Idd, ik win voor de 5e keer op rij terwijl ik net in de V speelquote:Op zondag 29 april 2007 21:02 schreef twi het volgende:
Er klopt gewoon echt geen tyfus van, ik sta 3-0 achter tegen een prutsteam. Hopelijk valt er een bom op die kut Hattrick servers.
Geen commentaarquote:Op zondag 29 april 2007 21:22 schreef MacMauser het volgende:
Soms heb je weleens van die dagen dat alles tegen zit, twi
Hattrick is en blijft een raar spelletje af en toe. Zo'n kl*tewedstrijden heb je er weleens bij..quote:Op zondag 29 april 2007 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Geen commentaar
56% balbezit, minder dan verwacht. Maar nog steeds belachelijk, die 4-1.
quote:Vinkentouw
Midfield: passable (low)
Right Defence: solid (very low)
Central Defence: solid (high)
Left Defence: excellent (low)
Right Attack: passable (very low)
Central Attack: passable (very low)
Left Attack: inadequate (high)
Oftewel, voor de zoveelste maal....quote:Ladderzatsquad
Midfield: inadequate (very high)
Right Defence: excellent (high)
Central Defence: excellent (high)
Left Defence: excellent (very high)
Right Attack: solid (very low)
Central Attack: inadequate (low)
Left Attack: excellent (high)
heeft op 1 gelijkspel na alles gewonnen... van alle sterke teams in de leaguequote:Midfield: weak (very low)
Right Defence: passable (high)
Central Defence: passable (low)
Left Defence: solid (very low)
Right Attack: wretched (very high)
Central Attack: passable (low)
Left Attack: inadequate (high)
Hoe kan het dat ik na twee wedstrijden counter spelen al uitmuntend tactiekvaardigheid heb?quote:Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: uitmuntend (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
heeft niet zo zeer te maken met hoe vaak je het speelt maar met de verdedigingskills, passing en vorm van je spelers volgens mijquote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ik na twee wedstrijden counter spelen al uitmuntend tactiekvaardigheid heb?
Ligt inderdaad aan passing en verdedigings skills. Ook vorm speelt mee.quote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ik na twee wedstrijden counter spelen al uitmuntend tactiekvaardigheid heb?
Snap sowiezo niet waarom ihj 6 kansen heeft... hij heeft een lager middenveldquote:Op zondag 29 april 2007 22:23 schreef twi het volgende:
6-1 verloren dus:
intervention team
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)
HatStats 118
Defence 49
Midfield 27
Attack 42
FC de Twietjes
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: goed (heel laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: goed (heel laag)
HatStats 127
Defence 35
Midfield 33
Attack 59
Sorry hoor, incidenteel kan je zo'n partij best verliezen, maar niet met 6-1. Het is niet zo dat ik kansen heb verprutst. Ik heb er 2 gehad en 1 ingeschoten.
De ME is op hol geslagen dit seizoenquote:Op maandag 30 april 2007 01:01 schreef twi het volgende:
Tsja, dit seizoen is nu eenmaal een ramp. Drie van dit soort partijen en een gelijkspel wat ook winst had moeten zijn.
Ik sta in de VIII nu gewoon op een degradatieplek, waar dit eigenlijk 1-6 had moeten zijn waardoor ik weer aansluiting zou hebben met nummers 1 en 2.
quote:Hoolieganzen komt op een 1 - 0 voorsprong na een penalty in de 3e minuut. Ignacio Suárez scoort van op elf meter.
quote:De score wordt 2 - 0 in de 10e minuut. Hoolieganzen kreeg een penalty en Ignacio Suárez liet die kans niet liggen.
Deze week:quote:Hoolieganzen krijgt een penalty in de 69e minuut. Hij wordt perfect ingeschoten door Ignacio Suárez. 4 - 1 voor de thuisploeg.
quote:Hoolieganzen vergroot de voorsprong tot 0 - 3. Ignacio Suárez schiet de bal vanaf de penaltystip in de linkerbovenhoek binnen.
Vijf benutte penalties in twee wekenquote:Ignacio Suárez houdt het graag spannend. Wanneer Hoolieganzen na 67 minuten een penalty krijgt, mikt hij de bal heel zachtjes in de linkerhoek. Gelukkig koos de doelman voor de andere kant! 0 - 5.
Misschien voor de verdedigen trainers nog wat leuke koopjes: Deze kan ik namelijk niet meer laten stijgen de komende weken:quote:30-04-2007 F.K. Partizan Pu Atletico Campazo 1 020 000 ¤ 4 440
29-08-2006 Golden Team Forl Krayn's eleven 487 200 ¤ 1 250
Is met redelijk passen gekocht en +2 in passen. Wonderbaarlijk +3 (speelde deze week)quote:César Cerqueira
TSI = 12 720, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Redelijk passen gekocht en +1 in passen. Uitstekend +2 en kan woensdag spelen.quote:Alberto Antonio De la Rosa
TSI = 1 500, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Enol Echechuribehere
TSI = 2 990, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
naar wat?quote:Op maandag 30 april 2007 11:07 schreef Lennox het volgende:
1.020.000 geboden op mn 19 jarige Briljant/Goed trainee. Loopt over paar uur af.
Switch moet nu doorgezet worden. Komende weken nog daytraden en dan overstappen
Doe niet zo Rita.quote:Op maandag 30 april 2007 15:20 schreef twi het volgende:
Die Alberto Antonio De la Rosa is wel interessant voor mij met z'n maig vleugel. Zal 'm bookmarken, jammer dat 't geen Nederlander is.
Zet voor een Mil op de lijst. Als ze komen maak je winst, anders houd je em toch...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:51 schreef Swennus het volgende:
Een 17 jarige trainee van goed naar uitstekend scoren gegaan.
wat hier mee te doen verkopen of doortrainen?
Och ja, dat kan ik ook wel doen na mijn thuispot zondag.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:52 schreef Grumpey het volgende:
Arena: Grumpalace (367606)
Belongs to: Grumpelix
Country: Nederland
Region : Amsterdam
Last improvement: Construction in progress!
we gaan met 5600 plaatsen uitbreiden
quote:Na verscheidende malen de kwaliteit van het shirt van zijn tegenstander getest te hebben, verdween Ossie 2's Eelke Bal in het boekje van de scheids; nota bene zijn eigen vader die vandaag aan de beurt was om te fluiten!
Prachtige trainee, maar vooral een hele mooie prijsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:35 schreef komrad het volgende:
net een nieuwe trainee gekocht voor de lange termijn:
Jaroslav Petr¸ela (159443657)
quote:De droom van Lieuwe Bijl van Ossie 2 om snel zijn debuut te maken in het eerste team zal voorlopig helaas niet uitkomen: in de 59e minuut werd hij na een ongelukkige botsing met een doelpaal bewusteloos afgevoerd.
quote:Onder het toeziend oog van een voorbijganger en zijn twee poedeltjes brak FKPP-speler Dicky Terol in de 54e minuut vanaf de linkerflank door naar een vrije positie voor het doel
We gaan nog gelijk op Lennoxquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Lennox het volgende:
[..]![]()
Uit wedstrijdverslag komt naar voren dat een speler van me technisch is, wel zo handig om af en toe van zulke informatie te krijgen.
Lijkt me niet..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:57 schreef rompompom het volgende:
Mijn vier sterren spitsje is een niveau gestegen en maakt er meteen vier in de competitie. Da's toch best prettig. Ben trouwens benieuwd of de hattricks in de jeugd zometeen ook bij de spelerhoogtepunten komen te staan.
thanx, ik was er ook wel blij mee. Vooral omdat de vorige koper een week geleden het dubbele betaald hadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Prachtige trainee, maar vooral een hele mooie prijs
quote:Deze week toonde Albrecht van Gerven zowat alles wat hij in zich heeft. Mooie prestatie!
Probeer de jongens gerust uit op verschillende posities, maar ik vind wel dat je Freddie Wansing ook wat op Spelhervatting moet trainen.
Positief nieuws over Dennie Bennema. Dat trainen op Verdedigen werpt echt wel z'n vruchten af.
Als ik iets wil gedaan krijgen in de ploeg, is Freddie Wansing altijd de eerste die ik moet overtuigen.
Hij heeft zijn kwaliteiten, dat zeker, maar soms wou ik dat Eelke Aardewerk eens wat meer vuur toonde tijdens de wedstrijd.
ik heb hem eigenlijk gekocht omdat er maar weinig goede 17 jarige trainees zijn op het moment en je de prijzen nu al omhoog ziet schieten. Ik weet niet precies hoe de situatie is met de wingers in tsjechie maar wellicht kan hij dicht bij de U20 komen met een beetje geluk. Hoewel normaliter komt hij te kort maar dan nog is het een fijne traineequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:00 schreef maniack28 het volgende:
Prima spelert.. uitstekend omdat ie ook nog goed passen heeft.. dat kan een grote worden
Wat ik eigenlijk zoek voor de toekomst is een echte ftw... dat wil zeggen, eentje die ik nog aardig kan trainen, maar die al wel formidabel of uitmuntend vleugelspel heeft... natuurlijk ook met passen en een specialiteit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:03 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb hem eigenlijk gekocht omdat er maar weinig goede 17 jarige trainees zijn op het moment en je de prijzen nu al omhoog ziet schieten. Ik weet niet precies hoe de situatie is met de wingers in tsjechie maar wellicht kan hij dicht bij de U20 komen met een beetje geluk. Hoewel normaliter komt hij te kort maar dan nog is het een fijne trainee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |