Och ja, dat kan ik ook wel doen na mijn thuispot zondag.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:52 schreef Grumpey het volgende:
Arena: Grumpalace (367606)
Belongs to: Grumpelix
Country: Nederland
Region : Amsterdam
Last improvement: Construction in progress!
we gaan met 5600 plaatsen uitbreiden
quote:Na verscheidende malen de kwaliteit van het shirt van zijn tegenstander getest te hebben, verdween Ossie 2's Eelke Bal in het boekje van de scheids; nota bene zijn eigen vader die vandaag aan de beurt was om te fluiten!
Prachtige trainee, maar vooral een hele mooie prijsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:35 schreef komrad het volgende:
net een nieuwe trainee gekocht voor de lange termijn:
Jaroslav Petr¸ela (159443657)
quote:De droom van Lieuwe Bijl van Ossie 2 om snel zijn debuut te maken in het eerste team zal voorlopig helaas niet uitkomen: in de 59e minuut werd hij na een ongelukkige botsing met een doelpaal bewusteloos afgevoerd.
quote:Onder het toeziend oog van een voorbijganger en zijn twee poedeltjes brak FKPP-speler Dicky Terol in de 54e minuut vanaf de linkerflank door naar een vrije positie voor het doel
We gaan nog gelijk op Lennoxquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Lennox het volgende:
[..]![]()
Uit wedstrijdverslag komt naar voren dat een speler van me technisch is, wel zo handig om af en toe van zulke informatie te krijgen.
Lijkt me niet..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:57 schreef rompompom het volgende:
Mijn vier sterren spitsje is een niveau gestegen en maakt er meteen vier in de competitie. Da's toch best prettig. Ben trouwens benieuwd of de hattricks in de jeugd zometeen ook bij de spelerhoogtepunten komen te staan.
thanx, ik was er ook wel blij mee. Vooral omdat de vorige koper een week geleden het dubbele betaald hadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Prachtige trainee, maar vooral een hele mooie prijs
quote:Deze week toonde Albrecht van Gerven zowat alles wat hij in zich heeft. Mooie prestatie!
Probeer de jongens gerust uit op verschillende posities, maar ik vind wel dat je Freddie Wansing ook wat op Spelhervatting moet trainen.
Positief nieuws over Dennie Bennema. Dat trainen op Verdedigen werpt echt wel z'n vruchten af.
Als ik iets wil gedaan krijgen in de ploeg, is Freddie Wansing altijd de eerste die ik moet overtuigen.
Hij heeft zijn kwaliteiten, dat zeker, maar soms wou ik dat Eelke Aardewerk eens wat meer vuur toonde tijdens de wedstrijd.
ik heb hem eigenlijk gekocht omdat er maar weinig goede 17 jarige trainees zijn op het moment en je de prijzen nu al omhoog ziet schieten. Ik weet niet precies hoe de situatie is met de wingers in tsjechie maar wellicht kan hij dicht bij de U20 komen met een beetje geluk. Hoewel normaliter komt hij te kort maar dan nog is het een fijne traineequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:00 schreef maniack28 het volgende:
Prima spelert.. uitstekend omdat ie ook nog goed passen heeft.. dat kan een grote worden
Wat ik eigenlijk zoek voor de toekomst is een echte ftw... dat wil zeggen, eentje die ik nog aardig kan trainen, maar die al wel formidabel of uitmuntend vleugelspel heeft... natuurlijk ook met passen en een specialiteit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:03 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb hem eigenlijk gekocht omdat er maar weinig goede 17 jarige trainees zijn op het moment en je de prijzen nu al omhoog ziet schieten. Ik weet niet precies hoe de situatie is met de wingers in tsjechie maar wellicht kan hij dicht bij de U20 komen met een beetje geluk. Hoewel normaliter komt hij te kort maar dan nog is het een fijne trainee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |