hij eindigd, maar het duurt nog minstens 2 seizoenen eer hij naar goed ervaring is gestegen.quote:Sjikke Roelfs [playerid=94094176]
33 jaar en 68 dagen, zwak vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 08-09-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 80
Loon: 270 ¤/week
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: niet-bestaand Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
duurt te lang iddquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit of ik hem verkoop, maar hij is bij mij net te zwak voor een basisplaats, zeker nog 2 seizoenen. Hij is vanochtend gestegen naar redelijk leiderschap. Denk dat ik 'm maar aan laat klooien en zie waar hij eindigd, maar het duurt nog minstens 2 seizoenen eer hij naar goed ervaring is gestegen.
Leiderschap stijgt nooit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kan leiderschap trouwens ook nog groeien of staat dit vanaf de 'geboorte' van de speler in het spel vast??
Ik heb namelijk naast een tweetal clowns (mét trainingsperspectief) ook nog Evert Hoeneveld (170105330) lopen..
19 jaar en 16 dagen, een populair persoon die rustig en eerlijk is, rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Heeft op dit moment goed passen, matig vleugelspel en redelijk spelhervatting en kan door mij als manager die vanuit X moet komen, prima getraind worden/meegroeien.. Zou mooi zijn wanneer hij op den duur kan uitgroeien tot teamleider/coach![]()
Dat dacht ik ook al.. Nouja, hij heeft verder goede mentale eigenschappen en is voor een aanvallende/middenveld positie goed trainbaar (en 't is een Nederlander..). Met wat geluk groeit die de komende 5-6 seizoenen gewoon met me mee.. (als ik het zo lang vol houdtquote:
Dat kan altijd, het eerste is trouwens het gene wat er toe doet.. kalm en eerlijk is enkel voor tijdens de wedstrijd. Aangenaam reduceert de kans tot heel weinig procent, maar de kans blijft altijd. Kwestie vna pech.. of gelukquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kan het trouwens dat je teamgeest zakt van een nieuwe speler die aangenaam kalm en eerlijk is
Dank voor het aanbod, maar behalve evt. die Spanjaard (goed scoren) heb ik er niks aan/meer kwaliteit in eigen selectie.. En voorlopig voldoen mijn spitsen/middenvelders qua doelpunten nog prima.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog een paar leuke spelers te koop staan DiepFries voor weinig geld, misschien heb je er wat aan
Mangoworks heeft al geboden zie ik op de Castelvellquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod, maar behalve evt. die Spanjaard (goed scoren) heb ik er niks aan/meer kwaliteit in eigen selectie.. En voorlopig voldoen mijn spitsen/middenvelders qua doelpunten nog prima.
fopnegerquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef sir_dalord het volgende:
man, mis ik de terugkeer van the_hives
stomme fopnegers komen altijd wanneer je ze niet verwacht
Thanx voor de info, knakkerquote:189 van de 189 berichten door Deknoest [Hattrick Supporter] 26-07-2007 om 09:26
tja sta er zelf van te kijken want mijn computer thuis is kapot en ik moet alles via het werk doen dus heb ik er minder tijd voor. Levert in ieder geval extra pieken op maar gezien de tegenstander ga ik met het 2e elftal pic spelen, want dat is echt mission impossible
OMFG wat een waailapquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:34 schreef -J-D- het volgende:
M'n tegenstander in de beker speelt VIII of zo.
Hij had een bericht in z'n gastenboek waarin hij gefeliciteerd werd met het behalen van de 3e ronde
Hij reageerde in het andere gastenboek als volgt:
[..]
Thanx voor de info, knakker
`ben je hem iig kwijt, en word toch wel overbodenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mangoworks heeft al geboden zie ik op de Castelvell
Wij ben jij dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:01 schreef Yurzinho het volgende:
Zo...ik heb maar eens een nieuwe nick genomen.
Waarom een nieuwe naam?quote:
Zo werd ik genoemd in Portugal, en ik vond m wel grappig. Was toch al opzoek naar een vervangende naam voor Flappekzquote:
Kloon! detectedquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Zo werd ik genoemd in Portugal, en ik vond m wel grappig. Was toch al opzoek naar een vervangende naam voor Flappekz
Je bent echt verliefd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Zo werd ik genoemd in Portugal, en ik vond m wel grappig. Was toch al opzoek naar een vervangende naam voor Flappekz
Laat jij ook je kont zien?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:01 schreef Yurzinho het volgende:
Zo...ik heb maar eens een nieuwe nick genomen.
Echt cool dat je verliefd bentquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:23 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Mn kont blijft hetzelfde hoor![]()
Ik moet dit vragen: is ze al zwanger?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:23 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Mn kont blijft hetzelfde hoor![]()
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:57 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik moet dit vragen: is ze al zwanger?
Ik weet niets van een meet in Tilburg en qyn ook niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:43 schreef Grumpey het volgende:
tvp.
meet zondag Tilburg was het toch? Op zich zijn jullie ook wel welkom in Amsterdam hoor (het is de enige dag dat ik dan wee vrij ben dus komt wel mooi uit)...scheelt mij weer reiskosten en daarnaast komt Hives dan ook langs
Ik krijg er ook een schijthekel aan...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:14 schreef rompompom het volgende:
TSI: -3590 (+450/-4040)
Vorm: -7 (+2/-9)
15% conditie bij 100% intensiteit op spelmaken.
Wat een vertyfde pauper training!! Ik zat me al af te vragen of de impact van conditie op vorm hetzelfde zou blijven; het begint er op te lijken van wel. Dat moeten ze echt héél snel veranderen, anders verkoop ik de zooi en ga ik me voorlopig op de jeugd richten. Totdat ze het weer een beetje op de rails hebben. Momenteel vind ik er in ieder geval geen flikker aan.
Mwoah. Als je de regels hebt gelezen, dan staat daarin dat 100% conditie training weinig effect zal hebben. Je moet nu de conditietraining verdelen over het seizoen. Daarnaast moet je de intensiteit gewoon altijd op 100% laten staan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:38 schreef R_B het volgende:
ongeloofelijk..ik vind het echt kut na de laatste intensiteit/percentage conditie wijziging...
Door een fout had ik vorige week de intensiteit op 1% staan...
omdat ik dacht dat beide percentages samen 100 moesten zijn...
Vorige week 5 dalers in conditie..
Nu heb ik 95% intensiteit....
100% conditie training..
NUL stijgers....en bijna iedereen naar zwak in vorm..
Ik vind dit echt niet gaaf meer...
teamgeest is nu moordadig..
Leuk zo'n nieuw seizoen....
dan heb je toch weer meer kans op blessures...als je 100% intensiteit doet...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah. Als je de regels hebt gelezen, dan staat daarin dat 100% conditie training weinig effect zal hebben. Je moet nu de conditietraining verdelen over het seizoen. Daarnaast moet je de intensiteit gewoon altijd op 100% laten staan.
Vrijwel verwaarloosbaar... Gewoon 3 Fysio's aanschaffen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:25 schreef R_B het volgende:
[..]
dan heb je toch weer meer kans op blessures...als je 100% intensiteit doet...
ahh ben benieuwd... wel ná 11 augustus graag..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik weet niets van een meet in Tilburg en qyn ook niet.
Er komt een meeting in een weekend in Augustus, maar dan een grote meet.
Ik ben bezig met de voorbereidingen, later meer.
+37? wtf heb jij getraind? 100% ofzo? Of heb je gewoon 50 spelersquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:57 schreef AirRaid het volgende:
Ervaring: 1 (+1/-)
Conditie: 37 (+37/-)
TSI: 2240 (+3410/-1170)
Vorm: -14 (+6/-20)
Passen: 1 (+1/-)
quote:Riccardo Scarpati:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van formidabel naar uitmuntend.
50% conditie, 100% intensiteitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:44 schreef Egamer het volgende:
Voor de mensen met conditiestijgers, hoevel % conditie en hoeveel % intensiviteit?
TSI: 410 (+730/-320)
Vorm: -3 (+4/-7)
Middenveld: 1 (+1/-)
[..]
Tsja... dat was te verwachtenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:11 schreef Lennox het volgende:
33 Jarige Middenvelder binnen 2 weken van Formidabel conditie, naar Goed conditie. Klotespel.
quote:Hans Öhblom [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 18 990, 33 jaar en 24 dagen, matig vorm
Heeft wereldklasse ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: bovennatuurlijk
quote:Arjan van Gerven [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 25 530, 32 jaar en 4 dagen, matig vorm
Heeft wonderbaarlijk ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: goddelijk
woei! Ik ben de 17e weer terugquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik weet niets van een meet in Tilburg en qyn ook niet.
Er komt een meeting in een weekend in Augustus, maar dan een grote meet.
Ik ben bezig met de voorbereidingen, later meer.
quote:Aleksi Vuorikoski
TSI = 58 940 , 20 years and 98 days, solid form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: wretched
Ik kan nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:36 schreef -J-D- het volgende:Wie komen er
Ik hoop in ieder geval op qyn, madkow, en sirdalord, aangezien die bijna geen meeting hebben overgeslagen.
Jawelquote:Ja maar.... is het wel gezellig? Zijn het niet allemaal nerds
Ik vermaak me overal waar bier is, dat zegt nietsquote:De volgende mensen hebben wel eens gemeet en kennen de anderen dus wel een beetje. Vraag maar aan hen hoe lief we allemaal zijn: Grumpey, JD, qyn, madkow, sirdalord, uddel, Mangoworks, mrmoon, TheHives en nog veel meer luitjes die ik nu vergeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |