Wie koopt er even 6 sterren hieroquote:Iván Lucio (27556292)
29 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Perú
Total Skill Index (TSI): 23 040
Loon: 12 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: wereldklasse Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 43
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 4
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Gast, ga op HT zelf adverteren ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wie koopt er even 6 sterren hiero_O_
edit: noujaaaa, 5,5 dan....
kan maar één keerquote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gast, ga op HT zelf adverteren ofzo..
quote:
Zonder ei, met ketjap.quote:
Geinig hoor...quote:Hoi!
Dennis van der Eerden: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!
Holger Roselaar: Het is me deze week opgevallen dat hij zijn Passen-vaardigheid heeft verbeterd.
Het is altijd prettig even bij te praten, maar ik moet nu weg. De mazzel!
quote:Hallo,
Duco Coenen: Het was geweldig om hem deze week in actie te zien. Hij gaf alles wat hij in zich had.
Hein Delmee: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Spelhervatting. Hij ontwikkelt dit echter niet met de huidige training. Denk daar maar eens over na...
Duco Coenen: Hij verbetert zich op het gebied van Verdedigen. Ik denk dat de huidige training voor hem van waarde is.
Raphaël Kleijn: Er zijn mensen met een kort lontje, maar dit joch heeft juist een heel lang lontje. Hij is eigenlijk nooit betrokken bij een vechtpartij.
Dat is alles dat ik vandaag te melden had, baas.
Tegenstander beetje te doen komende ronde?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:19 schreef Grumpey het volgende:
Ben nog steeds bekerheld aan het zijn en mooi een ronde verder nu. Hopelijk blijft het nog een ronde zo gaan
geen pic meer, maar ik verwacht geen problemenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tegenstander beetje te doen komende ronde?
Oh noes!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geen pic meer, maar ik verwacht geen problemen
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:57 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Helaas zal ik er volgende week wel uitvliegen, speel tegen Vamanos (502945), dat 1e staat in divisie III.4.
Ben trouwens 13e (max.) en 12e (gem.) van Fok! en heb op Grumpelix na het beste middenveld (max.) en het beste (gem.).
Hij is allemaal spelers aan het verkopen en inkopen, ben benieuwd..quote:Number 797 of 797 by ALPHA-NR1 25-04-2007 at 20:41
jammer weer niet tegen elkaar.
en maak je een kansje??
Number 2604 of 2606 by elcarlos 25-04-2007 at 21:38
Ja, ik maak wel een kans, maar het is wel een cupfighter :/.
vindje het raar hij is ook mijn goalie geweest afgelopen wedstrijd, en omdat ie het redelijk goed gedaan heeft mag ie op herhalingquote:Ik ben het. Ik heb je wat te vertellen over het team.
Hanso van der Woert: Naar mijn mening bereikt hij niet zijn volle potentieel als voetballer wanneer hij niet ook getraind wordt op Passen.
Tot zover de samenvatting. Een prettige dag en doe de groeten aan je partner!
Ik heb nog wel leuke ervaren spelers voor jequote:Op donderdag 26 april 2007 14:08 schreef smulder1991 het volgende:
dankje, ik begon volgens mij ook gewoon met een team dat tegoed was voor de 10e divisie, ik heb maar een aantal aankopen in het 2e seizoen hoeven doen waaronder een aantal trainees en 3 basisspelers aan kunnen trekken voor een mooie prijs. alleen gaat het nu iets minder, ik heb bezuinigdt op de spelerslonen waardoor ik 19spelers heb (inclusief trainer) maar daardoor draai ik gelukkig in de weken dat ik uit speel ook een kleine winst. alleen het stadion loopt nietmeer vol door de resultaten waar het eerst nog vol zat![]()
Zoals altijd niks interessant.quote:Hallo!
Johan Bobbink: Hij was deze week jarig, maar hij heeft er weinig aandacht aan geschonken.
Gegroet!
quote:De kekke knul van TMK kapte zich knap vrij en knalde de bal met een krachtige krul langs de kansloze keeper: 1-0.
mooi noem maar opquote:Op donderdag 26 april 2007 14:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik heb nog wel leuke ervaren spelers voor je
145125 even in dit team kijken, een goeie ervaren verdediger Selezi en middenvelder Lucioquote:Op donderdag 26 april 2007 14:57 schreef smulder1991 het volgende:
[..]
mooi noem maar opdan kijk ik er wel even naar vanavond
Ik moest mijn keeper op scoren gaan trainen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:17 schreef AirRaid het volgende:
[..]
vindje het raar hij is ook mijn goalie geweest afgelopen wedstrijd, en omdat ie het redelijk goed gedaan heeft mag ie op herhaling
dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 15:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
145125 even in dit team kijken, een goeie ervaren verdediger Selezi en middenvelder Lucio
En met je avatar is niets mis. Zondag gaan jullie de boot in
quote:In de 61e minuut haalde YMFC-speler Sebastian Emons een tegenstander grof van achteren neer en kreeg terecht een rode kaart. Met gebogen hoofd liep hij veld af, langs zijn moeder die hem kwaad toesnauwde: 'dat wordt geen toetje vanavond!'.
#222quote:
quote:Hi!
Steef Bamberger had a delightful game this week, he fought harder than any of our other players.
Goodbye!
Of 2, dinsdag mn wordbestandje maar even nakijkenquote:
Wat is trouwens het effect van de controversieelheid van een goed/goed coach? Ik heb nu een redelijk/goed 34 jarige die over anderhalf seizoen goed/goed is, maar die is dus controversieel. Daalt je TS dan sneller dan met aangenaam en hoger?quote:Middenveld rampzalig (laag)
Rechterverdediging slecht (hoog)
Centrale verdediging slecht (heel laag)
Linkerverdediging slecht (heel laag)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval zwak (heel hoog)
quote:Massimiliano Lanzarini
TSI = 4 440, 19 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Vorm was/is weer kutquote:Enol Echechuribehere
TSI = 2 990, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Zou je er wat voor voelen om jou jeugdcompetitie en die van mij tot 1 te smelten, dus een competitie met 8 teams?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef Grumpey het volgende:Zowaar, als 1 van de eersten in heel hattrick
JEUGDKAMPIOEN!!
1.Grumpelix Youths! 23 - 8 | 13 pnt
2.Tentouchables 16 - 10 | 7 pnt
3.Pow Wow 14 - 18 | 7 pnt
4.GodenZonen 3 - 20 | 1 pnt
na 5 van de 6 wedstrijden...
Weer een doel bereikt
Iedereen krijgt een piete-peuterige hoeveelheid training. Hij zat gewoon erg hoog dus. Maar wat heeft hij voor passingskills dan? Als dat ook redelijk is, is het interessanter om 'm als normale mid op te stellen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:17 schreef TheVulture het volgende:
damn wat een heerlijke trainingsweek:
Jonas Rahmström:
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van matig naar redelijk.
Deze aanvallende mid stijgt wel opmerkelijk, nooit getraind als verdediger
dit zijn zijn statsquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een piete-peuterige hoeveelheid training. Hij zat gewoon erg hoog dus. Maar wat heeft hij voor passingskills dan? Als dat ook redelijk is, is het interessanter om 'm als normale mid op te stellen.
Daar zal niet heel veel verschil tussen zitten. Maar nu-ie gestegen is, is het meer een verdedigende mid dan een aanvallende. Het is zonde om die verdedigende skills onbenut te laten.Als je echt een aanvallende mid nodig hebt en je hebt wat budget, moet je een andere kopen, dat scheelt ook nog eens in loon. Deze heeft eigenlijk geen hoofdstat...quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dit zijn zijn stats
Jonas Rahmström [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 120, 29 jaar, zwak in vorm
Heeft zwak ervaring en is een redelijk leider
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
volgens HAM komt ie echter beter uit de verf op de vleugel dan centraal
Ik heb geen idee, en ik vermoed dat de TC ook geen uitsluitsel zal geven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:36 schreef komrad het volgende:
wat is deze speler ongeveer waard (verkopen):
Joakim Angelo
TSI = 18 880, 22 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
dat vermoeden is juist. Ik heb net geboden op een andere speler en als ik die koop mag deze weg. Die heeft wat meer PM en meer bijstats. Vervelende is dat potentiele WTM trainees (op te trainen in wing dus) nogal schaars zijn, vooral als je boven de formidabel PM uit komt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, en ik vermoed dat de TC ook geen uitsluitsel zal geven.
Nou ik hoop na het verkopen van mijn formidabele def genoeg financiele armslag te hebben om wat leuks te kunnen kopen op de transfermarkt... als ik hem verdedigend zet hou ik weinig aanvalsrates over... verdediging is sowieso al sterk genoeg... en voor het aantal hatstats maakt het niet uit... dat blijft hetzelfde....quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar zal niet heel veel verschil tussen zitten. Maar nu-ie gestegen is, is het meer een verdedigende mid dan een aanvallende. Het is zonde om die verdedigende skills onbenut te laten.Als je echt een aanvallende mid nodig hebt en je hebt wat budget, moet je een andere kopen, dat scheelt ook nog eens in loon. Deze heeft eigenlijk geen hoofdstat...
Iemand daar nog een idee over?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef rompompom het volgende:
Wat is trouwens het effect van de controversieelheid van een goed/goed coach? Ik heb nu een redelijk/goed 34 jarige die over anderhalf seizoen goed/goed is, maar die is dus controversieel. Daalt je TS dan sneller dan met aangenaam en hoger?
Dat zou wel prettig zijn, ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:17 schreef -J-D- het volgende:
Volgens mij heeft dat 0,0 invloed op je TS
Ik ben even aan het nadenken over hoe lang ik hem nog zal houdenquote:Xavier Campabadal [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=24 690, 20 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: waardeloos
Harald Maier is mijn middenvelder, ben blij dat ie is gepopt.quote:Ingemar Broner:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van rampzalig naar waardeloos.
Harald Maier:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van redelijk naar goed.
Campadabalquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef maniack28 het volgende:
Is het geen schatje?
[..]
Ik ben even aan het nadenken over hoe lang ik hem nog zal houdenOf ik moet stoppen met spitsen trainen en naar passen overstappen
quote:Alfred van der Linde (129371063)
19 years, inadequate form, healthy
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 10 480
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: brilliant Set Pieces: weak
De vorm bij de Top 11 spelers is nu 6.6 bij the wegquote:Eduardo Sánchez [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 510, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Neen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:44 schreef AirRaid het volgende:
stoppen spelers eigenlijk ook van zelf als ze te oud worden? mijn huidige reserve keeper is inmiddels 39 jaar
bronquote:Allemaal leugens en nergens op gebaseerd, grotendeels schandalig gedrag van ene JD (Johan Derksen, red.) die wekelijks leugens verspreidt en iedereen gaat daar in mee
niet eens alle ouders komen kijken naar hun krosstquote:De Nootjes – Powerdashers
Het weer mocht er zijn. Geen wonder dat er in Notenboom een 10-koppig publiek was samengestroomd voor deze wedstrijd.
Stamsneijder is mijn 6,5 sterren-defquote:Hallo,
Joachim Stamsneijder: Ik begin me te beseffen dat hij een ruwe diamant is. Train hem goed en hij wordt je meest waardevolle speler.
Egbert Alders: Hij had een bevlogen wedstrijd deze week. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen.
Gegroet maar weer!
Stam zou beter passen, gezien zijn positie op het veld en zijn uiterlijk:quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:12 schreef twi het volgende:
Wat wil je als je de achternaam hebt van de twee beste Nederlandse voetballers
Verkroost haalde 2,5 ster als vleugelspeler, Rubinstein haalde 2,5 ster als mid, Duijsenberg haalde een halve ster als vleugelverdediger en ik train keepen, Splinter haalde 4 sterren in z'n 1e wedstrijd, toen ik hem pullde was hij zwak keepen dus hij zou nu op matig moeten zijn.quote:Bernard Verkroost: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.
Arnie Rubinstein: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.
Rickert Duijsenberg: Geloof me, het zou goed zijn om hem ook wat training te geven op het gebied van Positiespel voordat het te laat is.
Luuk Splinter: Het is me deze week opgevallen dat hij zijn Keepen-vaardigheid heeft verbeterd.
Meer heb ik niet te melden. Toedeledokie!
quote:Around 7 brave souls made it to the wet and mud of Little Monkey Cage to see the game. Some joker suggested a snorkel and flippers might be more appropriate, given the conditions.
neequote:Op vrijdag 27 april 2007 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Ignacio Villar (123671375) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 1 820
Loon: 1 320 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Vulture United 1980
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 6
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
vraagprijs: 310.000
Iemand geïnteresseerd?
Oh, ik heb gewonnen van jou!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je doet t trouwens niet slecht Egamer
Mijn nieuwe vleugelspeler mét SP. Nu ben ik een echte counterhufterquote:Veniamin Vecherskiy (65927431)
24 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Eesti
Total Skill Index (TSI): 19 690
Loon: 7 080 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 2
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: wereldklasse
Doelpunten in carrière: 28
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 4
Bekerdoelpunten dit seizoen: 4
Daaaaaaaaaaaaaaaaat komt helemaal goedquote:
Prijs?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Mijn nieuwe vleugelspeler mét SP. Nu ben ik een echte counterhufter
Dat kan je zelf toch goed zien, lijkt me?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:19 schreef One_conundrum het volgende:
Klopt het trouwens dat ik nu 24 spelers heb?
hhm, jaa, veel traineesquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch goed zien, lijkt me?
Prima speler lijkt mequote:Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef One_conundrum het volgende:
haha, ik ben wel even voorzien, 7 trainees, en 3 goeie verdedigers, waarvan één 33 is. Ik ga nu rustig opzoek naar nog een Nederlandse trainee
Edit: wat vind je van mn winger?
quote:6. Dapp're Strijders 4 3 - 29 (-26) 3
hoezo gat in je handquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn geld al weer uitgegeven aan twee midjes![]()
Ze moeten mij ook geen geld geven eigenlijk
Ik sta nu zelfs 5 ton in de min... gelukkig komt er morgen een flinke bak met geld binnenquote:
Ben benieuwd.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij José de Hoon heet en 16 jaar oud is.
quote:Goedemorgen,
Hindrik Huygen: Geef hem nog niet op, baas. Ik weet zeker dat hij nog genoeg voetbal in zich heeft.
Oké. We praten binnenkort verder.
1,25 Miljoen, mijn nieuwe spelhervatterquote:Paolo Pinzoni
27 jaar, redelijk in vorm, gezond
passing +6
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 13 740
Loon: 9 000 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: zwak Passen: formidabel
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: wereldklasse
Doelpunten in carrière: 83
Hattricks in carrière: 4
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 4
quote:Op zondag 29 april 2007 16:53 schreef Daemon19 het volgende:
Jezus zeg, wat een onwaarschijnlijk competitie-einde..
Ik kijk alvast vooruit.quote:
quote:
Dank je! Dit is een te bizar einde van een competitie die eigenlijk geen winnaar verdiend. De gelukkigste heeft natuulijk gewonnen vandaag, das wel duidelijk.quote:Op zondag 29 april 2007 17:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
kut psv, maar toch gefeliciteerd (denk ik){1 doelpuntje}
quote:Minnertsga schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 40e minuut brak Nicolaas Marijnus bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 2-0. Rust: met een stand van 2-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. Met 70 procent balbezit was weer in deze helft de sterkste ploeg.
Idd, ik win voor de 5e keer op rij terwijl ik net in de V speelquote:Op zondag 29 april 2007 21:02 schreef twi het volgende:
Er klopt gewoon echt geen tyfus van, ik sta 3-0 achter tegen een prutsteam. Hopelijk valt er een bom op die kut Hattrick servers.
Geen commentaarquote:Op zondag 29 april 2007 21:22 schreef MacMauser het volgende:
Soms heb je weleens van die dagen dat alles tegen zit, twi
Hattrick is en blijft een raar spelletje af en toe. Zo'n kl*tewedstrijden heb je er weleens bij..quote:Op zondag 29 april 2007 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Geen commentaar
56% balbezit, minder dan verwacht. Maar nog steeds belachelijk, die 4-1.
quote:Vinkentouw
Midfield: passable (low)
Right Defence: solid (very low)
Central Defence: solid (high)
Left Defence: excellent (low)
Right Attack: passable (very low)
Central Attack: passable (very low)
Left Attack: inadequate (high)
Oftewel, voor de zoveelste maal....quote:Ladderzatsquad
Midfield: inadequate (very high)
Right Defence: excellent (high)
Central Defence: excellent (high)
Left Defence: excellent (very high)
Right Attack: solid (very low)
Central Attack: inadequate (low)
Left Attack: excellent (high)
heeft op 1 gelijkspel na alles gewonnen... van alle sterke teams in de leaguequote:Midfield: weak (very low)
Right Defence: passable (high)
Central Defence: passable (low)
Left Defence: solid (very low)
Right Attack: wretched (very high)
Central Attack: passable (low)
Left Attack: inadequate (high)
Hoe kan het dat ik na twee wedstrijden counter spelen al uitmuntend tactiekvaardigheid heb?quote:Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: uitmuntend (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
heeft niet zo zeer te maken met hoe vaak je het speelt maar met de verdedigingskills, passing en vorm van je spelers volgens mijquote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ik na twee wedstrijden counter spelen al uitmuntend tactiekvaardigheid heb?
Ligt inderdaad aan passing en verdedigings skills. Ook vorm speelt mee.quote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ik na twee wedstrijden counter spelen al uitmuntend tactiekvaardigheid heb?
Snap sowiezo niet waarom ihj 6 kansen heeft... hij heeft een lager middenveldquote:Op zondag 29 april 2007 22:23 schreef twi het volgende:
6-1 verloren dus:
intervention team
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)
HatStats 118
Defence 49
Midfield 27
Attack 42
FC de Twietjes
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: goed (heel laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: goed (heel laag)
HatStats 127
Defence 35
Midfield 33
Attack 59
Sorry hoor, incidenteel kan je zo'n partij best verliezen, maar niet met 6-1. Het is niet zo dat ik kansen heb verprutst. Ik heb er 2 gehad en 1 ingeschoten.
De ME is op hol geslagen dit seizoenquote:Op maandag 30 april 2007 01:01 schreef twi het volgende:
Tsja, dit seizoen is nu eenmaal een ramp. Drie van dit soort partijen en een gelijkspel wat ook winst had moeten zijn.
Ik sta in de VIII nu gewoon op een degradatieplek, waar dit eigenlijk 1-6 had moeten zijn waardoor ik weer aansluiting zou hebben met nummers 1 en 2.
quote:Hoolieganzen komt op een 1 - 0 voorsprong na een penalty in de 3e minuut. Ignacio Suárez scoort van op elf meter.
quote:De score wordt 2 - 0 in de 10e minuut. Hoolieganzen kreeg een penalty en Ignacio Suárez liet die kans niet liggen.
Deze week:quote:Hoolieganzen krijgt een penalty in de 69e minuut. Hij wordt perfect ingeschoten door Ignacio Suárez. 4 - 1 voor de thuisploeg.
quote:Hoolieganzen vergroot de voorsprong tot 0 - 3. Ignacio Suárez schiet de bal vanaf de penaltystip in de linkerbovenhoek binnen.
Vijf benutte penalties in twee wekenquote:Ignacio Suárez houdt het graag spannend. Wanneer Hoolieganzen na 67 minuten een penalty krijgt, mikt hij de bal heel zachtjes in de linkerhoek. Gelukkig koos de doelman voor de andere kant! 0 - 5.
Misschien voor de verdedigen trainers nog wat leuke koopjes: Deze kan ik namelijk niet meer laten stijgen de komende weken:quote:30-04-2007 F.K. Partizan Pu Atletico Campazo 1 020 000 ¤ 4 440
29-08-2006 Golden Team Forl Krayn's eleven 487 200 ¤ 1 250
Is met redelijk passen gekocht en +2 in passen. Wonderbaarlijk +3 (speelde deze week)quote:César Cerqueira
TSI = 12 720, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Redelijk passen gekocht en +1 in passen. Uitstekend +2 en kan woensdag spelen.quote:Alberto Antonio De la Rosa
TSI = 1 500, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
quote:Enol Echechuribehere
TSI = 2 990, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
naar wat?quote:Op maandag 30 april 2007 11:07 schreef Lennox het volgende:
1.020.000 geboden op mn 19 jarige Briljant/Goed trainee. Loopt over paar uur af.
Switch moet nu doorgezet worden. Komende weken nog daytraden en dan overstappen
Doe niet zo Rita.quote:Op maandag 30 april 2007 15:20 schreef twi het volgende:
Die Alberto Antonio De la Rosa is wel interessant voor mij met z'n maig vleugel. Zal 'm bookmarken, jammer dat 't geen Nederlander is.
Zet voor een Mil op de lijst. Als ze komen maak je winst, anders houd je em toch...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:51 schreef Swennus het volgende:
Een 17 jarige trainee van goed naar uitstekend scoren gegaan.
wat hier mee te doen verkopen of doortrainen?
Och ja, dat kan ik ook wel doen na mijn thuispot zondag.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:52 schreef Grumpey het volgende:
Arena: Grumpalace (367606)
Belongs to: Grumpelix
Country: Nederland
Region : Amsterdam
Last improvement: Construction in progress!
we gaan met 5600 plaatsen uitbreiden
quote:Na verscheidende malen de kwaliteit van het shirt van zijn tegenstander getest te hebben, verdween Ossie 2's Eelke Bal in het boekje van de scheids; nota bene zijn eigen vader die vandaag aan de beurt was om te fluiten!
Prachtige trainee, maar vooral een hele mooie prijsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:35 schreef komrad het volgende:
net een nieuwe trainee gekocht voor de lange termijn:
Jaroslav Petr¸ela (159443657)
quote:De droom van Lieuwe Bijl van Ossie 2 om snel zijn debuut te maken in het eerste team zal voorlopig helaas niet uitkomen: in de 59e minuut werd hij na een ongelukkige botsing met een doelpaal bewusteloos afgevoerd.
quote:Onder het toeziend oog van een voorbijganger en zijn twee poedeltjes brak FKPP-speler Dicky Terol in de 54e minuut vanaf de linkerflank door naar een vrije positie voor het doel
We gaan nog gelijk op Lennoxquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Lennox het volgende:
[..]![]()
Uit wedstrijdverslag komt naar voren dat een speler van me technisch is, wel zo handig om af en toe van zulke informatie te krijgen.
Lijkt me niet..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:57 schreef rompompom het volgende:
Mijn vier sterren spitsje is een niveau gestegen en maakt er meteen vier in de competitie. Da's toch best prettig. Ben trouwens benieuwd of de hattricks in de jeugd zometeen ook bij de spelerhoogtepunten komen te staan.
thanx, ik was er ook wel blij mee. Vooral omdat de vorige koper een week geleden het dubbele betaald hadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Prachtige trainee, maar vooral een hele mooie prijs
quote:Deze week toonde Albrecht van Gerven zowat alles wat hij in zich heeft. Mooie prestatie!
Probeer de jongens gerust uit op verschillende posities, maar ik vind wel dat je Freddie Wansing ook wat op Spelhervatting moet trainen.
Positief nieuws over Dennie Bennema. Dat trainen op Verdedigen werpt echt wel z'n vruchten af.
Als ik iets wil gedaan krijgen in de ploeg, is Freddie Wansing altijd de eerste die ik moet overtuigen.
Hij heeft zijn kwaliteiten, dat zeker, maar soms wou ik dat Eelke Aardewerk eens wat meer vuur toonde tijdens de wedstrijd.
ik heb hem eigenlijk gekocht omdat er maar weinig goede 17 jarige trainees zijn op het moment en je de prijzen nu al omhoog ziet schieten. Ik weet niet precies hoe de situatie is met de wingers in tsjechie maar wellicht kan hij dicht bij de U20 komen met een beetje geluk. Hoewel normaliter komt hij te kort maar dan nog is het een fijne traineequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:00 schreef maniack28 het volgende:
Prima spelert.. uitstekend omdat ie ook nog goed passen heeft.. dat kan een grote worden
Wat ik eigenlijk zoek voor de toekomst is een echte ftw... dat wil zeggen, eentje die ik nog aardig kan trainen, maar die al wel formidabel of uitmuntend vleugelspel heeft... natuurlijk ook met passen en een specialiteit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:03 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb hem eigenlijk gekocht omdat er maar weinig goede 17 jarige trainees zijn op het moment en je de prijzen nu al omhoog ziet schieten. Ik weet niet precies hoe de situatie is met de wingers in tsjechie maar wellicht kan hij dicht bij de U20 komen met een beetje geluk. Hoewel normaliter komt hij te kort maar dan nog is het een fijne trainee
kan geregeld wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk zoek voor de toekomst is een echte ftw... dat wil zeggen, eentje die ik nog aardig kan trainen, maar die al wel formidabel of uitmuntend vleugelspel heeft... natuurlijk ook met passen en een specialiteit.
Denk jij dan eens na over wat haalbaar is? En wat het ongeveer moet kosten.. ik moet zo'n speler dus eind 18 jaar overkopen denk ik.... dus het zou een 17 jarige week 1 goed scoren, goed vleugelspel en matig-goed passen met spec. moeten zijn... en dan dus optrainen naar wc scoren met nog wat extra passen.. zo'n speler lijkt me geilquote:
Maar voordat die wc scoren is duurt nog wel ffquote:Jonatan Rodzeń (100277292) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 13 800
Loon: 3 672 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend +1 Spelhervatting: zwak
uit welke grot ben jij gekropenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:17 schreef sir_dalord het volgende:
zo, heb ik iets gemist?
Is voor eigen gebruikquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:20 schreef komrad het volgende:
[..]
uit welke grot ben jij gekropen![]()
alles goed??
@maniack, is totaal niet rendabel om op te trainen
Hoi sir_dalordquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:27 schreef sir_dalord het volgende:
hi, mijn naam is sir_dalord, winnaar van de fokcup, organisator van de fokcup, tijdlang beheerder van de OP (die nu erg mooi is geworden). Heb volgens mij ook nog eens de fokcup georganiseerd. Ben 2 jaar afwezig geweest door een wow, waar ik nu echt mee gestopt ben
manager van de lycky bullballs en mijn nieuwe jeugdteam, de stierenballetjes
Succes met deze heilige missie sir_dalordquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:32 schreef sir_dalord het volgende:
ik speel divisie VI, maar omdat ik zolang inactief was, heb ik besloten spelers te verkopen en te degraderen. Ik train scoren, vooralsnog. Moet alles weer even doorspitten.
De nieuwe jeugdopleiding idee ziet er waanzinnig gaaf uit.
ow, ik heb ook nog profetische ballen: als er iets gaat gebeuren, beginnen ze te jeuken
goed plan, ik stel voor om op kosten van madkow bier te gaan drinken in zijn nieuwe huisquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:34 schreef -J-D- het volgende:
Zullen we binnenkort eens meeten? Zondag of zo?
Ik denk dat ik met de auto kom.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
goed plan, ik stel voor om op kosten van madkow bier te gaan drinken in zijn nieuwe huis
ik kijk qyn wel lief aan of ie hem meeneemtquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met de auto kom.
Maar goed, onbeperkt Cola Light is ook lekker, zolang er spareribs bij zitten.
Zou hij ook Fifa Street hebben?
mijn laatste persbericht.. aah, de herinneringenquote:05-10-2006 Bulls tegen Nijmeegse waailappen
-Derry. Komende woensdag moeten de lycky bullballs tegen de Hoolieganzen. Ondanks dat supporters van beide ploegen goed met elkaar overweg kunnen, is er wel degelijk sprake van een grote rivaliteit. Jan koekenbakker, voorzitter van de supportersverening van the bulls: "De verliezer betaalt het bier. Nu is het voor hunnie erger dan voor ons, want die Nijmeegse waailappen slaan al plat achterover na 2 biertjes'. U hoort het, er staat heel wat op het spel in de komende fok!cup wedstrijd
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:47 schreef sir_dalord het volgende:
owja, voor de nieuwelingen:
ik ben van de oude garde, dus slowchatten zit in mijn bloed [14.gif]
heb jij ook gemist lieverdquote:
Er is tegenwoordig een wiki:quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
heb jij ook gemist lieverd
maar ja, weet zo weinig te zeggen anders, ben zolang uit de rolatie geweest dat ik echt bijna niks meer weet
en zijn opvolger is al binnen gehaaldquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:40 schreef AirRaid het volgende:
heb zojuist mijn 35 jarige goed verdediger die vanaf het begin bij mijn club gespeeld heeft zojuist opgenomen in de ere-gallerij. dit omdat hij voor een lange tijd geblesseerd was.vaarwel ludi raven, je was geweldig
quote:Laurens Hardy (160238951)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
ach wow maakt meer kapot dan je lief isquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:15 schreef Egamer het volgende:
Ha die sir_dalord, ik heb veel gezeik over je gehoord ivm WoW. Ik zeg dan maar, welkom terug!
MK hebben we hier nog niet gesignaleerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach wow maakt meer kapot dan je lief is
madkow is al min of meer gestopt en qyn zit er ook over na te denken om te stoppen nu ik en madkow weg zijn. Kortom, de wow-hoeren zijn weer begonnen met het hattricken
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:02 schreef sir_dalord het volgende:
ow en madkow is gaan samenwonen dus die hebt weinig tijd momenteel(is wel duidelijk wie de broek aan heeft daar
)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:02 schreef sir_dalord het volgende:
ow en madkow is gaan samenwonen dus die hebt weinig tijd momenteel(is wel duidelijk wie de broek aan heeft daar
)
SD!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef sir_dalord het volgende:
och, loop maar 45 topics achter
ben weer begonnen, miste jullie teveel(en ben definitief geen wow hoer meer
)
Dan ga je dus proberen op ht-stats te winnen, terwijl juist htstats gewoon ook niet altijd veel zegt? Ik bedoel, je kan een hele goede linksback hebben, maar als de andere partij geen rechtervleugel opstelt dan is dat behoorlijk kansloos.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt gek van die ME... nu verlies ik ook al in de Fok-Cup al met meer hatstats dan mijn tegenstander, dit keer waren het er 'maar' 30...
Ik ga aankomende zondag gewoon 4-4-2 spelen... dan zijn alle linies even sterk en dan moet ik mijn tegenstander echt op alle fronten de baas zijn...
Lortnoc is idd al tijden gestopt met hattrick. Hij geeft zich momenteel over aan andere hobby's (klimmen vnl)quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
MK hebben we hier nog niet gesignaleerdMisschien gaat dat nog komen... En wat te zeggen van onze oude held Lortnoc... Leeft die nog??
Edit: Het team van Lorrie is zelfs een bot geworden
Idemquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
SD!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan te bedenken dat ik een tijdje geleden mn supporterschap van de lycky bullballs had opgezegd om een (relatieve) nieuweling te supporteren![]()
![]()
Zondag Pokermeet bij MadKow thuisquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Lortnoc is idd al tijden gestopt met hattrick. Hij geeft zich momenteel over aan andere hobby's (klimmen vnl)
Maar wat hoor ik? Gaan we meeten? Wel snel, ben over 2 weken in Guatemala![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:48 schreef -J-D- het volgende:
Als je lief bent, mag je misschien ook wel komen
Bang voor een 2e winst van mij???quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:02 schreef Outpost76 het volgende:
ik wil ook weer mee doen!!! Ik moet toch mn jupiler league overwinning verdedigen !!!!
Alleen limonade drinken he... MK moet rustig aan doen van de vrouwquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Idem
[..]
Zondag Pokermeet bij MadKow thuis
Als je lief bent, mag je misschien ook wel komen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:17 schreef sir_dalord het volgende:
zo, heb ik iets gemist?
quote:De gelijkmaker van JDD viel in de 54e minuut toen Bernard Verkroost een vrije trap binnenschoot en de 2-2 realiseerde. De goal was mooi, maar de buikschuiver naderhand een beetje overdreven. FCF leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar matig bleek. De toeschouwers van de thuisploeg geloofden spontaan weer in Sinterklaas toen de scheidsrechter in de 71e minuut een discutabele penalty toekende.
JDD wist de voorsprong te vergroten tot 4-2 toen Arnie Rubinstein van links het zestienmetergebied binnendribbelde en de bal in de korte hoek schoot, waarna hij een welverdiende knuffel claimde bij zijn liefje langs de kant. Als volleerde profs lieten de jongens van JDD zich naar achteren zakken om de voorsprong te verdedigen. De spelers van FCF renden als kippen zonder kop over het veld, waardoor het organisatieniveau zakte naar zwak.
Een paar jongens hadden wat last van een overdosis testosteron en gingen wat wilder spelen, wat er uiteindelijk toe leidde dat FCF de geblesseerde Luud Schuyt moest wisselen voor Leslie Wenneker.
Hij zou nu dus goed moeten zijnquote:Yo!
Luuk Splinter: Hij blijft zich ontwikkelen. Zijn Keepen-vaardigheden hebben zich verbeterd.
Meer heb ik er vandaag niet over te zeggen. Tot de volgende keer!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Alleen limonade drinken he... MK moet rustig aan doen van de vrouw
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:51 schreef Robar het volgende:
Ik moet het hier ook even plaatsen hoor . . . . . .
United Black Panthers - Robarka 1 - 9
Logisch? Hoe? Met lange pass train je vleugelspel:quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:42 schreef Lennox het volgende:
Lange pass pakt ook middenveld, dus eigenlijk wel logisch
1 2 3 | wat sneller dan anderen (backs) ((anderen)) |
quote:Ik ben het. Ik heb je wat te vertellen over het team.
Hanso van der Woert: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Passen-trainingen.
Gerrie Mens: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingsessies verbeterd.
Maurice Goedee: Er zijn mensen met een kort lontje, maar dit joch heeft juist een heel lang lontje. Hij is eigenlijk nooit betrokken bij een vechtpartij.
Justus Kriek: Hij vierde deze week zijn verjaardag. Zijn moeder had taart meegenomen voor iedereen. Een leuk gebaar toch?![]()
Gegroet!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:25 schreef OssieMan het volgende:
Ik heb een speler met een MILF zo lijkt het....
Remco Barth was jarig deze week en zijn moeder had een enorme taart gebakken voor ons. Ze was nog lekker ook!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef twi het volgende:
JDIk hou van je
Nu nog die andere speler zien te winnen. Win ik die niet, overbied ik je gelijk wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |