Moet je lid worden van de Fed, is Hattrick forum.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:19 schreef sir_dalord het volgende:
hmmm wat is de url van HOG egamer? Ik ben benieuw naar wat er precies aan het handje is met onze nieuwe bondscoach
Kloptquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Okee, 3 vraagjes waarvan ik niet een duidelijk antwoord in regels/FAQ/forum kon vinden:
1) Je trainingstype kun je iedere week tot en met donderdag 01:04u aanpassen?? In de regels lees ik 'voor de trainingen' moet, en aangezien die om 01:05u plaats vinden.. Klopt dat??
Alle spelers. Conditie groeit niet door het spelen van wedstrijdenquote:2) Het trainingstype conditie, geldt dit voor alle spelers die gespeeld hebben de afgelopen week of voor alle spelers uit je selectie?? En neemt conditie ook nog op een andere manier toe, behalve door training (bijv. marginale verbetering door het spelen van wedstrijden)??
Klopt. De vorm blijft dan tijdelijk even op een redelijk niveau, maar voor de rest is het een kansloze trainingsvorm. Niet doen dus.quote:3) Het trainingstype 'Algemeen (vorm)' is in principe vooral bedoeld voor het 'op niveau houden' van het vorm van de spelers?? D.w.z. vorm is een moeilijk beïnvloedbare/niet zichtbare factor in HT en zal in beginsel positief worden gestimuleerd door het spelen van wedstrijden/hoge trainingsintensiteit. Door 'Algemeen (vorm)' te trainen geef je een extra stimulans, maar het is niet per definitie een verbetering van de vorm??
Vorm is moeilijk te sturen, dus dat moet je ook niet proberen. Conditie trainden we in het verleden vaak in de 2 weken voor het seizoen, aangezien je dan toch niet op zondag speelt en dus minder trainingsplekken hebt vergeleken met de weken dat je 2x speelt.quote:Dit alles omdat het gros van mijn selectie nou niet bepaald in de beste conditie en vorm verkeerd en ik graag nog wat extra conditie zou willen trainen (en ipv 1 week 95% conditie kan ik dan ook misschien 3x 30% ofzo doen)
das goed om te wetenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:12 schreef Egamer het volgende:
[..]
Nouja zeg, bij mij ben je wel welkom hoor.
1. kloptquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Okee, 3 vraagjes waarvan ik niet een duidelijk antwoord in regels/FAQ/forum kon vinden:
1) Je trainingstype kun je iedere week tot en met donderdag 01:04u aanpassen?? In de regels lees ik 'voor de trainingen' moet, en aangezien die om 01:05u plaats vinden.. Klopt dat??
2) Het trainingstype conditie, geldt dit voor alle spelers die gespeeld hebben de afgelopen week of voor alle spelers uit je selectie?? En neemt conditie ook nog op een andere manier toe, behalve door training (bijv. marginale verbetering door het spelen van wedstrijden)??
3) Het trainingstype 'Algemeen (vorm)' is in principe vooral bedoeld voor het 'op niveau houden' van het vorm van de spelers?? D.w.z. vorm is een moeilijk beïnvloedbare/niet zichtbare factor in HT en zal in beginsel positief worden gestimuleerd door het spelen van wedstrijden/hoge trainingsintensiteit. Door 'Algemeen (vorm)' te trainen geef je een extra stimulans, maar het is niet per definitie een verbetering van de vorm??
Dit alles omdat het gros van mijn selectie nou niet bepaald in de beste conditie en vorm verkeerd en ik graag nog wat extra conditie zou willen trainen (en ipv 1 week 95% conditie kan ik dan ook misschien 3x 30% ofzo doen)
hehe goed dat je het zegt.. ik was het alweer vergeten.. alhoewel ik niet verwacht aan pingels toe te komen... ik neem aan dat mn tegenstander het voor die tijd wel al heeft beslist..quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef Egamer het volgende:
Vergeet niet jullie pingelnemers, jongens.
Had ik net ook nog gezegdquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef Egamer het volgende:
Vergeet niet jullie pingelnemers, jongens.
Zondag 5 augustus?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Had ik net ook nog gezegd
Rasmussen trouwens een geweldige overwinning zeg!!![]()
Wanneer gaan we meeten?![]()
Zal vanavond eens wat anderen vragenquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:30 schreef nicomart het volgende:
best joh
Zondag 5 augustus is het hier Deventer Boekenmarkt (grootste van Europa), dus jullie mogen best komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zal vanavond eens wat anderen vragen
En dan op zoek naar locatie enz
Bij mij niet nee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:34 schreef -J-D- het volgende:
Is d'r bier?
quote:
Kan misschien ook present zijn...quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zal vanavond eens wat anderen vragen
En dan op zoek naar locatie enz
Om mn kont in het echt te bekijken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:41 schreef TheVulture het volgende:
misschien kom ik ook wel
Hoe gaat het trouwens met m'n bekerpot? Al iets gebeurd?
Ik neem aan dat je gewoon een broek aantrektquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Om mn kont in het echt te bekijken?![]()
Oh god.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gewoon een broek aantrekt
Of zullen we effe samen douchen?
Jij bent te jong helaasquote:
Ik ben degene die de broek aan heeft jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gewoon een broek aantrekt
Of zullen we effe samen douchen?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben degene die de broek aan heeft ja![]()
Dr vader was donderdagavond overleden, ben vrijdag in het vleigtuig gestapt, en gisteravond weer thuisgekomen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendinnetje eigenlijk, je bent ervoor terug gegaan?
boekenmarkt??quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:34 schreef Egamer het volgende:
[..]
Zondag 5 augustus is het hier Deventer Boekenmarkt (grootste van Europa), dus jullie mogen best komen.
Ja, er komen echt heel veel mensen van jullie leeftijd onder andere.quote:
Kutstudenten/Afgestuurde studentenquote:
dan ben ik op vakantie...quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:34 schreef Egamer het volgende:
[..]
Zondag 5 augustus is het hier Deventer Boekenmarkt (grootste van Europa), dus jullie mogen best komen.
1 ploeg heeft te weinig spelers opgesteld en dus een WalkOver veroorzaakt waarbij de andere partij automatisch met 5 - 0 wint...quote:
ja, nee dat begrijp ik. Maar waarom zou iemand zoiets doen? Hij accepteert de friendly tochquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
1 ploeg heeft te weinig spelers opgesteld en dus een WalkOver veroorzaakt waarbij de andere partij automatisch met 5 - 0 wint...
Yeps, jij krijgt wel trainingquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:19 schreef jmac het volgende:
[..]
ja, nee dat begrijp ik. Maar waarom zou iemand zoiets doen? Hij accepteert de friendly tochWorden m'n spelers dan wel getrained net zoals ze in n normale match getrained worden?
Idd, ik had een speler die van de week ineens 1600 meer salaris vroegquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:44 schreef maniack28 het volgende:
Salarisupdates zijn nu overigens in het seizoen zelf. Heb een speler die net 28 is geworden en die vraag nu 640 euro salaris meer... dat is mooi schijt.. want ik heb 2 spelers die binnenkort 21 worden (spitsen). Een daarvan zet ik nu maar te koop, moet hem kwijt
Jezus, da's wel kut zeg.... maar heel netjes dat je er voor haar bent geweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dr vader was donderdagavond overleden, ben vrijdag in het vleigtuig gestapt, en gisteravond weer thuisgekomen...
een klein beetje welquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Het positiespel van een vleugelspeler, in hoeverre telt dat mee voor je midrating als je hem aanvallend laat spelen
quote:Teamgeest: in de wolken
Zelfvertrouwen: compleet overdreven
![]()
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 1603 leden
Supporters: dolgelukkig
Huh, The_Hives?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:44 schreef The_Hives het volgende:
de topics in de OP zijn niet bijgewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |