quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef GSMboy het volgende:
En Fos kan niet alleen samen met Noud CD's kopieeren, en schoolcomputers hacken, maar ook ID-kaarten vervalsen..
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/prive/home/idfosennina.xml
Nina of Fos is illegaal in NL volgende het ID nummer...?
Die heb ik zo over 15 min. binnen hopelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef Frey het volgende:
Ik wacht op de Avrogids met daarin de cliff foto met Vadim.
Ja ze komt vanavondquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:29 schreef GSMboy het volgende:
Ze komt helemaal niet morgen, maar vanavond al Otmed...
Of het tegenbeeld van Ludo zelf.
Lijkt mij ook wel. en misschien ook qua lengte? Ben wel benieuwd hoe het af gaat lopen.. Bing is de laatste tijd best saai..quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:40 schreef GSMboy het volgende:
Jup, je ziet iemand in leeuwenkostuum (Vadim dus) iemand neersteken. Zal wel Bing zijn, zie wat wat zwarts bij de helm bij zijn oor.
Ik zal de scene volgende week vrijdag goed bekijken om te kijken naar verschillen tussen Bing en Jack in hun romeinse-kostuum.
Moet wel wat verschillends tussen zitten, lijkt me.
De laatste tijdquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Bing is de laatste tijd best saai..
Nou, toen met die oude vriendin van hem die hij uit de gevangenis had geholpen, dat vond ik wel een leuke verhaallijn..quote:
Dat was in mei 2006.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou, toen met die oude vriendin van hem die hij uit de gevangenis had geholpen, dat vond ik wel een leuke verhaallijn..
Oke oke, maar de laatste tijd is een ruim begrip he.. Maar ben het ermee eens dat de lijn " Bing" niet echt spannend is, zelfs niet nu Sjors vreemd is gegaan..quote:
De laatste tijd is al meteen een stuk minder ruim als je bedenkt hoe lang Bing al in gtst zitquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:52 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Oke oke, maar de laatste tijd is een ruim begrip he.. Maar ben het ermee eens dat de lijn " Bing" niet echt spannend is, zelfs niet nu Sjors vreemd is gegaan..
En dan een wat ouder personage erinquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:02 schreef Otmed het volgende:
[..]
Maargoed, boeiend. Bing is saai en mag van mij wel weg.
Jaquote:
Een nieuw personagequote:
Ik zeg: Martine + een nieuwe.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Een nieuw personage![]()
En als Martine terugkomt, niet weer strijd met Ludo.
Prima, dan kunnen Ludo en Martine tegen die nieuwe strijdenquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:28 schreef maaike1987 het volgende:
Bing is de laatste tijd best saai..
Z'n lever gaat eraan.quote:Ben trouwens benieuwd wat Ludo met Robbert gaat doen![]()
Ik vond juist dat Robert Ludo een koekje van eigen deeg aan het geven was, na Meike en Valeriequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Z'n lever gaat eraan.Barbara wordt weer helemaal de oude, gaat vreemd met een oude vlam en dumpt Robert als hij doodziek in het AZM ligt. Kortom: Ludo geeft Robert een koekje van eigen deeg.
![]()
Maar het vreemde is dat Nina vandaag zei dat ze over een paar maanden jarig is, terwijl dat in februari al moet zijn geweest.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef GSMboy het volgende:
En Fos kan niet alleen samen met Noud CD's kopieeren, en schoolcomputers hacken, maar ook ID-kaarten vervalsen..
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/prive/home/idfosennina.xml
Nina of Fos is illegaal in NL volgende het ID nummer...?
En die leeftijd van Nina lijkt me ook sterk... Want Nina werd geboren in 1996 ofzo ?
Tijd gaat twee keer zo snel in GTST, dus het zou wel meoten kloppen![]()
Whehe viel mij ook net op en ze was pas net 17 gewordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:26 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Maar het vreemde is dat Nina vandaag zei dat ze over een paar maanden jarig is, terwijl dat in februari al moet zijn geweest.![]()
![]()
Volgens haar ID is ze nu 19 terwijl ze zei dat ze over 2 maanden 18 zou worden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:26 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Maar het vreemde is dat Nina vandaag zei dat ze over een paar maanden jarig is, terwijl dat in februari al moet zijn geweest.![]()
![]()
Die ID was vervalst zodat ze toch Teluma in mochtenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens haar ID is ze nu 19 terwijl ze zei dat ze over 2 maanden 18 zou worden.![]()
Ja zie je wel... Ik wist het. De oplettende kijker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:43 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Die ID was vervalst zodat ze toch Teluma in mochten
Ja, zo voorspellend.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:10 schreef alors het volgende:
Vadim![]()
Dat zal Bing dan wel zijn, en dat is hij zwaargewond en heeft hij 1% overlevingskans ofzoEn dat brengt hem en Sjors weer bijelkaar want ze realiseren zich dan pas dat ze echt niet zonder elkaar kunnen
En daarna moeten ze die arme jongen een keer een leuke lijn geven
Wie waren dat in dat bad? Janine en Barbara? Bitchfight![]()
Dian op dat ding![]()
In een scène met Ludo. Het was wel een toffe afleveringquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:24 schreef GSMboy het volgende:
Waar was die mic. in beeld?
Hmm, is me niet opgevallen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef Otmed het volgende:
[..]
In een scène met Ludo. Het was wel een toffe afleveringmaar dat was een beetje slordig.
Ja ineens zag je die microfoon boven Ludo's hoofd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef Otmed het volgende:
[..]
In een scène met Ludo. Het was wel een toffe afleveringmaar dat was een beetje slordig.
Heb je seizoen 1 al eens bekeken? Dan kun je het spel spelen: wie vindt de meeste microfoonsquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef Otmed het volgende:
Ik zag het gewoon. Het is niet zo dat ik extreem nauwkeurig heb zitten kijken
.
Komen ze daar dan zoveel in voor? Lekker realistischquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Heb je seizoen 1 al eens bekeken? Dan kun je het spel spelen: wie vindt de meeste microfoons![]()
Stom dat ze dat zelf niet terugzien en gewoon zo uitzenden dan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Heb je seizoen 1 al eens bekeken? Dan kun je het spel spelen: wie vindt de meeste microfoons![]()
Ach, soms kom je er jaren later pas achter... Zo ook een continuïteitsfout bij het huwelijk van Dr. Simon en Annette in seizoen 2.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Stom dat ze dat zelf niet terugzien en gewoon zo uitzenden dan.![]()
Wat gebeurde daar dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ach, soms kom je er jaren later pas achter... Zo ook een continuïteitsfout bij het huwelijk van Dr. Simon en Annette in seizoen 2.
Na het moment dat ze elkaar de rechterhand moeten geven komen er 1 of 2 shots langs waarop ze hun handen nog gewoon voor zich hebben liggen, zoals het was voor het "wilt u elkaar nu de rechterhand geven"-moment.quote:
Misschien last van plakkerige handenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Na het moment dat ze elkaar de rechterhand moeten geven komen er 1 of 2 shots langs waarop ze hun handen nog gewoon voor zich hebben liggen, zoals het was voor het "wilt u elkaar nu de rechterhand geven"-moment.
Ik was destijds helemaal weg van dat huwelijk (en vind het nog steeds wel mooi), maar ben er pas niet zo lang geleden achtergekomen
Ik ben echt extreem vergeetachtigquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Shame on you, zo kort voor de cliff een uitzending missen.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ik ben echt extreem vergeetachtig. Ik vergeet wel vaker te kijken.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:31 schreef Otmed het volgende:
Ik zat zelfs nog wel om kwart over 8 in dit topic.
Van de afgelopen weken tot aan vrijdag vorige week staan alle afleveringen online. Ik denk dat die van deze week vast ook nog komen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:26 schreef Cerubo het volgende:
Kan ik ergens afleveringen van afgelopen 3 dagen terugkijken, heb ze gemist helaas. Op youtube misschien, maar al mijn zoekopdrachten leveren niks op
? Iemand die me kan helpen?
Die scene met Amy als gewetenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ineens zag je die microfoon boven Ludo's hoofd.![]()
Volgens mij wel die scène, maar Janine was er nog.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:51 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Die scene met Amy als geweten?
Had al gekeken, maar die mic nog niet gespot
Ik was al bang dat je verdwenen was.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:59 schreef Canisfire het volgende:
ik ben weer thuis voor de cliff hole
Op welke site?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:50 schreef Otmed het volgende:
[..]
Van de afgelopen weken tot aan vrijdag vorige week staan alle afleveringen online. Ik denk dat die van deze week vast ook nog komen.
Op Youtube:quote:
Meesterlijk!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:57 schreef Frey het volgende:
En hier is dan het filmpje van Ludo en de bolle detective als Bassie & Adriaan
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/ErikStephan.PNG]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:57 schreef Frey het volgende:
En hier is dan het filmpje van Ludo en de bolle detective als Bassie & Adriaan
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/ErikStephan.PNG]afbeelding][/url]
Dat was ik, maar de hele aflevering heb ik niet meer op de pc. Ik heb wel dit nogquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:54 schreef GSMboy het volgende:
Trouwens,
Iemand had een anderhalfjaar geleden het hele filmpje van Vincenza met "Janine op de brandstapel" gepost. Iemand die dat hele filmpje nog heeft?
quote:En van wie heeft Ludo vandaag een dossier opgevraagd? Robert?![]()
![]()
Zal ook wel op YouTube staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:54 schreef GSMboy het volgende:
Trouwens,
Iemand had een anderhalfjaar geleden het hele filmpje van Vincenza met "Janine op de brandstapel" gepost. Iemand die dat hele filmpje nog heeft?
Jaquote:En van wie heeft Ludo vandaag een dossier opgevraagd? Robert?![]()
![]()
Je was me net voor haha.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was ik, maar de hele aflevering heb ik niet meer op de pc. Ik heb wel dit nog
[..]
![]()
Dat klopt in ieder geval wel, ook qua jaartallen, en ze hebben er geen dingen bijverzonnen. Mag het ook eens een keertje reëel zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:33 schreef Iwan1976 het volgende:
* Medisch Dossier: Robert Alberts
[[url=http://img153.imagevenue.com/loc696/th_79906_GTST_3425_22-06-2007_0001_122_696lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img111.imagevenue.com/loc972/th_79913_GTST_3425_22-06-2007_0002_122_972lo.jpg]afbeelding][/URL]
GTST #3425 (VR. 22-06-2007)
Ik had op z'n minst een paar SOA's verwacht bij Robbedoesje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:17 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Dat klopt in ieder geval wel, ook qua jaartallen, en ze hebben er geen dingen bijverzonnen. Mag het ook eens een keertje reëel zijn
Jammer dat hij waarschijnlijk snel zal verdwijnen na de cliff. Maar dat weet je gewoon met zo'n personages. Hopelijk krijgen we volgend seizoen meer personages te zien als Vadim, zoals de grote Nikolajev zelf die wraak komt nemenquote:
Of Valentijn wel Valentijn is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
wat wil die test van charlie nu zeggen ?
als nick nu wel of niet de vader is of dat valentijn wel valentijn is ?
Hihi, de bloedvlek zit er alvastquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:33 schreef GSMboy het volgende:
[afbeelding]
Bing dus, mollig postuur.. En tja, ik geloof nooit dat hij en Jack precies hetzelfde eruit zien. Vast een zwardje wat verkeerd zit achter hun rug of een gekleurde sok oid
Wat er feitelijk wordt getest is of Charlie de moeder is van het kind dat nu als Valentijn door het leven gaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Of Valentijn wel Valentijn is.
Aah ok, ga ik doen, dank jequote:
daar zal wel alcohol inzitten, Robert had toch levercirrose? en Ludo zei ook iets over alcohol tegen die detective van hem.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:58 schreef GSMboy het volgende:
Kijk eens op GTST.nl bij de terugblik?
En ik zie een infuus daar staan in dat romeinse kamertje....
Ik ook. Dat wordt de videorecorder aanslingeren.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Vrijdag mis ik de cliffhanger
Ja ik ben benieuwdquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 03:43 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwdIk vind GTST nu zo tof! Ik ben zo blij dat Nina weggaat
En ik vind het jammer dat Florien weggaat. Noud had beter weg kunnen gaan. Want Florien is tof, Vicky ook, en Fos op zich ook wel. En ik ben blij dat Bing doodgaat(toch?), en ik hoop dat Sjors niet ook weggaat. Ik hoop dat het vrijdag spannend wordt.
Ik voorspel trouwens dat alle komende zomercliffs van GTST met moord te maken zullen hebben.
-edit-
Nou ik was gister wel in een heel optimistische bui want zo briljant is GTST nou ook weer niet.
quote:Op maandag 25 juni 2007 03:43 schreef Otmed het volgende:
[..]
-edit-
Nou ik was gister wel in een heel optimistische bui want zo briljant is GTST nou ook weer niet.
Het is inderdaad wel zonde dat hij aan al dat vredige gedoe van hem uiteindelijk niks meer heeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel jammer dat Ludo weer slecht wordt, net nu hij weer wat populairder werd in Meerdijk nota bene...
Ja ze zijn allemaal kwaad op elkaar, ik geloof alleen niet dat Robert daadwerkelijk gedood wordt, misschien wordt hij er wel heel ziek van.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:01 schreef Otmed het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel zonde dat hij aan al dat vredige gedoe van hem uiteindelijk niks meer heeft.
Maar klopt het nou dat Ludo kwaad is op Robert, en Barbara op Sophia Janine? (Waarom typte ik eerst in godsnaam Sophia?)
Misschien verzuipt ze vrijdag wel door toedoen van Janinequote:Op maandag 25 juni 2007 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een rampzalige aflevering, er gebeurd helemaal niks en wat Charlie weer irritant zeg![]()
En Barbara schijnt er in te blijven![]()
gelukkig wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een rampzalige aflevering, er gebeurd helemaal niks en wat Charlie weer irritant zeg![]()
Ik ben het alleen met je eens op het punt dat Ludo's nieuwe persoonlijkheid leuker was, dat oude kennen we nou echt wel allang, ik heb de hoop dat hij weer snel het licht ziet.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:24 schreef digispeed het volgende:
gelukkig wel.
en wat is ludo weer irritant zeg. hij was in zijn nieuwe "ik" veel leuker.
Ik hoop het half. Hij moet slecht zijn op momenten dat het moet, als hij zelf wordt uitgedaagd. Hopelijk pakt hij volgend seizoen dus Dian eens aan.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben het alleen met je eens op het punt dat Ludo's nieuwe persoonlijkheid leuker was, dat oude kennen we nou echt wel allang, ik heb de hoop dat hij weer snel het licht ziet.
Het zou wel een strakke actie zijn als ze nu een dodelijk auto-ongeluk zou krijgen ofzoquote:Op maandag 25 juni 2007 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hij moet zich wel evengoed kunnen verdedigen ja en nog steeds een machtig man zijn, maar zijn macht wat minder vaak misbruiken en bovendien waarom moet hij Robert pakken, Dian of een ander irritant figuur is veel beterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop het half. Hij moet slecht zijn op momenten dat het moet, als hij zelf wordt uitgedaagd. Hopelijk pakt hij volgend seizoen dus Dian eens aan.
Ik zag inderdaad al aankomen dat Noud en Vicky samen zouden zoenen ja. Dat was erg voorspelbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het een grappige aflevering en dat we een Fos-Noud-Vicky verhaallijn zouden krijgen alias Florien-Nina-Milan zag je ook al echt mijlenver aankomen![]()
dat staat langs N208 (Rijksstraatweg - Herenweg) op de weg van Bennebroek naar Haarlemquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef GSMboy het volgende:
Dian zal afgestoten worden denk ik. Aangezien het Jeff's dochter/zus is, en Jeff vrienden is met Robert (zijn zelfs broers)
En ludo heeft in de gaten dat Dian Roebrt gebruikt om met Janine te flirten, dus waarom pakt Ludo dan Robert aan en niet Dian?
Vaag verhaal ?
Maar waar staat de Rozenboom nou eigenlijk in het echt?
Ja de hele vrijdag zal wel over het feest gaan, daar zal wel gigantisch veel gebeurenquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:03 schreef Otmed het volgende:
Ik snap iets niet. Het feest is morgen, 28 juni. Maar de zomercliff is op 29 juni. Gaat heel de vrijdagaflevering over het feest dan?
Hoeven we dus niet te wachten op de spanning vrijdagquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja de hele vrijdag zal wel over het feest gaan, daar zal wel gigantisch veel gebeuren
Of weer eens een dubbele kerstaflevering.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:27 schreef alors het volgende:
Is er niet binnenkort weer eens een jubileumaflevering? Dat hadden ze 'vroeger' altijd, dan duurde het een uur![]()
Zo te zien Dian jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:24 schreef Viswijfje het volgende:
Wie is dat met dat zwarte haar die wordt gedragen in de promo? Dian met een cleopatra-pruik??
Duh ! dat was de relatie die ze had voor Nick,quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef Viswijfje het volgende:
heeft dennis dan gesekst met charlie??
wtf lul jij nou?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Canisfire het volgende:
Haha het kind van nick en Charlie is van Dennis !!!![]()
He dat weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef alors het volgende:
[..]
wtf lul jij nou?
het kind is gewoon omgewisseld door die zieke Lieve/Alexandra
ik wil niet heel lullig doen, maar ging het er niet om of het kind van charlie is?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Canisfire het volgende:
Weet ik veel ik heb het twee maanden niet gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil niet heel lullig doen, maar ging het er niet om of het kind van charlie is?
er komt geen nick of dennis in voor verder
Mocht dat zo zijn, dan zou er nog steeds een familiare band moeten zijn tussen moeder en kind nietwaar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Canisfire het volgende:
...en die is er niet dus is 'Valentijn' niet het kind van Charliequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn, dan zou er nog steeds een familiare band moeten zijn tussen moeder en kind nietwaar?![]()
Een mede-celgenoot van Lieve / Alexandra die al weer vrij was sprak haar aan, dat Valentijn wel eens niet de echte kon zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef Heleen17 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden wat minder gekeken. Hoe kwam Charlie erbij om een dna test te laten doen? Waardoor dacht ze dat Valentijn misschien niet haar kind is?
Maar het was wel eenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef T1andonly het volgende:
Ludo heeft wel vaak tegen Janine gezegt dat hij geen zin meer in haar heeft
Normaal is het altijd Janine die dat zegtquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef T1andonly het volgende:
Ludo heeft wel vaak tegen Janine gezegt dat hij geen zin meer in haar heeft
Ja, ik had niet verwacht dat hij er nu al mee zou komen.quote:
Nee die komen voor het feest niet voor de aanleiding.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel een beetje vreemd dat de rest (Dennis, Anita, Dian en Lorena) pas komen als Nina en Florien al weg zijn![]()
Robert gaat dood en dan komt florien terug om de boel te savenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het niets dat Florien weg gaat
Zij is en leuk en kan acteren.
Daar hebben ze in het surinaams zelfs een woord voor wist je datquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee die komen voor het feest niet voor de aanleiding.
Doe ik ook wel eens. hoor ik dat een neef jarig is die je dan 3 jaar niet heb gezien puur voor het feestje![]()
ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb het woensdag en gisteren gemist. En vanavond mis ik het ook. Zou tof zijn als iemand het even op Youtube kan zetten.
De laatste minuten zijn het ergste. En de leader duurt dan 2 keer zo lang in plaats van 2 keer zo kortquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:29 schreef Otmed het volgende:
Ik kijk ook steeds op de klok terwijl het gewoon nog middag is.
Ik weet nog dat ik vorig jaar zwetend voor de televisie wachtte op de moordscène.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef Frey het volgende:
[..]
De laatste minuten zijn het ergste. En de leader duurt dan 2 keer zo lang in plaats van 2 keer zo kort![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:25 schreef roooosje het volgende:
ik heb gewoon afspraken afgezegd voor vanavond.![]()
Je bent ziek hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
mijn schoonvader is jarig en ik moet er naar toe
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:23 schreef roooosje het volgende:
[..]
Je bent ziek hoorje moet echt thuisblijven, na half 9 gaat het vast beter
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:15 schreef kissa het volgende:
Mijn schotelontvanger is buiten werking door een hevige plensbui![]()
Die van vorig jaar vond ik slechterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:33 schreef digispeed het volgende:
een van de meest slechtste cliffhangers ooit
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:36 schreef Cerubo het volgende:
We hebben dus geen idee wie er doodgestoken is. Eigenlijk had Lieve daar ook moeten rondlopen als giraffe, had ook wel grappig geweest met Charlie.
Nouja, in gevaar was ie al omdat ie het risico liep voor Jack aangezien te worden...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik zeg ook dat het bing is![]()
Anders klopt dat verhaal dat Bing in gevaar is ook niet![]()
ik denk dat ze bij de beelden van het neersteken e.d. misschien wel een 3e persoon in dat pak hebben laten lopen zodat het niet duidelijk bing of jack zou zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:42 schreef JOO het volgende:
Je kon aan ze handen zien dat het bing was en volgens mij was dit voor het eerst dat je een preview zag van volgens seizoen.
nou ja ik denk het gewoon lijkt me zo, maar ik denk niet dat hij dood gaat. Het zal daardoor wel weer goedkomen tussen hem en Sjors. Jack had ook duidelijk nog iets om zijn hoofd zitten onder die helm. En het leek wel donker daar bij zn oren.quote:
idd , dat gebeurde ook al door Charliequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:46 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Nouja, in gevaar was ie al omdat ie het risico liep voor Jack aangezien te worden...
Als dat zo is, was dit een kutcliff en haak ik af.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:20 schreef DaMart het volgende:
Heb de seizoensfinale half gekeken... maar mijn voorspelling: Bing is neergestoken, raakt even een maandje verlamd. Sjors zit telkens aan zijn ziekbed, hij ziet dat ze van hem houdt, het komt weer goed en spontaan kan hij weer lopen. En dan blijkt ze zwanger te zijn van Milan.
Zoveel niet. Florien die er nu uitgaat had in het begin Kim potentie maar er is nooit wat boeiens mee gedaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:53 schreef alors het volgende:
Bing moet gewoon blijvenalleen ze moeten hem wel weer normaal laten doen, want wat hij de laaste weken deed, was gewoon sneu. En dan moet ie ook een leuke/interessante/spannende lijn krijgen. Die arme jongen heeft nog nooit een toffe lijn gehad, niet eerlijk
![]()
Welke schreeuwende vent in godsnaam.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:51 schreef Canisfire het volgende:
Maar het zou wel tof zijn als het echt die schreeuwende vent is . Gewoon een gozer die er niets mee te maken hadZe moeten trouwens Daan Schuurmans uit de kast trekken en er in schrijven als Anton Noordemeer
![]()
Nee Anton Noordemeerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:15 schreef Otmed het volgende:
Oh. Je bedoelt die man die voor het feest was ingehuurd om rond te schreeuwen met die kudde achter zich aan?
Waarom zou Jack daar in zijn uppie rondlopen op dat plein? Bing eerder, omdat Sjors hem hard afwees... (eindelijk)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:42 schreef JOO het volgende:
Je kon aan ze handen zien dat het bing was en volgens mij was dit voor het eerst dat je een preview zag van volgens seizoen.
Genoeg als je weet waar je moet steken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:22 schreef Isiolo het volgende:
klein mesje trouwens
Dat Rober out is dat is mentaal, Hij denkt dat hij dood gaat omdat er alcohol inzit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Waarom zou Jack daar in zijn uppie rondlopen op dat plein? Bing eerder, omdat Sjors hem hard afwees... (eindelijk)
Dus Bing![]()
![]()
![]()
En Robert kreeg een zoutoplossing i.p.v. alcohol. Maar hoezo verloor hij in de laatste scene zijn krachten?
Als het alcohol was zou hij toch na 2 minuten dood zijn? Maar met een zoutoplossing toch niet?
Wel leukd at ze het vooruitblik toonden na GTST over wat er na de vakantie gaat gebeuren. Vadim en Charlie ontmoeten elkaar...
Politie die door de poort komt...![]()
Bitchfight tussen Janine en Barbara...![]()
Alleen van Florien. Goed dat ze het nu weer spannend houden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Is er trouwens bekend wie er uit gaan?
Wel vaag dat hij vorige week vrijdag vroeg aan zijn hulpje wat dodelijk zou zijn voor een levercirrose patient, en nu gewoon een zoutoplossing geeft die niet dodelijk is?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat Rober out is dat is mentaal, Hij denkt dat hij dood gaat omdat er alcohol inzit.
in japan werden soms zo mensen vermoord. door mentale spanning.
Ludo is geen moordenaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:33 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wel vaag dat hij vorige week vrijdag vroeg aan zijn hulpje wat dodelijk zou zijn voor een levercirrose patient, en nu gewoon een zoutoplossing geeft die niet dodelijk is?
Hij heeft zich toch bedacht dat Robert niet echt dood hoeft?
Speciaal gewacht met een nieuwe maken tot de laatste afleveringquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef GSMboy het volgende:
@ Frey. Je Usericon met Ludo, net gemaakt zeker?
Wil hem graag terugzien, in detail :p. Ik wil even goed zoeken of er veel verschillen tussen Bing en Jack zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Speciaal gewacht met een nieuwe maken tot de laatste aflevering![]()
Maar Robert moet dat denken, en dan moet Ludo niet met gelul aankomen. Toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:33 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wel vaag dat hij vorige week vrijdag vroeg aan zijn hulpje wat dodelijk zou zijn voor een levercirrose patient, en nu gewoon een zoutoplossing geeft die niet dodelijk is?
Hij heeft zich toch bedacht dat Robert niet echt dood hoeft?
Ik doe niet de hele aflevering, wat momenten eruit. Vooral Ludoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:38 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wil hem graag terugzien, in detail :p. Ik wil even goed zoeken of er veel verschillen tussen Bing en Jack zijn
Gelijk kijken naar die cast foto shoot. als Bing er niet bij is weet je genoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:41 schreef Otmed het volgende:
http://www.gtstvip.nl/GTSTvipVIDEO.php
Gratis filmpjes op gtst.nl.
Je zult niet veel zienquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gelijk kijken naar die cast foto shoot. als Bing er niet bij is weet je genoeg.
Ik zweerde in het begin dat ze daar rondliep, ik dacht dat Nick van haar schrokquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:36 schreef Cerubo het volgende:
We hebben dus geen idee wie er doodgestoken is. Eigenlijk had Lieve daar ook moeten rondlopen als giraffe, had ook wel grappig geweest met Charlie.
Maar waarom heeft Ludo het in het telefoongesprek vorige week, het dan over dodelijk + levercirrose?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:38 schreef Otmed het volgende:
[..]
Maar Robert moet dat denken, en dan moet Ludo niet met gelul aankomen. Toch?
Misschien omdat hij niet Robert per ongeluk écht wil vermoordenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:51 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Maar waarom heeft Ludo het in het telefoongesprek vorige week, het dan over dolijk + levercirrose?
Het is echt niet duidelijk of het Jack of Bing is hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:47 schreef Canisfire het volgende:
Het is trouwens bing. Bij dat filmpje achter de schermen bij de cliff zie je Vladim het slachtoffer omdraaien . Is gewoon heel duidelijk te zien![]()
Je ziet veel bruin, log lichaam...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is echt niet duidelijk of het Jack of Bing is hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |