quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yur·zin·ho (zn.)
1. Portugese afkorting, staat voor: Gij zult onze dochter niet neucken
2. Onthouding
Snel iets anders er van maken he.. jij pervers ventje... hoe oud is dat meisjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:51 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
![]()
Te laat, dat dan weer wel...
Nee, mn naam is Yöran, afgekort word ik meestal Yur genoemd.
In het Nederlands wordt Yur verkleind naar Yurtje.
In het Portugees wordt Yur verkleind naar Yurzinho.
Geeft nix hoor, die buien heb ik ook weleensquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Snel iets anders er van maken he.. jij pervers ventje... hoe oud is dat meisjeHeb je al een pedopas aangevraagd?
![]()
Sorry, ik ben in een gemene bui![]()
Wel een beetje jong he.. je weet dat ze in Portugal een andere jaartelling hanteren? Uit de tijd van de Maya's.... 25 Portugese jaren zijn 5 Nederlandse jaren.. maar goed, dat scheelt weer bij het pijpen, met een beetje mazzel mist ze nog wat tandjesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:07 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Geeft nix hoor, die buien heb ik ook weleensEen pedopas had ik al lang op zak, dus dat scheelde weer een boel papierwerk. Is gewoon geldig binnen de EU namelijk.
Ze is 25
Als je de regels en de handleiding goed doorleest heb je het vrij snel onder de knie... dan kun je al gelijk op een vrij aardig niveau meedraaien... voor de absolute top dien je wel veel geduld te hebben om dat te bereiken....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe moeilijk is het als je begint bij dit spel om door te groeien?
Oftewel, hoe lang duurt het voordat je een beetje hoog meedraait in dit spel?
Definitief of voor een paar dagen... in beide gevallen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:42 schreef Yurzinho het volgende:
Vriendinnetje komt misschien naar Nederland![]()
hoe ziekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wel een beetje jong he.. je weet dat ze in Portugal een andere jaartelling hanteren? Uit de tijd van de Maya's.... 25 Portugese jaren zijn 5 Nederlandse jaren.. maar goed, dat scheelt weer bij het pijpen, met een beetje mazzel mist ze nog wat tandjes![]()
De groei gaat in het begin vrij hard als je het goed onder de knie hebt, en goed ook hier je oor te luister legtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe moeilijk is het als je begint bij dit spel om door te groeien?
Oftewel, hoe lang duurt het voordat je een beetje hoog meedraait in dit spel?
In Portugal doen ze niet aan abortus toch? Wat een pech voor Flap, dan is ie al over 16 jaar opa.quote:
hogere midrating ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit erover te denken om morgen één vleugel te laten vallen en er een extra centrale middenvelder voor in de plaats te zetten, levert dit meer midrating op dan als ik een vleugel naar het midden zet? Middenveld wordt morgen cruciaal denk ik dus ik wil zo hoog mogelijk scoren
Ik speel competitie gewoon 4-4-2, daar haal ik de beste ratings mee... speel in dat geval met 3 centrale mids en een aanvallende vleugelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:58 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hogere midrating ja.
zolang je maar niet met 4 centrale mids gaat spelen. maar dat zal wel niet aangezien je met 5 verdedigers speelt
verkopenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:17 schreef komrad het volgende:
ik wil een advies,
case: een 32 Mythische MF die ca. 50k/w loon vraagt = +3 (woensdag +4 geschopt)
gekocht voor 521k
Verkopen of met een vracht doktors laten herstellen??
Hoogstwaarschijnlijk definitiefquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Definitief of voor een paar dagen... in beide gevallen natuurlijkvoor je
Ze herstellen tegenwoordig sneller, dus ik zou hem nog ff houden..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:17 schreef komrad het volgende:
ik wil een advies,
case: een 32 Mythische MF die ca. 50k/w loon vraagt = +3 (woensdag +4 geschopt)
gekocht voor 521k
Verkopen of met een vracht doktors laten herstellen??
Eindelijk weer eens wat met potentie.quote:Perry Zillissen lijkt me wel wat. Hij is 16 jaar oud en heeft in mijn ogen iets extra.
Als je het mij vraagt, is deze jongen wat Vleugelspel betreft getalenteerd. Krijgt deze jongen de kans om zijn Vleugelspel verder te trainen, dan moet hij op dat vlak toch wel goed kunnen halen volgens mij. Volgens mij is z'n Scoren nu zowat waardeloos.
Volgens mij toch wel een goede koop voor slechts 469.000 euro's? Ondanks dattie nog wel een pleistertje heeft.quote:Niklas Fredborn (143878854)
18 jaar en 96 dagen, zwak in vorm, licht geblesseerd, maar kan spelen
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
Volgende verjaardag: 14-08-2007
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 620
Loon: 1 668 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: insane ones
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: licht geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Helemaal nix. Hij heeft alleen uitstekende vorm, vandaar die 7,5 sterren.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:15 schreef Lennox het volgende:
specialiteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |