Aah ok, ga ik doen, dank jequote:
daar zal wel alcohol inzitten, Robert had toch levercirrose? en Ludo zei ook iets over alcohol tegen die detective van hem.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:58 schreef GSMboy het volgende:
Kijk eens op GTST.nl bij de terugblik?
En ik zie een infuus daar staan in dat romeinse kamertje....
Ik ook. Dat wordt de videorecorder aanslingeren.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Vrijdag mis ik de cliffhanger
Ja ik ben benieuwdquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 03:43 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwdIk vind GTST nu zo tof! Ik ben zo blij dat Nina weggaat
En ik vind het jammer dat Florien weggaat. Noud had beter weg kunnen gaan. Want Florien is tof, Vicky ook, en Fos op zich ook wel. En ik ben blij dat Bing doodgaat(toch?), en ik hoop dat Sjors niet ook weggaat. Ik hoop dat het vrijdag spannend wordt.
Ik voorspel trouwens dat alle komende zomercliffs van GTST met moord te maken zullen hebben.
-edit-
Nou ik was gister wel in een heel optimistische bui want zo briljant is GTST nou ook weer niet.
quote:Op maandag 25 juni 2007 03:43 schreef Otmed het volgende:
[..]
-edit-
Nou ik was gister wel in een heel optimistische bui want zo briljant is GTST nou ook weer niet.
Het is inderdaad wel zonde dat hij aan al dat vredige gedoe van hem uiteindelijk niks meer heeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel jammer dat Ludo weer slecht wordt, net nu hij weer wat populairder werd in Meerdijk nota bene...
Ja ze zijn allemaal kwaad op elkaar, ik geloof alleen niet dat Robert daadwerkelijk gedood wordt, misschien wordt hij er wel heel ziek van.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:01 schreef Otmed het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel zonde dat hij aan al dat vredige gedoe van hem uiteindelijk niks meer heeft.
Maar klopt het nou dat Ludo kwaad is op Robert, en Barbara op Sophia Janine? (Waarom typte ik eerst in godsnaam Sophia?)
Misschien verzuipt ze vrijdag wel door toedoen van Janinequote:Op maandag 25 juni 2007 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een rampzalige aflevering, er gebeurd helemaal niks en wat Charlie weer irritant zeg![]()
En Barbara schijnt er in te blijven![]()
gelukkig wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een rampzalige aflevering, er gebeurd helemaal niks en wat Charlie weer irritant zeg![]()
Ik ben het alleen met je eens op het punt dat Ludo's nieuwe persoonlijkheid leuker was, dat oude kennen we nou echt wel allang, ik heb de hoop dat hij weer snel het licht ziet.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:24 schreef digispeed het volgende:
gelukkig wel.
en wat is ludo weer irritant zeg. hij was in zijn nieuwe "ik" veel leuker.
Ik hoop het half. Hij moet slecht zijn op momenten dat het moet, als hij zelf wordt uitgedaagd. Hopelijk pakt hij volgend seizoen dus Dian eens aan.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben het alleen met je eens op het punt dat Ludo's nieuwe persoonlijkheid leuker was, dat oude kennen we nou echt wel allang, ik heb de hoop dat hij weer snel het licht ziet.
Het zou wel een strakke actie zijn als ze nu een dodelijk auto-ongeluk zou krijgen ofzoquote:Op maandag 25 juni 2007 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hij moet zich wel evengoed kunnen verdedigen ja en nog steeds een machtig man zijn, maar zijn macht wat minder vaak misbruiken en bovendien waarom moet hij Robert pakken, Dian of een ander irritant figuur is veel beterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop het half. Hij moet slecht zijn op momenten dat het moet, als hij zelf wordt uitgedaagd. Hopelijk pakt hij volgend seizoen dus Dian eens aan.
Ik zag inderdaad al aankomen dat Noud en Vicky samen zouden zoenen ja. Dat was erg voorspelbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het een grappige aflevering en dat we een Fos-Noud-Vicky verhaallijn zouden krijgen alias Florien-Nina-Milan zag je ook al echt mijlenver aankomen![]()
dat staat langs N208 (Rijksstraatweg - Herenweg) op de weg van Bennebroek naar Haarlemquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef GSMboy het volgende:
Dian zal afgestoten worden denk ik. Aangezien het Jeff's dochter/zus is, en Jeff vrienden is met Robert (zijn zelfs broers)
En ludo heeft in de gaten dat Dian Roebrt gebruikt om met Janine te flirten, dus waarom pakt Ludo dan Robert aan en niet Dian?
Vaag verhaal ?
Maar waar staat de Rozenboom nou eigenlijk in het echt?
Ja de hele vrijdag zal wel over het feest gaan, daar zal wel gigantisch veel gebeurenquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:03 schreef Otmed het volgende:
Ik snap iets niet. Het feest is morgen, 28 juni. Maar de zomercliff is op 29 juni. Gaat heel de vrijdagaflevering over het feest dan?
Hoeven we dus niet te wachten op de spanning vrijdagquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja de hele vrijdag zal wel over het feest gaan, daar zal wel gigantisch veel gebeuren
Of weer eens een dubbele kerstaflevering.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:27 schreef alors het volgende:
Is er niet binnenkort weer eens een jubileumaflevering? Dat hadden ze 'vroeger' altijd, dan duurde het een uur![]()
Zo te zien Dian jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:24 schreef Viswijfje het volgende:
Wie is dat met dat zwarte haar die wordt gedragen in de promo? Dian met een cleopatra-pruik??
Duh ! dat was de relatie die ze had voor Nick,quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef Viswijfje het volgende:
heeft dennis dan gesekst met charlie??
wtf lul jij nou?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Canisfire het volgende:
Haha het kind van nick en Charlie is van Dennis !!!![]()
He dat weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef alors het volgende:
[..]
wtf lul jij nou?
het kind is gewoon omgewisseld door die zieke Lieve/Alexandra
ik wil niet heel lullig doen, maar ging het er niet om of het kind van charlie is?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Canisfire het volgende:
Weet ik veel ik heb het twee maanden niet gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil niet heel lullig doen, maar ging het er niet om of het kind van charlie is?
er komt geen nick of dennis in voor verder
Mocht dat zo zijn, dan zou er nog steeds een familiare band moeten zijn tussen moeder en kind nietwaar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Canisfire het volgende:
...en die is er niet dus is 'Valentijn' niet het kind van Charliequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn, dan zou er nog steeds een familiare band moeten zijn tussen moeder en kind nietwaar?![]()
Een mede-celgenoot van Lieve / Alexandra die al weer vrij was sprak haar aan, dat Valentijn wel eens niet de echte kon zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef Heleen17 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden wat minder gekeken. Hoe kwam Charlie erbij om een dna test te laten doen? Waardoor dacht ze dat Valentijn misschien niet haar kind is?
Maar het was wel eenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef T1andonly het volgende:
Ludo heeft wel vaak tegen Janine gezegt dat hij geen zin meer in haar heeft
Normaal is het altijd Janine die dat zegtquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef T1andonly het volgende:
Ludo heeft wel vaak tegen Janine gezegt dat hij geen zin meer in haar heeft
Ja, ik had niet verwacht dat hij er nu al mee zou komen.quote:
Nee die komen voor het feest niet voor de aanleiding.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel een beetje vreemd dat de rest (Dennis, Anita, Dian en Lorena) pas komen als Nina en Florien al weg zijn![]()
Robert gaat dood en dan komt florien terug om de boel te savenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het niets dat Florien weg gaat
Zij is en leuk en kan acteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |